Alkuosa laskusta on suhteellisen helppoa, mutta loppuosaa voidaan kutsua tekniseksi, serpentiinimutkiakin taisi olla yhdeksän.

Suurimmat aikaerot tehtäneen kuitenkin nousussa, laskun teknisyydestä huolimatta en usko että kovin moni laskee muita merkittävästi nopeammin - Alaphilippe ehkä siihen pystyy - mutta virheisiin ei juuri ole varaa.

Mäki ei ole niin jyrkkä ja/tai pitkä kuin niissä aika-ajoissa, joissa on yleensä ensin menty pätkä tasaista ja sitten noustu maaliin saakka ja joissa varsinaiset mäkimiehet ja vuoristokauriit ovat pärjänneet. Nyt on vahvoilla räjähtävää voimaa omaavilla, vähän klassikkotyypisillä kuskeillakin mahdollisuutensa, luulisin.

Mitään en tiedä, mutta hämmästyisin kauheasti jos joku lähtee aika-ajopyörällä!