GiantElectrobikeGarmin
Sivu 123 / 149 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23 73 113 121 122 123 124 125 133 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.661 - 3.690 / 4445

Aihe: Märälle juurakolle ja kivikolle renkaat?

  1. #3661
    Liittynyt
    06/2020
    Viestit
    325
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    ^^ oliko kiekot samat, ei jarrut laahannu jne? Mutjoo, onhan niitä eroja varmasti, itse en vaan kovin herkkä ja analyyttinen kuski ole. Sen kyllä huomaa jos vastatuulta tai pururadalla polkee jne. Mulla painavat kiekot, painavilla kumeilla insertteineen, ois kyllä hauska kokeila jotain kevyttä settiä ristiin.
    Joo, jotakuinkin kaikki pyörissä on täysin samanlaista.

    Muutamassa edellisessä lenkissä statsit ovat olleet melko lähellä toisiaan. Avustustasojen erilainen käyttö toki tekee eroja mutta usein ne ovat olleet varsin lähellä toisiaan eli ecolla valtaosa matkasta ja säädöt muuten avutustasoissa toisiaan vastaavat. Ihan mielenkiinnosta täytyy ajella joku lenkki nyt maastossa ja katsoa vielä pysyykö ero vai tasoittuuko se. Broidi vaihtaa tuohon omaansa vielä Eliminatorin jossain kohdassa niin täytyy katsoa mitä se vaikuttaa. Veljellä oli välillä pyörässä tuboliton sisäkumit ja tuo tuntui vaikuttavan niin että ne rullasivat hiukan paremmin kuin perinteiset sisäkumit. Kun litkutin omat renkaat niin ero hävisi.


    Valkeakoski
    Pyörä1: Average consumption per KM: 17,52 Wh/km
    Pyörä2: Average consumption per KM: 17.41 Wh/km


    Kauppi
    Pyörä1: Average consumption per KM: 15.11 Wh/km
    Pyörä2: Average consumption per KM: 15.80 Wh/km


    Blevohan kerää spessun pyörästä melko tuhdin datan. Tuossa yksi esimerkki statseista.
    BLEvo v3.9.6 Android
    - Battery consumed: 48% (233Wh)
    - Average consumption per KM: 13,49 Wh/km
    - Percentage of average assistance: 31,2%
    - Wh ride: 355,7Wh
    - Biker: 34,5% (122,7Wh)
    - Battery: 65,5% (233Wh)

    ------------------------------------------------------
    FULL STATISTICS:
    Firmware: 0.3.1
    Bike parameters:
    Normaali - 25/35/50 PP 35/70/100 ACC 20% Shuttle 0%

    Percentage of average assistance: 31,2%
    - ECO: 25,0%
    - TRAIL: 35,0%
    - TURBO: 50,0%
    Manual assistance changes: 53
    - OFF: 1
    - ECO: 20
    - TRAIL: 26
    - TURBO: 6

    Date time:
    - Start: 1.7.2021 15.16.42
    - End: 1.7.2021 18.33.52
    - Total time: 3:17:09

    Movement time: 2:01:48
    - ECO: 56:35 (46,5%)
    - TRAIL: 56:47 (46,6%)
    - TURBO: 08:22 (6,9%)

    Movement time: ? 0:35:19 | ? 0:37:09 | = 0:49:16
    - ECO: ? 0:13:15 | ? 0:14:40 | = 0:28:40
    - TRAIL: ? 0:20:12 | ? 0:20:04 | = 0:16:31
    - TURBO: ? 0:01:52 | ? 0:02:25 | = 0:04:05

    Total kilometers: 25,78 km
    - ECO: 13,99 km (54,3%)
    - TRAIL: 9,88 km (38,3%)
    - TURBO: 1,91 km (7,4%)

    Total kilometers: ? 6,4 km | ? 7,7 km | = 11,7 km
    - ECO: ? 3,1 km | ? 3,3 km | = 7,6 km
    - TRAIL: ? 3,1 km | ? 3,8 km | = 2,9 km
    - TURBO: ? 0,2 km | ? 0,5 km | = 1,2 km

    Total kilometers with assistance: 17,27/25,78 km (67%)
    - ECO: 9,75/13,99 km (69%)
    - TRAIL: 6,02/9,88 km (60%)
    - TURBO: 1,51/1,91 km (78%)

    Battery:
    - Start: 100% (478Wh)
    - End: 52% (245Wh)
    - Consumed: 48% (233Wh)
    - ECO: 18,1% (87Wh)
    - TRAIL: 25,1% (121Wh)
    - TURBO: 4,8% (23Wh)

    Average consumption per KM: 13,49 Wh/km
    - ECO: 9,02 Wh/km
    - TRAIL: 20,23 Wh/km
    - TURBO: 15,43 Wh/km

    Range: 18 km (? 264 m)
    - ECO: 27 km (? 256 m)
    - TRAIL: 12 km (? 299 m)
    - TURBO: 15 km

    Battery temperature:
    - Min: 25°C
    - Max: 31°C
    - ? : 29°C

    Motor temperature:
    - Min: 31°C
    - Max: 47°C
    - ? : 41°C

    Average speed: 12,7 km/h
    - ECO: 14,8 km/h
    - TRAIL: 10,4 km/h
    - TURBO: 13,7 km/h

    Average speed: ? 10,9 km/h | ? 12,4 km/h | = 14,2 km/h
    - ECO: ? 14,1 km/h | ? 13,6 km/h | = 15,8 km/h
    - TRAIL: ? 9,3 km/h | ? 11,5 km/h | = 10,5 km/h
    - TURBO: ? 6,1 km/h | ? 12,6 km/h | = 17,8 km/h

    Maximum speed: 41,2 km/h
    - ECO: 33,4 km/h (17:34:10 - km 15,83)
    - TRAIL: 33,2 km/h (18:01:09 - km 19,42)
    - TURBO: 41,2 km/h (17:25:55 - km 13,81)

    Average cadence: 61 rpm
    - ECO: 64 rpm
    - TRAIL: 55 rpm
    - TURBO: 72 rpm

    Maximum cadence: 130 rpm
    - ECO: 103 rpm (17:54:33 - km 18,49)
    - TRAIL: 108 rpm (17:38:49 - km 16,67)
    - TURBO: 130 rpm (17:27:03 - km 14,43)

    Heart rate zones:
    - Zone 5: 25:57 - 21% - (> 138 bpm)
    - Zone 4: 34:46 - 28% - (124-138 bpm)
    - Zone 3: 42:39 - 35% - (108-123 bpm)
    - Zone 2: 17:13 - 14% - (93-107 bpm)
    - Zone 1: 01:09 - 0% - (< 93 bpm)

    Average heart rate: 124 bpm
    - ECO: 118 bpm
    - TRAIL: 128 bpm
    - TURBO: 139 bpm

    Maximum heart rate: 182 bpm
    - ECO: 150 bpm (16:34:43 - km 9,09)
    - TRAIL: 157 bpm (16:23:57 - km 7,81)
    - TURBO: 182 bpm (17:27:12 - km 14,50)

    Kcal consumed: 480 Kcal
    - ECO: 236 Kcal
    - TRAIL: 201 Kcal
    - TURBO: 42 Kcal

    Average Biker Power: 90 Watt
    - ECO: 87 Watt
    - TRAIL: 89 Watt
    - TURBO: 127 Watt

    Maximum biker power: 542 Watt
    - ECO: 368 Watt (16:33:55 - km 8,95)
    - TRAIL: 542 Watt (17:38:53 - km 16,68)
    - TURBO: 407 Watt (17:26:28 - km 14,14)

    Average Motor Power: 168 Watt
    - ECO: 127 Watt
    - TRAIL: 205 Watt
    - TURBO: 270 Watt

    Maximum motor power: 697 Watt
    - ECO: 321 Watt (17:54:20 - km 18,42)
    - TRAIL: 496 Watt (17:38:56 - km 16,69)
    - TURBO: 697 Watt (18:04:43 - km 20,09)

    Total Wh biker: 122,7 Wh
    - ECO: 60,4 Wh (49,3%)
    - TRAIL: 51,4 Wh (41,9%)
    - TURBO: 10,9 Wh (8,9%)

    Total Wh motor: 225,0 Wh
    - ECO: 85,0 Wh (37,8%)
    - TRAIL: 117,6 Wh (52,3%)
    - TURBO: 22,4 Wh (10,0%)

    Maximum altitude: 188 m
    Minimum altitude: 135 m

    Total ascent GPS: +251 m
    - ECO: +92 m (36,6%)
    - TRAIL: +149 m (59,3%)
    - TURBO: +10 m (4,0%)

    Total descent GPS: -257 m
    - ECO: -91 m (35,7%)
    - TRAIL: -145 m (56,3%)
    - TURBO: -20 m (8,0%)

    Uphill altitude gain per hour: 426,9 m/h
    - ECO: 416,7 m/h
    - TRAIL: 442,9 m/h

    Downhill altitude gain per hour: 416,5 m/h
    - ECO: 376,2 m/h
    - TRAIL: 434,4 m/h

    Maximum gradient: 25,7%
    - ECO: 16,2% (17:54:25 - km 18,44)
    - TRAIL: 25,7% (17:14:09 - km 12,70)
    - TURBO: 13,3% (17:06:58 - km 12,61)

    Minimum gradient: -24,4%
    - ECO: -11,5% (16:49:54 - km 10,10)
    - TRAIL: -24,4% (17:18:53 - km 12,91)
    - TURBO: -8,9% (17:32:10 - km 15,15)

  2. #3662
    Liittynyt
    01/2020
    Viestit
    1.107
    Onko Swalben Hans Dampf Soft super trailista kokemuksia märällä ja kylmällä kelillä? Ja mitenkä kestää kulutusta?

  3. #3663
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.676
    Ainaki MM ja BB softina kulunu aika ärhäkkään. Kesäkuussa laitoin alle ja oikeestaa vasta heinäkuussa alko ajelut ja takanen alkaa olla vaihtokunnossa ja etunenkin näyttää kulumisen merkkejä. Parkissa käyny vissii 6 kertaa. Eiköhä nuo poluilla kuitenkin kestä.

    Tänään oli suht liukas ajokeli hallainvuorella ym, mut suht hyvin oli pitoa, alkanee pikkuhiljaa tottua taas liukkauteen. Välillä oli kyllä vähän kyytiläisenä, mutta jos painon piti tasasesti ja oli tarkkana jarrun kanssa niin ei yllätyksiä.

  4. #3664
    Liittynyt
    01/2020
    Viestit
    1.107
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Ainaki MM ja BB softina kulunu aika ärhäkkään. Kesäkuussa laitoin alle ja oikeestaa vasta heinäkuussa alko ajelut ja takanen alkaa olla vaihtokunnossa ja etunenkin näyttää kulumisen merkkejä. Parkissa käyny vissii 6 kertaa. Eiköhä nuo poluilla kuitenkin kestä.

    Tänään oli suht liukas ajokeli hallainvuorella ym, mut suht hyvin oli pitoa, alkanee pikkuhiljaa tottua taas liukkauteen. Välillä oli kyllä vähän kyytiläisenä, mutta jos painon piti tasasesti ja oli tarkkana jarrun kanssa niin ei yllätyksiä.
    Noin se kestävyys taitaa olla pehmeiden kumien kanssa. Vähän olen katsellu vaihtoehtoja tuon Misukan Wild Am seuraajaksi...se on muuten hemmetin hyvä kumi, mutta saisi melkein pari - kolme kertaa vuoteen laittaa uutta alle, vaikka en parkissa juuri ajelekkaan.

  5. #3665
    Liittynyt
    03/2009
    Viestit
    1.103
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Ainaki MM ja BB softina kulunu aika ärhäkkään. Kesäkuussa laitoin alle ja oikeestaa vasta heinäkuussa alko ajelut ja takanen alkaa olla vaihtokunnossa ja etunenkin näyttää kulumisen merkkejä. Parkissa käyny vissii 6 kertaa. Eiköhä nuo poluilla kuitenkin kestä.
    Joo, poluilla olen käynyt vissiin 6 kertaa ja omat MM ja BB soft on vielä erinomaisessa kunnossa

  6. #3666
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.691
    Jännä juttu miten ajotaidot vaikuttaa tuohon renkaan toimintaan. Kuulin että Himos Epicin voittajalla olisi ollut Maxxis Aspenit alla. Ja sunnuntaina oli märkää, kuraa ja juuria.

    Itse en Aspenia laittaisi kuin pyörätielle.

  7. #3667
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Jännä juttu miten ajotaidot vaikuttaa tuohon renkaan toimintaan. Kuulin että Himos Epicin voittajalla olisi ollut Maxxis Aspenit alla. Ja sunnuntaina oli märkää, kuraa ja juuria.

    Itse en Aspenia laittaisi kuin pyörätielle.
    Tottakai vaikuttaa, siksi mä haluankin pitoa niin paljon kuin voi saada.
    Kompensoi edes hiukan kehnoa ajotaitoa.

  8. #3668
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ruuduntakaa Katso viesti
    Tottakai vaikuttaa, siksi mä haluankin pitoa niin paljon kuin voi saada.
    Kompensoi edes hiukan kehnoa ajotaitoa.
    Yksi top10 enduristi sanoi tuossa että rengasta pitää oppia ajamaan. Ei auta että vaihdellaan renkaita jos kerran lipsuu

    Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla

  9. #3669
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.691
    Ja tuo tieto pitäisi tiedostaa, kun lukee näitä ihmisten kokemuksia renkaista. Toisen hyvä on toiselle kauhistus.

  10. #3670
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jokkepappa Katso viesti
    Yksi top10 enduristi sanoi tuossa että rengasta pitää oppia ajamaan. Ei auta että vaihdellaan renkaita jos kerran lipsuu

    Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla
    Varmasti totta. Silti saippuapala on saippuapala.

    Kyllä mä itsekin "opettelen" ajamaan rengasta mikä kulloinkin alla.
    Nykyinen setti on hyvin tuttu ja tiedän missä rajat menee.
    Tässä vaan halua ja kiinnostusta kokeilla muitakin.
    Nykyiset alkaa olemaan kuluneet ja viisainta ois ollu hankkia samanlaiset.
    Mutta kun ei

  11. #3671
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.676
    Joo menee kyllä hetki, että tottuu uuteen renkaaseen ja alkaa luottaa siihen, sit se onki vaihtokunnossa. Semmoinen tarkennus vielä edelliseen viestiini, että sen 6 parkkikerran lisäksi on siis reilusti myös polkuja koluttu ja hissittömiä mäkipätkiä. Mitäs mieltä raati on MM/MM kombosta, aattelin jos samanlaise marin laittais taakse myös ton bettyn tilalle.

  12. #3672
    Tässä mun kombo millä ajan tällä hetkellä. Huomiseen juupavaaran kisaan menee maxxixset alle.

    No eipä anna ladata kuvaa näköjään.
    Maxxix aggressor DD
    Maxxix assegai 3C maxxgrip DD

    Toisilla kiekoilla
    Vittoria mazza trail
    Vittoria Martello enduro

    Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla

  13. #3673
    F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Ja tuo tieto pitäisi tiedostaa, kun lukee näitä ihmisten kokemuksia renkaista. Toisen hyvä on toiselle kauhistus.
    Siksipä näitä rengaskeskusteluita ei jaksa nykyään oikeastaan lukea kuin viihteenä.

  14. #3674
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    2.829
    Siksipä KisaKunkku ja UkkosPertti ovat parhaitaNopeusKunkusta puhumattakaan

  15. #3675
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.166
    Sellainen vähänkin luotettava testi puuttuu edelleen jossa testattaisiin eri valmistajien kumilaatujen toimivuutta kylmässä kallioilla ja juurakossa. Nollan pinnassa olevassa lämpötilassa vaikka.
    Yleisin käsitys tuntuu olevan, että maxxis ei toimi, Schwalbelta toimii speedgrip paremmin kuin pehmeämmät ja että Contin black chili saattais pelata kohtalaisen hyvin.

  16. #3676
    Liittynyt
    01/2011
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    408
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Mitäs mieltä raati on MM/MM kombosta, aattelin jos samanlaise marin laittais taakse myös ton bettyn tilalle.
    Pistin toiselle takakiekolle aiemmin eturenkaana olleen sivunappuloista jo kuluneen Magic Maryn Softina ja todella hyvinhän se on toiminut.
    Enimmäkseen bike parkeissa ollut alla ja ei ole tarvinnut miettiä sitä yhtään. Ei lipsu.
    Lenkkiajossa märällä pito on hyvä. Pääsee hyvin teknisetkin paikat ylös. Paljaalla viistojuurella mutkassa lähti silti alta. Ei kai siihen auta mikään. Rullaavuus ei luonnollisesti ihan huipputasoa, mutta ihan OK.

  17. #3677
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    Tänään oli tarkoitus testailla Eddy Currentin märkäpitoa, mutta kerrankin taitaa tulla aurinkoinen päivä kun melkein jo toivoin sadetta.

  18. #3678
    Liittynyt
    11/2015
    Viestit
    421
    Eikö sähköpyöräilijät jo kohta laita nastaa alle? Parin viime vuoden keskusteluja lainatakseni kun nastat ei pysy kiiinni?!

    Joo,on ihan totta samassa renkaassa pitäisi pysyä kauemmin kiinni niin oppii ominaisuudet.

    Nyt laitan omaan kiinni Baronit,kunhan saapuvat. Niitä on hehkutettu niin pakko koittaa.

  19. #3679
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.691
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Siksipä näitä rengaskeskusteluita ei jaksa nykyään oikeastaan lukea kuin viihteenä.
    Se tietysti auttaa jos kirjoittaja vertaa kokemuksiaan johonkin toiseen renkaaseen, sellaiseen josta itselläkin on kokemuksia.

  20. #3680
    Liittynyt
    01/2020
    Viestit
    1.107
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Ainaki MM ja BB softina kulunu aika ärhäkkään. Kesäkuussa laitoin alle ja oikeestaa vasta heinäkuussa alko ajelut ja takanen alkaa olla vaihtokunnossa ja etunenkin näyttää kulumisen merkkejä. Parkissa käyny vissii 6 kertaa. Eiköhä nuo poluilla kuitenkin kestä.

    Tänään oli suht liukas ajokeli hallainvuorella ym, mut suht hyvin oli pitoa, alkanee pikkuhiljaa tottua taas liukkauteen. Välillä oli kyllä vähän kyytiläisenä, mutta jos painon piti tasasesti ja oli tarkkana jarrun kanssa niin ei yllätyksiä.
    Onks toi BB + MM puhtaaseen polkuajoon liian heavy paketti vai pärjäisko Hans Dampfeilla?

  21. #3681
    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    285
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Benny Katso viesti
    Onks toi BB + MM puhtaaseen polkuajoon liian heavy paketti vai pärjäisko Hans Dampfeilla?
    On se liian järeä ainakin, jos hakee polulle nopeutta ja rullaavuutta. Mutta mikä sopii kenellekin, itse ajan polkuja Rekon/Rekon Race -yhdistelmällä, mutta painotan enemmän herkkyyttä kuin kestävyyttä ja äärimmäistä pitoa. Näillä reisillä ei kuitenkaan poluilla edetä mitään älyttömiä nopeuksia

  22. #3682
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.166
    Märässä juurajossa tarviin itse kaiken mahdollisen pidon eteen. Takarenkaana hanssi esim on ihan oiva ja selvästi rullaa paremmin kuin Magic Mary tai HdrII. Big Betty löytyy käyttämättömänä hyllyssä niin en tiedä siitä.

  23. #3683
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    823
    Tämä kesä mennyt niin, että edessä Continental Der Kaiser ja takana Continental Trail King. Molemmat renkaat ProTection Apex -versioina koossa 29 x 2.4". Syysliukkailla samainen Der Kaiser oli takana ja edessä Der Baron. Tämä nyt alla oleva yhdistelmä tuntuu rullaavan paremmin, vetopitoa on hieman vähemmän kuin Kaiserin ollessa takana, mutta kuitenkin ihan riittämiin useimmissa tilanteissa. Huomattavasti enemmän kuin esim. Hans Dampf SpeedGrip -seoksella, josta kokemus tosin koossa 27.5 x 2.8".

    Monet ilmeisesti käyttävät Trail Kingin kanssa eturenkaana Der Baronia, mutta moista yhdistelmää en ole toistaiseksi ehtinyt kokeilla.

  24. #3684
    Liittynyt
    01/2020
    Viestit
    1.107
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti simtee Katso viesti
    On se liian järeä ainakin, jos hakee polulle nopeutta ja rullaavuutta. Mutta mikä sopii kenellekin, itse ajan polkuja Rekon/Rekon Race -yhdistelmällä, mutta painotan enemmän herkkyyttä kuin kestävyyttä ja äärimmäistä pitoa. Näillä reisillä ei kuitenkaan poluilla edetä mitään älyttömiä nopeuksia
    Itse menen ehkä enemmän pito edellä, mutta toisaalta paljon yli kilon ei se kumi saisi painaa...rullaavuus on ihan kiva, mutta omien kokemuksien mukaan kunhan nuo metsät tuosta vesittyy, niin ei siellä rullaa hyvin mikään kumi

    Ehkä toi Hans Dampf pääsee takatenkaaksi ja etusta vielä arvotaan. Täytyis löytyä vaan ruskeakylkisenä "koska ulkonäkö"

  25. #3685
    Liittynyt
    05/2018
    Viestit
    2.977
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Märässä juurajossa tarviin itse kaiken mahdollisen pidon eteen. Takarenkaana hanssi esim on ihan oiva ja selvästi rullaa paremmin kuin Magic Mary tai HdrII. Big Betty löytyy käyttämättömänä hyllyssä niin en tiedä siitä.
    Mulla nyt Nobby Nic takana ja Hans Damp edessä, jos sen Hansin siirtää taakse niin mikä pitävämpi sitten eteen? Magic Mary softina? Tai ehkä mä vaan siirryn läskipyörän päälle

  26. #3686
    Liittynyt
    01/2020
    Viestit
    1.107
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti harald Katso viesti
    Mulla nyt Nobby Nic takana ja Hans Damp edessä, jos sen Hansin siirtää taakse niin mikä pitävämpi sitten eteen? Magic Mary softina?
    Tota mäkin mietin. HD taakse ja MM eteen...

    Toi MM on vaan jäätävän painonen tasasella poljettavaan pyörään. 1175g kun tuo misukan wild Am minkä korvaisi painaa sen 883g...eikä tuo hans dampf mikään kevyt ole.

    Mulla siis leveys olisi 2.6"

  27. #3687
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.676
    ^Kevyitä painoja, itellä MM 1350g ja BB reilu 1400g, leveys 2.4. Menee kyllä itellä kaikenlaisessa ajossa, en tosin mitään erityisen pitkiä pätkiä tänä kesänä ole ajellut, enemmän mäkien sessailua. 20km lenkki rollossa taitaa olla pisin noilla.

  28. #3688
    Liittynyt
    01/2020
    Viestit
    1.107
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    ^Kevyitä painoja, itellä MM 1350g ja BB reilu 1400g, leveys 2.4. Menee kyllä itellä kaikenlaisessa ajossa, en tosin mitään erityisen pitkiä pätkiä tänä kesänä ole ajellut, enemmän mäkien sessailua. 20km lenkki rollossa taitaa olla pisin noilla.
    Mulla lenkit nykysin pyörii maasturilla siinä 1-3h välillä, eikä keskinopeudella ole minulle oikeestaan mitään merkitystä. Mutta on se vaan kivempi ajaa jos ei ihan älyttömästi tarvitse yliräistä pyörivää massaa kuskata mukana

    Päädyin nyt ottamaan HD:t softina eteen sekä taakse...katotaan miten niillä syksyn ja talven pärjää.

  29. #3689
    Mitäs Magic Marylle on tapahtunut kun mulle tuli nippu renkaita jossa yksi käytetty hyväkuntoinen 2.4 (vai 2.35) Magic Mary joka painaa noin 900g? Tais olla snakeskin ja joku addix seos?

  30. #3690
    Liittynyt
    07/2010
    Viestit
    207
    Mulla on ollut tämän kesän uudet Nobby Nicit softina edessä ja takana Hightowerissa. Oikein tasapainoinen ja hyvä rengas kaikkeen mahdolliseen ajoon myös märällä. On tullut ajettua pidempiä lenkkejä siirtymineen ja bike parkkia samalla setupilla eikä voi kauheasti moittia. Melko raskaathan nämä on näillä Super Trail kyljillä (1080g kappale 29*2,35" koossa), mutta on myös tukevat ja kestävät ja tuohon painoon tottui nopeasti. Ennen näitä oli verrokkina n. 900g painoiset Maxxis Dissectorit. Kaikenlaisia kumeja on tullut kokeiltua ja ikinä en ole ostanut samoja peräkkäin, mutta näiden kanssa taidan tehdä poikkeuksen kun kuluvat loppuun. Vahva suositus.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •