Eli paska ostos. Niimpä tietenkin.
Sent from my iPhone 11 Pro Max using Tapatalk
Oikein vanhoissa ei mitään stirruppeja ja gasketteja ollut vaan typerät vetoketjut niissäkin. Mutavelliajosta en mitään tiedä, mutta normaalissa tieajossa tavalliset sadekelikengänsuojukset (ja varrelliset kengät joiden suut pystyi kunnolla kiristämään) toimivat minun käytössäni riittävän hyvin. En tosin aja tuntikausia jatkuvassa sateessa enkä sellaisessa kaatosateessa jossa ei tahdo nähdä eteensäkään, joten en rupea väittämään vastaan sellaiselle joka ajaa tai joutuu ajamaan keleistä riippumatta.
Osia r2:sta. Sorapyörän tanko vaihtuu Easton EA70 AX:n. Ritcheyn WCS ergomax on ollut sorapyörässä runsaat 10 tkm ja on aika kokeilla jotakin vähemmän taivuteltua. Lisäksi ostoskoriin livahti Schwalben tire booster.
Wigglestä brand x ascend dropperi
NVR 4:llä PoE 4k-kameralla. Saksasta, säästöä suomihintaan 130€.
Pieni pyöräilyreppu Deuter Race. Veikkaan että tulee enemmän päiväretkeilyyn kuin pyöräilyyn.
Haa, tilasin maskeja hienoilla ( tosi vaikee arvata millä...) printeillä.
Lightbicyclellä on DT240S kiekkosetit alessa niin sellainen sitten.
^kerpele, pitäiskö tilata toiset? Erinomaiset ovat olleet.
Joo saa nyt nähdä kuinka kauan kestää toimituksessa, mutta hyvä kuulla että tavara on kunnollista.
OnePlus North
Ei aika kulu; me kulumme.
^Mä hain tänään OnePlus Nordin. Eilen tuli myyntiin, päivän olin myöhässä...
Kaar ittelles vaa
Topeak JoeBlow Sport III pumppu.
Blackburnin Piston 1 meni roskiin, käyttökertoja kai alle 10 ja meni "tukkoon".
Bilsun ainakin 8-vuotias 15€ pumppu toki hönkii vielä kuin uutena mutta Topeakissa HLS kuulemma kohdallaan niin ajattelin kokeilla.
Blackfin Model V pätkähti postilootaan yx päivä. Pe-la-su merelle testaamaan.
Lisää osia: nestejarrusälää ja Ice Tech-jarrulevyt -eteen laitan jossakin vaiheessa 160 millisen ja taakse 140 millisen.
Syksy tulee, ei voi estää.
Ja sateelle+pakkasille Elite Suito.
Plektroja tenavalle ja laatikko punkkua isille.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
Läppärin pyörittämään vain Seratoa.
26"kiekot Trek Farley läskiin, 27.5" jääköön talviajoon kun on gnarwalit nastoitettuna odottamassa
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
-- not fast but furious --
Olympus Tough TG-6 kun tuli niin hyvä tarjous vastaan. Nyt ei jää kuvaaminen säästä kiinni.
Kuusiokoloavaimia.
![]()
Rule #1: Obey The Rules
^ no nyt on hieno setti!
Heti tuli "tarve" hankkia tuommoinen.
Jatkona, että Saksan Amazonista saa samaa settiä edullisesti ja taisi 39 € olla raja ilmaisiin posteihin.
Uusi istuvampi puku, Äitini hautajaisia varten.
Kirjanmerkit