Nauttimassa luontomaisemista![]()
Nauttimassa luontomaisemista![]()
En juuri nyt ole Linnatuulessa
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
En suinkaan. Olen ihan toisaalla. Edes näköyhteyttä ei ole tuohon kohteeseen.
Komppaan edellistä. Enkä edes muista koska olisin ollut lähelläkään topicin kohdetta. Kaiketi silloin kun kuvan postasin... joskus syksylläkö se oli?
EDIT: tjaa, tsekkasin että olisi ollut 6.11.1019. Kohta voikin viettää vuosipäivää.
Kun nyt kysyttiin...
En, mutta saman tien varrella.
No rain - no gain.
Melkein kävin Juhannuksen jälkeen, kiusaus oli ihan sietämätön. Trackerikin katkesi lähettyvillä, jotain voimaa siinä o n. Linnavuorellakin olisin halunnut käydä mutta se oli suljettu koronan takia. Poliisin uhalla meno kielletty vaikka siellä varmaankin olis saanut jokamiesoikeuksin liikkua.
![]()
En ole.
![]()
Menin, söin ja lähdin.
En mennyt, en syönyt ja laihduin.
-L.
Kyllä, en ole
-L.
Onko silloin linnatuulessa, edes hetken, jos ajaa sen alta muttei siis ole siellä, mutta hetken on kuitenkin samassa pisteessä? Anteeksi tämä aloittelijamainen kysymys, mutta haluaisin tietää.
Miten niin tyhmä kysymys??
Teknisesti ottaen on mutta ei kuitenkaan ole.
Kommenttini on mielipide mutta saattaa joskus sisältää myös pienen määrää faktaa.
Itse sanoisin, että on mennyt Linnatuulen ali. Sikäli kun rakennuksessa sisällä on "Linnatuulessa". Toisaalta myös Linnatuulen pihalla/tankkaamassa varmasti myös lasketaan. Linnunlaulu-paskahuussi on todella ytimessä. Katsoisin, että pitää ainakin ajaa ylös rampista. Olisi tietenkin hyvä määritellä niin tarkasti kuin mahdollista.
-L.
^ Loistavaa ajatustyötä, tätä on kaivattu. Linnatuulessa olemisen eri tasot, versio 1.0 (sulkeissa Nato-standardin mukaiset koodinimet, jonka voi sanoa esim. radiopuhelimeen tai postata tänne):
0A ("Ydin") = Paskahuusi, jossa linnut laulaa
0B ("Valhalla") = Hesburger/kahvio/K-Market/paskahuussi jossa linnut eivät laula
1 ("Better call Sauli Niinistö") = Tankkaus/tupakkitauko/jäätelökioski
2 ("Paavi Johannes Paavali II") = Alitus moottoritietä etelään/pohjoiseen
3 ("Ron Jeremy") = Näköhavainto
4 ("Kuukunan muna") = Ei ole Linnatuulessa
-L.
Kuukunan muna, toistan: kuukunan muna. Loppu.
-L.
Tommin idean ansiosta päivä on pelastettu. Alkoi jo harmittamaan, kun pykälistä epäilemättä perillä oleva jäsen LJL meinasi, etten olisikaan ollut, niinkuin en ollutkaan, mutta teknisesti, ainakin sateliitista katsoen olin. Mutta nyt siis kuitenkin hyväksytysti olin, alemmalla tasolla, mutta kuitenkin. Seuraavan kerran kun ajan siitä ali, niin en ajakkaan, vaan käyn vääntämässä todisteet paikallaolostani linnunlaulun säestäessä tuottamiani ääniä.
Korjaan ylempänä olevan kirjoitukseni asianmukaiseksi.
Miten niin tyhmä kysymys??
^ Älä sure, sait sentään koodin 2, eli Johannes Paavali toisen.
![]()
-L.
Lauantaina kahdesti tasolla 2.
Canyon Ultimate 7,9 k / GT Grade 25,1 k / Cannondale Quick 4,0 k / Ridley X-Fire 48 k (Myydyt: 44 k)
Mun mielestä on aivan yksiselitteistä ollaanko Linnatuulessa vai ei. Välimuotoja ei ole.
Ja jos sanotaan olleen on syytä esittää asiasta tositteet. Mitä siitäkin tulisi jos aivan kuka tahansa voi sanoa olleensa Linnatuulessa ilman minkäänlaista näyttöä?
Itse en luota yhdenkään foorumilaisen sanaan (tässä asiassa).
Itse asiassa ei lasketa.
Sisällä. Tuulikaapissa pyörähdys riittää, mutta siten että käydyksi haluttu henkilö on kokonaisvaltaisesti sisällä rakennuksessa.
Jospa tarkastellaan topicin kysymyksenasettelua, sehän kuuluu "Oletko juuri nyt Linnatuulessa?", jossa -ssa -sijapääte (inessiivi) Linnatuuli -nimistä rakennusta tarkoittavassa kantasanassa merkitsee sisällä olemista.
Topicissa ei kysytä Oletko Linnatuulella, Linnatuulen luona, Linnatuulen alla tms.
Taso 00 kuvarastikuva.
No rain - no gain.
Linnatuulessa - siihen riittää että on vaikkapa parkkipaikalla. ^ juurikin, ja minäkin asun Pirkkalassa, kuitenkin asunnossani joka....just joo. Riittää että on alueella.
Tällä ei ole muuta kuin semanttista relevanssia, sillä edellä sanotut koodit kattavat erilaiset tilanteet nähdäkseni tyhjentävästi. Ilmoittaa vain koodin, esimerkiksi alituksen eli Paavin. Tai jos on paskahuussissa, Ydin. Tai voi se olla vaikka Odin tai HIFK. Eri koodeista voidaan tarvittaessa äänestää, edellä vain ehdotukseni.Mun mielestä on aivan yksiselitteistä ollaanko Linnatuulessa vai ei. Välimuotoja ei ole.
Haluan korostaa, että aiemmin, kuin myös jatkossa, olen raportoinut ainoastaan 0A Ytimessä käymisen. Näin siksi, että Linnatuulen kohdalla on aina kova vedenheittohätä (salaliittoteorian paikka, kusihätäkaasua Janakkalan pelloilla?) ja paskahuussiin käy tie.
-L.
En ole. Tosin pari Paavia tuli heitettyä viime viikolla.
-L.
Kirjanmerkit