GiantGarminElectrobikeHepha
Sivu 156 / 352 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56 106 146 154 155 156 157 158 166 206 256 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.651 - 4.680 / 10534

Aihe: Jarrut, vaihteet, vanteet... pikakysymykset

  1. #4651
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.262
    Löytyy pilvin pimein... Suht hintavia kylläkin...

  2. #4652
    Uuden pyörän ketjut tuntuvan hyppivän rattaiden hampaiden yli laittaessa enemmän painetta polkimille (ylämäissä). Ajattelin ettei vaihtaja vain ole säädöissä ja säädätin vaihteet pyöräliikkeessä, mutta sama ongelma vaivaa edelleen. Pyörässä 7 v Shimano Altus vaihteet. Onkohan edelleen säädöt pielessä vai jotain ihan muuta?

  3. #4653
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    2.827
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti wlfwd Katso viesti
    Uuden pyörän ketjut tuntuvan hyppivän rattaiden hampaiden yli laittaessa enemmän painetta polkimille (ylämäissä). Ajattelin ettei vaihtaja vain ole säädöissä ja säädätin vaihteet pyöräliikkeessä, mutta sama ongelma vaivaa edelleen. Pyörässä 7 v Shimano Altus vaihteet. Onkohan edelleen säädöt pielessä vai jotain ihan muuta?
    Ketjut, pakka, eturattaat tai kaikki edellä mainituista kulahtanut. Paljonko voimansiirrolla mahtaa olla ajettu?

  4. #4654
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    12.518
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti wlfwd Katso viesti
    Uuden pyörän ketjut tuntuvan hyppivän rattaiden hampaiden yli laittaessa enemmän painetta polkimille (ylämäissä). Ajattelin ettei vaihtaja vain ole säädöissä ja säädätin vaihteet pyöräliikkeessä, mutta sama ongelma vaivaa edelleen. Pyörässä 7 v Shimano Altus vaihteet. Onkohan edelleen säädöt pielessä vai jotain ihan muuta?
    Vaihtajan korvake vääntynyt?
    Toiseksi eniten ketuttaa kaikki

  5. #4655
    Liittynyt
    09/2013
    Viestit
    1.600
    Löytyisiköhän jostain krossariin uutta keskiölaakeria seuraavilla spekseillä: BB30, 73mm ja Praxiksen M30 kammet eli 30mm vetopuolella ja 28mm toisella puolen? Siinä taitaa olla nyt tämmöinen: https://praxiscycles.com/product/m30-bb30pf30-mtb/

    Bikeshop.fi näyttäisi olevan maahantuoja joten pitää laittaa spostia olisiko niillä, mutta eihän sen välttämättä tarvitsisi olla Praxiksen tekemä vaan muitakin voi kokeilla.

  6. #4656
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Mun mielestä tuohon ei käy mikään muu keskiö. Tosi hyvä ja toimiva keskiöratkaisu, mutta ei todellakaan yleinen. Kun saat tilattua oikein keskiön, niin itse vaihtaisin jatkossa pelkkiä laakereita. 6806 on aika varmasti 30mm puoli ja toistakin puolta näyttää saavan ainakin endurolta. Mitat tietystikkin pitää vielä varmistaa.

    https://www.bike24.com/p2378773.html

  7. #4657
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Tuohan on siis toiminnaltaan samanlainen kuin sramin gxp, mutta isommalla akselilla. Oikean levyiseen 30mm keskiöön voisi tietystikkin vaihtaa 28mm laakerin toiselle puolelle, tai sorvata sisään olakkeellisen holkin. Mutta todennäköisesti menee säätmiseksi leveyden kanssa, eikä sopivia pölysuojia löydy. Eli tilaisin sen orginaalin.

  8. #4658
    Liittynyt
    09/2013
    Viestit
    1.600
    Nonnih, jotain tuommoista itsekin arvelin. Tässä on muutama vaihtoehto eli joko Bikeshop pystyy toimittamaan, ostetaan suoraan Praxikselta (tuskin näin) tai antaa napsua ja vaihdetaan sitten joskus.

  9. #4659
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Munarello Katso viesti
    Nonnih, jotain tuommoista itsekin arvelin. Tässä on muutama vaihtoehto eli joko Bikeshop pystyy toimittamaan, ostetaan suoraan Praxikselta (tuskin näin) tai antaa napsua ja vaihdetaan sitten joskus.
    No jos sinulla on tuo praxis nyt siellä jo paikallaan, niin osta ihmeessä pelkät laakerit. Maksaa muutaman kympin ja nuo on nopea vaihtaa.

    Edit: Ja jos se napsaa, niin kannattaa nyt varmistaa tuleeko se laakereista, vai onko hiekkaa päässyt rungon ja BB-kuoren väliin. Keskiön joutuu käyttämään irti, jos laakerit on ehjät.

  10. #4660
    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    1.009
    Nyt kaivattaisiin fiksumpien ideoita. Kasaan runkoon rymyttely cyclocrossaria ja laatikosta löytyy seuraavia osia:


    - 1x kampisarja (Shimpan 105:t kammet 42 hampaisella NW eturattaalla)

    - GRX400 takavaihtaja 10 speed

    - 105 10 speed pakka (11-36) sekä ketju

    - cantijarrut


    Mitenhän tuosta kannattaisi lähteä liikkeelle että selviäisi mahdollisimman pienellä rahalla? Kampisarja nyt ainakin jää koska universaalein. Tottakai houkutus käyttää myös takavaihtaja ja pakka hyväksi on suuri mutta sitten pitäisi hommata kahvat jotka on kuitenkin se kallein osa.

    Vaikka 10 vaihdetta riittäisi mennen tullen, 11 vaihteiset kahvat lienee samoja hintoja tai vain hieman kalliimmat kuin 10 vaihteiset joten olisiko nyt järkevää vaan laittaa suoraa kokonaan uusi 11 vaihteinen? Ensiksi tuli mieleen että se tulee kyllä turhan kalliiksi uusine vaihtajineen, ketjuineen ja pakkoineen vaikka kahvat onkin se yksittäinen kallein osa.

    Tulisiko kellekään mieleen jotain ghettoratkaisua miten toutettaa fiksusti 1x10 kahvat? Lisämutkana vielä että oltava mekaanisella jarruvedolla koska cantileverit.

    PS. Tämän voisi myös hätätilanteessa toteuttaa suoralla tangolla mutta toimiiko joku MTB nappishifteri GRX takavaihtajan kanssa?

  11. #4661
    Moi.

    Mistä levyjarrusatulat 105 kahvoihin , mekaaniset

  12. #4662
    Liittynyt
    02/2011
    Viestit
    147
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hitlike Katso viesti
    Nyt kaivattaisiin fiksumpien ideoita. Kasaan runkoon rymyttely cyclocrossaria ja laatikosta löytyy seuraavia osia:


    - 1x kampisarja (Shimpan 105:t kammet 42 hampaisella NW eturattaalla)

    - GRX400 takavaihtaja 10 speed

    - 105 10 speed pakka (11-36) sekä ketju

    - cantijarrut


    Mitenhän tuosta kannattaisi lähteä liikkeelle että selviäisi mahdollisimman pienellä rahalla? Kampisarja nyt ainakin jää koska universaalein. Tottakai houkutus käyttää myös takavaihtaja ja pakka hyväksi on suuri mutta sitten pitäisi hommata kahvat jotka on kuitenkin se kallein osa.

    Vaikka 10 vaihdetta riittäisi mennen tullen, 11 vaihteiset kahvat lienee samoja hintoja tai vain hieman kalliimmat kuin 10 vaihteiset joten olisiko nyt järkevää vaan laittaa suoraa kokonaan uusi 11 vaihteinen? Ensiksi tuli mieleen että se tulee kyllä turhan kalliiksi uusine vaihtajineen, ketjuineen ja pakkoineen vaikka kahvat onkin se yksittäinen kallein osa.

    Tulisiko kellekään mieleen jotain ghettoratkaisua miten toutettaa fiksusti 1x10 kahvat? Lisämutkana vielä että oltava mekaanisella jarruvedolla koska cantileverit.

    PS. Tämän voisi myös hätätilanteessa toteuttaa suoralla tangolla mutta toimiiko joku MTB nappishifteri GRX takavaihtajan kanssa?
    Tässä soveltuvuustaulukko:
    https://productinfo.shimano.com/#/co...453&acid=C-454
    Nopeasti katsottuna, tarkista:
    Tiagran ST-4700-R näyttää sopivan GRX400 takavaihtajalle jos vaierijarrut, kaveriksi ST-4700-L, etuvaihtaja jää kytkemättä.
    5700 sarjan 105:lle sopivat 11-36 takapakat on ohjattavissa myös GRX400 vaihtajalla.

  13. #4663
    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    1.009
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti metusala Katso viesti
    Tässä soveltuvuustaulukko:
    https://productinfo.shimano.com/#/co...453&acid=C-454
    Nopeasti katsottuna, tarkista:
    Tiagran ST-4700-R näyttää sopivan GRX400 takavaihtajalle jos vaierijarrut, kaveriksi ST-4700-L, etuvaihtaja jää kytkemättä.
    5700 sarjan 105:lle sopivat 11-36 takapakat on ohjattavissa myös GRX400 vaihtajalla.
    Kiitos vastauksesta.

    Hittolainen kun nuo Tiagra kahvatkin on satasen kipale, etenkin harmittaisi maksaa toinen satanen etenkin siitä vasemmasta jarrukahvasta kun shiftermekanismit menee hukkaan ilman etuvaihtajaa.



    Eikös SRAM road-kahvat ja SRAM mtb-takavaihtajat toimi yhteen ainakin 10 speediin asti? Ja nämä taas kaikki toimii Shimanon pakoilla ja ketjuilla?

    Jos näin, voisi myydä tuon GRX takavaihtajan pois ja tilata esim seuraavat osat:

    https://www.bike24.com/p228573.html
    https://www.bike24.com/p269617.html
    https://www.bike24.com/p2137652.html

    Missaanko jotain?
    hitlike muokkasi tätä : 12.06.2021 at 14.39

  14. #4664
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.204
    Mikähän on kun olen päivittämässä kaupunkimankeliin (DBS allroad) 11sp voimansiirtoa.

    Pakkana XT M8000 11-40
    Vaihtaja Deore M5100 SGS
    Edessä 1x 36T narrowide
    HG-701-11 116L ketju

    Ongelma on siis, että vaihtaja on todella oudossa asennossa vaikka mittasin ketjun shimanon ohjeen mukaan, eli isoimman ympäri (ei vaihtajan häkin läpi) ja jättää 5 linkkiä. Pienimmällä rattaalla häkki oisoittaa jo suoraan alaspäin. Isommille vaihtaessa tietenkin sitten sojottaa suoraan eteenpäin. En nyt ymmärrä miksi tuo ketjun mittaus on mennyt näin metsään. Tuntuu, että toi 116L ketju ei edes täydessä mitassa riittäis (en poistanu ku yhden linkin).

    EDIT: Voisiko olla, että tuo pitkähäkkinen vaihtaja on se syy? Eli olisi liian iso?
    Kuminauha muokkasi tätä : 12.06.2021 at 17.02

  15. #4665
    Liittynyt
    02/2011
    Viestit
    147
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hitlike Katso viesti
    Kiitos vastauksesta.

    Hittolainen kun nuo Tiagra kahvatkin on satasen kipale, etenkin harmittaisi maksaa toinen satanen etenkin siitä vasemmasta jarrukahvasta kun shiftermekanismit menee hukkaan ilman etuvaihtajaa.



    Eikös SRAM road-kahvat ja SRAM mtb-takavaihtajat toimi yhteen ainakin 10 speediin asti? Ja nämä taas kaikki toimii Shimanon pakoilla ja ketjuilla?

    Jos näin, voisi myydä tuon GRX takavaihtajan pois ja tilata esim seuraavat osat:

    https://www.bike24.com/p228573.html
    https://www.bike24.com/p269617.html
    https://www.bike24.com/p2137652.html

    Missaanko jotain?
    Tuntuu, että olet oikeassa.
    http://blog.artscyclery.com/science-...compatibility/
    SRAM (Exact Actuation) 10 Road/Mountain shifter cable pull 3.1mm
    Shimano/SRAM 10-speed cassette sprocket pitch 3.95mm

  16. #4666
    F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuminauha Katso viesti
    Mikähän on kun olen päivittämässä kaupunkimankeliin (DBS allroad) 11sp voimansiirtoa.

    Pakkana XT M8000 11-40
    Vaihtaja Deore M5100 SGS
    Edessä 1x 36T narrowide
    HG-701-11 116L ketju

    Ongelma on siis, että vaihtaja on todella oudossa asennossa vaikka mittasin ketjun shimanon ohjeen mukaan, eli isoimman ympäri (ei vaihtajan häkin läpi) ja jättää 5 linkkiä. Pienimmällä rattaalla häkki oisoittaa jo suoraan alaspäin. Isommille vaihtaessa tietenkin sitten sojottaa suoraan eteenpäin. En nyt ymmärrä miksi tuo ketjun mittaus on mennyt näin metsään. Tuntuu, että toi 116L ketju ei edes täydessä mitassa riittäis (en poistanu ku yhden linkin).
    Vaihtaja on korvakossa kiinni väärässä asennossa.

  17. #4667
    Liittynyt
    02/2011
    Viestit
    463
    Ylläolevan ongelman välttämiseksi olen aina asentanut ketjun eka kunnolla paikalleen, ja tarkastanut siitä sopivan lyhennyksen. Jos siis välitykset vaihtuu isommin.

    Olen satavarma että kyselisin täällä samaa asiaa jos toimisin noiden rattaan ympäri + x linkkiä ohjeiden mukaan.

    Jos on sopivan pituinen korvattava ketju paikalla mallina, kuten yleensä on, tuota ongelmaa ei tietty ole.

  18. #4668
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.204
    ^^^^No se toimii jotenkuten, mutta isoimmalla rattaalla tekee aika ärsyttävää ääntä ku ylempi rissa lähinnä vaan hipoo ketjua. Vaihtaa myös laiskasti kun ylempi rissa ei oo ohjaamassa ketjua yhtä tehokkaasti.

    ^^Vaihtaja on huolellisesti laitettu korvakkeeseen niin, että se vaihtajassa oleva kynsi on kovakkeen kynttä vasten. B-ruuvin säätö on niin auki ku saa mut silti ylempi rissa tosi kaukana isoimmasta rattaasta.

    ^Pitää varmaa tommonen 126/138 ketju jostain löytää. Ainoa mitä oon löytäny saatavilla tällä hetkellä on M8000 e-bike ketjua, vois tommosenkin hommaa. Toi 116 linkkinen ketju ei nyt sit ois riittäny ees lyhentämättömänä. Tämä yhdistelmä siis keskiöstä taka-akseliin mitta 450mm ja 40T takana, 36T edessä. Vertasin myös sähkötäpärin 51/34T ketjun pituuteen ja aika saman pituset on. Toki tos täpärissä pari senttiä lyhyempi chainstay.

    Nyt olis silcan super secret blendillä uppovahattu 115L 11sp 701 ketju varmaan myynnissä jos uusi ketju toimii paremmin.

    Pöyrässä on ollut alunperin 3x7 voimansiirto ja ajattelin kanssa voiko toi korvake olla jotenkin epäyhteensopiva modernien voimansiirtojen kanssa?

  19. #4669
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Otas kuva tuosta laitteesta, niin näkee mihin suuntaan vaihtaja osoitaa. Siis onko se asennettu runkoon jotenkin väärin.

    Edit: Juurikin tuo korvake. Vähän epäilen, ettei vaihtaja ole tosiaankaan oikeassa asennossa.

  20. #4670
    Jos takavaihtaja on jotenkin oudossa asennossa niin olisiko B-tension säätö totaalisesti pielessä? Tuollainen löytyy vielä Saksasta:
    Shimano XTR / Dura Ace CN-HG901 Chain 11-speed - with Quick Link - 138 Links (bike24.com) tai sitten jos et muuta löydä, niin toinen samanlainen ketju ja siitä ketjulukolla pieni pätkä jatkoksi perään. Aika monet säästää ne pätkät mitkä on jäänyt ketjun vaihdossa yli. Minäkin, mutta ei ole nyt kuin yhden 10 speed mallin ketjujen pätkiä.

    Edit. Olitkin jo tuota B-tension ruuvia säätänyt. Laita kuva niin varmaan saat kommentteja näkyykö siinä jotain erikoista.

  21. #4671
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.204
    Tässä nyt muutama kuva asennuksesta, ylseikuva isoimmalla ja pienimmällä rattaalla. Noissa siis B ruuvi on säädetty niin, että ylempi rissa on niin lähellä pakkaa kun mahdollista (täysin auki). Sen kiristäminen vaan pahentaa tilannetta.



  22. #4672
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Lahti
    Viestit
    1.482

    Jarrut, vaihteet, vanteet... pikakysymykset

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuminauha Katso viesti
    Mikähän on kun olen päivittämässä kaupunkimankeliin (DBS allroad) 11sp voimansiirtoa.

    Pakkana XT M8000 11-40
    Vaihtaja Deore M5100 SGS
    Edessä 1x 36T narrowide
    HG-701-11 116L ketju

    Ongelma on siis, että vaihtaja on todella oudossa asennossa vaikka mittasin ketjun shimanon ohjeen mukaan, eli isoimman ympäri (ei vaihtajan häkin läpi) ja jättää 5 linkkiä. Pienimmällä rattaalla häkki oisoittaa jo suoraan alaspäin. Isommille vaihtaessa tietenkin sitten sojottaa suoraan eteenpäin. En nyt ymmärrä miksi tuo ketjun mittaus on mennyt näin metsään. Tuntuu, että toi 116L ketju ei edes täydessä mitassa riittäis (en poistanu ku yhden linkin).

    EDIT: Voisiko olla, että tuo pitkähäkkinen vaihtaja on se syy? Eli olisi liian iso?
    Tuo vaihtaja sopii speksien mukaan vain pakalle jonka suurin ratas on 51-piikkinen. Pienemmällä rattaalla se jää liian kauas rattaasta. Siinä siis ongelma. Sulla on siis väärä pakka.

  23. #4673
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.204
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Zykkel Katso viesti
    Jos takavaihtaja on jotenkin oudossa asennossa niin olisiko B-tension säätö totaalisesti pielessä? Tuollainen löytyy vielä Saksasta:
    Shimano XTR / Dura Ace CN-HG901 Chain 11-speed - with Quick Link - 138 Links (bike24.com) tai sitten jos et muuta löydä, niin toinen samanlainen ketju ja siitä ketjulukolla pieni pätkä jatkoksi perään. Aika monet säästää ne pätkät mitkä on jäänyt ketjun vaihdossa yli. Minäkin, mutta ei ole nyt kuin yhden 10 speed mallin ketjujen pätkiä.

    Edit. Olitkin jo tuota B-tension ruuvia säätänyt. Laita kuva niin varmaan saat kommentteja näkyykö siinä jotain erikoista.
    Tolla 138 linkkisellä saisin varmaan rakennettua 2 oikean pituista ketjua . Yks ylimääränen quick linkki vaan.

  24. #4674
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.204
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti vihtis83 Katso viesti
    Tuo vaihtaja sopii speksien mukaan vain pakalle jonka suurin ratas on 51-piikkinen. Pienemmällä rattaalla se jää liian kauas rattaasta. Siinä siis ongelma. Sulla on siis väärä pakka.
    Jos mulla ois vielä isompi pakka, niin silloinhan toi tilanne ois vielä korostuneempi. Toki on suunniteltu sille, ajattelin kuitenkin että se on lähinnä sen max kapasitetti.

  25. #4675
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Lahti
    Viestit
    1.482

    Jarrut, vaihteet, vanteet... pikakysymykset

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuminauha Katso viesti
    Jos mulla ois vielä isompi pakka, niin silloinhan toi tilanne ois vielä korostuneempi. Toki on suunniteltu sille, ajattelin kuitenkin että se on lähinnä sen max kapasitetti.
    Ei välttämättä. Sillon sulla pitäisi olla myös pidempi ketju mutta vaihtajan ylempi ratas olisi myös lähempänä isoa ratasta ja vaihtaja sojottaisi samalla tavalle eteen kuin nytkin. Pidemmällä ketjulla vaihtaja menee sitten pikkurattaalla enemmän vaakasuoraan taaksepäin. Shimanon spekseissä kerrotaan tuon kapasiteetiksi 40 hammasta (51-11=40) sekä low sprocket max=51 ja low sprocket min=51. Tuo vaihtaja on ihan oikeasti siis suunniteltu toimimaan vain tuon 11-51 pakan kanssa. Tietty tuo voisi paremmin toimia tuon 11-40 pakankin kanssa jos ketjua pidentäisi?

  26. #4676
    En ainakaan itse näe noissa kuvissa mitään ihmeellistä, paitsi tietenkin sen että ketju on hiukan liian lyhyt. Luulisin, että takavaihtajasi kyllä toimii tuolla 11-40 pakalla. Minulla itselläni on nyt käytössä Deore RD-M6000 GS vaihtaja ja senkin speceissä lukee: Only compatible with the gear ratio 11-42. Tuo 11-42 pakka minulla oli käytössä vain muutaman kuukauden, kun pyörä oli aivan uusi ja sen jälkeen 12-32, 11-34. Loistavasti toimii näillä pakoilla. Silloin kun vaihdoin 11-42 pakan -> 12-32 vaihdoin kyllä myös ketjun ja sovitin sen pituuden tuohon uuteen yhdistelmään, eli en ole varma miten olisi toiminut jos olisin vaan sen pakan vaihtanut ja jättänyt vanhan 11-42 pakkaan sovitetun ketjun vaihtamatta. Minulla on myös B-tension ruuvi täysin auki.

  27. #4677
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.204
    Koitan nyt eka pidemmällä ketjulla ja katson mitä käy. Voi olla että joutuu ton ison rieskan vielä hommaa.

  28. #4678
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Lahti
    Viestit
    1.482
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuminauha Katso viesti
    Koitan nyt eka pidemmällä ketjulla ja katson mitä käy. Voi olla että joutuu ton ison rieskan vielä hommaa.
    Kannattaa toki kokeilla sitä pidempää ketjua. Tuo mitoitustapa millä uuden ketjun mittasit, toimii hyvin kyllä silloin kun isoin ratas on tuo 51t mutta tuolla 40t rattaalla ketju jää samalla mitoitustavalla liian lyhyeksi. Ketjun pituushan vaikuttaa tuollaisella vaihtajalla rissan etäisyyteen pakasta, rissa jää siis liian kauas joka rattaan kohdalla.

  29. #4679
    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    1.209
    Onko tuo isoin takaratas - eturatas +5 linkkiä tosiaan joku Shimanon erikoismitoitus? +2 linkkiä on normaalisti ollut suositus. Kuvissa ketju näyttää liian pitkältä ja sitä edelleen haluttais jatkaa.
    Joku muuttunut mitoituksessa nyt 12 systeemien myötä vai tosiaan koskee vain shimppaa?

    Edit: +2 tosiaankin tarkoittaa lyhintä yksikköä mitä ketjua voi pikaliittimen kanssa lyhentää/pidentää. +4 on seuraava pätkä.
    Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi

  30. #4680
    Onhan netissä jopa valmiita laskureita ja kaavoja joita voi käyttää, mutta ainakin itselläni ne näyttää niin erikoisia lukuja, että sovittelen ketjun pituuden musta tuntuu manuaali menetelmällä. Pääasia, että toimii.

Samanlaisia aiheita

  1. Pikakysymykset.
    By lynxlynx in forum Varusteet
    Vastaukset: 7215
    Viimeinen viesti: 18.10.2025, 06.21

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •