Mun mielestä taas jatkuvassa uuden vyöryttämisessä ei ole järkeä jos ei jotain oleellista muuteta, ja en itse ainakaan halua ostaa jatkuvasti uusia pyöriä Toivottavasti nykysellä ajan mahdollisimman kauan. Ja koneistetuthan päivittyy jatkuvasti lennosta. Eipä valmistajat kuten Canyon ja YT päivittele pyöriään myöskään jatkuvasti. On muuten yytee kans kamppaillun asiakaspalvelun kanssa ja ihmiset odotellu korvattavia runkoja 7kk, kuten myös tilattavia pyöriä.

Ja kyllä, on noita evolinkkejä on hajoillut takakolmiosta, joillain useampiakin. Se osa mihin iskari kiinnittyy ei tykkää pohjaamisista, ja joissan takakolmion kohdistus ollut huono. 140 evolinkissä kuulema muutettiin progressiivisuuttakin tämän takia kaikessa hiljaisuudessa. Myös katkenneen chainstayn olen nähnyt. Kukaan ei ole turvassa ;D Mutjoo, tuskinka isompia ongelmia.

On myös tutkittu fakta(pole tehny kyselytutkimusta), että poleja ajaa keskiverto kuskeja isompia kuskeja(varmaan kun polen geo suosii myös isompia kuskeja?). Myös painoindexi on polekuskeilla kohtalaisen suuri Joten pyörät on myös ehkä keskivertoa suuremmalla rasituksella.