Näyttää Shimanon ensimmäinen täysin integroitu akku BT-8020 jääneen prototyyppi asteelle ainakin alakautta irrotuksen ja kiinnityksen suhteen. Tuolla eturenkaan ja downtuben välissä kun ei missään pyörässä ole mahdottomasti tilaa. Paksu, terävänurkkainen akku, ihmeellisellä alapäädyn saranalla vaatisi tilaa toimiakseen. Onkohan pääosassa tätä akkutyyppiä käyttävissä rungoissa akun irrotus ja kiinnitys toteutettu sivulta tai yläpuolelta?
Myös akun telakan ylä- ja alapääty näyttää vaativan omat luukut asennusta vartenKyllä tässä on Helkaman insinöörien kädet olleet aika sidotut, kun tämän akkutyypin kanssa on päätetty jatkaa...
![]()








Kyllä tässä on Helkaman insinöörien kädet olleet aika sidotut, kun tämän akkutyypin kanssa on päätetty jatkaa...
Lainaa viestiä vastauksessa

Kirjanmerkit