^minusta sen sijaan näyttää näin 4K-näytöltä katsottuna, että V-jarrutapeissa on kiinnitettynä korvat joihin ne on ruuvattu.
^minusta sen sijaan näyttää näin 4K-näytöltä katsottuna, että V-jarrutapeissa on kiinnitettynä korvat joihin ne on ruuvattu.
^ Se on taitolaji upottaa kettuilua vastaukseen kuin vastaukseen...
Hieno on TheMiklu:n Kona.
Talvella tuli päivitettyä kiekot ja kammet, mutta kevään koittaessa huomasin takakolmion putkien liimauksen pettäneen vaihtajan yläpuolelta ja myös pullotelineen pultti oli murtunut irti rungosta. Jed-bikes kuitenkin hoiti rungon kuntoon ja vanha sotaratsu pelastui eläköitymiseltä vielä kerran.
Nyt tuli ajoasennon hiomisen myötä hommattua uusi satula ja stonga, niin eiköhän tämä vielä joitain vuosia palvele traineri- ja reissupyöränä, vaikka seuraaja onkin jo valmiina tallissa.
Nätti ja pirteä. Onko arviota ajetuista kilometreistä ja onko seuraaja Scylon? Vai meniköhän tässä nimimerkit sekaisin.![]()
Hommasin rungon käytettynä joskus 2014, ja maalautin uudelleen 2017. Pari talvea nyt ollut traineripyöränä. Kokonaiskilometrit on arvoitus.
Nimimerkki bongattu ihan oikein, eli Time Scylon tuli seuraajaksi ja melkein kaikki tämän kesän ajot tuli tehtyä sillä. Ajoin se tosin isoon routamonttuun kovaa viikko sitten ja molemmat kuitukehät paskaksi, niin Look pääsi taas tositoimiin. Vakuutusyhtiöltä onneksi tulossa korvausta niistä.
Mutta nyt kun Lookissakin on sama stonga ja satula kuin Scylonissa, niin kyllä sekin taas tuntui hyvältä ja nopealta pyörältä.
Tosi hieno, aivan mahtava jopa!
Minkälainen vakuutus korvaa tuollaiset vahingot?
Pyöräily on kivaa!
Pitkä on aika ens kesän sorateille ootella polvileikkauksesta toipumista.
Lähetetty minun IN2023 laitteesta Tapatalkilla
www.pellossalo.fi
Hambinin mielestä vaarallinen kasa paskaa. Omalla persetuntumalla yksi parhaista pyöristä millä olen ajanut. Pakko oli kuvata, kun kerrankin jaksoin pestä soraratsun.
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
^ Voi että!
Jotain on muuttunu viime postauksesta. Polkimet vielä vaihtunee bilteman polkimiinMeni hermot nuoho crankbrothersin kakkoihin, veikkaan että biltemanki polkimet kestää pidempään. Takakiekkokin pitäis vielä varmaa vaihtaan suoraan, hieman asfalttisiirtymillä pystyheitto häiritsee
![]()
Onko Polessa satulaputken jussipaita -kuvio originaalia vai omistajan käsialaa?
Kaikki Crankbrossin tekeleet mitä on sattunut omalle kohdalle ovat olleet täyttä kuraa. Viimesen päälle hienon näköistä kuraa kylläkin mutta ei tarvi enää heidän tuotoksien perään kuolata.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
Brian Clough: "Even educated fleas do it."
Tuo kuviohan kertoo rungon joustomatkan...
Tai versionumeron.
Aina olen hämmästellyt Polen ratkaisua päätyä käyttämäänJussi-grafiikkaa, kun ei kumminkaan ole Etelä-Pohjanmaalta firma edes kotoisin. Pässilän pyöriin sopisi paremmin.
Stump evo. Pohdinnassa ajaako tällä kilpaa enskesänä funderossa.
Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla
Mitkä on vaihtoehdot? Toinen pyörä vai siis sekö ettei aja?
Syystassut alle, vaikkakin kaikkien taiteen (lue foorumin) sääntöjen vastaisesti
Lähetetty minun YAL-L41 laitteesta Tapatalkilla
"Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua
^Hieno pyörä, mutta renkaat on pakko kääntää kohdalleen.. silmäni.. aargh!![]()
Laita Mr Hyde omasta pyörästä kuva niin katsotaan.
^ Tohon keulimiseen en osallistu, Mr Hyden kuvaa odotellessa laitan vaan tähän väliin kuvan omasta hifitykistäni. EDIT: sen verran sanon että onhan tuo Pole rujo mutta ihan ok näköinen tuollaiseksi putken hukkapaloista hitsatuksi.
![]()
Ehkä tuossa Polessa on tavoiteltu jotain Nicolaimaista industrial-lookkia, omaan silmään ei särähdä kovin pahasti.
Itse päädyin pitkän mähkimisen jälkeen ihan toiseen ääripäähän työmatka-/retki-/lenkkipyörän kanssa. Väri, ulkonäkö ja erityisesti saatavuus edellä.
Nyt vissiin tuli kuva näkyviin...
Ukkis muokkasi tätä : 11.10.2020 at 14.34
Omaa silmää evolinkin runko on hieno, varsinkin livenä, mutta kyllähän se mielipiteitä jakaa, en muistaakseni itsekään aluksi pitänyt kun kuvia näinJa ai että miten nättiä sillä on päästellä menemään, ei meinaa päästä metästä pois ollenkaan, mutta onneks hajoavat komponentit pitää siitäkin huolen
![]()
Eiköhän hyden viesti ollut ihan puhdasta sarkasmia ☝️ Makee fillari anyway!
Kirjanmerkit