Minä ajan pääni jäädyksiin
Melkee olin unohtanu tän spotin. Kohta sit pääseeki jo savelan uudelle pumptrackille![]()
![]()
Iso-Valkeen maisemia Somerolla. Mukavaa gravelbaanaa, ja vähän polkuakin.
https://photos.app.goo.gl/DTpYe3GjJVKatZYF7
On siinä fiilistä kun aluks vähä lapioi ja sit pääsee hyppimään![]()
![]()
^Setällä on kyllä mukavia kuvia! peukku
"You brought two too many - Monettako kertaa sä katot tota?"
Maanantaiaamun fiiliksiä uusilla kotikallioilla....
![]()
„Quäl dich, du Sau!“ (Udo Böltz)
^ Muoniossa saattaa olla hieman värikkäämpi ruska.![]()
Välillä tää on vaan tätä
Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen
^^Etelässä on möyhevämmin mutaa![]()
„Quäl dich, du Sau!“ (Udo Böltz)
Täällä on kesä
![]()
Pyöräily on kivaa!
Lähiseutujen pikkumäkien kiertelylenkiltä
Evästelyfiilis
![]()
^
Luin elvistelyfiilis!Nimimerkillä: kateellinen savolainen. Jossain Sääriselän maisemissa? Näin päättelin erään postauksen perusteella.
Fiilis se on tämäkin...kyllähän näitä poimis jos vai ämpäreitä ois. Vain 3 oli völjyssä...
Maastopyörälenkillä kartoitin paraat ottipaikat ja eikun sato talteen. Nam.
^nyt on marjaa!
Joo... Ajelin Kuutuan metsätiellä ja muutenkin sielläpäin. Kävin tsekkaamassa yhden autiotuvan, mihin ei jalkaisin ole asiaa ollut. Kulasjoen rannalla, kuva pihasta.
Pari vuotta ollut taukoa maastopyöräilystä, ja nyt tuli ostettua uusi maastofillari, hyvä fiilis. Hieno syyssää tänään käydä suorittamassa fillarin sisäänajoa kahvin ja eväiden kanssa.
![]()
Syksy saa, minä en...
![]()
^Hieno kuva!
No nyt eksyin minäkin tuonne Kirkkonummen kuvarasteilta ja Upinniemestä palatessa. Sen verran olin suunnitellut ajavani tuosta ettei kierto Jorvaksentien kautta enää tuossa vaiheessa retkeä napannut niin ajoin läpi. Toisen pään portilla olikin yllätys kun oli väärällä puolella mutta jalankulkijoiden portti aukesikin kahvasta. Sen verran karun näköisiä ettei tosta ihan helposti Matti Meikäläinen arvaisi mennä.
![]()
Piiiitkästä aikaa bike parkilla. Alun kohmeuden jälkeen oli kyllä maistuvaa puuhaa taas, vaikka kotona saikin kiristellä pinnoja ja ihmetellä uusia denttejä takavanteessa
![]()
Taas motivaatio vähän kateissa näin syksyllä, kerta tai kaksi viikkoon jaksanut pyöräillä. Mutta lauantaina oli niin hieno keli, että kelpasi väärinpyöräillä juurakkopoluilla.
![]()
Melkein oli punainen taivas
![]()
Hieno parituntinen taas eilen.
Sent from my iPhone 11 Pro Max using Tapatalk
Sorapyörällä pitkästä aikaa liikenteessä. Jotenkin myös tuntuu, että tänä syksynä pitkästä aikaa tällä seudulla on lehtipuissa väriä eikä yöpakkaset + kovat tuulet ole vieneet lehtiä hetkessä.
![]()
Mä fiilistelen instasta löytyneellä kuvalla. Soisin kohtalon kaikille jotka räplää kännykkää ajaessa.
Sent from my iPhone 11 Pro Max using Tapatalk
Karmea kohtalo, tuo oli kuitenkin Huawei eikä mikään iPhone.
Kirjanmerkit