Aika yksimielinen raati ollut täällä ja liityn seuraan. Perussovitus liikkeessä ei tuottanut mitään suurempia elämyksiä, ehkä vähän "pettymys" kun olin tottunut castellin free aeron napakampaan tuntumaan. Castellilla minulla on koko xl joka on napakka, otin nyt Assoksesta L:n, ehkä tuosta napakan tuntuman puutteesta johtuen. Lahje on aika lyhyt, 87 inseamilla ja pitkähköllä reidellä lahje asettuu noin 10 cm polven yläpuolella. Tuo koko on tietenkin henkilökohtainen asia, ainakin Velosportissa ja Turussa Nummen pyörässä pääsee kokeilemaan ja ostamaan ihan kilpailukykyisellä hinnalla, 199 miinus hyvän mielen ale.
Ajossa nuo olivat todella hyvät, parhaimmat mitä olen kokeillut. Henkselit olivat huomaamattomat, mitään paineen tunnetta, puristusta, hiertymiä tms. ei ollut eikä tullut. Luulen että Assos on jotenkin onnistunut henkselikiinnityksen ja irtonaisen pehmusteen johdosta pienentämään housujen liikettä mm. nivusten alueella. Noissahan on vielä aika laaja pehmuste sukukalleuksien kohdalla, ja 4 h ajon jälkeen ei tullut minkäänlaisia hankaustuntemuksia silläkään alueella.
Oli aika vaikea ostaa parinsadan housut kun on tottunut toisiin, jotka ovat oikeinkin hyvät, mutta nämä ovat paremmat, ainakin minulle
Kirjanmerkit