Pienten koeajojen perusteella Forekaster rullaa selkeästi paremmin. Kelit ja maasto oli sellaista että Rekon takana olisi varmasti riittänyt pidoltaan mainiosti ja rullannut näitä paremmin. XR4 runko ei ole yhtä kimmoisa, mikä on itseasiassa hyvä ominaisuus jäykkäperässä takarenkaana. Forekaster on mulla Dual seoksella ja 60 tpi rungolla. XR4 tuntui että pystyi laskemaan kivikkoisia alamäkiä selkeästi kovempaa kun perä oli rauhallisemman oloinen. Pitoa toki myös paljon enemmän kuin rekonilla irtonaisella alustalla. Eturenkaana XR4 tuntuu selkeästi Forekasteria raskaammalta ja kuvio ei edessäkään tunnu mitenkään hyvin rullaavalta. Pitoa kyllä tuntuu olevan ja saa toistaiseksi jäädä tuohon. Painoeroahan noilla ei pitäisi olla 100g enempää, mutta uskoisin tuntemuksen tulevan tuosta rungosta, joka tosiaan käyttäytyy ihan eri tavalla exo-kylkiseen Maxikseen nähden. Muutama jännä paikka tuli alamäissä kun ei ollut tottunut tuohon XR4:n niin keula ei noussutkaan yhtä herkästi ja vastaavasti Forekaster takana pomppi huomattavasti enemmän joten balanssi oli ajoittain hukassa. Laitoin keulasta paluuvaimennusta pari naksua nopeammalle ja tiputin forekasterista paineita ja nyt tuntuu paremmalta. Kokonaisuudessaan Forekaster molemmissa päissä tuntuisi olevan itselle tasapainoisin rengastus. Vielä kun tuota saisi EXO+ kyljillä takarenkaaksi niin uskoitsin että olisi todella hyvä kombo. XR4 tuntumasta takarenkaana tykkään kyllä, mutta polkemisen yleinen tahmeus Forekasteriin verrattuna vähän häiritsi. Katsotaan vielä kun pääsee märkiä kallioita ja juurakoita testaamaan.