GiantElectrobikeGarmin
Sivu 60 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10 50 58 59 60 61 62 70 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.771 - 1.800 / 2198

Aihe: Oletko vastaanottanut paketin?

Englannista kypärävalo (exposure diablo), 4 pv kesti toimitus.. ja samantien ekan käytön jälkeen vein paketin postiin. Nyt toivotaa takuu hommien toimivan yhtä nopeesti.

tempokisu Guest
    ^^ joskus ne ilmoitukset näkyy Suomen Postin seurannassa vasta kun paketti on noudettavissa, vaikka edellispäivänä olen katsonut niin ei mitään, mutta yhtäkkiä kaikki seurantatiedot sitten näkyykin.
    Joskus olen sitten kuriirifirman omilta sivuilta etsinyt pakettini, ja se on - noudettavissa Suupan R-kioskilta. Mitään ilmoitusta ei ikinä tullut erikseen.

Mutta tuli kaksi maskia ( joista saan nukeille nahkeet puserot, sitä varten suunniteltu printti ) ja kahdesta paketista saapumisilmoitus mutta en jaksa enää lähteä hakeen, haen huomenna aamulenkin yhteydessä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^^ joskus ne ilmoitukset näkyy Suomen Postin seurannassa vasta kun paketti on noudettavissa, vaikka edellispäivänä olen katsonut niin ei mitään, mutta yhtäkkiä kaikki seurantatiedot sitten näkyykin.
    Joskus olen sitten kuriirifirman omilta sivuilta etsinyt pakettini, ja se on - noudettavissa Suupan R-kioskilta. Mitään ilmoitusta ei ikinä tullut erikseen.

Mutta tuli kaksi maskia ( joista saan nukeille nahkeet puserot, sitä varten suunniteltu printti ) ja kahdesta paketista saapumisilmoitus mutta en jaksa enää lähteä hakeen, haen huomenna aamulenkin yhteydessä.
    Joo Kiina-pakettien kanssa on aika usein noin. Länsimaista tulevista paketeista tulee aina noin kello 13:00-13:40 ilmoitus tekstarilla, kun saa hakea samasta lähipostista. Eivät osanneet sanoa varmaksi Hollannin postissa oliko lähtenyt maasta vai ei, ehkä mutta ei ehkä sittenkään, käskivät odottaa vielä viikon ja selvitellä sitten uudestaan asiaa. Suomen postista eivät sitten osanneet muuta kuin kehottaa odottelemaan.

tempokisu Guest
    ^ kiinanpaketit tulee yleensä jollain omalla tunnuksellaan, ja jos ei mahdu postiluukusta niin Suomen Posti laittaa maksikirje-tunnuksen, ja siitä tulee ilmoitus.
    Kuten yhteen tänä aamuna haettuun pikkupakettiin.
    Ja lisäksi hain kaksi nukkepakettia.

Vitsit kun juuri se paketti tai lähetys, jota eniten kaipailee, viipyy.....

Lupine - the Light saapui. Voi tätä rajatonta onnen tunnetta. Nyt kun vielä jaksaisi lähteä ajamaan... ehkä huomenna tai...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Vitsit kun juuri se paketti tai lähetys, jota eniten kaipailee, viipyy.....
    No joo. Tämä mun paketti on maannut lajittelussa pian puolitoista viikkoa eikä ole vieläkään lähtenyt Hollannista, tiesivät Hollannin postissa kertoa nyt. Onkohan noita Euroopan sisäisiä kuljetuksia supistettu nyt korona-aikaan, vai mistähän johtuu. Ei ole ikinä kestänyt minkään paketin kohdalla lajittelussa näin kauan. Kerran Liettuasta tilattu tubeless-teippi jäi tullipostiin viikoksi, kun se tuli kirjekuoressa ja näytti sen verran epäilyttävältä.

Juu! Uus traineripöytä on peräkontissa.

Sent from my iPhone 11 Pro Max using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Lupine - the Light saapui. Voi tätä rajatonta onnen tunnetta. Nyt kun vielä jaksaisi lähteä ajamaan... ehkä huomenna tai...
    Minullekin tuli, SL AX. Mutta mielestäni tilasin SL X-mallisen. Oh well, onhan tässä vielä vähän aikaa ennen kuin kellot siirretään.

tempokisu Guest
    Tuli pikkupaketti, nuken kenkiä.
    Mutta edelleen odotan nahkeita maskeja ja teepaitoja, tulkaa nyt täällä kovasti odotellaan!! joo onhan näitä jo, mutta nämä on pacific lamprey-printillä.

No nyt se tuli! 2,5 kuukautta odotettu gravelrunko nimittäin. Vielä kun ehtisi koota pyöräksi asti.

Kyllä, tuossa tunti sitten.

Mahtavaa palvelua: tilasin keskiviikkona iltakuuden jälkeen. Ennen seitsemää tuli sähköposti, että ovat Bresciassa pakanneet tilaamani vaatteet ja laittaneet eteenpäin. Eilen DHL ilmoitti, että on jakelussa perjantaina. Ja tosiaan aika tasan kaksi vuorokautta tilauksen jälkeen lähetti soitti, että olisi paikalla neljän minuutin kuluttua. Sukat, bibsit, paita, liivi. Kaikki osuivat oikean kokoisina! Nyt vielä pitäisi saada se fillari, jota silmällä pitäen nuo tuli hankittua.
    10k-kerhon jäsen

Joo, paketti kirjoja.

Bugattin kannen tilasin torstaina Italiasta ja perjantaina (rahtilennot osuivat kohdilleen :-) TNT:n edustaja oli käynyt takomassa ovea – en ollut kotona.
    Soitin edustajalle ja ulkomaata puhuva tyyppi oli niin liekeissä, että lupasi toimittaa paketin lauantaina. Hiukka ihmettelin edustajalle, että onko lauantaina jakelua?
    Ei ollut. Lupasi tuoda paketin maanantaina iltapäivällä – kotona olin koko iltapäivän ja edustajaa ei näkynyt. Tiistaina soitin TNT:n konttorille ja hain paketin itse omin pikku töppösin.

ps. samalla reissulla selvisi, että TNT yhdistyy FedExin kanssa.

Kyllä, ruokalähetyksen.
    Olen myös "lähettänyt" paketin. Myin erään tavaran paikallisessa ryhmässä, ja jätin tavaran terassin pöydälle noudettavaksi. Vaihtui päivän aikana kahden euron kolikkoon.
    Ja odotan yhtä pakettia. Amerikkalaisten mukaan toimitus on arviolta keskiviikkona 27. lokakuuta. En jaksanut selata kalenteria katsoakseni minä vuonna 27.10. sattuisi keskiviikolle. Ei ainakaan tänä vuonna.

Muutama päivä sitten tuli Matkahuollosta sähköpostiviesti saapuneesta lähetyksestä. Sen vähän mitä olen ollut Matkahuollon kanssa tekemisissä, niin saapumisilmoitus on aina tullut tekstarina. En ole tilannut mitään, joten kävin eilen paikan päällä kysymässä onko minulle tullut mitään. Eipä sieltä mitään löytynyt, joten taisi olla jokin huijausviesti tuo. Jos noin oli, niin onneksi en avannut viestiä. Postin nimissä näitä on viime aikoina lähetelty. https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/...sviestitiedote

Tänään tipahti autotallissa olevaan noutopisteeseen maanataina tilaamani uusi sykevyö.

--
    Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. - Michael Kosterlitz
    --
    Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. -
    Michael Kosterlitz

Hupsista mutta olenkin UPSista! Eli ei tullut ei. Tälle päivälle piti tulla paketti. Seurantakoodi sanoi, että talonnumero virheellinen. No olihan se tavallaan, kun osoitteessa oleva Ä olikin C. Soitin aspaan, ja kysyin, että tästäkö johtuu, vaikka 2 vkoa aikaisemmin tullut toinen paketti tuli täsmälleen samasta paikasta ja samalla osoitetiedolla perille asti ilman hämminkiä. Aspan kaveri sanoi jotenkin että nyt on jotain muuta (sähelletty). Koitetaan jakelua huomenna.

Nomutta, vastaanotinhan minä tänään monta pakettia! Postin kuriini toi viikon eväät kotiin. Maanantaina tilattu ja nyt eväät kaapeissaan. Eka kerta kun tilasin evästä (siis muuta kuin pitsaa tai kebaania) intterwepsistä ja ei olis voinu mennä paremmin. En taida enää muutaman euron hintaerolla vaivautua ruokakauppaan...

Saunasta piti kömpiä avaamaan ovi, kun DHL toi traineriin uuden hihnan.
    10k-kerhon jäsen

Aissperskeles mutta tuli pahat ennakkofiilikset matkalla olevan paketin kohtalosta. Tilasin lädisaarilta musiikkiliikkestä yhden purnukan, jonka ilmoittivat toimittavan DPD:n toimesta. Tajusin juuri, että sehän tarkoittaa sitä että Postnordin kuriiri kirjaa jossain vaiheessa järjestelmään että "yritetty toimittaa" ja se on sitten korkeammassa kädessä miten homma jatkuu jne... Postnordin seurannan mukaan paketti oli eilen Eindhovenissa joten jokohan se tämän päivän aikana ehtisi jo Suomeen.

Joo. 7,80 eurolla 4 paria 105/Ultegra -levyjarrupaloja Kiinasta. Taisi tulla viikossa. Näyttävät just samoilta kuin Wigglessä tms. myytävät Clarksin palat. Niissä on ollut mun mielestä jopa parempi jarrutuntuma kuin paljon kalliimmissa Shimanon paloissa. Eivät nämä varmaan kovin kauan kestä käytössä, mutta onpahan varalla.

Kissoille tuli ruokaa ja virmajuuri-fretti, joka aiheutti suurta onnentunnetta molemmissa. Alkuihmettelyn jälkeen, toki.

Juuri tuli Thomannilta isohko paketti.
    "You brought two too many - Monettako kertaa sä katot tota?"

Postin uudistetut tekstiviesti-ilmoitukset:

8 lämpöpatteria tuli eilen. Tarkoittaa putkiremonttia.

Nickname Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti spaddu Katso viesti
    Postin uudistetut tekstiviesti-ilmoitukset:

Vaikuttaa selvästi paremmilta kuin joskus olleet vaihtoehdot A. Klo.9-13. B. Klo.9-13. C. Klo.9-13.
    Päivystä siinä sitten 4 tuntia että milloin se sattuu tulemaan.

En ole vastaanottanut pakettia!

30.10.20 tieto, että paketti on Suomessa jakelukeskuksessa. Tänään tuli tieto: "New delivery date agreed upon."

Kiitos tiedosta. Hiukan yli kuukauden vasta olen tuota odotelut, joten ei vielä kannata jakelun kanssa kiirehtiä.

Olen!
    Kuumapaketti tuli!
    Inspiroiduin räystästekniikkaa, joskin vähäisessä määrässä, hyödyntävästä ulkoilukuorelosta sen verran, että pitihän se hankkia.

Mitoitus ihmetyttää. Olen selvästi tehnyt habaa liikaa.
    T:riuku

Sutjakasti tuli paketti Suomeen eilen. Vaan nyt ollut vuorokauden verran seurantatieto "Delay in transportation."

Eipä tällä ohjaamopaketilla ole kyllä mikään kiire, kun ei ole vielä runkosettiäkään.
    10k-kerhon jäsen

tempokisu Guest
    Pitkästä aikaa olen, vastaanotettu 3 pakettia.

Nickname Guest
    En ole, noutopisteessä ollut nyt kolmatta päivää mutta ei kuulu noutoilmoitusta jotta saisi haettua... Suostuukohan ne luovuttamaan paketin jos näytän vain s-postista paketin tunnuksen ja henkkarit?

Samanlaisia aiheita

1. Oletko LOMALLA?
    By lynxlynx in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 1739
    Viimeinen viesti: 04.07.2024, 14.27

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •