Alkujaan tämän lähetti
LJL
Potentiaalisesti saattaisin nähdä painajaisia tangon katkeamisesta kesken väärinpyöräilyn. Mä yritin tehdä mukavuusmaksimoitua yhdistelmää eli 3T Superergo + joustava teräskeula, mutta Superergon droppien yläosan kurvit on niin tiukat, että Campagnolon kahvat ei istu kyseiseen tankoon järkevästi. Jäi siis testi tekemättä ja tanko odottamaan jotain Campagnolotonta projektia. Tanko oli muuten kyllä oivan tuntuinen muodoiltaan ja kivan matala droppi. Aika notkea ja paperisen oloinen kyllä sekin, vaikka painoa on yli 200 g 44-senttisessä.
Zipp Service Course SL 80 käytössä nyt Gravassa 44-senttisenä ja yksivaihde-Crosshairsissa 46-senttisenä. Se on alumiinitangoksi harvinaisen mukava. Sitä olen miettinyt, että kumpihan on pyörän ajettavuuden kannalta parempi kombinaatio, löysempi keula + jäykempi alumiinitanko vai jäykempi keula + löysempi kuitutanko. Toi mun teräskeula antaa varmaan jotain 5-10 mm vaimentamatonta joustoa, joten Superergoon yhdistettynä saattaisi mennä jo huteron oloiseksi ajaminen ainakin kovemmilla vauhdeilla.
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Kirjanmerkit