ElectrobikeGarminHephaGiant
Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 61

Aihe: Läskipyörä mahdollisimman monipuoliseen ja jokapäiväiseen käyttöön

^JJ on hyvä kesällä ja kovalla, mutta kuutiomaiset, suhteellisen harvassa olevat nappulat eivät juuri anna sivuttaispitoa. Lisäksi nappulat ovat melko matalia, jolloin esimerkiksi mudassa rengas kelluu mudan päällä ja meno onkin sitten aika mielenkiintoista. Kovalle, kuivalle kelille, kestopäällysteelle ja hiekkatielle loistavat renkaat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti harald Katso viesti
    Jumbo Jim ei ole oikein omimmillaan kun on rasvaista (mutaa, tietyt lumet). Silloin kaipaa ainakin eteen Surly Bud:ia. JJ liukastelee vähän liikaa sivusuunnassa minun makuuni. JJ menee vielä jos on enemmän pakkasta, mutta nollakeleillä siihen ei ole luottoa ainakaan mutkissa.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    ^JJ on hyvä kesällä ja kovalla, mutta kuutiomaiset, suhteellisen harvassa olevat nappulat eivät juuri anna sivuttaispitoa. Lisäksi nappulat ovat melko matalia, jolloin esimerkiksi mudassa rengas kelluu mudan päällä ja meno onkin sitten aika mielenkiintoista. Kovalle, kuivalle kelille, kestopäällysteelle ja hiekkatielle loistavat renkaat.
    Jos ei iso koko ahdista niin minusta paras 365 kombo on Bud edessä ja 4.8 JJ takana. Talvella tulee paljon auottua mäkisessä maastossa polkuja ja en silti JJ.stä luovu takana. Se on vaan niin monipuolinen kumi, kuin paineella pelaa sen pidon kohdilleen. Tosin mulla on sitten nastaversiot näistä jääkeleille. Loska lumihan se kaikkein haastavin on pidon kannalta. Minä ennyt niin mudassa möyrimisestä saa kiksejä ja siten en kyseisissä paikoissa juuri liiku ja jos liikunkin en sen vähän takia viitsi mtään kovin ruovia kumia takana pitää. Tai ajanhän mä toisessa pyörässä 3" 29 minioneilla, mutta sillä ajoa ei voi ihan nyt verrata. Ainiin ja onhan ko renkaat läskiinkin 4"/27.5" koossa mutta ilmatila ei vaan riitä mulle täysjäykässä kesällä ja talvella ne on liian kapeat polkujen aukomiseen. FBF kuvio ei ole minusta onnistunut FBR on parempi edessäkin. FBF täytys puukotta nappuloita pois, niin itseohjaus pienenisi.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Ajoin pitkää tuolla Bud / JJ 4.8" kombolla. Hyvä vaihtoehto, ei tarvitse kesäksi vaihtaa takarengasta. Minulla on nyt alla Bud ja iso Knard. Knard on JJ:tä pitävempi ja ennen kaikkea korkeampi profiililtaan joten on mukavempi, tämä korostuu vielä pienemmillä paineilla. Sekä Bud että Knard sallivat minun ajavan matalemmilla paineilla (esim takana 0.55 vs 0.40 bar) ilman että rullaavuus kärsii. Surlyn renkaat ovat myös vähemmän herkkiä painevaihteluille, JJ vaatii juuri oikean paineen ja tämä on joskus veitsenterällä tasapainoilua. Tästä kehkeytyi nyt taas vähän offtopic kun kaikki nämä löytyvät rengas-säikeestä.

Jumbo Jim ei ole oikein omimmillaan kun on rasvaista (mutaa, tietyt lumet). Silloin kaipaa ainakin eteen Surly Bud:ia. JJ liukastelee vähän liikaa sivusuunnassa minun makuuni. JJ menee vielä jos on enemmän pakkasta, mutta nollakeleillä siihen ei ole luottoa ainakaan mutkissa.
    Oisko Surly Bud sit parempi jokapaikanhöyläksi kuin tuo Jumbo Jim? Varmaan itelle toi läski tulee just mutarevittelyyn ja poluille . Omia polkuja tuskin ihan heti alkasin tekemään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Huonoilla vehkeillä ei kannata harrastaa mitään, siitä ei jää kuin paha maku suuhun.
    Uskoisin että Kona/Trek-akselilta löytyy hyvää hinta-/laatusuhdetta kyllä.
    Trekin varmaan eniten haluaisin, mutta tuntuu vähä että vaikka Farley 5 hintaan löytyy vastaavaa hintahaarukkaan joka vielä mahtuu alkuperäiseen budjettiin. Brandinimi taitaa vaikuttaa vähä liikaa noiden pyörien hintaan :/.

Kona Wo jääny mieleen varteenotettavana vaihtoehtona jos ei mitään maata mullistavaa tarjousta nyt tule. Iha järkiosaa ja vielä semisiedettävään hintaan ja mikäli kärsivällisyys loppuu nii ostan sen pois ilman tunnontuskia.

Bud on parempi joka paikan höylä, sitä kutsutaan myös THE Eturenkaaksi. Rullaa yllättävän hyvin matalillakin paineilla, mutta etenkin luotto sen tuntumaan on paljon suurempi. Se ei kyllä kovin helposti luiskahda alta, vaatii melkein puhdasta jäätä että se yllättäisi.

Budilla uskallan kanttailla paljon enemmän, jostain syystä tuo JJ ei tunnu siltä että sen pitoon luottaisi. Tämä johtuu ehkä Budin pyöreämmästä ja korkeammasta muodosta, kun JJ on vähän matalaprofiilisempi tarjoten näin selvemmän olkapään kantatessa, joka ei tunnu kivalta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mroaac Katso viesti
    Oisko Surly Bud sit parempi jokapaikanhöyläksi kuin tuo Jumbo Jim? Varmaan itelle toi läski tulee just mutarevittelyyn ja poluille . Omia polkuja tuskin ihan heti alkasin tekemään.
    Joo, mutta Lou taakse, ni alkaa muta lentää. Bud on eturengas. Rullaus onkin sitten pikkasen muuta, kuin Bud ja JJ kombolla. Täys jäykässä itse arvostan tuota Budin pehmeyttä eturenkaana lisäksi se on paras eturengas johtuen pienimmästä itseohjauksesta.

Lou:ta olisi kiva joskus kokeilla jos löytäisi vaikka käytetyn jostain, mutta minulle on kyllä riittänyt hyvin kyllä tuo Knard.

Jotkut ovat käyttäneet Bud/Bud komboa, mutta tästä minulla ei ole kokemusta. Tuo Bud (ja Knard + Lou) on aika paksu rengas, ja etenkin takana voi olla vähän niin ja näin että mahtuuko se. Silloin kokeilisin Surlyn Edna:a.

Lou:ta olisi kiva joskus kokeilla jos löytäisi vaikka käytetyn jostain, mutta minulle on kyllä riittänyt hyvin kyllä tuo Knard.
    Muutaman lenkin ajoin Knardilla pehmeä oli sekin. Mudasta jäi ihan tukkoon ja isot kantti/pitonapit puuttu toisin, kuin JJ.ssä oikeastaan siitä syystä pistin kiertoon. Lou on pehmeä ja pitää, mutta en omissa olosuhteissa saanut riittävästi iloa, menetettyyn rullaukseen nähden. Näin siis takarenkaan ajettuna.

F. Kotlerburg Guest
    Jotkut ovat käyttäneet Bud/Bud komboa
    Ei oo kovin häävi kombo ainakaan lumelle. Budissa kun ei ole poikittaisnappulaa niin takarenkaana jarrutuspito ei ole häävi vaan pulkkailmiö tulee esiin, jos on vähänkään irtolunta. Vetopitokaan ei samasta syystä kovin erikoinen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Ei oo kovin häävi kombo ainakaan lumelle. Budissa kun ei ole poikittaisnappulaa niin takarenkaana jarrutuspito ei ole häävi vaan pulkkailmiö tulee esiin, jos on vähänkään irtolunta. Vetopitokaan ei samasta syystä kovin erikoinen.
    Joo ajettu on tuokin testimielessä. Eipä tuolla nyt Budilla saavuta isoon Knardiin tai JJ verratuna mitään. Veto/jarru pito luonnollisesti huono vaikka on rouhea kuvio.

Tollasel plussa kokosella liikun tällä hetkellä ja toimii kyl hyvin yleispyöränä, mut metsäpoluilla tahtoo vastustaa ja sehä vaa ruokkii lisää tätä läskipyöräkuumetta
    Mulla ollut monta eri läskiä tässä vuosien varrella. Muutama vuosi meni pelkästään läskillä. Sittemin oli jäkkäperä 29+ ja se vaihtui täysjousto 29+ ja täytyy todeta, että läski ei hakkaa kyllä tuota 29+ täpäriä muuta, kuin lumella tai ehkä suossa, mutta suolla ei tule ajettua. Poluttomassa metsässä tuo 29+ liikkuu siinä missä läskikin. Lumella läski on ylipeli, no kohta joku veistelee, että ajaa muillakin ja niin tekee, kun lumipolku on moottoritienä, mutta kun ripsauttaa uutta lunta tai on pehmosta, ni muilla ei oo jakoa läskille. Täpäri läskiä tai sähköistettyä ei ole ollut, muut kombot on tullut aikalailla tutuksi tässä vuosien saatossa. Läski aikalailla lepäilee siis kesät nykyään em syistä.

Itse en siis läskiä suosittele ellei halua nimen omaan ajaa 365 yhdellä pyörällä maastossa ja jos haluaa hunajaiset uudenlumen kelit notkua sohvalla ja ajelee aina jonkun muun valmiiksi tamppaamia polkuja läskiä ei tarvitse silloin.

F. Kotlerburg Guest
    Maxxis Mammoth mulla on takarenkaana nyt ollu. Lumella oikeinkin hyvä. Rullaavuus vaan noin pieninappulaiseksi yllättävän heikko ja pahasti alamittainenhan tuo on. Jumbo Jimin jo ostin tilalle, mutta rikkinäistä paskaa nykyään ja ei pysy vanteella. Isoa Knardia ei taida oikein saada mistään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Maxxis Mammoth mulla on takarenkaana nyt ollu. Lumella oikeinkin hyvä. Rullaavuus vaan noin pieninappulaiseksi yllättävän heikko ja pahasti alamittainenhan tuo on. Jumbo Jimin jo ostin tilalle, mutta rikkinäistä paskaa nykyään ja ei pysy vanteella. Isoa Knardia ei taida oikein saada mistään.
    Tuolla olis äkki kattomalla https://www.justpedal.nl/en/tires/36...l#/373-tpi-120
    Mites Husker Du? https://foxcomp.fi/45nrth-husker-du-4-8

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Itse en siis läskiä suosittele ellei halua nimen omaan ajaa 365 yhdellä pyörällä maastossa ja jos haluaa hunajaiset uudenlumen kelit notkua sohvalla ja ajelee aina jonkun muun valmiiksi tamppaamia polkuja läskiä ei tarvitse silloin.
    Läski on kiistämättä pyörä, jolla voi ja pystyy ajamaan joka paikassa. Maantiellä, metsässä, ylämäkeä, alamäkeä. Lumessa, hiekalla, suolla, jäällä, mukulakivellä. Varmasti on parempia pyöriä joka käyttöön, mutta tuskin millään muulla voi ajaa joka paikassa kuten läskillä. Toki tietysti plussakoon vehkeet lähenee läskiä. Joku 29x3" alkaa olemaan varmasti aika lähellä samaa kantavuutta.

Se, että kuinka järkevää on hankkia läski ainoaksi pyöräksi, niin siihen en sano mitään, kun mulla on ne seitsemän. Mutta jostain syystä eniten kilometrejä on tullut tänä vuonna täysjäykällä läskillä. Se + läskitäpäri on n. kolmasosa mun tämän vuoden (toki vaatimattomista) kilsoista.

F. Kotlerburg Guest
    Kuinkahan täyskokoinen tuo Husker on. Näyttäis kyllä hyvältä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Läski on kiistämättä pyörä, jolla voi ja pystyy ajamaan joka paikassa. Maantiellä, metsässä, ylämäkeä, alamäkeä. Lumessa, hiekalla, suolla, jäällä, mukulakivellä. Varmasti on parempia pyöriä joka käyttöön, mutta tuskin millään muulla voi ajaa joka paikassa kuten läskillä. Toki tietysti plussakoon vehkeet lähenee läskiä. Joku 29x3" alkaa olemaan varmasti aika lähellä samaa kantavuutta.

Se, että kuinka järkevää on hankkia läski ainoaksi pyöräksi, niin siihen en sano mitään, kun mulla on ne seitsemän. Mutta jostain syystä eniten kilometrejä on tullut tänä vuonna täysjäykällä läskillä. Se + läskitäpäri on n. kolmasosa mun tämän vuoden (toki vaatimattomista) kilsoista.
    Just näin, mutta oikeilla lumikeleillä tuo 29x3" on minusta lähempänä ns normi maasturia, kuin läskiä vaikka sen kantavuus riittääkin kesällä lähes joka paikkaan. Tietty en vertaakkaan sitä lumella 26/4" vaan isompiin kumeihin. 4" varsinkin 26" ero on kantavuudessa häilyvän pieni. Muutenhan taas lumella leveys itsessään tuo helppoutta kantavuuden lisäksi. Tuolla 29+ täpärillä olen ajanut kesäkelissä semmoisia paikoista ylös mistä en läskillä pääse vaikka olis mitkä kumit. Tietty laskitäpärillä vois olla tilanne toinen.

Onhan läski siitaä oiva peli, että sillä pääsee täys jäykkänäkin suht huoltovapaana välineenä melkein mistä vaan, mutta vauhtia joutuu alaspäin tultaessa sovittelemaan alaspäin, jos polku on reilummin röykkystä.

Minulla on läskipyörää varten myös 29x3" kiekkosetti, jolla on tullut ajettua nyt tämä kuiva kausi. Mutta sateiden alla kun olin laittanut Bud/Knard-setin alle mietin kyllä että miksi, kyllä ainakin metsässä tuo läskisetti on niin paljon pitävämpi (ok, minulla vain 29x3 Knard, aika XC) ja etenkin mukavempi.

Kesällä tulee vähän enemmän poljettua kauemmas hiekkateitä ja kevyen liikenteen väyliä pitkin, silloin tuo 29x3" on kyllä miellyttävämpi kun eteenpäin menoa on vähän enemmän.

Läskipyörässä on se etu, että se voi olla myös 27.5+" tai 29+" pyörä. Toisinpäin ei onnistu.

Just näin, mutta oikeilla lumikeleillä tuo 29x3" on minusta lähempänä ns normi maasturia, kuin läskiä vaikka sen kantavuus riittääkin kesällä lähes joka paikkaan. Tietty en vertaakkaan sitä lumella 26/4" vaan isompiin kumeihin. 4" varsinkin 26" ero on kantavuudessa häilyvän pieni. Muutenhan taas lumella leveys itsessään tuo helppoutta kantavuuden lisäksi. Tuolla 29+ täpärillä olen ajanut kesäkelissä semmoisia paikoista ylös mistä en läskillä pääse vaikka olis mitkä kumit. Tietty laskitäpärillä vois olla tilanne toinen.

Onhan läski siitaä oiva peli, että sillä pääsee täys jäykkänäkin suht huoltovapaana välineenä melkein mistä vaan, mutta vauhtia joutuu alaspäin tultaessa sovittelemaan alaspäin, jos polku on reilummin röykkystä.
    Vähän viihdyttelen ajatusta siitä, että koittaisin laittaa nykyiseen nuita 29x3 renkaita jos ne mahtuu niin saisin siitä sen yleispyörän joka on mahdollisimman lähellä läskipyörää.
    Sitten metsään joku budjetinpi läskiratkasu esim. Silverback Scoop Sport irtoaa Verkkokaupasta jo 700 euroon niin siitä alkas löytyyn jo molempia maailmoja ja vieläpä budjetin rajoissa.

Mulla ollut monta eri läskiä tässä vuosien varrella. Muutama vuosi meni pelkästään läskillä. Sittemin oli jäkkäperä 29+ ja se vaihtui täysjousto 29+ ja täytyy todeta, että läski ei hakkaa kyllä tuota 29+ täpäriä muuta, kuin lumella tai ehkä suossa, mutta suolla ei tule ajettua. Poluttomassa metsässä tuo 29+ liikkuu siinä missä läskikin. Lumella läski on ylipeli, no kohta joku veistelee, että ajaa muillakin ja niin tekee, kun lumipolku on moottoritienä, mutta kun ripsauttaa uutta lunta tai on pehmosta, ni muilla ei oo jakoa läskille. Täpäri läskiä tai sähköistettyä ei ole ollut, muut kombot on tullut aikalailla tutuksi tässä vuosien saatossa. Läski aikalailla lepäilee siis kesät nykyään em syistä.

Mainiosti sanottu, tää niputtaa mitä itekki oon tässä pähkäilly. Toi 29" on yleispyöränä se ehottomasti parempi ja varmana helpommin ajettava muualla kuin sitten metsässä. En hirveitä ole ajellut tota 29 metässä mut tulee tietyissä vaativammissa juurakoissa vähä sellane fiilis et isommat renkaat ois poikaa. Valmispolut kyllä menee ja helposti.

Sillee vielä itelle perustelen tota läskiä, et kun tonne pohjoseen on muuttamassa nii voi sitten kahlaa melko vapaana miehenä lumessa ja muussa paskassa siellä metsässä mihin en usko ton 29" enää pärjäävän tarpeeksi hyvin

Toi 29" on yleispyöränä se ehottomasti parempi ja varmana helpommin ajettava muualla kuin sitten metsässä. En hirveitä ole ajellut tota 29 metässä mut tulee tietyissä vaativammissa juurakoissa vähä sellane fiilis et isommat renkaat ois poikaa. Valmispolut kyllä menee ja helposti.
    Vaativammassa juurakossa minusta nimen omaan se jousitus on se the juttu mikä tuo nopeutta, helpottaa ja lisää pitoa. Tietysti iso halkaisijainen rengas itsessään kulkee smootimmin, kuin pienempi halkaisijainen.

esim 29+ 3" on jopa pehmeämpi kumi, kuin 27.5/4" läskikumi, koska ilmatila on tosi onneton korkeussuunnassa siinä.

Läski etujoustolla nopeutuu mukavoituu jo huomattavast nopeassa ajossa reilummassa juurakossa/kivikossa oli kumit sitten mitkä hyvään verrattuna täys jäykkään, mutta täysjousto on oma lukunsa. Ylöspäinkin mentäessä jousitus tuo pitoa takarenkaalle jäykkikseen verrattuna.

Vaativammassa juurakossa minusta nimen omaan se jousitus on se the juttu mikä tuo nopeutta, helpottaa ja lisää pitoa. Tietysti iso halkaisijainen rengas itsessään kulkee smootimmin, kuin pienempi halkaisijainen.

esim 29+ 3" on jopa pehmeämpi kumi, kuin 27.5/4" läskikumi, koska ilmatila on tosi onneton korkeussuunnassa siinä.

Läski etujoustolla nopeutuu mukavoituu jo huomattavast nopeassa ajossa reilummassa juurakossa/kivikossa oli kumit sitten mitkä hyvään verrattuna täys jäykkään, mutta täysjousto on oma lukunsa. Ylöspäinkin mentäessä jousitus tuo pitoa takarenkaalle jäykkikseen verrattuna.
    Onko tää 29"x3" sitä isointa laatua mitä näihi plussakokosiin kannattaa ees alkaa mahuttaa?

Nimittäi vähän kutisee sillei et ostas vaa uutta kumia, rämistäs hitusen metässä ja sitten kattelis et jos se läski on aiheellinen. Uskon et 3" on jo tarpeeksi leveyttä lumisille teille talveksi yleiskäyttöön

Tuollainen 3.8" 27.5" 50mm vanteella on minusta hyvä kompromissi kaikkeen, nopeampi ja vähän maastopyörämäisempi kuin perus läski. Kantavuutta ei toki ole ihan samalla tavalla, mutta riittävästi. 29+ ei ole kokemusta, mutta 29/2.6" verrattuna tuo ylittää esteet paljon paremmin ja maantiellä ei häviä ollenkaan. Näitä ei toki kaupasta suoraan saa ja ilman etujoustoa ei niin mukava kuin oikea läski.

Jos jotain kunnollista etsit niin unohda nuo alle 1500€ kapistukset... Ja yhä plussaa kannattaa miettiä ellei lumihangessa tai suossa halua rämpiä...

Funtsinu tässä että yleispyöräksi läskiä en osta, vaan ihan metässä pyörimiseen.
    Tuhat ja yksi vaihtoehtoa myöhemmin eniten oli mielessä Konan Wo ja Whiten 7fat.

Kona Wo oli hienon näkönen, mutta White 200euroa halvempi kuin Kona niin mietin et ei sillä ulkonäöllä ajeta kun osat oli melkeinpä samalla tasolla.

Toi White lähtee xxl:ssä 1200 ja taidan vielä kuukauden ehkä pari märehtiä tällä päätöksellä jos jotain tarjouskamppanjoita tulee vastaan joka mullistaa koko pakan.

Muutoin päädyn tohon Whiteen joka on mielestäni tarpeisiini juurikin tarpeeksi järeä vehe

Funtsinu tässä että yleispyöräksi läskiä en osta, vaan ihan metässä pyörimiseen.
    Tuhat ja yksi vaihtoehtoa myöhemmin eniten oli mielessä Konan Wo ja Whiten 7fat.

Kona Wo oli hienon näkönen, mutta White 200euroa halvempi kuin Kona niin mietin et ei sillä ulkonäöllä ajeta kun osat oli melkeinpä samalla tasolla.

Toi White lähtee xxl:ssä 1200 ja taidan vielä kuukauden ehkä pari märehtiä tällä päätöksellä jos jotain tarjouskamppanjoita tulee vastaan joka mullistaa koko pakan.

Muutoin päädyn tohon Whiteen joka on mielestäni tarpeisiini juurikin tarpeeksi järeä vehe
    Whiten uudet mallit on tähän asti tullut aina syksyllä. En tiedä miten korona vaikuttaa vai vaikuttaako mutta kannattaa varmaan kysyä liikkeestä ovatko jo nurkan takana. Niistä on ollut yleensä myös presale alet jolloin Interceptorin hinta ei ole paljoa yli tuon alemman Pro:n ovh:n.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hitlike Katso viesti
    Whiten uudet mallit on tähän asti tullut aina syksyllä. En tiedä miten korona vaikuttaa vai vaikuttaako mutta kannattaa varmaan kysyä liikkeestä ovatko jo nurkan takana. Niistä on ollut yleensä myös presale alet jolloin Interceptorin hinta ei ole paljoa yli tuon alemman Pro:n ovh:n.
    Kiitos, näin häätyy tehä

Kona WO on 1273,09€ ku lisää ostoskoriin bikeshop.fi (tulee alennus)
    Saatavuus tosin vasta 30.11

Konan rungon laatu on aina kysymysmerkki,osta mieluummin Farley5. Saa jo monesta paikkaa uutukaista. Tai sitten fillaritorista käytettyä. Rengaskeskustelu; jumboilla siniraitasilla pärjää ihan hyvin. Oppimiskysymys niillä ajo. Bud ja Lou kombo legendaarinen mutta onhan ne raskaat. Tässäkin osa niitä kehuu mutta ajaa sähköpyörällä..Jolloin melkein kaikki renkaat näyttäytyy liukkaina. Eikä plussarengas hangessa läskin veroinen ole, monasti tullut todettua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Villetre Katso viesti
    Konan rungon laatu on aina kysymysmerkki,osta mieluummin Farley5. Saa jo monesta paikkaa uutukaista. Tai sitten fillaritorista käytettyä. Rengaskeskustelu; jumboilla siniraitasilla pärjää ihan hyvin. Oppimiskysymys niillä ajo. Bud ja Lou kombo legendaarinen mutta onhan ne raskaat. Tässäkin osa niitä kehuu mutta ajaa sähköpyörällä..Jolloin melkein kaikki renkaat näyttäytyy liukkaina. Eikä plussarengas hangessa läskin veroinen ole, monasti tullut todettua.
    Onko Konalla jotenkin huono niitten rungon laatu?
    Trekin mallisto ei mua liian hyvin hinnaltaan vakuuta kun tuntuu vain että brandi maksaa vain enemmän vs niiden osat :/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Kona WO on 1273,09€ ku lisää ostoskoriin bikeshop.fi (tulee alennus)
    Saatavuus tosin vasta 30.11
    Ohohhoho kiitos tiedosta! Taidan iha vasiten odottaa tuohon asti päätökseni kanssa, kun xxl:ältäkin luvattiin et whiten uudet mallit pitäis tulla vielä tämän vuoden puolella, puhumattakaan kamppanjatarjouksista mitä voi tulla vastaan odotellessa .

Onko Konalla jotenkin huono niitten rungon laatu?
    Aika monesta WO:sta on runko mennyt poikki, itselläni myös. Takuuseen toki saa uuden mutta ajankohdasta riippuen pyörä voi olla ”telakalla” kuukauden tai pidempäänkin. Varmasti muillakin merkeillä on runkovikoja mutta viime aikoina paljon kuullut juuri hajonneista WO:n rungoista.

Onko tää 29"x3" sitä isointa laatua mitä näihi plussakokosiin kannattaa ees alkaa mahuttaa?

Nimittäi vähän kutisee sillei et ostas vaa uutta kumia, rämistäs hitusen metässä ja sitten kattelis et jos se läski on aiheellinen. Uskon et 3" on jo tarpeeksi leveyttä lumisille teille talveksi yleiskäyttöön
    Kannattanee muistaa, että tuo 3" 29 ei mahu todellakaan joka +pyörään. Et ole tainnut manita tuota pyörääsi mihin näitä aijot sovittaa? Karkeasti sanottuna 29+ sopii taas aikalailla kaikkiin läskirunkoihin.

Samanlaisia aiheita

1. Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 28.05.2020, 12.48
  2. Kuoritakki monipuoliseen käyttöön
    By lari in forum Varusteet
    Vastaukset: 44
    Viimeinen viesti: 17.10.2018, 22.21
  3. Vastaukset: 31
    Viimeinen viesti: 30.03.2014, 16.02

Aiheen tagit

Kirjanmerkit