Jos rakennuksen luonne tahi tarkoitus oli heti tulkittavissa, niin täytyy harmitella sitä ettei kunnioittamani kuvarastipyöräilijä ole päässyt rastia hakemaan. Ja jos olet ihan tarkoituksella antanut rastin seistä neljä vuorokautta, olen pahasti pettynyt

Mulla ei ole enää mitään hävettävää, joten voin vapaasti tunnustaa ettei talon luonne ollut avautunut mitenkään, joten arvauksia - jos kuvarastiponnisteluni olisivat edenneet niiden tekemiseen ja tsekkaamiseen asti - olisi riittänyt laidasta laitaan. Ehkä olisin samaa mieltä kanssasi, jos tietäisin talon ja sen mitä siellä tehdään ennestään.

Arvostan suuresti pientä toverillista vittuilua noin yleensä ja yritän arvostaa sitä silloinkin kun olen itse kohteena ja vittuilu sattuu kaiken lisäksi vielä osumaan tavalla tai toisella maaliin - ja olen sen melko varmasti tälläkin kertaa ansainnut - mutta nyt en ole ihan varma että olisin itsekin voinut heittää jotain samankaltaista. Riski osua vyön alle sitä tarkoittamattakin on näet mielestäni aivan liian suuri kun kyse on vammasta tai sairaudesta, etenkin kun sen laadusta ei ole tarkempaa tietoa. But no hard feelings, tekevälle sattuu.

Muuten luotan arvostelukykyysi niin paljon, että jos olet sitä mieltä että kuvarastiketjuihin heittämäni sivukommentit ovat omiaan pikemmin karkoittamaan niin uusia kuin vanhoja hakijoita kuin innostamaan yhtään ketään, niin lupaan pitää vastedes turpani kiinni. (Sitä ei ehkä ole ihan helppo uskoa, mutta luulen silti kykeneväni siihenkin.)