15.1. ja 26.1.2020 edellä kertomani tarina siitä miten Chain Reaction Cycles kusetti minua pyörälaukun myynnissä tuli noin puoli vuotta tuon jälkeen päätökseen. Luottokortissani on ns. huijausvakuutus. Luottokorttiyhtiö pyysi selvityksen asiastani (viestit ja valokuvat CRC.n kanssa) ja teki siltä pohjalta ratkaisun että olin tullut huijatuksi CRC.n toimesta. Näin luottokorttiyhtiö palautti minulle maksamani summan ja sain pitää tuon laukun. Laukku sopii vain 26.lle, ei 29.lle kuten CRC mainosti. Ei minulla mitään iloa ole tuosta varastossa olevasta laukusta. Kaikki tämän casen vaiva ja kulut olivat suuremmat kuin tuo noin 70 € arvoinen laukku jonka sain pitää. Ja CRC sai pitää veloituksen siitä.
Luulen että syynä CRC.n asenteeseen oli pakkauksen suuri koko ja palautusmaksu ja siksi eivät halunneet lunastaa sitä takaisin. Siksi asia oli niin vaikeaa palautusta hoitavan yhtiönkin kanssa.
Joka tapauksessa CRC.n asenne, valehtelu ja vedätys oli niin pöyristyttävää, etten ole sieltä tilannut enää mitään, enkä tule tilaamaan
Kirjanmerkit