HephaGiantElectrobikeGarmin
Sivu 323 / 381 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 223 273 313 321 322 323 324 325 333 373 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 9.661 - 9.690 / 11402

Aihe: Onnettomuuksia ja muita suru-uutisia

  1. #9661
    F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Myssy Katso viesti
    Kelvillä olen kuullut huutoa perään "onko pakko ajaa noin lujaa" kun tasaisella Naistenmatkantiellä ajellut keskellä päivää 28km/h. Eli se nopeus on vaan niin suhteellista. Moinen huutelu kyllä yllätti.
    Oisit vastannut että on kun en pääse lujempaa.

  2. #9662
    Liittynyt
    03/2001
    Paikkakunta
    koti?
    Viestit
    7.473
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Firlefanz Katso viesti
    joten meidän pitäisi suoda pyöräilijälle samaa ymmärrystä kuin lakaisukoneen kuljettajalle, eikös vaan?
    Onnettomuuspaikalta poistuminen yhtä sympaattista kuin paikalle jääminen? Ymmärrän kyllä, että itse samaistut liikennepakoon yhtä paljon kuin ...
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

  3. #9663
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.711
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Firlefanz Katso viesti
    PPS Tyylitajun puutteesta minua voi nyt vapaasti moittia, mutta tällöin vastaantulevat pyöräilijät olisivat olleet niitä syöttöjä joita käskettiin laskemaan ja lapsi olisi tietenkin se gorillapukuun sonnustautunut tutkimusavustaja, joten meidän pitäisi suoda pyöräilijälle samaa ymmärrystä kuin lakaisukoneen kuljettajalle, eikös vaan?
    Tuskin pyöräilijäkään tahallaan lapsen päälle ajoi. Sen sijaan liikennepako ei saa minulta yhtään ymmärrystä, siinä on jo tehty tietoinen päätös. Ja jos vaikka mielenkuohussa olisikin laittanut ns. jalkaa suoraksi, niin KOMin napattuaan olisi mainiosti voinut sitten vielä ilmoittautua poliisille. Kyllä sielläkin TMT:n päälle ymmärretään.

  4. #9664
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hsr Katso viesti
    Miten selvität sähköpyörän viritysasteen?
    Jos ei muualla niin valmistaja tai maahantuoja selvittänee helposti. Yhteystiedot ja pyörä tarkastukseen jokaisen sähköpyöräonnettomuuden kohdalla.

    Lähetetty minun Redmi Note 8 Pro laitteesta Tapatalkilla

  5. #9665
    Liittynyt
    10/2019
    Paikkakunta
    Hese
    Viestit
    1.355
    ^luulen, että jos ei ihan solmussa niin poliisikin paikan päällä voinee todeta. Tai tosiaan takavarikkoon ja tutkinnan alle. Sen takia kannattaa ainakin kahdesti miettiä, minkälaisella sähköpyörällä liikkuu.

  6. #9666
    Liittynyt
    10/2019
    Paikkakunta
    Hese
    Viestit
    1.355
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Tuskin pyöräilijäkään tahallaan lapsen päälle ajoi. Sen sijaan liikennepako ei saa minulta yhtään ymmärrystä, siinä on jo tehty tietoinen päätös. Ja jos vaikka mielenkuohussa olisikin laittanut ns. jalkaa suoraksi, niin KOMin napattuaan olisi mainiosti voinut sitten vielä ilmoittautua poliisille. Kyllä sielläkin TMT:n päälle ymmärretään.
    Etenkin, kun kyseessä pieni lapsi...

  7. #9667
    Liittynyt
    05/2018
    Viestit
    447
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Petri Väisänen Katso viesti
    Jos ei muualla niin valmistaja tai maahantuoja selvittänee helposti. Yhteystiedot ja pyörä tarkastukseen jokaisen sähköpyöräonnettomuuden kohdalla.

    Lähetetty minun Redmi Note 8 Pro laitteesta Tapatalkilla
    Mites selvität esim omassa tapauksesani kun pyörä on diy. Jolloin sillä ei siis ole valmistajaa. Ja napin painalluksella lukee muistista lailliset asetukset (1000w rajoitettu 25km/h jne), poistaa tämän jälkeen asetustiedoston ja pyyhkii statistiikasta maksiminopeudet jne pois, ja vaihtaa tilalle 25km/h. Tällöin pyörä on 1000W ja 25km/h L1e-A luokan vehje. Tuo tapahtuu myös automaattisesti pyörään virrat laitettaessa ellei sitä estetä (esim puhelimeni bt yhteydellä). Tällöin saat olla aika velho, että löydät mitään laitonta pyörästä. Moottori on nimellisteholtaan 1000w, vaikka sitä voikin käyttää esim 8kW tehoilla, mutta nimellisteho määrää.

    Pyörässä on hälytintä ja muita toimintoja mm gyro ja kiihtyvyysanturi. Näillä voi helposti lisätä ominaisuuden, että jos pyörä kaatuu (esim onnettomuuden seurauksena) se vaihtaa kaikki asetukset laillisiksi samantien. Tällöin ei haittaa, vaikka itse olisi tajuttomana, kukaan ei voi jälkikäteen todeta, että pyörä oli laittomilla asetuksilla.

  8. #9668
    Liittynyt
    05/2003
    Paikkakunta
    Lappeenranta
    Viestit
    2.818
    Ja mitähän väliä sillä virityksellä edes on, muuta kuin ohitetulle spandexille. Oleellista on nopeus törmäyshetkellä ja hieman ennen sitä, eli tilannenopeus.

    Helppo myös höpöttää täällä, että pitäisi kysyä yhteystiedot. Jos oma muksusi joutuu jonkun yliajamaksi ja kuten kertomuksen mukaan oli, verta on joka puolella, sinulle tuskin tulee ensimmäiseksi mieleen kysellä henkilötietoja junnusi maatessa maassa. Mutta joo, kun pyöräilijä on uhri, ei saa edes vihjaista, että uhrikin voi toisinaan vaikuttaa lopputulokseen. Kun pyöräilijä on syytetyn satulalla, onkin syy uhrin..

    No, tapauksissa on toki se ero, että muksu oli väistämisvelvollinen pihasta juostessaan, eli pyöräilijä ei siinä kohdin rikkonut lakeja.
    Miten niin tyhmä kysymys??

  9. #9669
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.711
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Petri Väisänen Katso viesti
    Yhteystiedot ja pyörä tarkastukseen jokaisen sähköpyöräonnettomuuden kohdalla.
    Miksi rajata vain sähköpyöriin? Normipyörästäkin tulee onnettomuuden jälkeen katsoa soittokello, heijastimet ja jarrujen kunto. Samoin esimerkiksi satulan korkeudella on suuri vaikutus pyörän vakauteen. Samoin kuin ohjaustangon korkeudella.

  10. #9670
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.286
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ebike-harrastelija Katso viesti
    Etenkin, kun kyseessä pieni lapsi...
    Olettekohan menneet taas iltapulun sensaatioansaan? Pieni lapsi kaahava pyöräilijä. Todennäköisesti se tenava on juossut eläkelläisrouvan alle ja yhteystiedot on vaan unehtunut pyytää.

    Vähän nyt jäitä hattuun. Viimeksi oltiin lynkkaamassa e-bikeria joka hakkasi kävelijää nuuksiossa. Tämäkin tilanne oli himpun erillainen lopulta...

  11. #9671
    Iltapulun mukaan pyöräilijä oli pysähtynyt. Äiti varmaan kirmannut pienessä shokissa lapsen kanssa sisäpihalle ja fillaroitsija todennut, että paskaako tässä ja jatkanut matkaa
    Situm muokkasi tätä : 13.10.2020 at 21.22 Syy: Äityli unehtu

  12. #9672
    Liittynyt
    04/2019
    Paikkakunta
    Kehä 6
    Viestit
    340
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nixuu Katso viesti
    Mites selvität esim omassa tapauksesani kun pyörä on diy. Jolloin sillä ei siis ole valmistajaa. Ja napin painalluksella lukee muistista lailliset asetukset (1000w rajoitettu 25km/h jne), poistaa tämän jälkeen asetustiedoston ja pyyhkii statistiikasta maksiminopeudet jne pois, ja vaihtaa tilalle 25km/h. Tällöin pyörä on 1000W ja 25km/h L1e-A luokan vehje. Tuo tapahtuu myös automaattisesti pyörään virrat laitettaessa ellei sitä estetä (esim puhelimeni bt yhteydellä). Tällöin saat olla aika velho, että löydät mitään laitonta pyörästä. Moottori on nimellisteholtaan 1000w, vaikka sitä voikin käyttää esim 8kW tehoilla, mutta nimellisteho määrää.

    Pyörässä on hälytintä ja muita toimintoja mm gyro ja kiihtyvyysanturi. Näillä voi helposti lisätä ominaisuuden, että jos pyörä kaatuu (esim onnettomuuden seurauksena) se vaihtaa kaikki asetukset laillisiksi samantien. Tällöin ei haittaa, vaikka itse olisi tajuttomana, kukaan ei voi jälkikäteen todeta, että pyörä oli laittomilla asetuksilla.
    Tässä liikutaan aika harmaalla alueella ja asiaa ei toistaiseksi ole vielä koeponnistettu oikeudessa. Oletettavasti poliittinen ohjaus on se, että älkää nostako sähköpyörien ongelmia esiin koska tavoite on lisätä sähköistä liikkumista mahdollisimman paljon.

    Asiaa voisi katsoa myös siltä kannalta, että jos ostan 1000hv auton johon asennan kytkimen jolla saa pollet tiputettua mopoauton tasolle. Aleneeko vakuutusmaksut ja verot tällöin? No ei todellakaan. Ehkä vähän raflaava esimerkki mutta ymmärrät varmaan pointin.

    Jotenkin outoa suomessa jossa kaikki on tarkkaan säännelty ja kiellettyjen asioiden lista on pitkä kuin nälkävuosi ja sitten yhtäkkiä ollaan tilanteessa jossa tehokkaalla sähkömoottoripyörällä voi ajaa ilman sanktioita vaikka pikkulapsi. Napista vaan "lailliseksi" jos poliisit pysäyttää tai automaattisesti sama homma jos ajat kolarin.

    Sinänsä asia on äärimmäisen ongelmallinen lainsäädännön kannalta. Jos yhtäkkiä kiellettäisiin diy-vehkeet niin varmaan puolet liikenteessä olevista pyöristä muuttuisi laittomiksi. Haluaako joku poliitikko osallistua tällaiseen poliittiseen itsemurhaan ajamalla ko. kieltoa?

  13. #9673
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nixuu Katso viesti
    Mites selvität esim omassa tapauksesani kun pyörä on diy. Jolloin sillä ei siis ole valmistajaa. Ja napin painalluksella lukee muistista lailliset asetukset (1000w rajoitettu 25km/h jne), poistaa tämän jälkeen asetustiedoston ja pyyhkii statistiikasta maksiminopeudet jne pois, ja vaihtaa tilalle 25km/h. Tällöin pyörä on 1000W ja 25km/h L1e-A luokan vehje. Tuo tapahtuu myös automaattisesti pyörään virrat laitettaessa ellei sitä estetä (esim puhelimeni bt yhteydellä). Tällöin saat olla aika velho, että löydät mitään laitonta pyörästä. Moottori on nimellisteholtaan 1000w, vaikka sitä voikin käyttää esim 8kW tehoilla, mutta nimellisteho määrää.

    Pyörässä on hälytintä ja muita toimintoja mm gyro ja kiihtyvyysanturi. Näillä voi helposti lisätä ominaisuuden, että jos pyörä kaatuu (esim onnettomuuden seurauksena) se vaihtaa kaikki asetukset laillisiksi samantien. Tällöin ei haittaa, vaikka itse olisi tajuttomana, kukaan ei voi jälkikäteen todeta, että pyörä oli laittomilla asetuksilla.
    Sanoisin henkilölle joka moisella pyörällä mahdollisesti ajaa liikenteessä mahdollisesti rajoitukset poistettuina, ja vielä käyttää moisia "salauksia": toivottavasti ei koskaan loukkaannu sivullisia. Kuski luultavimmin saa jossain välissä välissä opetuksen. Darwin hoitaa.

  14. #9674
    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    1.475
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nixuu Katso viesti
    Mites selvität esim omassa tapauksesani kun pyörä on diy. Jolloin sillä ei siis ole valmistajaa. Ja napin painalluksella lukee muistista lailliset asetukset (1000w rajoitettu 25km/h jne), poistaa tämän jälkeen asetustiedoston ja pyyhkii statistiikasta maksiminopeudet jne pois, ja vaihtaa tilalle 25km/h. Tällöin pyörä on 1000W ja 25km/h L1e-A luokan vehje. Tuo tapahtuu myös automaattisesti pyörään virrat laitettaessa ellei sitä estetä (esim puhelimeni bt yhteydellä). Tällöin saat olla aika velho, että löydät mitään laitonta pyörästä. Moottori on nimellisteholtaan 1000w, vaikka sitä voikin käyttää esim 8kW tehoilla, mutta nimellisteho määrää.

    Pyörässä on hälytintä ja muita toimintoja mm gyro ja kiihtyvyysanturi. Näillä voi helposti lisätä ominaisuuden, että jos pyörä kaatuu (esim onnettomuuden seurauksena) se vaihtaa kaikki asetukset laillisiksi samantien. Tällöin ei haittaa, vaikka itse olisi tajuttomana, kukaan ei voi jälkikäteen todeta, että pyörä oli laittomilla asetuksilla.
    ja miksei vaikka näin: "Tällöin ei haittaa, vaikka olisi ajanut jonkun neliraajahalvaantuneeksi, kukaan ei voi jälkikäteen todeta, että pyörä oli laittomilla asetuksilla"
    Että haistappa....

  15. #9675
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nixuu Katso viesti
    Mites selvität esim omassa tapauksesani kun pyörä on diy. Jolloin sillä ei siis ole valmistajaa. Ja napin painalluksella lukee muistista lailliset asetukset (1000w rajoitettu 25km/h jne), poistaa tämän jälkeen asetustiedoston ja pyyhkii statistiikasta maksiminopeudet jne pois, ja vaihtaa tilalle 25km/h. Tällöin pyörä on 1000W ja 25km/h L1e-A luokan vehje. Tuo tapahtuu myös automaattisesti pyörään virrat laitettaessa ellei sitä estetä (esim puhelimeni bt yhteydellä). Tällöin saat olla aika velho, että löydät mitään laitonta pyörästä. Moottori on nimellisteholtaan 1000w, vaikka sitä voikin käyttää esim 8kW tehoilla, mutta nimellisteho määrää.

    Pyörässä on hälytintä ja muita toimintoja mm gyro ja kiihtyvyysanturi. Näillä voi helposti lisätä ominaisuuden, että jos pyörä kaatuu (esim onnettomuuden seurauksena) se vaihtaa kaikki asetukset laillisiksi samantien. Tällöin ei haittaa, vaikka itse olisi tajuttomana, kukaan ei voi jälkikäteen todeta, että pyörä oli laittomilla asetuksilla.
    No nyt voi, ainakin sun tapauksessa. Hyvä kun avauduit.


    Oikeastaan tämmöisessä tapauksessa voisi miettiä olisiko aiheellista ylläpitäjien ryhtyä jatkotoimenpiteisiin?
    Rikoksen poluillahan tässä mennään. Ainakin hyvin lähellä polkua.

    Kaikenlaisia...

  16. #9676
    Liittynyt
    03/2001
    Paikkakunta
    koti?
    Viestit
    7.473
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Situm Katso viesti
    Iltapulun mukaan pyöräilijä oli pysähtynyt, varmaan kirmannut pienessä shokissa lapsen kanssa sisäpihalle ja fillaroitsija todennut, että paskaako tässä ja jatkanut matkaa
    Liikennepako silti, autoilijoita tuomitaan moisesta - syyllisyys riippuu vain ajoneuvosta mielestäsi?
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

  17. #9677
    Liittynyt
    08/2003
    Viestit
    4.237
    Liikennepakoon voi syyllistyä vain moottoriajoneuvon kuljettaja.

    Rikoslaki 23. Luku 11§

    Liikennepako tieliikenteessä

    Jos moottorikäyttöisen ajoneuvon tai raitiovaunun kuljettaja liikenneonnettomuuteen osallisena laiminlyö velvollisuutensa heti pysäyttää ja kykynsä mukaan avustaa vahingoittuneita, hänet on tuomittava, jollei teosta ole muualla laissa säädetty ankarampaa rangaistusta, liikennepaosta tieliikenteessä sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
    YT muokkasi tätä : 13.10.2020 at 14.53 Syy: Luku unohtu mainita

  18. #9678
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.286
    Facebookkiin outmeal ja äkkiä. Sieltä bongaa kusipäinen pyöräilijä ryhmästä varmaan löydät kavereita etsimään tuon lapsenttappajan.

  19. #9679
    Liittynyt
    01/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.928
    Ei pidä unohtaa että kyse oli vakavasta onnettomuudesta, ei varmaan äidiltä mitään lapinlisää ole uutiseen livahtanut:
    Hain lapset läheisestä päiväkodista, ja jäimme kodin sisäpihalle leikkimään. Kolmevuotiaani otti kaksi askelta kävelytielle päin, kun pyörä tuli kovaa vauhtia hänen päälleen. Lapseni lensi 1,5-2 metriä eteenpäin. Hän alkoi huutamaan ja verta oli kaikkialla, kertoo lapsen äiti Victoria.
    Mutta joo, asiallista olisi ollut jättää yhteystietonsa.

  20. #9680
    Liittynyt
    03/2001
    Paikkakunta
    koti?
    Viestit
    7.473
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Facebookkiin outmeal ja äkkiä. Sieltä bongaa kusipäinen pyöräilijä ryhmästä varmaan löydät kavereita etsimään tuon lapsenttappajan.
    Jätän sen Sinun asiantunmuksen varaan tämän lapsentappajaksi ristimäsi löytymisen, Facebook vaatii kirjautumiseen minulle ylivoimaisia kykyjä.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

  21. #9681
    Liittynyt
    05/2018
    Viestit
    447
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    No nyt voi, ainakin sun tapauksessa. Hyvä kun avauduit.


    Oikeastaan tämmöisessä tapauksessa voisi miettiä olisiko aiheellista ylläpitäjien ryhtyä jatkotoimenpiteisiin?
    Rikoksen poluillahan tässä mennään. Ainakin hyvin lähellä polkua.

    Kaikenlaisia...
    Eipä tuolla voi mitään todeta, muuta kuin sen, että sellainen on mahdollista. Se onko sitä käytetty on hieman vaikea / mahdoton todistaa. Se, että joku on mahdollista ei ole vielä (tulevaisuudesta en tiedä) kiellettyä. Tällöin tosiaan joka ikinen sähköpyörä, moottoripyörä, mopo jne olisi kielletty / laiton, koska jokaisessa noissa on mahdollista virittää / laittaa kulkemaan kovempaa mitä laki sanoo jne.

    Ja mitähän rikollista tuossa sinun mielestäsi on ? Kirjoitinko jossain yllä, että ajelen yli 1000W tehoilla, tai kovempaa kuin 25km/h moottorilla avustettuna ? Kerroin vain, että pyörällä on mahdollista ajaa kovempaa, ja enemmän tehoa käyttäen. Sinä itse teit oletuksen, että tekisin näin. Ja alunperin esitin kysymyksen, että miten nykyisistä sähköpyöristä toteaa, jos joku on ns viritetty (toki helppo homma jos käyttää ns virilastua, esim Boschin, Shimanon moteilla, mutta ne lastut onkin vanhanaikaisia kuin mitkä), sekä pohjustin asiaa oman pyörän mahdollisuuksilla.

  22. #9682
    Liittynyt
    05/2018
    Viestit
    447
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hower Katso viesti
    ja miksei vaikka näin: "Tällöin ei haittaa, vaikka olisi ajanut jonkun neliraajahalvaantuneeksi, kukaan ei voi jälkikäteen todeta, että pyörä oli laittomilla asetuksilla"
    Että haistappa....
    En puhunut kuin omasta mahdollisesta tajuttomuudesta. Sinä itse fantasioit tuon jonkun halvauksen. Älä turhaan koita laittaa sanoja suuhuni.

  23. #9683
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oatmeal Stout Katso viesti
    Liikennepako silti, autoilijoita tuomitaan moisesta - syyllisyys riippuu vain ajoneuvosta mielestäsi?
    En ottanut kantaa syyllisyyteen, spekuloin vain niillä tiedoilla mitä luin. Tosin tuosta lauseesta puuttui yksi äiti.

  24. #9684
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.482
    https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/51...vakavat+vammat

    Pyöräilijä loukkaantui vakavasti, kun henkilöauton kuljettaja törmäsi häneen suojatien jatkeella Raumalla perjantaina iltapäivällä, Lounais-Suomen poliisi kertoo Twitterissä.
    Turma sattui, kun kuljettaja oli kääntymässä Nortamonkadulta oikealle Pohjoiskaarteelle. Nortamonkadun pyörätietä ajanut vuonna 2006 syntynyt tyttö ajoi Oittilantien suuntaan.
    Poliisin mukaan kuljettaja ei kääntyessään huomannut pyöräilijää, vaan törmäsi häneen.

    https://goo.gl/maps/Mr3SJvDVbzTHXwpM9

  25. #9685
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.711
    ^Mikä on suojatien jatke?

  26. #9686
    Liittynyt
    12/2019
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    48

    Onnettomuuksia ja muita suru-uutisia

    https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006673638.html

    "Lapin poliisin tiedotteen mukaan lauantaina kello 11 aikaan poliisi sai ilmoituksen, jonka mukaan metsästäjän laukaus oli osunut maastopyöräilijään. Tapaturmapaikka sijaitsee Kemihaaran ja Korvatunturin välisellä alueella Urho Kekkosen kansallispuistossa.Osuman saanut pyöräilijä oli reitillä neljän muun henkilön kanssa maastopyöräilemässä. Seurueen lähimmät henkilöt antoivat haavoittuneelle ensiapua.
    – Pyöräilijä menehtyi tapahtumapaikalla vammoihinsa. Uhri on 30-vuotias mies, joka on kotoisin pääkaupunkiseudulta. Muihin seurueen pyöräilijöihin ei tietojen mukaan kohdistunut välitöntä vaaraa, poliisi tiedottaa."

  27. #9687
    Vähän nyt lähti taas ehkä pesuveden mukana muutakin, mutta siirretty metsästyskeskustelu offtopikkiin. Koitetaan pitää tämä suru-uutisten käsittelynä, ja laveampi rönsyily tuolla offarissa. Kiitos
    Trek Rail | Camino Al | Taiga | Team Tuska

  28. #9688
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.692
    Aamulehti kertoo tänään artikkelissaan saaneensa poliisilta tietoja Tampereen kuolonkolarin pyöräilijän nopeudesta: "Se on ollut alle 30 kilometriä tunnissa, ei lähelläkään rajoituksen yläpäätä."

  29. #9689
    Liittynyt
    02/2006
    Paikkakunta
    ratikan luvattu maa
    Viestit
    1.108
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti plr Katso viesti
    Aamulehti kertoo tänään artikkelissaan saaneensa poliisilta tietoja Tampereen kuolonkolarin pyöräilijän nopeudesta: "Se on ollut alle 30 kilometriä tunnissa, ei lähelläkään rajoituksen yläpäätä."
    Epäilläänkö tässä pyöräilijää ylinopeudesta? Vai mitä tämä poliisin kommentti tarkoittaa?

  30. #9690
    Liittynyt
    01/2005
    Viestit
    270
    Ehkä siinä vaan viimeisen kerran ohkaisesti kysellään olisiko silminnäkijöitä. Nopeudet näköjään melko tarkasti tiedossa.
    https://www.aamulehti.fi/a/e7d7ef3d-...d-ba038ff68119

    ...pyöräturmalle ei ole ilmoittautunut silminnäkijöitä. Lakaisukoneen kuljettaja on kertonut poliisille, että hän ei havainnut pyöräilijää.

    Onnettomuuden molemmilla osapuolilla oli gps-paikannin.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •