^ "Tuplanivelbussin liikennöintikustannuksista ei ole saatavilla luotettavaa tietoa, jota voisi hyödyntää tarkasteluissa, joten vaihtoehtoa ei ole hankearvioinnissa tutkittu tarkemmin."

"Vertailuvaihtoehtona käytetyn nivelbussin kapasiteetti on kolmen minuutin vuorovälillä 1780 matkustajaa tunnissa. On epävarmaa, onko kapasiteettia mahdollista tästä kasvattaa vuoroväliä tihentämällä ilman, että bussiliikenne alkaa entisestään ketjuuntua ja tarjonnan täsmällisyys vähenee. Vuorovälin tihentämisen edellytyksenä on ainakin runkobussin joukkoliikennekaistojen lisääminen käytännössä koko reitin matkalle sekä liikennevaloetuuksien parantaminen vastaamaan Raide-Jokerin tasoa"

Eli verrataan merkittävästi huonompaa vaihtoehtoa. Vastaavalla kapasiteetilla kustannuksista ei voi sanoa juuta eikä jaata. Niissä Nobinan uusissa sähköhaitareissa on noin 100 paikkaa mikä on puolet Jokerin ratikoista. Ja joka tapauksessa sähköbussit tarvitsevat latausinfraa. Jokerin reitti lienee jonkin verran pitempi kuin nyt sähköistetyt reitit.