HephaElectrobikeGiantFillari
Sivu 331 / 373 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 231 281 321 329 330 331 332 333 341 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 9.901 - 9.930 / 11177

Aihe: Pyöräsi kuva Vol III

  1. #9901
    Liittynyt
    08/2020
    Viestit
    2.023
    Ensimmäinen tälläinen, testi- ja säätölenkillä. Upea loppukesän päivä ja paljon muitakin kaksipyöräisiä liikenteessä kauniissa maalaismaisemassa



  2. #9902
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    pönde
    Viestit
    1.957
    ”Kakkosgraveli” Stigmata CC valmiiksi kasattuna. Pikaisen koeajon perusteella vaikuttaa hieman donor-bike Revolt Advancedia näpsäkämmän oloiselta. Kuvan NoTubesin maastokiekoilla vaaka heilahti 8,88 kilon lukemaan.







  3. #9903
    Liittynyt
    02/2013
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.391
    Yleensä en näitä kommentoi mutta nyt on hienon värinen.

  4. #9904
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.105
    Ihana väri ja muutenkin hieno!

  5. #9905
    Liittynyt
    10/2013
    Paikkakunta
    Madrid
    Viestit
    773
    British Racing Green? Ja jos ei ihan niin silti törkeän hieno väri

    Edit: ja pyörä itsessään toki hemmetin hieno myös.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

  6. #9906
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    pönde
    Viestit
    1.957
    Midnight Green on värin nimi, ja jossain valossa se näyttääkin British Racing Greeniltä. Joskus taas Mastonin perusvihreältä… UD-kuitu kuultaa vähäsen maalin läpi.


  7. #9907
    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    1.008
    Komea Stiggy vaikkakin vielä nuo maitotonkan kokoiset headtubet vaatii totuttelua.

  8. #9908
    jessejames muokkasi tätä : 04.09.2021 at 06.54 Syy: timestampsaysitwasntme
    stay cool, pity the fool

  9. #9909
    stay cool, pity the fool

  10. #9910
    stay cool, pity the fool

  11. #9911
    stay cool, pity the fool

  12. #9912
    stay cool, pity the fool

  13. #9913

  14. #9914
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.705
    Oliks tää joku varastettujen pyörien myynti-ilmoitustopikki?

  15. #9915
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Plus Katso viesti
    ”Kakkosgraveli” Stigmata CC valmiiksi kasattuna. Pikaisen koeajon perusteella vaikuttaa hieman donor-bike Revolt Advancedia näpsäkämmän oloiselta. Kuvan NoTubesin maastokiekoilla vaaka heilahti 8,88 kilon lukemaan.
    Osaatko sanoa, onko etuhaarukan tuntumassa eroa Revoltiin nähden? Revoltin keula on silmämäärin sirompi, mutta onkohan sillä jotain käytännön merkitystä vai onko noi kuituiset levarihaarukat samanlaisia pökkelöitä riippumatta toteutuksesta.

    Mä olen ajellut tolla nyt reilun kuukauden ja pikkuhiljaa aletaan olla sinut toistemme kanssa. Vaaka taisi heilahtaa jonnekin 8,7 kilon paikkeille. Edelleen vanha setämiespyörä pysyy ”ykkösgravelina” (mikäli tulee kunnolla kuntoon) ja tuottaa parempia fiiliksiä, mutta Paaton-tyyppiseen, nenä kiinni stemmissä -pyöräilyyn Stiggy saattaa olla jopa parempi. Ehkä.

    (Telakalla olevasta teräspyörästä pullotelineet pitäis vaihtaa paremmin tyyliin sopiviksi tai ainakin mustiksi Kingeiksi, jos toi jää talliin.)

    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  16. #9916
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    pönde
    Viestit
    1.957
    ^ Stigmatan keula saattaa olla aavistuksen jäykempi kun Revoltin keula, mutta kokonaisuudessa se ei kuitenkaan ole mikään iso tekijä kun tanko on Giantin D-fuse ja kiekot NoTubesin Crest MK3:t. Takapääkin on vähän epämukavampi verrattuna Giantin D-Fuse tolppaan, mutta kokonaisuudessaa tykkään tuosta enemmän kun Revoltista, johtuen maantiepyörämäisemmästä ohjausgeometriasta. Kun vaihtaa pyörästä pelkän rungon, ei ero kuitenkaan mikään mullistava ole. Tanko, kiekot ja osasarja vaikuttaa ajokokemukseen melkein enemmän, elleivät erot runkojen geometriassa ole huomattavan isoja. Kaikista epämukavin graveli millä olen ajanut on Sutra LTD, ja mukavin on sitten tukevasti plaanaus-osastolle kuuluva v. 1978 Gazelle.


  17. #9917
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Tänks. Oli nimittäin Revolt toisena vaihtoehtona pakko-ostospyöräksi, kun niitä olisi myös saanut heti. Stiggyn kierrekeskiö vei voiton ja ehkä SC:n imago myös. Tossa pykälää(?) pienemmässä on vähän maasturimpi etupää. Olen siihen jotakuinkin tottunut, mutta putkelta polkiessa se tuntuu vähän oudolta edelleen. Ensialkuun etupää tuntui järkyttävän kovalle custom-teräshaarukkaan ja pre CE-normit vannejarrukuituhaarukkaan tottuneelle, mutta enää en sitä niin noteeraa muutoin kuin isommissa töyssyissä. Vähän jännityksellä kuitenkin odotan, että mitä tapahtuu, kun saan Gravan takas ajoon.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  18. #9918
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    416
    Topstone bikepacking testissä yön yli reissussa

    Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla

  19. #9919
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Muodit muuttuu, mutta jotkut pyörät ne ei vaan suostu vanhenemaan ikääntyessään. Eilen tein tähän ensimmäisen varsinaisen osapäivityksen sitten pyörän kasaamisen loppuvuodesta 2012 ja silloinkin suurin osa osista, esim. voimansiirto ja jarrut siirtyivät tuota edeltäneestä 26-tuumaisesta Kona Explosif -sinkulasta. Nyt piti saada uusi tolppa, kun pöllin Controltechin vanhan Team Issue -tolpan Dirtroller-fiksuttimeen siinä entuudestaan olevan Controltechin stemmin kaveriksi. Middleburn oli muuten aikaansa edellä noiden direct mount -rattaidensa kanssa. Vähän oudoilta näyttivät silloin aikoinaan. Alle 10 kg edelleen näillä vähän tukevammilla nykyrenkaillakin.



    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  20. #9920
    Liittynyt
    04/2009
    Viestit
    273
    ^Hienohienohieno!

  21. #9921
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.664
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kaakku Katso viesti
    Oliks tää joku varastettujen pyörien myynti-ilmoitustopikki?
    Mietin samaa, tässä kuulunee omia esitellä.

  22. #9922
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sak Katso viesti
    ^Hienohienohieno!
    Kiitos, niin se on minunkin mielestä edelleen. Jotkut muut varmaan näkee asiat toisin

    Tätä telakalla olevaa on kyllä ikävä. Hi-end steel is real, niin se vaan on. Ei ole muovi-Stiggystä kilpailijaksi, vaikka paikkansa silläkin taitaa olla.

    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  23. #9923
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    pönde
    Viestit
    1.957
    Muovi-Stiggystä kertynyt sellaisia käyttökokemuksia itselle, että 40mm kumeilla ja matalilla alukehillä se on ihan mukavahko sorapyörä, mutta kun alle laittaa 32mm GP5000TL:t kuitukiekoilla, on se 3/4 bar paineilla ajettaessa siltikin kova asfaltin poikittaisaumoissa. Oikeastaan sellainen perustylsä keskikastin high-stack endurance-pyörä, joka on leveistä tubeless-renkaista huolimatta epämukava ja ei niin innostava ajotuntumaltaan. Kisaisakin sorapyörä on maantiepyöränä aika boring jos sitä vertaa oikeaan maantiepyörään. Vuoden 2007 Extreme Power 27mm Veloflexin tuubeilla ja matalilla Hyperon-kiekoilla on sileällä soralla paljon paljon näpsäkämpi ja myös mukavampi.





  24. #9924
    F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Plus Katso viesti
    Kisaisakin sorapyörä on maantiepyöränä aika boring jos sitä vertaa oikeaan maantiepyörään.
    Tää oli itselle aika suuri ylläri, vaikka nuo omat romut onkin ihan bulkkia eikä mitään hifiä.

  25. #9925
    Liittynyt
    05/2010
    Viestit
    1.040

  26. #9926
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Plus Katso viesti
    Muovi-Stiggystä vs 2007 Extreme Power
    Kun osa etupään joustosta syntyy vaaka- ja viistoputkista, niin ”slam that stem” -tyyppinen nykymuoti, jossa emäputket on ylipitkiä ja vaakaputki tulee emäputken yläpään tasalle ja lisäksi kun viistoputki on jättikokoinen, niin etupäästä häviää viimeisetkin jouston mahdollisuudet. Jännä nähdä miten pitkälle ylenpalttisen jäykkyyden ihannointi jatkuu, kun ei sellaisista rungoista varsinaisesti hyödy kuin prot ammattikisojen loppukireissä. Mutta eipä tommosia sirompia pyöreäputkisia kuiturunkoja taida saada kuin kustomina nykyään. Siihen, että tommosen kakkosnelosta isomman putken jousto-ominaisuuksia pystyttäisiin jotenkin manipuloimaan kuitujen suuntauksilla tai muilla taikatempuilla en juurikaan usko. Tai jos pystyy, on vaikutus niin marginaalinen, että sillä ei ole merkitystä kuin mainospuheissa.

    Vaikka ei Stiggy pahimman pään rautakanki olekaan, niin melko kuolleen tuntuinen se on polkea. Ei paljon plaanaa. Takapää siinä on kyllä minusta harvinaisen mukava, pehmeämpi kuin missään ajamassani teräspyörässä. Dropatuilla seastayllä varustettua teräsrunkoa en ole kokeillut, joten en osaa sanoa paljonko se vaikuttaisi.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  27. #9927
    Liittynyt
    06/2001
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    885
    Siirretty

  28. #9928
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.890
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dude Katso viesti
    On kyllä uskomaton sähköpyörä!
    Ja niille on ihan oma osastonsa täällä foorumilla

  29. #9929
    Liittynyt
    06/2001
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    885
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sotanorsu666 Katso viesti
    Ja niille on ihan oma osastonsa täällä foorumilla
    Outs. Katos.

  30. #9930
    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    279
    Tällainen flat bar gravel vai mikä tää nyt on tuli n+1 pyöränä





    Sent from my iPhone using Tapatalk

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •