^ Jeps, Sramin jarruilla liikeradan säätö on yleensä mukana vasta kalliimmissa kahvoissa, joissa on SwingLink ja Contact Point Adjustment. Jos vaihteet on NX tasoa, niin luultavasti vastaavan hintaluokan DirectLink jarrukahvoissa (Level T, Guide R, Guide T?) on tuskin mahdollista säätää muulla kuin ilmaamalla ja "ylitäyttämällä" säiliöt.
SwingLink-mekanismi taitaa markkinapuheiden perusteella myös itsestään hieman vähentää tarvittavan liikeradan määrää DirectLinkiin verrattuna, vaikka ei tarjoakaan hienosäätöä. En oo tosin itse testannut eroa pelkän perus SwingLink-kahvan ja sellaisen josta löytyy lisäksi CPA välillä. Omat Code RSC:t saa ottamaan pelkällä CPA-säädöllä kiinni todella ärhäkästi tai jopa laiskemmin kuin vaikka Level T -kahvat.








Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit