Kun vain olis joku 42-584 tai 45-584 tubeless, mutta ei sitten millään. Olis herkkua köyhälle![]()
Kun vain olis joku 42-584 tai 45-584 tubeless, mutta ei sitten millään. Olis herkkua köyhälle![]()
Nii-i...ellei tuo ole joku ihan inhimillinen virhe niin minun silmissä ampuvat jo lähtölaukauksella itteään nilkkaan.
Älä itke ruma lapsi, ota rusina.
No kaikkihan on lähtökohtaisesti paskaa. Varsinkin jos se on kotimaista.
https://suomityres.fi/fi/products/ma...aat/piikkisika
ETRTO Koko Nastat TPI Paino (g) Runkorakenne Tilauskoodi Ominaisuudet 65-622 29 x 2.60 408 120 950 Aramid-kaapeli 02T501581 Tubeless-valmis, taittuva
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Ettei Lieksassa vaan seurattas fillarifoorumia...hyvä vaan.
Vielä kun kokoja lisäätte 2021, kuten aavistelen niin hyvä.
Hmmm läskiin vois kaivata uutta talvirengasta.
Älä itke ruma lapsi, ota rusina.
Hölmönä en palauttaut XXL-kaupan ale-gravdaleita. Käyttämättä kun oli ...
Ehkä tulee samaan aikaan myyntiin kuin maaginen MaxxisSitten onkin vaikea jo valita millä haluaa ajaa. Itse varmaan lähtisin Maxxisleiriin, koska sitä on odotettu huomattavasti kauemmin.
Kotimainen rengas olikin uutuus itselle. Millaisia ajatuksia nastarenkaan leveyksistä? Tarjoaako 2.6 lisähyötyä kapeampaan? Entiset mulla oli ice spiker pro 26-tuumaisessa, leveyttä en muista.
Tuo Piikkisika vaikuttaa mielenkiintoiselta renkaalta tuossa 2.6 koossa. Tuollaisella nastamäärällä pitäisi jo jäisillä talvipoluilla pysyä pystössä vaikka vähän enenmpi mutkaan kallistaisikin. Ja hyvän nimenkin ovat valinneet![]()
Fättirengas pitäisi vielä saada 26 x 4.0, 26x4,8
Onko kukaan kokeillut continentalin contact spikea tubeleksena?
^ Veikkaan että takakolmioon ei mahdu 42mm.
Paljon mahdollista. Se tässä mm. kiinnostaisi, kumpi leveys on foorumitiedon mukaan optimi. Olettaen siis että kumpi tahansa mahtuisi. Käyttöni on lähinnä PK lenkkejä kelvillä ja hiekkatiellä
Mistä saa Suomityres nastoja? Ei nappais kyllä uutta ostaa kun tuo 3" maksaa kuitenkin aika paljon ja kulutuspintaa on vielä. Onko joku kokeillut käykö ISP nastat tuohon?
Motonetillahan näitä on ennenkin ollut. Hyvä jos siellä ainakin myyvät, saatavuus tulee olemaan ainakin sitten hyvä.
Verkkokauppa.com on näköjään listannut Piikkisiat sivuilleen. 29x2.6 hintaan 120€ ja 2.2 -levyiset 100€ per nakki. Elämä on![]()
Kirjanmerkit