Täällä olisi tarvitsevalle Bikesteriin 10% koodi, voimassa 25.10
Käytetty.
slow motion muokkasi tätä : 13.10.2020 at 12.58
Bikester 10% koodi, 18.10 saakka, käyttäjä voi kuitata käytön ketjuun,P476CE59V3BN
Bikesterin koodia tarvis täälläkin..
Laitoin yv
Löytyykö vielä Bikester koodia tännekin?
Bikester -10%THVFQACMN8P4Tilauksen vähimmäisarvo on 50 €. Alennuskoodisi on voimassa 18.10.2020 asti.
¹
Oliko kellään koodia bikesteriin? edit: nevermind, tilaan paikallisemmalta.
Jos jollain meinaa jäädä Bikesterin pyöränosiin toimiva koodi käyttämättä, niin tarvetta voisi olla.
Bikesteriin UXD398YNHB7M normiehdoin. 25.10.
^Kiitos, sen oli joku jo käyttänyt. Jos on laittaa YV:llä niin olisin kiitollinen. Toimiiko Bikesterin koodit myös aletuotteisiin?
Yleensä on toimineet.
Jos jollakin sattuis joutamaan Bikesteriin alekoodia ni olisin kiitollinen. Mielellään YV:llä.
Edelleen samoin Bikesteriin olisin koodia vaille.
Edit: koodi saatu, kiitokset.
Aakoo muokkasi tätä : 18.10.2020 at 17.28
Hei, tänne kelpaisi myös Bikesterin alekoodi YV:llä, kiitos
edit: koodi saatu, kiitti![]()
palikka muokkasi tätä : 19.10.2020 at 10.27
Mä en ymmärrä, miten te niitä Bikesterin koodeja saatte, kun itsekin tilaan sieltä muutaman kerran vuodessa, mutta en koodeja saa. Mutta nyt olisi vähän isompaa ostosta tiedossa ja voisin koodin vastaanottaa, jos sellainen joltain ylimääräisenä löytyy.
^En tiedä. Mulla meni useampi vuosi kun ei tullut mitään koodia. Sitten niitä alkoi tulemaan kaksin kappalein (kun on Bikesteriin kahdet tunnarit). Niitä tuli siihen tahtiin, että edelliset eivät ehtineet vanhentua, kun jo uutta pukkasi. Mutta se uusi koodi ilmeisesti tappaa aina sen vanhan.
Jaoin sitten niitä täällä ja kai jollakin tärppäsi, kun toisen tunnuksen osalta koodeja ei enää ole tullut. Mutta toisen osalta tippuu edelleen tasaiseen. En vain ole jakanut sitä eteenpäin, kun toiveissa on käyttää itse.
Varmaan jäänyt markkinointilupa-ruksi ruksaamatta minulla, kuten pitääkin, niin sen takia minulle ei niitä koodeja tule.
Aiemmin niitä tuli oli se ruksi ruksattuna tai ei, tai sitten se ruksi oli ruksattuna oletuksena, mutta nykyään gdpr.
jos vielä on ylimääräisiä -10% Bikester koodeja niin kiitollisena otan vastaan![]()
Kiitollisena ottaisin vastaan intersport tai halti.fi alennuskoodin, jos sattuu löytymään
1kpl bikester-koodeja otettaisiin ilolla vastaan.
Bikester. Ei kelpaa Cubeen, Enduraan, Orbeaan, sähköpyöriin ja ties mihin mailin mukaan.
N7B5HVFA4CRX
Uusi Bikester-koodi tuli mailiin heti, kun aikaisemman laittoi yv:llä jakoon. Tulkoon tämä julkiseen vaihteeksi.
Samat on rajoitteet... Voimassa 08.11.2020 asti.
NVC5679BA2FE
Kiitos paljon, käytin tämän. Ehdin saamaan yv:lläkin koodin ja luvan laittaa sen eteenpäin, jos ei ole käyttöä, joten tässä se jollekulle käytettäväksi: U53CNWBQVG7H
Ostin magpedin magneettipolkimet testiin, joten tämä tarina jatkuu jossain kohtaa kyseisen tuotteen langassa.
Bikester -10% UBE6VMAG457Q
Voimassa 1.11. asti, eli jollekkin sairaan nopeelle...
Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla
Tuossakin Bikester -10% koodi 1.11 asti voimassa WS9QJ3YDKHM5
Uusi Bikester-koodi (-10%), varmaankin edellisen ostoksen kunniaksi, tuli pari päivää sitten.Voimassaoloaikaa ei jostain syystä näy viestissä, mutta lie tuo voimassa vielä...K75FGSF27L7X
Bikester perus -10%. Ei näkynyt voimassaolopäiväystä, mutta pitäisi olla edelleen voimassa. Ellei joku ole käyttänyt.
4SHV2NS929C3
Kanuuna muokkasi tätä : 28.02.2021 at 18.20
Kirjanmerkit