MPMessutGarminElectrobikeGiant
Sivu 106 / 180 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 56 96 104 105 106 107 108 116 156 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.151 - 3.180 / 5398

Aihe: Autot 5 - Turboja ja töpseleitä

  1. #3151
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Le Mansory, kustantoo 2,1m$

    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  2. #3152
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Photoshopit tulilla mutta ideaa on

    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  3. #3153
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Birkala
    Viestit
    11.969
    Onko lavalla kaksi ovinen nappisilmä wankkel padalla

  4. #3154
    Liittynyt
    06/2003
    Paikkakunta
    Mettäkylä
    Viestit
    9.014
    Eiköhän lavalla ole Hoonicorn

    - Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

  5. #3155
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.079

    Autot 5 - Turboja ja töpseleitä

    Kyllä se latuska mahtaa olla. Rekan lipassa ainakin lukee ”Lada Perfomance”. Ja muotokieli viittaa vahvasti, että kyydissä olisi ”Lujaa laatua”.

  6. #3156
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti misopa Katso viesti
    Kyllä se latuska mahtaa olla. Rekan lipassa ainakin lukee ”Lada Perfomance”. Ja muotokieli viittaa vahvasti, että kyydissä olisi ”Lujaa laatua”.
    Kyllä on lujaa Lada laatua, joku itä-itä-suomalainen fantasioi tikkari ojossa Blockin seuraavasta kalustosta

    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  7. #3157
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Menee mittarin mukaan hikisesti 160 km/h.. Vain 72 kääkkää

    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  8. #3158
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    303
    Yllättävän paljon golfin jättöpyörre ravistelee meisseliä.

  9. #3159
    Liittynyt
    05/2003
    Paikkakunta
    Lappeenranta
    Viestit
    2.818
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Menee mittarin mukaan hikisesti 160 km/h.. Vain 72 kääkkää

    Tommosta tiristämistä se oli. Kaverilla oli 200d ja mulla kupla, joskus kauan sitten. Ja pitihän se selvittää, kumpi hitaista on hitaampi. Meisseli voitti hiuksenhienolla erolla.
    Miten niin tyhmä kysymys??

  10. #3160
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.318
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    Onko lavalla kaksi ovinen nappisilmä wankkel padalla
    Tais Izmo niputtaa nyt kaksi idän ihmettä samaan pakettiin.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  11. #3161
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.362
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fat Boy Katso viesti
    Tommosta tiristämistä se oli. Kaverilla oli 200d ja mulla kupla, joskus kauan sitten. Ja pitihän se selvittää, kumpi hitaista on hitaampi. Meisseli voitti hiuksenhienolla erolla.
    Työkaverilla Lapissa oli Seatin turboton diisseli joskus 2000-luvun alun tienoilla kun turbot oli jo arkipäivää. Kyselin että eikös se ole aika hidas kiihtymään niin totes että "joo, mutta eihän se haittaa kun tarttee työmatkalla vain kahdesti kiihdyttää kun ei turhaa jarruttele". Sitä työmatkaa oli 100km yhteen suuntaan,

  12. #3162
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.289
    ^varmaan sama 1.9SDi -moottori kuin 2000-luvun alussa työkaverin Polossa... ihmettelin kyydissä kun puoli päivää kesti kiihtyä maantienopeuteen.


  13. #3163
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Birkala
    Viestit
    11.969
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Tais Izmo niputtaa nyt kaksi idän ihmettä samaan pakettiin.
    KGB Poliisilla oli käytössä kaksikammio Wankkel nappisilmässä ja oliko siinä yli sata hevosta

  14. #3164
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    KGB Poliisilla oli käytössä kaksikammio Wankkel nappisilmässä ja oliko siinä yli sata hevosta
    Ladojen, Mossejen ja Volgien maassa sata heppaa riitti varmasti tavoittamaan ripeimmänkin toisinajattelijan. Njet parkering ja Siperiaan.
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  15. #3165
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.362
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    ^varmaan sama 1.9SDi -moottori kuin 2000-luvun alussa työkaverin Polossa... ihmettelin kyydissä kun puoli päivää kesti kiihtyä maantienopeuteen.
    Todennäköisesti. Itse lohkohan on peräisin jostain jura-kaudelta, tuli säästöä siinäkin kun pajalla hoksasivat sen alkuperän ja halvemmat osat siihen.

  16. #3166
    F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Menee mittarin mukaan hikisesti 160 km/h.. Vain 72 kääkkää

    W123 200D:llä ajettiin joskus nuorena poikana 70km putkeen kaasu lattiassa. Pisimpään alamäkeen meni hikiseen 140km/h mittariin.

    Tossa näyttää olevan vielä viislovinen laatikko. Suomiautoissa tais olla enimmäkseen nelilovista.

  17. #3167
    Liittynyt
    06/2003
    Paikkakunta
    Mettäkylä
    Viestit
    9.014
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    W123 200D:llä ajettiin joskus nuorena poikana 70km putkeen kaasu lattiassa.
    Grönholmin 46sekkaa isoimmalla vaihteella lappu lattiassa Ouninpohjassa on siis ihan paperia...

    - Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

  18. #3168
    Liittynyt
    06/2003
    Paikkakunta
    Mettäkylä
    Viestit
    9.014
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Kyllä on lujaa Lada laatua, joku itä-itä-suomalainen fantasioi tikkari ojossa Blockin seuraavasta kalustosta
    Siis ihan törkeen hiano! Jonkun pitäis tehdä tollanen
    - Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

  19. #3169
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    5.073
    200D Mersun kiihtyvyydestä kuulin joskus hupaisan vertauksen: Lasse Viren ei olisi treenaamallakaan ikinä voittanut 100m olympiakultaa, mutta kukaan ei väitä että Lasse olisi ollut huono juoksija!
    Kaar ittelles vaa

  20. #3170
    Liittynyt
    02/2015
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    448
    Kaikki varmaan tietää miksi Hartsa hiihti aina pää kallellaan.

  21. #3171
    F. Kotlerburg Guest
    Tokihan pitää muistaa, että 200D on aikakaudelta jolloin Turbo Saappi oli hirveä ohjus ja sekin viipyi yli 9s 0-100km/h välillä. Nyt tuon alle menee melkein jokainen Octaviakin.

  22. #3172
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    5.073
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti e-tracker Katso viesti
    Kaikki varmaan tietää miksi Hartsa hiihti aina pää kallellaan.
    Harri on Suomen eniten kenossa voittanut henkilö.
    Kaar ittelles vaa

  23. #3173
    Liittynyt
    02/2015
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    448
    ^Siksikin, toinen syy oli juuri tuo 200D.

  24. #3174
    Liittynyt
    06/2003
    Paikkakunta
    Mettäkylä
    Viestit
    9.014
    Kaverilla oli ysärin alkupuolella Daihatsu Charade kolmemukinen diesel (turboton tietty), ja siinä oli myös tehon puuttumisen tunne vahvasti läsnä. Meitä oli 4 jätkää kyydissä , kun Vaitinarosta lähdettiin Rantatietä keskustaa kohden, ja muistaakseni just ennen Haarlan mutkia saatiin 70kmh (nopeusrajoitus) kelattua vauhtia... sitten pitikin jo jarruttaa, koska ajo-ominaisuudet kuormattuna mutkissa...

    http://www.autowiki.fi/index.php/Daihatsu_Charade_(G11)

    Tekniikan Maailma 20/1983 mittasi Daihatsu Charade TS Dieselin kiihtyvyydeksi 0–100 km/h 27,3 sekuntia. Huippunopeus on valmistajan mukaan yli 130 km/h. Moottori on äänekäs ja joutokäynnillä kuuluu voimakas kalina.
    - Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

  25. #3175
    Meillä oli opiskelukaverina sellainen karmea jässikkä joka punnersi 140 kiloa penkistä, mutta ajoi Nissan Micralla. Tuo yhdistelmä oli vähintäänkin hauska. Yhden kerran kun Micra oli ruokatauolla kyytiläisiä täynnä (4 x aikuisia miehiä) ja istuttiin liikennevaloissa ja naurettiin kulkupelin suorituskyvyttömyydelle, niin kaveri latasi lapun lattiaan ja kytkin vihreältä valolta ylös, ja alta kuului kuin kuuluikin 0,1s ajan renkaan ulahdus. Auton omistaja hymyili leveästi.. Oli muuten aikamoista huutonaurua vähän aikaa
    Trek Rail | Camino Al | Taiga | Team Tuska

  26. #3176
    Liittynyt
    01/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    330
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Menee mittarin mukaan hikisesti 160 km/h.. Vain 72 kääkkää
    Tälleen vähän väsyneenä hyvä torkutusvideo, kun odotteli sitä 160.
    Mutta siis 200 D:ksi ihan hyvinhän tuo kulki. Ainakin kun oma kokemus rajoittuu vain automaativaihteiseen W124 200 D:hen. Kyllä, se automaatti todellakin teki siitä vielä laiskemman. Manuaalina ajanut vain W123 200 D:tä ja siitä oli jo osa poneista karannut.
    Noiden ikiliikkuminen taitaa lähinnä rajoittua siihen moottori-/voimansiirtopuoleen. Kyllä niissä ainakin silloin oli vähän väliä hajalla vaikka mitä, mutta ei ne viat kulkuun pahemmin vaikuttaneet. Vain tämmöistä pedanttia riisikupistia kauhistuttaisi moiset.

  27. #3177
    Liittynyt
    05/2003
    Paikkakunta
    Lappeenranta
    Viestit
    2.818
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Concorde Katso viesti
    Kaverilla oli ysärin alkupuolella Daihatsu Charade kolmemukinen diesel (turboton tietty), ja siinä oli myös tehon puuttumisen tunne vahvasti läsnä. Meitä oli 4 jätkää kyydissä , kun Vaitinarosta lähdettiin Rantatietä keskustaa kohden, ja muistaakseni just ennen Haarlan mutkia saatiin 70kmh (nopeusrajoitus) kelattua vauhtia... sitten pitikin jo jarruttaa, koska ajo-ominaisuudet kuormattuna mutkissa...

    http://www.autowiki.fi/index.php/Daihatsu_Charade_(G11)
    Jaahas. Meinasin muistella vanhoja vielä lisää ja aiheena juurikin moinen tötterö. 200d Mersu tuntui daihaisuliin verraten aika rivakalta.. mutta ei se kyllä paljoa kuluttanutkaan.
    Miten niin tyhmä kysymys??

  28. #3178
    Liittynyt
    11/2014
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    2.883
    Tee-se-itse avomersu.


  29. #3179
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    ^ On kyllä komea pilu-Hanna. SA-Int sadeviitta ja kaasunaamari päälle ja korona-auto on valmis
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  30. #3180
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.362
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Concorde Katso viesti
    Kaverilla oli ysärin alkupuolella Daihatsu Charade kolmemukinen diesel (turboton tietty), ja siinä oli myös tehon puuttumisen tunne vahvasti läsnä. Meitä oli 4 jätkää kyydissä , kun Vaitinarosta lähdettiin Rantatietä keskustaa kohden, ja muistaakseni just ennen Haarlan mutkia saatiin 70kmh (nopeusrajoitus) kelattua vauhtia... sitten pitikin jo jarruttaa, koska ajo-ominaisuudet kuormattuna mutkissa...

    http://www.autowiki.fi/index.php/Daihatsu_Charade_(G11)
    Ei varsinaisesti ollut JDM eliittiä se ykkösversio 3-syl bensakoneellakaan. Jonkinlaisena päivystäjän sautona oli isäukon työmaalla aikanaan ja kommentit oli kuin Kummelin työkoneiden arvonnassa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •