GiantElectrobikeGarmin
Sivu 149 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 49 99 139 147 148 149 150 151 159 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.441 - 4.470 / 5849

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Toi ok boomer kommentti. Varmaan alkaa työskentely eläkeikää lähestyvien kanssa vaikuttaa.

Lisäks sain buukattua köyhän kaverin vaihtamaan renkaat niin saa vähän pikkurahaa ja minä saan leikkiä rikasta.
    Ylläoleva saattaa sisältää provokatiivista haihattelua.

tempokisu Guest
    Pitkään olin että mä en halua enää lukea mitään kirjoja. Niin siis paitsi nahkiaistietokirjoja, hyvä että sain niitäkin luettua mutta tänään sain luettua loppuun "Ankeriaan testamentti"-kirjan, niin - aivan mielettömän hieno lukukokemus, herkistyin kyyneliin monessa kertaa ja se on kyllä aina hyvän kirjan merkki.
    Olen iloinen että tartuin kirjaan

Vuoden paras duunipäivä eli männävuoden bonarit kilahti tilille. Nyt voi vähän Roope-Setäillä.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Vääksyn Ranskalainen kyläkauppa alkaa pitää tänä kesänä Pulkkilanharjun kioskikahvilaa. Tulee nyt erittäin hyvä kannustin pyörälenkeille.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Koirien innostus Shimanon mainosvideossa

https://youtu.be/Ub697GgOE8M
    Kyllä se on ihan ajettava polku...

Ohohoo, pukettipaketti lähti vihdoin jenkeistä tulemaan ja DHL Express anto niinkin tiukan toimitusarvion kuin ensi maanantai. Saas nähä kun posti saa näppinsä väliin. Mutta tavote on ainakin kova.
    Ja mitä sieltä tulee: under ja topquilt riippumattoon. En edes tiedä mitä noi on suomeksi, vilttejä, täkkejä..? Oijjoij, odotus on ollut kova. Nyt enää tuo pelottavin osuus että selviivät reissusta ehjänä ja jonkinlaisessa aikataulussa.
    Ylläoleva saattaa sisältää provokatiivista haihattelua.

tempokisu Guest
    ^ samoilla linjoilla, sillä toinen nukkepaketti USA:sta tuli ( mahtavaa, just ostin sen saman nuken Saksasta...) ja erityisesti että tullaus onnistui. Tullin sivulla olikin että oli ollut ongelmia, ja mä hermostuin että nyt mun koneessa on joku ongelma kun viime kerralla "palvelussa tapahtui virhe"...
    Katsotaan nyt kumpi paketti tämä on, toisen nuken myyn pois jos tulee, ja toinen onkin sitten sellainen joita voi ollakin kaksi.

Aivan mahtava fiilis, TPS sm-liigan finaaliin!

tempokisu Guest
    Karhunpennun asioita hoidettiin....

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d...a-f105ff397d0c

Mustavalkoinen Turku! HC TPS tänään finaalissa Raumalla ja Kappe Hämäläinen palaa FC TPS:aan. Mahtavaa!

Tää on aika hauska

Saatttaaa mennä nuoremmilta ns ohi. Tsori.
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

Pyörässä on viimeinenkin blingbling kohdillaan ja kyllä tuli nätti! Jo kauan odottanut, että pääsisi Supacazin Oil slick-sarjaa johonkin laittamaan ja sopii tähän graveliin kuin nakutettu. Kelpaa odotella ens viikon kesäkelejä ja neljän päivän vapaata.

*

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Kavereiden kanssa suunniteltu yhden yön melontareissu.

tempokisu Guest
    Aamulla herääminen todellisuuteen. Jo unessa sanoin että tämä on vaan unta, mutta kun muut ympärilläni että valitettavasti tämä ei ole unta, vaan ihan totta.
    Näköjään vakiopainajaiseni on että työpaikkaan tulee paljon muita kollegoja, mulle ei ole töitä ja nyt sain potkut. Mietin siinä että olen säästänyt rahaa senverta että voi tässä hetken olla työttömänä, mutta tuli sitten paniikki ja kun joku kysyi mitä aino tehdä niin vastasin että kai mä sitten menen oman käden kautta.
    Olin ihan paniikissa kun heräsin, että kamalaa ja samalla siis helpottunu että se oli kuin olikin vaan unta.
    Vaikka en työstäni, tai siis ammatistani, tykkää niin on se hyvä että on töitä.

Tuossa juuri nyt kuuntelen kevään ensimmäistä pajulintua!
    *
    Peipon ja pajulinnun kun tunnistaa, tuntee puolet kesälinnuista, sanovat bongarit.
    Iloiseksi noista ensisävelistä tulee!

Toissapäiväinen tai oikeammin -iltainen säänmuutos, vieläkin.

Itse olin lähtenyt kevyelle ylläpitävälle sauvakävelylenkille kesä- eli ohuissa tuulensuojattomissa housuissa ja ilman takkia, mutta vastaan tuli miltei täydessä talvivarustuksessa olevia ulkoilijoita, huippuna hölkkääjä jolla oli pipo, hanskat ja tuulitakki!

Samoin Elia Vivianin haastattelu Giron maanantaisen etapin maalintulon jälkeen: harvoin on urheilijan vitutus paljaampaa kuin silloin kun kirimies on vastoin luonnettaan raatanut selvittääkseen mäet mutta menettänyt voittomahdollisuutensa oman ja muiden kirimiesten joukkueiden taktisenvirhe arvion takia ja kaiken lisäksi tullut muista sijoista kirittäessä jäänyt kanssakilpailijan sulkemaksi ja tullut maaliin vasta neljäntenä.

Ja tietysti eilinen maantielenkki: paljon kanssapyöräilijöitä liikkeellä, kaikki lyhkäisissään ja kaikki iloisella naamalla! Tervehtimisprosenttikin lähenteli sataa

Viviaani sai pitkän nenän?
    Rooman valtakunnan aikainen aristokraattinen onkin.
    *
    Iloisuus jatkui aamun lenkillä, kun haarapääskyjäkin oli tullu runsaasti, samoin törmäpääsky-yhdyskunta, joka pesii tietyssä paikassa, piti käydä sekin tarkistamassa. Nämä ilahduttavat navettamaaseudulla kasvanutta.
    Lämpöaalto ulottui puoleen väliin maata, ja tosiaan iloisia vastaantulijoita, katsoivat kohti toisin kuin pakkasilla...

Miten niin huomaa nenän pituuden?

Kun omakin nokka on pitkä, eräs työkaveri yritti tästä vitsiä, johon sanoin hänelle nenäni olevan kinttaalla pyyhittävää mallia, ei kuulunut mitään vastausta eikä nenävitsiin jatketta.

tempokisu Guest
    Yllätyksekseni olen alkanut pitää lintujen laulusta, aiemmin inhosin sitä meteliä , en tunnista mutta hauska kuulla erilaisia esityksiä.

Ja ilmeisesti Pirkkalan kunnan ympäristovastaava oli ottanut roskankeruu-jutun asiakseen, nyt oli paikallislehdessä ilmoitus että kunnalta saa jätesäkkejä, paikka johon roskat saa ilmaseen viedä ja hyvä olisi ilmoittaa mitä aluetta siivoo.
    Tarvii katsella lenkeillä sopivia kohteita, Prisman ja Bauhaussin välinen alue on ollut yksi pahimmista roskapaikoista - joku on käynyt siivoomassa Jasperintien mersu-päädyn mutta se toinen puoli oli ainakin vielä tänään siivottavassa kunnossa...

^ niin siis onneksi maski peittää nenän...

Kaipausta tuntien ajattelen noiden uivien ja lentävien kolmiulotteista elämänpiiriä, tällainen maantasoon sidottu kulkija kun olen, aina olenkin ihaillut lintujen kykyä, joskus jopa päässyt korkeuden tunnelmaan varista yläpuolella hetken katseltuani, ei tuohon tarvitse maailman erikoisinta lintua.

Yksinkertaisesti on ollut vain jo jonkin aikaa fiilis, että elämä voittaa/on ihanaa. On työpaikka, säännölliset tulot. Molemmat vanhemmat suht terveitä ja hyvissä voimissa ja koronatilannekin siinä jamassa, että uskaltaa kesäsuunnitelmia tehdä, mutta mikä parasta: kolme vuotta sitten särkynyt sydän alkaa olla taas voiton puolella, eikä ikävä/ahdistus/suru piinaa enää samalla tavalla. Se on oikeastaan aika kiva ja melkein uusikin tunne - sellainen tasainen hyvä olo.

Pitää nauttia niin kauan kuin kestää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ilmora Katso viesti
    Yksinkertaisesti on ollut vain jo jonkin aikaa fiilis, että elämä voittaa/on ihanaa. On työpaikka, säännölliset tulot. Molemmat vanhemmat suht terveitä ja hyvissä voimissa ja koronatilannekin siinä jamassa, että uskaltaa kesäsuunnitelmia tehdä, mutta mikä parasta: kolme vuotta sitten särkynyt sydän alkaa olla taas voiton puolella, eikä ikävä/ahdistus/suru piinaa enää samalla tavalla. Se on oikeastaan aika kiva ja melkein uusikin tunne - sellainen tasainen hyvä olo.

Positiivinen asenne, tsemppiä!

Mukava lukea välillä näin positiivista viestiä! Kaikkea hyvää jatkoon!

Hieno muuten tuo Specializedin Diverge (varsinkin noin hienosti tuunattuna). Itselläni on samanlainen, mutta perussettinä. On kyllä hyvä pyörä.

tempokisu Guest

No todellakin, olen aatellut samaa että kiva kun nyt on töitä ja saa säästettyä ( sillä tämä ei kestä ikuisesti, ehkä kesä vielä...) ja vanhemmillani on asiat ok. Noita sydämen asioita ei ole ollut kuin hetkonen joskus vuosituhannen alussa...mietin toisinaan että vitsit sitä oli sokee ja tyhmä.

Mutta sain kivasti ajettua satasen ja kun katsoin mun yrttiviljelmiä - sieltä pukkaa pieniä tillintaimia!! sekä salaattia ja persiljaa

Juuri äsken "Sähkötäpäri kuntoilu-orientoituneeseen käyttöön?" -ketjun (tai siis nimenomaan sen avanneelle vastanneiden kommenttien) lukeminen.

Eilen hyvän maantielenkin lisäksi sillä sattunut: ajoin lähiökatua ajoradalla (vaikka vieressä kulkee pyörätie, mutta se ei tällä kertaa ollut se hyvän tuulen lähde), jolla on päiväkodin ja koulun kohdalla kadunylityksen turvallisuutta lisäämään tarkoitetetut liikennevalot. Kuten joskus käy, aikuinen jalankulkija oli painanut nappia, mutta lähtenyt sitten saman tien eli heti kohdalla olleiden autojen mentyä ylittämään ajorataa punaisella.

Tulin siis punaisiin valoihin joiden ainoa tehtävä siinä tilanteessa oli pysyä päällä säädetty aika. Koska olin oikein tyytyväinen ajamaani lenkkiin - ja ehkä senkin takia että muistin miten tyhmäksi olin tuntenut itseni kun viimeksi syyllistyin vastaavassa tilanteessa punaisia päin ajamiseen - jäin kiltisti odottamaan valon vaihtumista. Ennen liikkeellelähtemistäni huomasin että taakseni oli ilmestynyt poliisiauto.

PS Sunnuntaisella lenkillä sattui - eikä suinkaan ensimmäistä kertaa - tilanne jossa katua ylittämään lähdössä jo olleet jalankulkijat äkisti pysähtyivät nähdessään pyöräilijän lähestyvän. Kuten aina ja poikkeuksetta, annan jalankulkijoille tietä ja hidastan tarvittaessa pysähdyksiin asti. Etenkin kun on vanhemmista ihmisistä kyse, joudun lisäksi viittaamaan heille kädelläni sen merkiksi että he voivat kaikessa rauhassa mennä ensiksi. Mutta joskus saa palkkioksi niin yllättyneen näköisen katseen ja kiitollisen hymyn ettei voi olla tulematta hyvälle tuulelle.

K.Kuronen Guest
    Vanhempi herrasmies track standissa liikennevaloissa -kaupunkipyörällä, rennosti pukeutuneena.

Tytär sai yo-kirjoitusten lopulliset tulokset. Pari ainetta oli rajatapauksia ja molemmat kääntyivät paremman puolelle.

Tänään tulin erittäin hyvälle tuulelle myös, kun muistelin vielä edellisellä lenkillä sattunutta tapausta. Laskettelin mäkeä alas siltaa kohden, kun näin edessäni pyöräilevän miehen ja hänen edessään noin 10 vuotiaan tytön. Hiljensin vauhtia ja katsoin, miten pääsen sulavimmin ohi, kun tyttö pyöräili isänsä edessä aikalailla vasemmalla. Tyttö huomasi kuitenkin minun lähestyvän ja siirtyi hienosti oikealle puolelle, jolloin ohittaessani hänet käännyin häneen päin ja sanoin kiitos. Samalla yllätyksekseni sain vastaukseksi reippaalla äänellä "ole hyvä". Ai, että tuli hyvä mieli.

Erävoitto: Kaivosyhtiö Pallagen perui malminetsintävarauksensa Päijänteellä. Nyt vain kaivoslain uudistus myös maaliin.
    *

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •