^ Huh huh.... Nyt on upea, tuollaisesta avaruus teemaisesta maalauksesta itse haavailen.
Peukkua kaikille vannejarru maantiepyörille! Nyt puhuu markkinamiesten harhaanjohtama levyjarrupyörän omistaja..
_20210704_102453 by richard räystäs, on Flickr
Traclokross.
Fucked up and ready to die.
Nbd lenkki.
Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla
Liityin tänään, ensimmäinen postaus. Canyon Roadlite 7 AL kuva:
![]()
Tafi muokkasi tätä : 13.07.2021 at 10.45 Syy: Kuva hävinnyt, auttakaa nöösiä. Ehkä pienentäminen auttaa?
Koko on S. Hyvä mulle, 173/71cm
Jos löytäisit Graalin maljan, kaataisitko siihen keskikaljan?
Hyvän näköisiä ensipyöriä!
Voisin veikata että käyräsarvisesta satulan nokka tulee nousemaan ylöspäin ja ohjaustanko puolestaan kääntyy toiseen suuntaan
Ainakin tuosta kuvakulmasta näyttää kovasti siltä. Valkoinen satula ja ohjaustankonauha sopii hienosti.
Lähetetty minun SM-G780F laitteesta Tapatalkilla
Tattis! Mulla ei tosiaan ole noista gibburasarvisten ajoasennoista mitään kokemusta, mitä nyt jonkun tutoriaalin katoin. Ohjaustanko näyttää olevan vähän takakenossa, mut kyl se aikalailla vaaterissa on eli kuvakulma hämää. Näyttää toi satulan asentokin aika vammaselta noin alhaalta kuvattuna. Varmasti pientä ajoasennon hieromista luvassa.
Heitin alkuun kahdeksankympin lenkin ja tuntu ens alkuun aika kurottelulta toi ajoasento, mutta nyt se tuntuu jo ihan hyvältä kun on saanut kilometrejä alle.
Josko nyt se kuva tarttuisi.
![]()
Yks 29 takavanne taas tuhottu niin mullettina mennään välillä. Asentelin myös tänään 35 mm nousulla olevan 800 mm leveän Oneup kuitustongan. Alkuperäinen oli vain 15 mm nousulla ja leveys sinänsä ihan ok 785 mm. Oneup myös mainostaa että heidän tankonsa olisivat keskimääräistä paremmin tärinää vaimentavia eli pystysuunnassa joustavia.
![]()
Hopee/harmaa/raw kyllä hyvä väri![]()
Ite laitoin tollaset todella endurot kurakaaret kun näytti säät lupailevan enemmänkin märkyliä. En kyllä tiedä onko yhtään sen paremmat kun pikkulirpakkeet mitkä aikaisemmin oli, eilen dirtillä olin ainoo jolla lokarit ja ainoo jolla mutaa silmissä ja suussaMut ihan hyvin pysyy menossa mukana, kerran kolahti Meri-Teijolla lokari johonkin.
![]()
Tuossa kuvassa hieno sävy rungossa! Ei nuo lokaritkaan pahalta näytä. Olisin itse ehkä ostanut myös tuollaisen vähän pidemmän eteen jos sitä olisi ollut saatavilla mutta löysin vain lyhyen.
Oma on mallia ”lyhyt” tuossa eessä, mucky nutzin mudguard short ja takana pitkä, joka tarkoitettu myös eteen oikeasti. Sitä piti vähän modata, että sopi taakse. Näitä ihan hyvin tarjolla pyöräliikkeissä.
Laitetaas nyt oikein kuva tuosta putkikamelista, kun kerrankin puhdas![]()
Uusi tanko yleispyörään ja muutoinkin hieman säätöä. Pientä viimeistelyä vielä tekemättä ja sitten Gryphon on valmis pimeneviin ja kosteisiin loppukesän ja syksyn ajoihin
Kyllä se on ihan ajettava polku...
Pesu, uudet levyt+palat, etujarrun ilmaus ja pieni vaihdevaijerin kireyden säätö.
Edit: Joo, pullotelineellä voisi heittää kuikkaa
^No nyt on pöyheä kapistus! Komee!
Nordest on ihana.
No huhhuh!
Nyt on kunnollista.
Kirjanmerkit