Nää kaverit on ytimessä. Ei niinkään tekniset yksityiskohdat vaan se fiilis: https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000006656134.html
Harmi, ettei pääse ingressiä pidemmälle, mutta nyt jo tuli muistoja mieleen...
Nää kaverit on ytimessä. Ei niinkään tekniset yksityiskohdat vaan se fiilis: https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000006656134.html
Harmi, ettei pääse ingressiä pidemmälle, mutta nyt jo tuli muistoja mieleen...
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Se, että Tesloista tippuu puskurit, on vaan pa*kaa laatua, mutta se että 200kmh wauhdissa autopaanalla alatukivarsi pettää, niin alkaa olla vähän jännäkakkaa housussa...
https://insideevs.com/news/447075/te...-kmh-autobahn/
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Teslan mukaan tuo on normaalia kulumista 80 tkm ajetulle autolle.
http://techzle.com/bizarre-tesla-sus...wn-at-200-km-h
Joskus hämmästelin jonkun katukiveykseen ajetun teslan heikon näköisiä pettäneitä rakenteita.The warranty expired in April 2020 and after an investigation by Tesla Zurich, the brand concluded that it would not pay for the repair costs (á 7,000 euros). According to Tesla, the damage was in the normal wear and tear category.
Noissakin kuvissa näyttää heiveröisiltä osilta suhteutettuna auton painoon ja tehoon. Ohut alumiinirinkula, yli pari tonnia painoa autossa, matalaprofiilirenkaat ja pahimmillaan yli kolmesataa vauhtia. Melkoinen yhdistelmä.
Eikä tuo ole pelkästään yhden mallin ongelma. Viikon vanha model X:
https://carbuzz.com/news/week-old-te...ension-failure
![]()
Teslaratilta varma tieto: noihin tukivarsiin tulee softapäivitys joka korjaa ongelman ja jos on päässyt jo kulahtamaan liikaa, robotti korjaa sen. Ensi kuussa.
Kaar ittelles vaa
^^ Se on vaan yksi auto jonka kuvaa on photoshopattu netissä näyttämään erilaiselta. Elon kertoi näin kun ilmestyi minulle unessa.
Kai tää tonne mopotopikkiin kuuluis, mutta ajatus nyrjähti tätä katsellessa, niin tänne se päätyi...
https://huutokaupat.com/2207534/bmw-trike
![]()
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Toi oli mun mielestä taannoin nettiautossa ja niin ikään Porissa myynnissä. Sillee jännä, etten ole kikotinta vahingossakaan koskaan bongannut täällä liikenteessä.
Kaar ittelles vaa
Joskus muutamia vuosia sitten kirjoitin täällä, että kunhan Tesla "harjoittelee" tuota laatua vielä 10-20 vuotta, niin hommat alkavat olla muiden premiumeiden tasolla, eikä esim luovutuksesta kotiin ajettaessa lasikatto lähde lentoon tai alatukivarren mutterit irti...
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
March 871
![]()
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Niin hämmentävä vehje että pitää sulatella huomiseen .. kunhan ei uniin tule
SaunaVito
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/vito/11655695
Bolshevikkien matkawaunun eri aikakausien jättisieraimet
https://www.instagram.com/p/CF332DhJDZH/?utm_source=ig_embed&ig_mid=DD8C160C-A576-4B6E-AAB1-4C7C48F4D469
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
MG Metro takaveto
![]()
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Maybach ultimate luxury SUV-Sedan... WTF?
https://www.motor1.com/news/447710/m...v-sedan-rumor/
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
^ RepsHieno töpöhäntä-mursu
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Heh, volkkariin mäkin vaihdoin. Ja vielä pari vuotta vanhaan käytettyyn, kun piti äkkiä saada joku kiesi alle. Mut en mä tosta Passatista juuri mitään positiivista keksi V60 verrattuna. Ehkä seuraavat:
+ ei ole vielä jättänyt tielle
+ adaptiivinen vakkari toimii paremmin
+ ajomoodin valinta on järkevämmin toteutettu, ja jää muistiin kun auton sammuttaa
--
^niin VesaP:n ongelma oli se, että Volvo oli jatkuvasti korjaamolla ja lopulta luovutti. VAGgineestaan ei paljoa täällä kertonut, mutta Vagarenasta vaklasin, että oli (jossain vaiheessa) Skodan maasturi. Varmaan vaihtunut monta kertaa senkin jälkeen.
Jep. Tää mulla ollut yksilö oli yhteensä kuusi kertaa korjaamolla ajamisen estävien vikojen takia. Viisi keikkaa vaati hinausautoa, kerran sain nilkutettua ajamalla Biliaan. Auto ehti olla vajaan 9kk käytössä.
Kaikinpuolin kiva auto toimiessaan, mutkun se ei toiminut.
--
2020 XC60 B4 täyttää kohta vuoden. Eka reissu pajalle kaksiviikkoisena (joku antureista oli paskana), sitten mennytkin mukavasti. Ensimmäinen määräaikaishuolto kuukausi sitten, itse huollon lisäksi kolme takaisinkutsua hoidettiin samalla. Koputtelen puuta, onneksi on liisari ja sijaisauto kuuluu soppariin. Peltipajareissukin tässä välissä oli mutta ei siitä sen enempää...
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
Nyt olis kowalle autotunnistajalle tarvetta: https://tekniikanmaailma.fi/tekniika...ellakaan-tieda
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Concorde on nyt sikäli myöhässä, kun jutustakin voi lukea että TM on asiaa jo fillarifoorumilta kysynyt.
Ja olihan täällä foorumilla taannoin itse Brezhnevkin, ainakin avatarin mukaan... häneltä pitäisi kysyä.
Kaar ittelles vaa
Pääsi volkkarilla heti marmoritunnelmaan.
Rekisteröintikatsastus muuten ok, mutta konetilasta puuttui tyyppikilpitarra.
Katsastusmiehen mukaan sen voi tehdä itsekin(???!) mutta päädyin tilaamaan sen Audin tiskiltä. Ja mitäpä maksaa n.5x8cm tarra jossa on alustanumero ja auton massat? Ja rinkelilogo tietysti. Arvauksia.
Kaar ittelles vaa
^Juttua on päivitetty ja fillarifoorumiltahan se tieto löytyi.
Nyt pidetään vielä tovi tyhmiä jännityksessä![]()
Kaar ittelles vaa
67€ on minun veikkaus.
134,50€
Jopa Audin tiskillä todettiin, että ompa suolanen.
No, tämä riski on tietoisesti otettu.
Kaar ittelles vaa
Teini-ikäiseen mersuun b-pilarin tarra maksoi Veholla 95€. Katsastusmies hyljeksi, kun tarran poikki meni naarmu.
--
Kirjanmerkit