Alkujaan tämän lähetti
harald
Jumbo Jim ei ole oikein omimmillaan kun on rasvaista (mutaa, tietyt lumet). Silloin kaipaa ainakin eteen Surly Bud:ia. JJ liukastelee vähän liikaa sivusuunnassa minun makuuni. JJ menee vielä jos on enemmän pakkasta, mutta nollakeleillä siihen ei ole luottoa ainakaan mutkissa.

Alkujaan tämän lähetti
MRe
^JJ on hyvä kesällä ja kovalla, mutta kuutiomaiset, suhteellisen harvassa olevat nappulat eivät juuri anna sivuttaispitoa. Lisäksi nappulat ovat melko matalia, jolloin esimerkiksi mudassa rengas kelluu mudan päällä ja meno onkin sitten aika mielenkiintoista. Kovalle, kuivalle kelille, kestopäällysteelle ja hiekkatielle loistavat renkaat.
Jos ei iso koko ahdista niin minusta paras 365 kombo on Bud edessä ja 4.8 JJ takana. Talvella tulee paljon auottua mäkisessä maastossa polkuja ja en silti JJ.stä luovu takana. Se on vaan niin monipuolinen kumi, kuin paineella pelaa sen pidon kohdilleen. Tosin mulla on sitten nastaversiot näistä jääkeleille. Loska lumihan se kaikkein haastavin on pidon kannalta. Minä ennyt niin mudassa möyrimisestä saa kiksejä ja siten en kyseisissä paikoissa juuri liiku ja jos liikunkin en sen vähän takia viitsi mtään kovin ruovia kumia takana pitää. Tai ajanhän mä toisessa pyörässä 3" 29 minioneilla, mutta sillä ajoa ei voi ihan nyt verrata
. Ainiin ja onhan ko renkaat läskiinkin 4"/27.5" koossa mutta ilmatila ei vaan riitä mulle täysjäykässä kesällä ja talvella ne on liian kapeat polkujen aukomiseen. FBF kuvio ei ole minusta onnistunut FBR on parempi edessäkin. FBF täytys puukotta nappuloita pois, niin itseohjaus pienenisi.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Kirjanmerkit