ElectrobikeHephaGiantFillari
Sivu 59 / 139 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 49 57 58 59 60 61 69 109 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.741 - 1.770 / 4142

Aihe: Paksut GG renkaat

Lainaus Alkujaan tämän lähetti velib Katso viesti
    Täällä on viime aikoina ollut yllättävän vähän puhetta 650b-renkaista. Mikä olisi hyvä vaihtoehto näille keleille, eli märkään hieman sliksiä enemmän pitoa rullaavuuden liikaa kärsimättä. Nyt alla on WTB Byway. Onko muita hyviä vaihtoehtoja kuin Rene Hersen Juniper Ridge ja Gravel King SK? Sanottakoon vielä että nämä jäisivät ympärivuotiseen käyttöön, toisilla kiekoilla on sitten GP5000:set maantietä varten.
    Itsehän ajan kevään ja syksyn sora-ajot 27,5" Schwalben 2,1" leveillä Rocket Roneilla, kuivan kauden ajot sitten 700c kiekot ja Gravel Kingit.

Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tchegge_ Katso viesti
    Itsehän ajan kevään ja syksyn sora-ajot 27,5" Schwalben 2,1" leveillä Rocket Roneilla, kuivan kauden ajot sitten 700c kiekot ja Gravel Kingit.

Oletko mitannut, kuinka leveät nuo Rocket Ronit ovat todellisuudessa? Taakse tuskin menee yli 50mm rengas, mutta eteen tuo varmasti mahtuisi.

Oletko mitannut, kuinka leveät nuo Rocket Ronit ovat todellisuudessa? Taakse tuskin menee yli 50mm rengas, mutta eteen tuo varmasti mahtuisi.
    52mm levein kohta nappuloiden kantista toiseen. 29"mullakaan ei toi pyörisi mutta toi pienempi menee ihan hyvin. Vanne ei ole nykystandardien mukainen leveä vaan kapeahko.

52mm levein kohta nappuloiden kantista toiseen. 29"mullakaan ei toi pyörisi mutta toi pienempi menee ihan hyvin. Vanne ei ole nykystandardien mukainen leveä vaan kapeahko.

Tack. Ite miettinyt thunder burtteja vastaavassa koossa.

Kiitos tiedosta. Nykyisellä 47mm kumilla jää molemmille sivuille 4mm tilaa, eli 50mm on aika lailla maksimi mitä uskaltaa laittaa. Eteen tuo toki mahtuisi.

Kiitos tiedosta. Nykyisellä 47mm kumilla jää molemmille sivuille 4mm tilaa, eli 50mm on aika lailla maksimi mitä uskaltaa laittaa. Eteen tuo toki mahtuisi.
    Ultradynamico Rose. Kokeilemisen arvoinen!

Ultradynamicot olisivat varmasti kokeilun arvoiset. Hinta race-versioille on vain jäätävä. JFF-versiota saa näköjään hieman edullisemmin, mutta kallis sekin on. Mitäpä sitä ei maksaisi ultimaattisista hipsterirenkaista.

Onko panaracer alkanut valmistamaan muillekkin hipsterirenkaita?

Oikein arvattu. Muutkin kuin rene herse ovat bonganneet gravellistien pohjattomat taskut.

https://www.cyclingweekly.com/review...a-gravel-tyres

Hain joskus 10v sitten nokian rengaspuolelle rengassuunnittelijan paikkaa, jos ois saanut paikan olisi nyt ollut hyvä paikka perustaa oma artesaanirengspaja tosin sekin olisi kaatunut siihen ettei mun naamaan kasva homman mediapuolen vaatimaa ammattilaispartaa.

Ultradynamico on kyllä vimpanpäälle partagravellistin valinta nettisivujen mukaan. Heti toisen rengasmallin jälkeen pääsee jo valitsemaan tärkeintä, eli lippiksen väritystä.

Hahah Ovat ehkä hiffanneet tuon yhteyden itsekkin. Tässä perustajien kuva sivustolta.

Hyvin osaavat myydä Panaracerin renkaita
    "Continuous center negative dark space aeronautic deltas for pure intoxicating SPEED"
    Pyöräily on kivaa!

Jos ei Ultradynamicon takana oleva Ron ole aiemmin tuttu, kannattaa tsekkailla hänen muitakin projektejaan. Kyse ei ole ihan Kallio-tyylisestä hipsteriydestä vaan pyöräilystä oikeasti elämäntapana. Elämäntapaintiaaneiksi kai heitä täällä päin on perinteisesti kutsuttu.

^^ & ^ Sama juttu kuin Rene Hersen kanssa eli vaikka Pana tekee noi, niin ei niitä kannata verrata Panan omalla brändillä myytäviin renkuloihin. Ei ole hinta pelkkää hipsterilisää enkä minäkään Ultraromance-Ronia hipsteriksi laskisi. Vaikka ei sekään haittaisi. Mieluummin sitä rengasrahansa laittaa tommosen kaverin elämän rahoittamiseen, kun jonkun pörssifirman omistajien pöhöttämiseen

Oon ajellut 27,5-tuumaisten Cavojen perässä muutamankiin otteseen ja ne vaikuttaa oikeastikin nopeilta. Sinällään mikään ihan uus juttu toi ei ole ja on noista ollut tässäkin langassa juttua jo aikaisemminkin. Nyt noita tosiaan saa 700c:näkin ja ainakin Service Course myy Euroopassa.

Se 27,5” Rene Hersekin voi olla ihan hyvä, jos kerran nappuloita on useampi rivi kuin kapeammissa 700c-herseläisissä.

Getawaystä on tulossa sekä 36- että 45-milliset versiot. Oon alkanut pikkuhiljaa tykkäämään niistäkin, kun oon nyt kesän ajan Dirtrollerissa ajanut niitä. Ja ei kuulu tänne, mutta krossirenkaista vihdoin tulossa myös HTLR-versiot.

https://bikerumor.com/2021/09/14/cha...ires-and-more/
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Tuo minun partakommentti oli sitten ihan alan ja aikakauden stereotyyppeihin perustunut valistunut arvaus. En selannut valmistajan sivuja niin kauaa että oisin nähnyt omistajan pärstän.

Pystyisiköhän vanhoja fillarirenkaita pinnoittamaan? Autopuolella kun on hyvinkin yleistä.
    Saisi hyvälle rungolle uusiokäyttöä varmaan parikin uusiokierrosta.

Rose kiinnostelisi testata, koska siinä on kuviota vähän enemmän kuin Hersen slikseissä, mutta ei ole niin mtb kuin Steila/Hurricane.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    ^^ & ^ Sama juttu kuin Rene Hersen kanssa eli vaikka Pana tekee noi, niin ei niitä kannata verrata Panan omalla brändillä myytäviin renkuloihin. Ei ole hinta pelkkää hipsterilisää enkä minäkään Ultraromance-Ronia hipsteriksi laskisi. Vaikka ei sekään haittaisi. Mieluummin sitä rengasrahansa laittaa tommosen kaverin elämän rahoittamiseen, kun jonkun pörssifirman omistajien pöhöttämiseen

Oon ajellut 27,5-tuumaisten Cavojen perässä muutamankiin otteseen ja ne vaikuttaa oikeastikin nopeilta. Sinällään mikään ihan uus juttu toi ei ole ja on noista ollut tässäkin langassa juttua jo aikaisemminkin. Nyt noita tosiaan saa 700c:näkin ja ainakin Service Course myy Euroopassa.

Se 27,5” Rene Hersekin voi olla ihan hyvä, jos kerran nappuloita on useampi rivi kuin kapeammissa 700c-herseläisissä.

Getawaystä on tulossa sekä 36- että 45-milliset versiot. Oon alkanut pikkuhiljaa tykkäämään niistäkin, kun oon nyt kesän ajan Dirtrollerissa ajanut niitä. Ja ei kuulu tänne, mutta krossirenkaista vihdoin tulossa myös HTLR-versiot.

Joo ei voi Panan Gravelkingeihin verrata. Nuo tuntuu kestävän, ovat mukavat ja kellon mukaan myös nopeat. Hintaa on, mutta kokonaistaloudellisesti halvemmat kun GK:t.

27,5” Cava JFF.

Joo ja niinhän se tosiaan oli, että Ultradynamicot on true ATB-henkilön renkulat

Pitääkö noita sit seuraavaksi kokeilla?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti FreeZ Katso viesti
    Joo ei voi Panan Gravelkingeihin verrata. Nuo tuntuu kestävän, ovat mukavat ja kellon mukaan myös nopeat. Hintaa on, mutta kokonaistaloudellisesti halvemmat kun GK:t.

27,5” Cava JFF.
    Miten usein on joutunu paikkaamaan? Eipä tuo JFF versio nyt mikään sikakallis ole, mutta samalla rahalla saa pari sarjaa gravelkingejä.

Ymmärtääkseni WTB horizoneissakaan ei ole mitään pistosuojauksia ja hienosti ne on kestänyt. Jopa tyhmäpyöräilyn, 134km radanvarren huoltoteitä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti

Näköjään myös bike24 myy
    https://www.bike24.com/brands/ultradynamico

Siis onko toi bike24:n 102 eur parihinta?

Siis onko toi bike24:n 102 eur parihinta?

JFF oli jotain 70€ per kumi. Nämä ovat kestäneet kaikkia olosuhteita. GK Slicksit kestää vastaavassa käytössä max. 500km ilman korjaavia toimenpiteitä.

Meinasin uteliasuuttani aamulla jo tilata nuo Cava JFF:t kokeillakseni josko isolla rahalla saisi ihanampaa rengasta kuin Hutsun Overide, mutta järkiinnyin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Meinasin uteliasuuttani aamulla jo tilata nuo Cava JFF:t kokeillakseni josko isolla rahalla saisi ihanampaa rengasta kuin Hutsun Overide, mutta järkiinnyin.
    Niinno.. toiseet vaan ajaa ja toiset haluaa myös nauttia siitä

Hutsuilla nauttii!

Toikin on ihan toimiva taktiikka. Kun ei tiedä paremmasta, ei parempaa osaa vaatiakaan

Eli oletuksena Overidet on paskat?

Mä tahtoisin uskoa tuollaisten kumi-entusiastien fanittamien kalliihkojen renkaiden ylivertaisuuteen, mutta tuntuu melko hankalalta. Jos noissa olisi jokin spesiaali juttu, olisivatpa vaikka kalifornialaisten agnostikko-neitsyiden reittä vasten pyörittämiä niin mikä jottei. Ovat kuitenkin normaaleja tehtaassa tehtyjä kumeja eivätkä edes kevyitä. Hienoutta on toki se, että joku internetin guru ja in-tyyppi on ne speksannut.

No minäpäs tilaan parin niin pääsen sanomaan. Harmi kun JFF on vain tanwallina (oon kyllästynyt sellaisiin), olisko Robusto-versio turhan tuhti, niitä sais mustana. Miten sekä JFF että Robusto painaa kumpikin 470g, onhan niissä joku ero oltava.

Eli oletuksena Overidet on paskat?

Mä tahtoisin uskoa tuollaisten kumi-entusiastien fanittamien kalliihkojen renkaiden ylivertaisuuteen, mutta tuntuu melko hankalalta. Jos noissa olisi jokin spesiaali juttu, olisivatpa vaikka kalifornialaisten agnostikko-neitsyiden reittä vasten pyörittämiä niin mikä jottei. Ovat kuitenkin normaaleja tehtaassa tehtyjä kumeja eivätkä edes kevyitä. Hienoutta on toki se, että joku internetin guru ja in-tyyppi on ne speksannut.

No minäpäs tilaan parin niin pääsen sanomaan. Harmi kun JFF on vain tanwallina (oon kyllästynyt sellaisiin), olisko Robusto-versio turhan tuhti, niitä sais mustana. Miten sekä JFF että Robusto painaa kumpikin 470g, onhan niissä joku ero oltava.
    50g tuo robusto lisää

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •