
Alkujaan tämän lähetti
OJ
Miten toi Husqvarna on miellyttävämpi kuin KTM? En noita tunne, mutta vaikuttavat aika samanlaisilta peleiltä.
Ehkä minäkin joskus ostan uuden moottoripyorän. Yamaha on ollut vaiheessa toukokuusta asti ja varmaan pysyy vaiheessa kunnes saan remonttihommat valmiiksi, eli ensi keväänä ehkä tien päälle.
Husky on todella tarkka ajaa, kääntyy ja taittuu ihan eri lailla kuin tuo Duke joka sekään ei ole huono. Huskyssa on parempi säädettävä alusta varsinkin etupään osalta jos Dukeen verrataan (Dukessa ei ole säätöjä etupäässä ollenkaan) Etujarrukin on mielestäni tehokkaampi vaikka Huskyssa vain yksipuolinen levy, Brembon radiaali. Tähän vaikuttaa tietysti myös se, että pyörä on selvästi kevyempi jo vakiona kuin Duke.
Huskysta lähti vielä 7-8 kg painoa kun poistin rekisterikilpiteline hässäkän taka-akselilta ja tein diy kilpitelineen ja pakoputken kiinnikkeen sekä vaihdoin 1,2 kg painavan Delkevicin hiilarivaimentajan, litium akun, poistin matkustajan jalkatapit yms. Vapaammin hengittävän vaimentimen lisäksi ilmansuodatinkotelon yläkansi on poistettu, pari piikkiä isompi takaratas 42t - kiertää ja kiihtyy melko iloisesti yksisylinteriseksi...150 km/h saakka ja nostaa tassuakin kaasulla...ykkösellä
Die Kanonen von Kauppi
|ex 10k-kerho|
"ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi
Kirjanmerkit