GiantHephaGarminElectrobike
Sivu 37 / 50 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27 35 36 37 38 39 47 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.081 - 1.110 / 1492

Aihe: Canyon Spectral:ON

  1. #1081
    Liittynyt
    06/2019
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    138
    Ok.Mulla oli edellinen musta niin nyt vaihtelua.. Itekin pistin kontaktia muutamaan paikkaa heti uutena..Mullakin ois nastat,mut nyt näyttäs että en laita alle.

    Vantaalla tulee räntää mut on kai menossa kunnolla pakkaselle.

    Oliko muuten Cnyonilla pikalaturia tohon uuteen pyörään? en oo katsonu. Mietin vaan kun normaalilla laturilla latas vanhaa pyörää tosi monta tuntia tyhjästä akusta täyteenn niin mitenköhän lataa ton ison akun tai missä ajassa...?

  2. #1082
    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    283
    Ei taida olla pikalaturia, tämä EC-E6000 on Shimanon 'pikalaturi' eli kestää viitisen tuntia tyhjästä täyteen. Tämän päivän tekniikalla tuota lataustasoa voisi vähän fiksummin näyttää prosentteina latauksen aikana. Tommonen yksi ledi hehkumassa ei kerro mitään, ihan kuin jotain 90 luvun laitetta käyttäisi.

    Meillä Oulussa lunta on kyllä kosolti, ei tietoakaan lumien sulamisesta, lunta yli 70cm ja kolan kans on saanut tolskata ihan kunnolla. Siksi pistän nuo nastat alle, aamuisin kun lähtee töihin niin jäätä piisaa - keväällä on mukava pistellä jäistä polkua nastoilla kun ei tartte niin varoa. Ja nuo lumet ei ihan heti tuosta katoa .

  3. #1083
    Liittynyt
    06/2019
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    138
    Mulla oli ed -19malli musta. joten vaihtelua välillä

    Tota mietin et onko kukaan katsonut löytyykö tuohon isoon akkuun pikalaturia? Voi tolla vakio laturilla kestää aika pitkää ison akun latus tyhjästä/täyteen

  4. #1084
    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    283
    Mitekäs sulla tuo -19 malli kesti? Pistitkö kiertoon kun uuden hommasit?

    5 tuntia tuolla uudella laturilla kestää tyhjästä täyteen, tosin ihan vaan luettua tietoa. Pikalaturia ei ainakaan Shimanolla ole.

  5. #1085
    Liittynyt
    06/2019
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    138
    Ei kyllä ollu oikeestaan ongelmia vanhassakaan,Kerran meni vapaaratas ja sekin takuuseen. Kerkesin ajaa noin3200km kymmenessä kuukaudessa ja ei tosiaan juurikaan sanomista ollu. Mun mielestä tossa vanhassa keski ladata tyhjä akku joku 8h..

    Laitoin myyntiin ja meni kyllä nopeasti kaupaksi!

  6. #1086
    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    283
    No tuohan lupaa hyvää näille uusille malleille että kestäisivät, en usko että taaksepäin olisi menty. Tällä varmaan rullailen pitkään, saa nähdä meneekö läski myyntiin.

    Tuntuu tosiaan että menekkiä sähköpyörillä on.

  7. #1087
    Liittynyt
    11/2008
    Viestit
    75
    Onko latausportti pistetty noin lialle arkaan paikkaan? Aika hurjalta näyttää...


  8. #1088
    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    283
    Jep, vähän on arassa paikassa. Ostin kaksi lokaria Motonetistä (Zefal FM30) joista toista vähän leikkelin ja laitoin taakse suojaamaan tuota liitintä ja linkkuja. Rapa ei nyt pääse suoraan lentämään arkoihin paikkoihin.

    Tänään sain uuden akun ja pääsin viimein ajelemaan, kunnon luterilaisena ajelin enimmäkseen ilman avustusta. Avustuksella pyörä kyllä kulkee mahtavasti, saa oikeasti keskittyä ajamiseen kun tuuttaa pehmeää kelkanjälkeä. Tuo istuin yllätti todella positiivisesti, kankku ei kipeytynyt pätkääkään: Farleyn alkuperäisessä penkissä perseluut on ihan hellänä kun käy rymyämässä. Ajoasentokin on todella paljon parempi. Tällä voi lähteä pidemmällekin lenkille ilman pehmustekalsareita mikä on suuri plussa sekin. Farleyn penkki lentää nyt kyllä roskiin, en ymmärrä miten olen tuota sietänyt kaikki nämä vuodet.

    Mahtava fillari - eikun sähköfillari.

  9. #1089
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti zeppo Katso viesti
    ^ Onneksi olkoon fillarista! Kokeilitko onko uudessa Spectralissa tuo virtakytkinongelma pakkasella eli että ei lähde päälle jos virran käyttää pois?
    Onko tästä tullut jo tietoa, eli onko riski että laavulla käynnin jälkeen ei pääse sähköllä takaisin jos pakkasta yli —15c kun pyörä sammuttaa itsensä jos sillä ei makkaran paiston aikana ajele?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #1090
    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    283
    ^ Eilen sammutin pyörän kun tulin takaisin lenkiltä, pakkasta -12. Odottelin ehkä vain minuutin ja virrat tuli takaisin ihan normaalisti. Pitää kokeilla jättää vähän pidemmäksi aikaa virrattomaksi jos "vika" sitten tulisi esille. Tosin keli on lauhtumassa...

  11. #1091
    Liittynyt
    06/2019
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    138
    Mä oon kanssa nyt rämpänny tota virtanappia max 12c pakkasessa ja ei vielä ongelmaa ole ollu. Huomasitko zeppo kun avustus loppuu 25kmh jälkeen niin ei paljon ahdista/huomaa edes ettei avusta.. Hienosti on simpan ukot saanu ton koneen tehtyä

  12. #1092
    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    283
    Joo, laitoin kyllä merkille että alemmilla avustustasoilla ei juurikaan huomaa muusta kuin lisääntyneestä hapotuksesta reisillä . Rälläsin boostilla niin siinä tuntuu pieni 'nypytys' kun menee yli 25:n, tosin avustustahan voi tolla puhelinapilla säätää. Mutta ei tuo missään nimesssä häiritsevää ollut.

    Hyvä tuo motti on omalla rajoittuneella kokemuksella. Olen kokeillut Yamahan ja Boschin moottoreilla olevia pyöriä, Yamaha oli vanhempaa mallia ja vähän aggressiivisempi käytökseltään. Boschin uuden ja tämän Shimanon välillä en havainnut kyllä suuria eroja, molemmat pelasi hienosti. Tosin jos nyt ihan peräkkäin pääsisi ajamaan niin jotain eroja saattaisi havaita. Mutta semmoiseen vertailuun ei omalla kohalla ole tarvetta.

  13. #1093
    Liittynyt
    06/2019
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    138
    Mä olen nyt reilu 110km ajanu tolla uudella ja ei siis mitään säätöjä tehny koneeseen tms,niin jotenkin trail avustuksella on hurja vääntö verrattuna vanhaan e8000.

    Samoja polkuja siis ajanu niin välillä oikein pitää katsoa että menikö boostille Käytän kuitenkin melkein vaan Ecoa ja se on tasaisen vahva myös ilman mitään säätöjä puhelmella.

  14. #1094
    Liittynyt
    09/2020
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Larppa73 Katso viesti
    Mä olen nyt reilu 110km ajanu tolla uudella ja ei siis mitään säätöjä tehny koneeseen tms,niin jotenkin trail avustuksella on hurja vääntö verrattuna vanhaan e8000.

    Samoja polkuja siis ajanu niin välillä oikein pitää katsoa että menikö boostille Käytän kuitenkin melkein vaan Ecoa ja se on tasaisen vahva myös ilman mitään säätöjä puhelmella.
    Kokeile myös profiili 2:ta Siellä on hieman miedommat avustukset oletuksena myös tuolle Trail -modelle. Profile 2:ssa on mielestäni mukavammat avustustasot, jos ei tykkää erikseen säätää...

  15. #1095
    Liittynyt
    06/2019
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    138
    Kiitos vinkistä ja pitää tutustua..

  16. #1096
    Liittynyt
    02/2020
    Viestit
    125
    Alumiinispektaakkelin tuli tehtyä takajousituksen laakerihuolto. Moottorin vieressä olevat takahäkin päälaakerit ja "horstlinkin" laakerit oli 1500km kohdalla hyvässä kunnossa ja terveessä rasvassa. Keskilinkun laakereista yksi pyöri melkein ok, kaksi oli kahdeksankulmaisia ja yksi niin jumissa, että sormilla ei saanut laakeria kääntymään ollenkaan. Kaikki 4 olivat kuivahkoja. Kaikki laakerit irtosivat 10mm pultista, mutterista, sovitusholkeista ja parista aksiaalilaakerista tehdyillä työkaluilla ongelmitta. Ja uudet asentui samoilla työkaluilla ongelmitta. Älkää menkö dremelin kanssa tuhoamaan runkojanne, kuten ketjussa aiemmin on kehotettu, vaan hankkikaa huoltoa varten oikeanlaiset työkalut. Pahiten jumissa olleen laakerin kohdalla oli kyse laakeripesän liian tiukasta sovitteesta, joka johtui pesässä olleesta pintamaalista. Kun maalit putsasi pois, uusi laakeri pyöri ongelmitta. On muuten kohtuullisen herkkäliikkeinen perä Bomber coililla ja ehjillä laakereilla. Vaihdoin vielä neulalaakerit iskarin yläpään helaankin.

    Kuulalaakereissa oli melko sitkeän näköistä valkeaa rasvaa tai enemmän melkein pastan tapaista ainetta. Samaa tavaraa näytti olevan enduran laakereissakin, tietääkö joku mitä se on? Näytti sen verran sitkeälle ja vedenkestävälle tavaralle, että täytyy ostaa varastoon jos tuotenimi löytyy.

    Muovipuslat oli yllättäen lähes kulumattomat. Tosin en periaatteesta käy lenkillä sateella enkä harrasta mutakylpyjä muutenkaan, joten laakerit on olleet suht puhtaassa ympäristössä. Se mikä näytti vähän huonolle oli se, että siihen puslan ja tapin väliin näyttää jäävän vettä ja se tappi ruostuu. Ja oksidit on aika huonoja tuommoisessa liukulaakerisysteemissä, hiomatahnaa. Nyt kasasin uudet puslat synteettisen rasvan kanssa, täytyy seurata miten ne kestää. Jos se tappi pysyisi sen verran rasvattuna ettei ruostuisi. Arvoitus on se, että mitä rasvaa ne puslat kestäisi ilman pehmenemistä.

    Satulatolpan vajoamiseen rungon sisään löytyi nahkahousufoorumilta hyvin uskottavan kuuloinen selitys. Yksinkertaisesti väärin tehtaalla kasattu. Se kumipantasysteemi on liimattu paikalleen ja liimalla tai sikafleksin kaltaisella tavaralla pidetään paikallaan myös se kierteet sisältäva osa johon tolpan pannan kiristyspultti kiertyy. Kun sinne on työnnetty kasatessa liian innokkaasti liimaa, niin se liima on pursunut myös kierrekappaleen ja rungon väliin. Ja se liimapursoke estää kiristysvoiman siirtymisen suoraan satulatolppaan. Eli ensin ruuvin kiristyksellä täytyy puristaa se liimanpala kasaan ennenkuin voima välittyy tolpan puolelle. Eikä sinne silloin saa voimaa siirtymaan, koska se liima on siellä kumipallona välissä. Minunkin täytyy kiristää se ruuvi johonkin 8-10Nm ennenkuin satula pysyy edes jotenkin paikallaan. Ohjeellisen 4Nm sijaan. Ja kiristäessä tuntuva kumipalloefekti täsmää tasan tuohon selitykseen. Asia on korjattavissa purkamalla pantasysteemi ulos ja asentamalla uusi oikein ilman ylimääräistä liimaa. Vanhaa systeemiä ei ilmeisesti saa irti ehjänä sen liimauksen takia vaan kumipanta menee uusiksi. Asia pitäisi olla saksalaisten kautta canyoninkin tiedossa, jos asian haluavat ollenkaan tiedostaa.

  17. #1097
    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    283
    ^Hyvää tietoa yllä, kiitokset!

    Kun on tuo sorvi käytössä niin pitää tehdä kunnon työkalut noiden laakereiden irroitukseen. Kuivahkot laakerit ei ole yllätys, motskarihommista tuttua - nuo pölysuojat kannattaa usein uusistakin laakereista napsauttaa pois ja laittaa lisää vaseliinia. Olen Farleyssä noin vuoden-kahden välein käyttänyt keskiön laakereistakin pölysuojat pois, crc:llä huuhdellut vanhat rasvat pois ja uutta vaseliinia tilalle. Sama noissa pyörän laakereissa. Nyt menty piiiitkälti yli 10tkm ja laakerit on ihan kunnossa.

    Tuosta valkoisesta vaseliinista en osaa sanoa mitään. Uskon että normi vaseliinikin toimii ihan hyvin, tosin hipistely ei haittaa jos niin tykkää.

    Tuo satulatolppajuttu ei mene kaaliin noin selityksellä, pitää joskus sitten perehtyä tuohon kun sen aika tulee. Itsellä vajoamista ei tapahdu, tosin ihan kokeiluasteella vielä tämän fillarin kanssa.

  18. #1098
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    289
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JRR-1 Katso viesti
    Alumiinispektaakkelin tuli tehtyä takajousituksen laakerihuolto. Moottorin vieressä olevat takahäkin päälaakerit ja "horstlinkin" laakerit oli 1500km kohdalla hyvässä kunnossa ja terveessä rasvassa. Keskilinkun laakereista yksi pyöri melkein ok, kaksi oli kahdeksankulmaisia ja yksi niin jumissa, että sormilla ei saanut laakeria kääntymään ollenkaan. Kaikki 4 olivat kuivahkoja. Kaikki laakerit irtosivat 10mm pultista, mutterista, sovitusholkeista ja parista aksiaalilaakerista tehdyillä työkaluilla ongelmitta. Ja uudet asentui samoilla työkaluilla ongelmitta. Älkää menkö dremelin kanssa tuhoamaan runkojanne, kuten ketjussa aiemmin on kehotettu, vaan hankkikaa huoltoa varten oikeanlaiset työkalut. Pahiten jumissa olleen laakerin kohdalla oli kyse laakeripesän liian tiukasta sovitteesta, joka johtui pesässä olleesta pintamaalista. Kun maalit putsasi pois, uusi laakeri pyöri ongelmitta. On muuten kohtuullisen herkkäliikkeinen perä Bomber coililla ja ehjillä laakereilla. Vaihdoin vielä neulalaakerit iskarin yläpään helaankin.

    Kuulalaakereissa oli melko sitkeän näköistä valkeaa rasvaa tai enemmän melkein pastan tapaista ainetta. Samaa tavaraa näytti olevan enduran laakereissakin, tietääkö joku mitä se on? Näytti sen verran sitkeälle ja vedenkestävälle tavaralle, että täytyy ostaa varastoon jos tuotenimi löytyy.

    Muovipuslat oli yllättäen lähes kulumattomat. Tosin en periaatteesta käy lenkillä sateella enkä harrasta mutakylpyjä muutenkaan, joten laakerit on olleet suht puhtaassa ympäristössä. Se mikä näytti vähän huonolle oli se, että siihen puslan ja tapin väliin näyttää jäävän vettä ja se tappi ruostuu. Ja oksidit on aika huonoja tuommoisessa liukulaakerisysteemissä, hiomatahnaa. Nyt kasasin uudet puslat synteettisen rasvan kanssa, täytyy seurata miten ne kestää. Jos se tappi pysyisi sen verran rasvattuna ettei ruostuisi. Arvoitus on se, että mitä rasvaa ne puslat kestäisi ilman pehmenemistä.

    Satulatolpan vajoamiseen rungon sisään löytyi nahkahousufoorumilta hyvin uskottavan kuuloinen selitys. Yksinkertaisesti väärin tehtaalla kasattu. Se kumipantasysteemi on liimattu paikalleen ja liimalla tai sikafleksin kaltaisella tavaralla pidetään paikallaan myös se kierteet sisältäva osa johon tolpan pannan kiristyspultti kiertyy. Kun sinne on työnnetty kasatessa liian innokkaasti liimaa, niin se liima on pursunut myös kierrekappaleen ja rungon väliin. Ja se liimapursoke estää kiristysvoiman siirtymisen suoraan satulatolppaan. Eli ensin ruuvin kiristyksellä täytyy puristaa se liimanpala kasaan ennenkuin voima välittyy tolpan puolelle. Eikä sinne silloin saa voimaa siirtymaan, koska se liima on siellä kumipallona välissä. Minunkin täytyy kiristää se ruuvi johonkin 8-10Nm ennenkuin satula pysyy edes jotenkin paikallaan. Ohjeellisen 4Nm sijaan. Ja kiristäessä tuntuva kumipalloefekti täsmää tasan tuohon selitykseen. Asia on korjattavissa purkamalla pantasysteemi ulos ja asentamalla uusi oikein ilman ylimääräistä liimaa. Vanhaa systeemiä ei ilmeisesti saa irti ehjänä sen liimauksen takia vaan kumipanta menee uusiksi. Asia pitäisi olla saksalaisten kautta canyoninkin tiedossa, jos asian haluavat ollenkaan tiedostaa.
    Minulla on oikeanlaiset työkalut jotka irroitti laakerista sen sisimmäisen osan. Ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa kuin dremelöinti. Olisin toki voinut ostaa työleirin (ok-talo) ja sinne viilapenkin ym. tarvikkeet mutta se olisi tullut liian kalliiksi (eikä kiinnosta kiinteistönhuolto) niin dremelillä homma hoidettiin.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  19. #1099
    Nyt tarvisin kokeneempien neuvoja. Ilmeni outo vika tuossa edellisen mallin vm -19 6.0 Spectralissa. Pyörä on toiminut muutoin moitteettomasti, mutta nyt kun vaihde on takapakkia pienimmällä (eli raskaammalla) kuuluu jostain ilkeä rusahdus. Kuormittamalla ja tehostettuna kuuluu helpoiten, ei kuitenkaan aina. Mutta vaikka laitan moottorin kiinni ja polkasen reilummin niin silti rusahtaa. Millään muulla takapakan kiekolla ei ääntää saa kuulumaan, vain pienimmällä. Mielestäni ääni kuuluu edestä. Mistähän osaisin lähteä hakemaan vikaa?

  20. #1100
    Liittynyt
    06/2019
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    138
    Hmm tuli ihan mieleen oma vanha fillari missä oli vapaa ratas paskana ja se rusahti kun kunnolla polkaisi ja laittoi vetoa.. Tarkista ainakin se. Muistelen että,
    Itsekin luulin äänen kuuluvan edestä enempi,mut sieltä takapakasta se tuli kuitenkin

  21. #1101
    Kiitos vinkistä. Tuo täytyy tsekata. Minkälainen vapaaratas tuossa mahtaa olla? Olisko heittää linkkiä uuden tilaamiseksi?

  22. #1102
    Liittynyt
    06/2019
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    138
    En muista enää mikä malli siellä on ja itsellä meni takuuseen oma silloin. Tohon ääneen vielä niin muistuttaako että ketjut hyppäis yli rattaista tms?

    Tarkista myös että onko takapakassa löysää akselin suuntaisesti? Mulla oli monta milliä ja se kai syöny vapaa rattaan kulmia

  23. #1103
    Taisin löytää oikeanlaisen vapaarataan. Meni tilaukseen, kun joka paikassa mistä onnistuin katsoa näytti saldot nollaa. Minusta ketjut ei hyppää yli. Kummallista kun tuota on vaikea paikallistaa, että mistä tuossa on kysymys. No samalla sitten uudet ketjut ja takapakka tilaukseen. Ne ei mahdottomia maksa ja kulumaa siellä näyttäisi olevan.

  24. #1104
    Liittynyt
    06/2019
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    138
    Tietty kannattaa selvittää onko sun hub edes rikki? toi sun edellinen viesti oli vähän sekava.. Oot jo tilaamassa osia mut ootko vikaa selvittänyt?

  25. #1105
    Liittynyt
    09/2008
    Viestit
    270
    No ei se vapari ainakaan ole tuon selostuksen perusteella= rutisi kyllä joka ikisellä muullakin vaihteella, vai onko joku kuullut rikkinäisestä vapaarattaasta, joka on rikki vain yhdellä vaihteella ja muilla kunnossa..?

    Ratas kulunut ja ketjut hyppii yli.

    Pieni ratas = vähän hampaita joita kuluttaa + luultavasti kruisailtu paljon rajoittajan tuntumassa kilometrejä muutenkin matalilla kadensseilla = pienet rattaat kulutuskamaa..

  26. #1106
    Liittynyt
    03/2018
    Paikkakunta
    Keminmaa
    Viestit
    439
    ^Juuri näin, vapari hyppää todennäköisesti yli isolla rattaalla, ei pienellä. Voimaa kun tulee noin moninkertaisesti.

  27. #1107
    Liittynyt
    03/2018
    Paikkakunta
    Keminmaa
    Viestit
    439
    Te jotka olette siirtyneet alumiinirunkoisesta spectralista uuteen hiilikuituiseen, miten tuntuu hieman muuttuneet mitat?
    Itsellä on harkinnassa 178/86cm mitoilla uusi L-kokoisena, kun alumiininen M tuntuu jotenkin ahtaalta. Ja onhan tuo putkelta ajettaessa ahdas ihan mittojen puolesta kun reach on vain 445.
    Luomu täpärissäni reach on 475 ja se tuntuu olevan hyvä jyrkän satulaputken kulman kanssa. Hieman saattaa olla tuon hiili-spectralin top tube pitkän puoleinen, ellei saa tarpeeksi satulan siirrolla kompensoitua.

  28. #1108
    Liittynyt
    06/2019
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    138
    Mulla oli -19 malli alurunkoinen ja nyt -21 malli kuitusena M koko,niin tuntuu mielestäni tämä uusi isommalta. Tietty stonga on eri ym mut sitli isomman oloinen.

    Jos mahdollista niin käy testaamassa jos mahdollista jossain/jollain.

    Ja mielestäni heittämällä 178cm/L

  29. #1109
    Liittynyt
    03/2018
    Paikkakunta
    Keminmaa
    Viestit
    439
    Nyt vertasin tuon L-kokoisen mittoja mun edelliseen luomutäpäriin,L-koon 2018 Spectraliin. Sehän ihan muutaman millin sisään kaikki mitat. Ja tuo luomu spectaakkeli oli mitoiltaan traili käyttöön just hyvä mulle. Mäkeen sitten pidemmät pyörät erikseen...

    Taidanpa painaa tilausnappia tuo CF7 L-kokoisen kohdalla, noita kun näkyy olevan varastossa. Saa nähdä onko oikeasti mutta se selviää kun kokeilee. Vanha on jo myynnissä, luulis menevän kun kysyjiä riittää.
    Sopiikos tuon vanhan laturit tuohon EP8 systeemiin?

  30. #1110
    Liittynyt
    06/2019
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    138
    Okey. No jos luomua vertailet niin tuntuma on kovinkin erilainen/mittainen tietty.

    Cf 7 Näkyy olevan vielä varastossa ja jos saldot pitää paikkansa niin parissa viikossa tontilla peli.

    Laturi on erilainen kun esim vanhemmissa missä ei integroitua akkua. En osaa sanoa miten 20 mallissa varrattuna 21 modeliin

Samanlaisia aiheita

  1. Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: 04.03.2018, 15.45
  2. Canyon Spectral al vs. cf
    By titu in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 8
    Viimeinen viesti: 28.02.2018, 13.40
  3. Canyon Grand Canyon AL 3.9 vs 5.9 erot? +Ehdotuksia 750€
    By Lewanderi in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 2
    Viimeinen viesti: 07.06.2016, 17.36
  4. Canyon.com
    By Tommi Elomaa in forum Kaupat
    Vastaukset: 39
    Viimeinen viesti: 11.03.2016, 18.59

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •