Plussakiekot kuivumassa.
Matkalla taas by Hartsa T, on Flickr
Wanhan riihen kalusteita.
(jos ei nävy? kurkkaa linkin takaa)
https://photos.app.goo.gl/BN5vRYqs51Tfem9i9
Minä kaivoin esille vanhan Nikonin filkkarungon ja 50 mm linssin, ja lähdin ulos kuvaamaan.
Olipa terapeuttista. Jokaiseen kuvaan tuli keskityttyä ihan eritavalla. Harmi kun filmikuvaaminen on niin kallista, muuten se olisi kyllä mun juttu.
Tuonne. Nyt ensin koiralenkille ja iltapäivällä pyörää ulkoiluttamaan.
Sattuikohan kuvaan joku foorumin jäsen?
10k-kerhon jäsen
Katselin tuossa Rajalan sivuilta vähän uusia kameroita, niin Nikonin tarjooma olikin yllätys. Full frame runkoja saa tonnilla ja myös paremmat croppi-rungot maksaa sen vähän päälle tonnin. Mutta sitten minulle uutta oli nämä peilittömät rungot, ja varsinkin niiden linssit. Minua kauhistutti kun ne oli liki tonnin jokainen. Eli nyt Nikonilla on ikään kuin kolme mallistoa tuotannossa. Kuinkahan niiden käy, tullaanko peilirunkoja tekemään kahta kokoa kuinka pitkään?
Sonyn objektiivivalikoima olikin positiivinen yllätys, näppäriä kiinteitä laajakulmia ja kohtuuhintaan.
Pitäisikö Nikonista siirtyä Sonyyn? Olisiko siellä tulevaisuudessa parempi tarjooma kohtuuhintaisia linssejä?
Talitiainen jättänyt pyrstönsä jonnekin.
![]()
Taivas iltalenkillä...
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Liekö mulla liika vilkas mielikuvitus vai mikä, kun näitä outoja otuksia tulee vastaan niin maalla kuin vesilläkin.
Vanha sanonta: vilkas mielikuvitus on köyhän ainut huvitus -pitänee paikkansa.
Tämän saa kyllä siirtää vaikka luontokokemuksia lenkillä -lankaan.![]()
Sodassa ollut sorsa?
Pohjolan akan pihalammikossa uiskennellu.
Suomenlinna beach by night
![]()
Liukasta?
Kyllä se on ihan ajettava polku...
10k-kerhon jäsen
Marraskuu2020 by Hartsa T, on Flickr
Hmm, Corona Van vai mikä tuo nyt on..
Marraskuu2020 by Hartsa T, on Flickr
Kirjanmerkit