GarminElectrobikeGiant
Sivu 62 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 52 60 61 62 63 64 72 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.831 - 1.860 / 2198

Aihe: Oletko vastaanottanut paketin?

Viikossa tuli B-C:ltä, Postin asiamieheltä hain lootan.
    -2 kpl Revoloop Fat 26"
    -DT Competition pinnoja 100kpl
    -11v GX Drehgriffschalter ja Schaltwerk
    -2kpl Centerline jarrulevy

Näemmä olen. Rva&jälkikasvu ovat hankkineet 12" kokoisen neliskanttisen tod. näk. pyöreän sisällön omaavan paketin. Saatan ehkä haistaa matkan ruosteisen ämpäriin, tai 40 vuoden takaiseen unettomaan Hammersmithiin. Tai sitten jotakin aivan muuta...

Kyllä!! Viime tiistaina lähti tulemaan jenkeistä ja tänä aamuna kotiovella. Ei huono, toki saatoin maksaa jotain rahaa ettei jää muhimaan matkalle.
    Hammock Gear Incubator ja Burrow eli riippumattovermeitä.
    Ylläoleva saattaa sisältää provokatiivista haihattelua.

tempokisu Guest
    2 nukkepakettia vastaanotettu. Saksasta tuli reilu viikossa, mutta USA:n paketti matkusti 7 viikkoa.
    ^ millä kuljetusmuodolla tilasit, minä otin USA:n paketin edullisimman mukaan eli maksikirjeenä. En ota jatkossa, vähintään pakettina.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    2 nukkepakettia vastaanotettu. Saksasta tuli reilu viikossa, mutta USA:n paketti matkusti 7 viikkoa.
    ^ millä kuljetusmuodolla tilasit, minä otin USA:n paketin edullisimman mukaan eli maksikirjeenä. En ota jatkossa, vähintään pakettina.
    Worldwide express tms. Ei tainnu olla muita vaihtoehtoja, mutta nopea toimitusaika oli henkisestikin kiva kun tavaran saamiseksi liikkeelle meni 8 viikkoa (koska toimittajan ruuhka).
    Ylläoleva saattaa sisältää provokatiivista haihattelua.

tempokisu Guest
    ^ kiitos. Siinä vaan valitsee sen edullisimman about 23usd, paketin kuljetuskulut on 53-73usd....joissain nettikaupoissa ei voi valita, tulee automaattisesti.
    No joka tapauksessa, meni inspiraatio yhteen nukkeen juuri tuon odottelun takia että laitoin myyntiin, hieman isommalla hinnalla mitä paketista maksoin ( 110euroa)

Ei oo muuten pakettia näkynyt, siskon Suomesta lähettämä marraskuun puolivälissä. Erinäisen kysely on tehty, soittivatkin Oregonin kansainvälisestä postipaikasta paketista josko ois ilmestynyt, vaikkei se heidän tiedoistaan näy. Tais joku siellä kotopuolen postisysteemissä tarvita joululahjoja enempi kuin minä, että kiitos vaansilleen helekutisti. Sanosko jotta viduttaa siskon puolesta, hänhän hommas kamat (kirja, salmiakkia, yms sekä sanaristikoita joita äiti on jemmannut mulle lehdistä) ja maksoi postituksen.
    Edelliset paketit on tulleet enempi tai vähempi repaleisina, mutta perille kuitenkin.

Tämä oli se viimeinen postitusyritys.

tempokisu Guest
    ^ viime vuonna marraskuussa tuli ilmoitus tullattavasta lähetyksestä, lähetysmaa USA. ?? mitään ei pitänyt olla tulossa, sitten lähettäjän nimestä hoksasin että olin maaliskuussa ostanut nuken mekon. Olin kuitenkin saanut rahat takaisin ajat sitten, joten annoin lähetyksen palautua lähettäjälle.

Marraskuussa ostin RedBubblelta ( USA) repun, ei ollut helmikuussakaan tullut joten he lähettivät uuden. Ei ole kumpaakaan reppua näkynyt, ja olen saanut jo rahat takaisin.

En vielä mutta ens viikolla. Uusi stonga stem kombinaatio Canyonilta kun aikaisempi oli liian hieman pitkä. Missä noita fillarinosia ois kätevintä myydä? Fillaritori?

^ Fillaritorilla kokeilisin ainakin itse puskaradion lisäksi. Aikaisempaan äimistelyyn liittyen
    12" ja risat kokoisen kantti x kantti laatikon sisältö paljastui Neil Young & Crazy Horsen
    4 lp setiksi 90-luvun livevedoista. Way Down in the Rust Bucket. (Rouvalla saattoi ehkä
    olla omiakin ambitioita)
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

En ole tänään. M
    Tiistaina tuli uus pyörä ja nyt postissa olis jo noudettavissa vähän huolto-osia siihen. 2 muuta tilausta matkalla. Toinen alibabasta joten voi ottaa vielä kuukauden päivät.

Nickname Guest
    Tänään käyty hakemassa pussukka, sisälsi paidan. Turvallisia kilometrejä tiedossa

Viimeisin paketti (tai kirje) oli Four Tetin 2CD Pause/Paws Saksan Amazonilta. Ihme, kun jewel case oli ehyt.
    | PKK |
    Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

Viime aikoina aika montakin pakettia. Nyt pitäisi hakea ärrältä yksi Marek Soundilta lähetetty paketti.

Sent from my iPad using Tapatalk

tempokisu Guest
    Tänään 2 nukkepakettia. Nyt ei olekaan tulossa enää kun nuken uikkarit ( no lähettäisi jo!) ja nahkeita maskeja odottelen.
    Pitäisi varmaan tilata jotain...

F. Kotlerburg Guest
    Joo. Canyonin laatikko on eteisessä.

Siellä on nolosti liian hyvä pyörä.

tempokisu Guest
    Olen, kaksikin pakettia. Merihenkisiä tuotteita ( tablettia, tiskirättiä, pussilakana, patalappu, servettejä...) ja sitten nukkepaketti.
    Ekasta paketista puuttui pyyhe, sähköpostiini oli vastattu mutta ei kyllä näy se sähköposti...puuttuva tuote on kuitenkin tulossa, soitin sinne. Päivän töpeksinnät jatkui toisen paketin haun kanssa, yritin vaikka miten monta kertaa...oho, väärä paikka.

Mainittakoon että tiskirätit on niin hienoja ettei raski käyttää, patalapustakin tuli lähinnä koriste...servetit sentään tulee käyttöön, pussilakanat myös ja tilaan toisenkin setin, tulee alu- ja päälylakana sekä molempiin tyynyihin.

Perjantaiaamuna Elite vastasi, että lähettävät vaihtohihnan traineriin asap. Lauantai-iltana vastaanotin paketin. Chapeau!
    10k-kerhon jäsen

tempokisu Guest
    Olen vastaanottanut 2 nukkepakettia, ja kolmannestakin tuli tekstiviesti-saapumisilmoitus mutta haen sen huomenna. Mukavasti Ukrainasta tuli paketti tullin ohitte...vielä.

tempokisu Guest
    2 pakettia, nuken asu ja Suomen Kalat- kirja. Kirja on upea, paljon hienoja kuvia ja tietoutta joten riittää lukemista vähäksi aikaa. Odotan myös Haapkari-viehepakettia, mutta näköjään menossa kauemmas mitä laitoin hakupaikaksi, haen sitten huomenna lenkin lomassa.

tempokisu Guest
    Kävin hakemassa aamulla 2 pakettia; vieheet ja tosi ison pehmoankeriaan

Ei, mutta olen saanut parikin tekstiviestiä joissa on kerrottu että pakettini on matkalla.

Nickname Guest
    En, pari päivää sitten tuli lähettäjältä viesti että on lähetetty, eli toisin sanoen on tehty Postille noutoilmoitus että saa käydä hakemassa, ei ole vielä kelvannut hakea, ei sillä että olisi kiire mutta rupeaa olemaan Postia kohtaan huumori loppu.

En mutta kolmea odotan.

1. Laakereita
    2. Parvekelasitiivistettä
    3. Retkilokareita

En.

Paketti tuli Saksasta Suomeen 3 päivässä. Nyt on ollut maanantaista lähtien Kampissa, nettiin päivittyneen aikataulun mukaan jo ensiviikon tiistaina automaatissa Maunulassa. Ihan hyvä suoritus, matkaa on kuitenkin lähemmäs 8 km ja menee vain 9 päivää.

Post Nord on ilmeisesti tehostanut toimintaansa parantaakseen asiakaskokemusta entisestään.

Olen ja se pitäisi nyt lähettää suoraan takaisin Kiinaan. Menin nuukana miehenä tilaamaan Aliexpressistä Elita One - hiilikuitutolpan ja 27,2mm tolppa on hienosti kaikkea 26,8-27,1mm väliltä ja aivan soikea eikä penkin aluslevykään istu lähellekään siihen putken päähän. Onkos jollain kokemusta miten tää homma toimii, avasin sinne reklamaation kuvien kanssa ja pyysin refundia mutta sieltä kuitattiin että palauta tolppa ja tulee refund. No laitoin että ookoo ja sieltä aukesi kenttä missä on osoite ja toinen kenttä mihin voin syöttää DHL:n ym. tracking numeron. Tsekkasin postin sivuilta niin 45,90€ maksais paketin lähetys Kiinaan eli aika lailla täsmälleen kahden tolpan verran.. Laitoinkin jo kysymyksen että haluatteko maksaa 45,90 siitä että lähetän tolpan takaisin vai pistättekö mieluummin uuden mutta tarkastetun tolpan tilalle. Olen siis jo 99% varma että olen hävinnyt tämän pelin mutta onkos muilla kokemuksia Aliexpress-reklamaatioista?

tempokisu Guest
    ^ joudut ensin itse maksamaan postikulut, ja kuvittelet että saat takaisin....ei lähempää satulatolppaa löytyny? Mä olen ostanu satulatolpat kivijalkaliikkeestä Tampereelta, tullut ehkä kalliimmaksi mutta tuotteen, sopivan sellaisen, saa heti.

Kaksi pakettia käyty hakeen, pienet keltaiset pehmoankeriaat ja nukkepaketti. Juuri tällä hetkellä ei tulossa ole enää kuin nahkeet trikoot ( jotka tullattu) ja maskeja ( joista tarkoitus tehdä nukenvaatteita).

Tää päättyi niin että esitin myyjälle kysymyksen haluavatko oikeasti maksaa 45,90 siitä että saavat tän romun takaisin ja seuraavana aamuna oli kuitattu että ei tarvii palauttaa ja rahat kilahti takas visalle. Näitä samaisia tolppia on myyty 1600 kappaletta ja asiakaspalautteita tais olla 500 viiden tähden joten vähän yllätys millainen paska tää oli. No eipä maksanut penniäkään tää oppitunti mutta eipä tarvii kiinakuitua jatkossa tilata.

tempokisu Guest
    ^ ja paras satula on ollu 19,99e ihan tavallisesta kaupasta lisää pyörän painoa aika paljon, mutta tärkeintä on että mun peppu tykkää.

tempokisu Guest
    Vastaanotettu RedBubblen nahkeet trikoot ja maskeja. Erikoinen tilanne, en muista koska olisi ollu että ei ole sitten mitään tulossa, toki tähtäimessä on huutaa pari nukkea.
    Sähköpostissakin on enää vain 5 viestiä, arkistossa on 20.

Samanlaisia aiheita

1. Oletko LOMALLA?
    By lynxlynx in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 1739
    Viimeinen viesti: 04.07.2024, 14.27

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •