ElectrobikeGarminGiant
Sivu 435 / 490 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 335 385 425 433 434 435 436 437 445 485 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 13.021 - 13.050 / 14677

Aihe: Mitä musiikkia kuuntelet juuri nyt (tai kuuntelit viimeksi)?

(choro)

https://youtu.be/IRsc57nK8mg

Wolfmother - Mother. Hyväntuulista ränttätänttää vain vuosikymmenen takaa.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Ryota Kikuchin livestreamia

Horizon Ignited - Towards The Dying Lands (OFFICIAL MUSIC VIDEO)

Ei riemulla rajaa kun SuperMörrillä ajaa!

Hurriganes hengessä Black Devils & Ile Kallio. Hyvä meininki

waterbug - Monday morning quarterback, levy toimii itselle vieläkin.
    "Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"

tempokisu Guest
    Heräilin aamuyöstä ja telkkarista tuli uusintana euroviisujen esikatselu. No, 20sekuntia kappaletta ja sitten 5 minuuttia suurimmaksi osaksi ruotsinkielistä höpinää...mutta tarvii tunnustaa että pidin Ruotsin ja Maltan viisukappaleista.
    Mutta mitä ihmettä vaatetta oli Tuure Boeliuksen ( mikä tää hemmo oikeesti on, laulaja vai näyttelijä tai joku tubettaja?) ja nuoren naisen yllä?, näytti että rypistettyä paperia...
    Olen ollut euroviisukyllästynyt, ja inhoon Suomen kappaletta. Mikä ihme on tässä se huh! huhhittelu? ...ja "mitä tapahtuu jos Suomi voittaa" - no ei tarvi pelätä, Suomen kappale EI voita. Hyvä jos finaaliin pääsee.

*

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

tempokisu Guest
    Nyt nimenomaan kuuntelen euroviisujen 1. semifinaalia. Nousin katsomaan Ruotsin esitystä, mutta parempi mulle migreeniläiselle ilman sitä väri-valovälkettä. Ruotsi, ja se ennen Venäjää esiintynyt ihan ok.
    No, viisujen katseleminen on vähän liikaa ja kuuntelukin sillä rajalla, jos ja kun nukahtaa niin ihan sama....

Istun parvekkeella ja kuuntelen luonnon musiikkia eli teerensoidinta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ari Fill Katso viesti
    Palautetaanpa tämä energiabiisi taas ajankohtaisena kuunteluun.

Tykästyin jotenkin tähän Italian Euroviisuedustajaan. Noin nuoreksi bändiksi hyvin hioutunut. Tulee sellainen olo kuin voisi kaivaa verkkosukkikset ja maiharit esiin ja rokata jossain hikisessä Rooman syrjäkadun klubissa.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Laurenne/Louhimo (Netta Laurenne & Noora Louhimo) - "Bitch Fire" - Official Music Video

tempokisu Guest
    mä olen Euroviisuja kuunnellut, nimenomaan kuunneellu sängyssä kun silmät ei vaan pysy auki. Suomen esityksen nousin katsomaan, hei ihan ok oli, ja kun olen haastatteluja seurannut niin pojat on ihan fiksuja kavereita.
    Yllättäen mä toivon menestystä.
    Ja onhan siellä ollu ihan kivojakin kappaleita, paitsi Venäjä ja Bulgaria ei.

lisäys. No nyt olen hereillä, viisupisteitä jaetaan. Mutta en tykänny kyllä ollenkaan Ranskasta enkä Sveitsistä, siis kappaleista. Suomi on kerännyt ihan mukavasti irtopisteitä. Yleisöäänet on onneksi vielä jakamatta..

Napit korvissa Rushia kun muut täällä kattelee euroviisuja.

^ Ei huono vaihtoehto. Viikon Neil Young live-kuurin jälkeen tutustun Greta van Fleetin edesottamuksiin; saatan jopa harkita vinyylin hankintaa. Pojat ovat kyllä Rushinsa ja Zeppelininsä omaksuneet.

En kuuntele mitään mutta päässä soi koko ajan ruuduntakaa.

tempokisu Guest
    Päivitys: onnittelut ilmora, Italia voitti ( böö). Suomi sijoittui upeasti kuudenneksi ( mahtavaa) mutta Ruåtsi? missä Ruåtsi, Ruåtsin varmaan toiseksi huonoin sijoitus ikinä ( kerran ei päässyt edes finaaliin).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Päivitys: onnittelut ilmora, Italia voitti ( böö). Suomi sijoittui upeasti kuudenneksi ( mahtavaa) mutta Ruåtsi? missä Ruåtsi, Ruåtsin varmaan toiseksi huonoin sijoitus ikinä ( kerran ei päässyt edes finaaliin).
    Olin aika varma Italian voitosta ekaa kertaa biisin kuultuani. Se oli ainoa ajan hermolla oleva, jossa purkautui koronavuoden ahdistus. Sveitsin biisiä en voinut edes kuunnella loppuun, kun oli niin sellaista tekemällä tehtyä taiteellista viisuhuttua. Blind Channel oli ihan hyvä, mutta kyllä Måneskinin rinnalla pimeästä puolesta ja keskisormista laulaminen tuntuu aika lapselliselta teiniangstilta ja heikolta sanoittamiselta. Halusin niin paljon nähdä Italian voittavan, että valvoin lähetyksen loppuun, vaikka en yleensä sitä tee.

Måneskin tuskin jää yhden hitin ihmeeksi, vaan saa nyt lisää faneja. Ja hienoa, että lauloivat vielä italiaksi, eikä englanniksi.

*

"You brought two too many - Monettako kertaa sä katot tota?"

"Jaja Ding Dong" Song | Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga

Vähän ehkä hävettää tunnustaa... Perjantaina aivan paskassa työtilanteessa Yle Suomi soitti laulu - ja soitinyhtye Whamin kappaleen "Edge of Heaven". Tuostapa kehkeytyi sitkeä korvamato... Se tunne, kun entisaikojen paska renkutus saa aikaan hyvän fiiliksen ja osoittautuukin aivan kelpoisaksi popiksi.

^ Niitä varten jotka ovat liian nuoria tai olivat liian vanhoja (ja niitä jotka eivät niinä vuosina sattuneet juuri lainkaan seuraamaan popmusiikkia, joille Wham! oli tuttu lähinnä vain nimenä ja kuvina mainoksissa ja joiden muistiin ei siltä ajalta ole ainuttakaan kappaletta jäänyt):

Ovathan tämänkaltainen musiikki ja sen esittäjät aivan varmasti edustaneet nuoren miespuolisen rock-musiikin kuuntelijan katsannossa kaiken sen vastakohtaa mitä hän itse piti arvossa ja mikä häntä puhutteli eikä hän sen vuoksi ehkä edes kyennyt tunnistamaan niitä ansioita mitä niillä mahdollisesti kuitenkin oli

Ei edellisen vastapainoksi vaan ihan vain siksi että se sattuu olemaan vastaus otsikon kysymykseen:

PS En ole sentään niin vanha että muistaisin tämän sen ilmestymisajoilta. Kuulin sen ehkä vasta kymmenen vuotta myöhemmin, mitenkään innostumatta.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •