GarminHephaElectrobikeGiant
Sivu 51 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41 49 50 51 52 53 61 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.501 - 1.530 / 1995

Aihe: Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

  1. #1501
    Liittynyt
    01/2017
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    42
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    15/30/70 itselläni avustukset. Olleet jo pari vuotta. Jos uhkaa tulla yli satkun porukkalenkki, olen ecoa vielä tiputtanut 10-12 hujakoille.
    Ajelin helppoja reittejä pääasiassa Eco-asetuksella 91 km ja parin palkin verran oli akussa varausta vielä jäljellä. Hyvin tuntuu yhdellä "tankkauksesella" kilometrejä pääsevän.

  2. #1502
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647

    Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

    2021 Turbo Levo Comp; mahtuuko taakse ongelmitta 29 2.6 rengas?

  3. #1503
    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    83
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ruuduntakaa Katso viesti
    2021 Turbo Levo Comp; mahtuuko taakse ongelmitta 29 2.6 rengas?
    Eikös tuo runko ole täysin sama 2019-2021 malleissa, jos siis et puhu uudesta Gen3 Levosta? Eli mielestäni mahtuu.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #1504
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ajpi Katso viesti
    Eikös tuo runko ole täysin sama 2019-2021 malleissa, jos siis et puhu uudesta Gen3 Levosta? Eli mielestäni mahtuu.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Pyörä jo alla ja todettu että mahtuu. Toki ajan ton 2.3 Eliminatorin ensin loppuun, ei kehnompi rengas ollenkaan. Bucther 2.6 on jo hankittu valmiiksi. Josko kakkoskiekoille laittais talveksi alle.

    Nyt vasta kolme kunnon lenkkiä takana Levolla ja täytyy todeta että oli onnea kun Trek viivästyi ja päätin tämän hankkia.
    Aivan huikea pyörä, mihin tällä pystyykään kun pääsee kunnolla sinuiksi laitteen kanssa!

  5. #1505
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Eliminatorissa on kivasti enemmän pitoja Butcheriin verrattuna, kun on nappulaa kolmessa rivissä. Takana 29. 27,5 ei kokemusta.

  6. #1506
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Eliminatorissa on kivasti enemmän pitoja Butcheriin verrattuna, kun on nappulaa kolmessa rivissä. Takana 29. 27,5 ei kokemusta.
    Jaa mulla taas päinvastaiset kokemukset(tai luulot) ainakin edessä Butcher pitää paremmin, Eliminator takana ei ihan niin vakuuttava(hyvä toki). Siksi ajattelin kokeilla Butcheria molempiin päihin.
    Ehken se sitten ei takana toimi kuten oletin.

    Tehdasrengastuksesta mulla ei ole kyllä moitittavaa, mikä on melko harvinaista. Tyytyväinen ole Butcher/Eliminaton komboon. Varsinkin eturengas vakuuttaa suuresti.
    Ehkä sit tosiaan säästän ton toisen Butcherin talvelle, 2.6 piikkisika on jo eteen hommattuna.

    Josko tuon 2.3 Eliminatorin sit kuluttuaan päivittäis 2.6-versioon. 2.6/2.3 kombo vähän ihmetyttää, ketteryttäkö tolla on haettu?

  7. #1507
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Raaka vetopito ylämäessä ääritilanteissa menee minusta eliminatorille. Kurveihin harvoin ajan pidon rajamailla. Mutta jotenkin vakaammalle silti tuntuu, kun nappularivien välissä ei ole rakoa. Molemmilla pärjää ja makuaioita ja mitä näitä sanontoja olikaan.

  8. #1508
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Lisätään, että -19 malleissa Butcher oli vakiona myös takana. Kohta jo kaksi eliminatoriakin ajettu loppuun tuon ensiasennusrenkaan jälkeen. Edessä Butcher ihan ok. Eka hajosi kiviin (snakebite ja 4 reikää kerralla), toinen on välttynyt hölmöilyiltäni.

  9. #1509
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Raaka vetopito ylämäessä ääritilanteissa menee minusta eliminatorille.
    Tää on muuten varmaan totta, muistinkin et lauantain lenkillä mielessäni ihmettelin että miten ei takanen suttaa kun tyrkkäsin turbolla oikein kunnon hiekka/kivi nyppylää ylös.

  10. #1510
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    Tuosta seuraava Eliminator siis taakse. Vaatimattomat 1400g.
    Onkohan toi T7 kuinka pehmeä?

    https://foxcomp.fi/specialized-elimi...-tire-29-x-2-6


  11. #1511
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Ei kokemusta pehmeydestä.

    Voi niitä aikoja, kun alla oli alle 500g kumit litkutettuna. 26 tuumaisena. Oli herkkyyttä eikä sähköistä tietoakaan. Nykyään jyrätään massalla ja voimalla.

  12. #1512
    Liittynyt
    09/2019
    Viestit
    68
    ^Niimpä, monessa kohtaa, missä 5 vuotta sitten oli hyvä polku, niin nyt on sosetta.
    "Kyllä turve lentää...!"

  13. #1513
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    ^Täälläpäin trendi tuntuu olevan, että polkuja kunnostetaan raivaamalla puut, levittämällä 30 cm sepeliä pohjalle ja hienompaa hiekkaa päälle. Kaivetaan vielä ojat reunuksille ja avot, meillä on taas viihtyisämpi luonto asuinympäristö lähimaastossa. Mutta sekin on huomattu, että yksityiset maanomistajat alkavat karsastaa pyöräilijöitä. Alkaa urat kulua paikoin. Tai sitten vain kasvanut pyörien määrä alkaa ärsyttää.

  14. #1514
    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    285
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    ^Täälläpäin trendi tuntuu olevan, että polkuja kunnostetaan raivaamalla puut, levittämällä 30 cm sepeliä pohjalle ja hienompaa hiekkaa päälle. Kaivetaan vielä ojat reunuksille ja avot, meillä on taas viihtyisämpi luonto asuinympäristö lähimaastossa. Mutta sekin on huomattu, että yksityiset maanomistajat alkavat karsastaa pyöräilijöitä. Alkaa urat kulua paikoin. Tai sitten vain kasvanut pyörien määrä alkaa ärsyttää.
    Menee vähän aiheen ohi, mutta onhan se selvä, että sähköpyörien myötä reittien kuluminen lisääntyy. Kuka tahansa jaksaa nyt kunnon puolesta ajaa poluilla, mikä tarkoittaa pyörien selkeää lisääntymistä reiteillä ja parempikuntoiset ajavat entistä pidempään ja kovempaa. Ja pehmeät polutkaan eivät "haittaa" kun sähköllä pääsee kevyesti...

  15. #1515
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    Hyvä on akku Levossa. Aamusta 32km Traililla lähinnä, välillä Turboa.
    Akkua jäi 48%. Keskimääräinen avustustaso 177.18% ja kokonaiskulutus 378wh.

    Relative effort 160 mikä on mulle aika kova taso.

  16. #1516
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    2.358
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti simtee Katso viesti
    Menee vähän aiheen ohi, mutta onhan se selvä, että sähköpyörien myötä reittien kuluminen lisääntyy. Kuka tahansa jaksaa nyt kunnon puolesta ajaa poluilla, mikä tarkoittaa pyörien selkeää lisääntymistä reiteillä ja parempikuntoiset ajavat entistä pidempään ja kovempaa. Ja pehmeät polutkaan eivät "haittaa" kun sähköllä pääsee kevyesti...
    Tämä on täysin totta. Perheen polkujuoksija aina lenkkien jälkeen raportoi, kuinka huonossa kunnossa paikalliset polut ovat pyörien jäljiltä.
    Rule #1: Obey The Rules

  17. #1517
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Birkala
    Viestit
    11.969
    Älkää nyt menkö metsää pilaan pyörillä... jos sinne rakennetaan taloja niin paljon helpompi lähtökohta rakentamiselle kun metsä ei oo pilalla

  18. #1518
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    Mitä mä tänä aamuna pyörin tuolla poluilla missä en ole käyny pariin-kolmeen vuoteen niin täytyy todeta että ei pyöräilijät maastoa pilaa.
    Ei pysty millään samaan kuin metsätyökoneet ja teollisuusrakentaminen.

    Melkein tippa tuli silmään kun muisteli niitä entisiä polkuja siellä metsän siimeksessä. Tilalla oli hiekkateitä, teollisuushalleja, raiskattua metsää, metsäkonepolkuja, hakkuuaukeita.
    Siinä ei pari sähköpyörää tunnu yhtään missään. :/

  19. #1519
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Birkala
    Viestit
    11.969
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ruuduntakaa Katso viesti
    Mitä mä tänä aamuna pyörin tuolla poluilla missä en ole käyny pariin-kolmeen vuoteen niin täytyy todeta että ei pyöräilijät maastoa pilaa.
    Ei pysty millään samaan kuin metsätyökoneet ja teollisuusrakentaminen.

    Melkein tippa tuli silmään kun muisteli niitä entisiä polkuja siellä metsän siimeksessä. Tilalla oli hiekkateitä, teollisuushalleja, raiskattua metsää, metsäkonepolkuja, hakkuuaukeita.
    Siinä ei pari sähköpyörää tunnu yhtään missään. :/
    Näin kävi tosielämässä kun mielensä pahoittaja pappa oli aina huolissaan kun ajettiin Nokia Harjuniitty metsässä ja tuli renkaan jälkiä... nyt ei ole enään renkaan jälkiä siellä

  20. #1520
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    Motokeidas myy mitä mainiointa iskusuojaa Levoon.




  21. #1521
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Ei varmaan kuitenkaan kannata tarkoituksella hakata panssaria puunrunkoihin. Voi hajota tuo akun ruuvikiinnitys joka tapauksessa. Näyttää myös osalle, joka kivast kerää lisää kuraa väleihin.

    Yhden akun muovin olen joutunut ostamaan oman ajovirheen vuoksi. Nyt olen yrittänyt olla tarkempi.

  22. #1522
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647

    Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Ei varmaan kuitenkaan kannata tarkoituksella hakata panssaria puunrunkoihin. Voi hajota tuo akun ruuvikiinnitys joka tapauksessa. Näyttää myös osalle, joka kivast kerää lisää kuraa väleihin.

    Yhden akun muovin olen joutunut ostamaan oman ajovirheen vuoksi. Nyt olen yrittänyt olla tarkempi.
    Tossa tulee akulle oma ruuvinsa johon toi kiinnittyy pienemmällä ruuvilla=suojaa myös sitä akun ruuvia rikkoutumasta. Ikäänkuin sulake.



    Mä päätin ton hommata kun jo kolmannella lenkillä sain pikkuosumia.
    Ärsyttää jos pitää himmailla ajoa pohjakosketusten pelossa.


  23. #1523
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    No kyllähän tuo varmasti ihan hyvä sitten on tarkoitukseensa. Mutta samalla tavalla joutuu kuitenkin varomaan ja pyrkiä välttämään kosketukset. Ei voi nojata edelleenkään, mikä toki ei ole tuon tarkoituskaan. Voisin jopa hommata, mutta kaikki lokarit ja irralliset palikat vaan haittaa pesua. Olen käyttänyt läpinäkyvää teippiä tuossa akun ja rungon saumassakin, ettei hiekkavesi valu akun ja hiilikuiturungon väliin tekemään tuhojaan.

  24. #1524
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Statistiikkaa -19 S WORKSin omistamisesta.

    406 tuntia ja 7 200 km kesti XX1 takapakka kahta eturatasta ja kolmia ketjuja kierrättämällä. Nyt alkaa pomppia yli jo suurimmalla takarattaalla, joten vaihto on edessä. Kalliitahan nuo osat on, mutta voimansiirron kustannuksiksi näyttää pyöreästi tulevan 1 €/h tai tai 5,5 snt/km. Kokonaisuudessaa 25 kuukauden aikana rahaa varaosiin ja huoltoihin (kiekkojen rihtauttaminen x 2) on maksanut 700 €. Eli 10 snt/km. Nyt vaihtoon menevä voimansiirto ei ole vielä tuossa summassa mukana. Sehän lähes tuplaa tuon kustannuksen.

  25. #1525
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    Onko kukaan avannu Levon takaiskarin ilmakannua irroittamatta iskaria? Kun on hieman ahdas paikka..
    Saattas olla tarve pienentää tokenia. Tai sit tossa perässä vaan on törkeen hyvä ja kova progressio.

    25% sägillä en saa koko joustomatkaa hyödynnettyä, aamulla lisäsin sägin lähes 30% katsotaan mitä vaikuttaa.

  26. #1526
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Iskari on kahdella pultilla kiinni. Kyllä se irroittaa pitää, että saat ilmakannun takaisin. Tai ylipäätään tokeneita on kivempi hypistellä kun iskari on pöydällä.

    Progessiota on, mutta maavara on sen verran maltillinen, että hyvä vaan, ettei takapää pohjaa. Eli itse en tekisi mitään asialle.

  27. #1527
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Progessiota on, mutta maavara on sen verran maltillinen, että hyvä vaan, ettei takapää pohjaa. Eli itse en tekisi mitään asialle.
    Saatat olla kyllä oikeassa, enpä hötkyile vielä asian kanssa.

  28. #1528
    Liittynyt
    06/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    128

  29. #1529
    Liittynyt
    05/2013
    Paikkakunta
    Riihimäki
    Viestit
    496
    Tuo Kenevo voi olla kova kampe. Itse tykkäsin Levo SL:n todella köykäisestä käsiteltävyydestä, avustus oli minulle ihan riittävä, akkukin riitti kaikkin lenkkeihin. Pisin 108km. Itselläni vertailukohtina toimivat aiemmat 2017 ja 2020 Levo compit.

  30. #1530
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.647
    Rovalin kiekot on juustoa. Ja ihmettelin alunperinkin 2.3 renkaan valintaa taakse.

    Vielä en inserttiin lähde, tilauksessa Eliminator 2.6 Gravity, jos siitä ois apua.


Samanlaisia aiheita

  1. Specialized s-works turbo ONGELMA
    By Riksha in forum Renkaat
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 03.05.2018, 15.35
  2. Specialized Fatboy
    By jaksu in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 1041
    Viimeinen viesti: 15.03.2017, 10.45
  3. Specialized turbo sähköfillarin omistajat
    By juha_l in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 12
    Viimeinen viesti: 17.08.2015, 14.26

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •