Itse sijoitin sen kummemmin ajattelematta rastin mielessäni Maunulaan. Kai taustalla näkyvän kerrostalon takia, mutta saman aikakauden taloja on aivan liian monella suunnalla. Ikkunasta heijastuva kaksikerroksinen rakennus lienee koulu, mutta sekin on mielestäni kovin yleistä tyyppiä.

Huvittavaa tässä on lisäksi se että kuva siitä miltä rastiksi laitettu rakennus näyttää päinvastaisesta suunnasta on päässäni, mutten saa sitä ulos Tiedän sen siis nähneeni, mutta en ole varma edes siitä olenko nähnyt sen satulasta käsin vai pelkästään kuvana. Eikä ole mitään ideaa siitä oliko kyseessä kirkko, kirjasto, monitoimitalo, terveysasema vai jokin ihan muu...

PS Mainio rasti silti, ei minua avuttomuuteni sen hakemisessa pahasti rassaa (Enemmän mua kiusaa että olisin tiennyt Lahden kuvarasteista kolme viimeisintä ja tiedän nykyisenkin, mutta ei vaan ole aikaa - eikä halua aloittaa pimeällä ajamista ihan vielä, sitä kun tulee riittämään joka tapauksessa - eikä ehkä ole ollut päätäkään siihen että päättää lähteä ja sillä siisti.)