Vaatii vähintäänkin kiilloituksen, jotta naarmut ja lakan samentumat saadaan pois. Tässä pätee vanha kynsisääntö eli jos naarmu/naarmut tuntuvat kynteen niin ne teettävät enemmän työtä. Suuremmat kynteen tuntuvat naarmut vaativat vähintään vesihionnan ja kiillotuksen. Korjauskyniä/värivahoja tms. ei kannata käyttää, jos rungosta haluaa kunnollisen. Jos naarmut ovat menneet lakan läpi niin korjaus vaatii taas hieman enemmän työtä. Kova kaveri kiillottaa pienet kohdat käsin mutta koneella ja pienellä laikalla saa rungon hoidettua kuntoon melko näppärästi.
Rungon suojaukseen käy kiveniskuteippi. Itse olen rungot suojannut (auton) kestopinnoitteella, jolloin se antaa suojaa lakkapinnalle ja helpottaa huomattavasti pyörän pesua ja puhdistusta.









Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit