GiantElectrobikeHephaGarmin
Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 65

Aihe: XC Täysjoustot, hiilikuiturungolla

  1. #31
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Laihia
    Viestit
    42
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti IHD Katso viesti
    ^jos rahat ei alkuperäiseen Scotin Sparkkiin riitä niin eiköhän tuollaisella "suomalaisella" kiinankinkopiolla+ keskinkertaisilla komponenteilla ajele .
    Keskinkertainen on suhteellinen käsite. Mielestäni GX Eagle -osasarja on jo varsin kohtuullinen. Toiminnassa ei ole mitään eroa X01:seen tai XX1:seen. Eroa tulee ainoastaan takapakan ja kampien painossa, sekä X01:ssä sekä XX1:ssä on etäisyyden säätö triggerin isommalle vivulle. Harva käyttää tätä ominaisuutta.
    Augment Fully100XC:n saa n. tonnin halvemmalla, joten on hinnoissa kuitenkin jonkun verran vielä eroa. Painoakin näyttäisi olevan puolisen kiloa vähemmän. Ja jos vaihtaa vielä paremmat hiilikuitukiekot alle, niin paino alkaa olemaan n. kilon kevyempi ja hinta pysyy edelleen alle Scotin.
    Kevyempi paino selittyy paremmilla osilla ja paremmalla rungolla. Augment Fullyn runko on teetetty parhaimmasta hiilikuidusta (T900/T1000) ja monokokki rakenteella. Scott Spark Team mallissa on HMF runko, joka on Scotin mallimerkintä heidän halvemmalla teetetylle rungolle. Scottilla HMX -rungot on teetetty kalliimmalla hiilikuidulla. Sitä en osaa sanoa onko HMF runko tehty putkiliitoksena vai monokokkina, kun muut valmistajat ei sitä oikein tahdo kertoa. Molempien pyörien rungot ja osat on tehty samassa maassa.

    Voit huoletta jättää jatkossa heittomerkit pois sanasta suomalainen. Kyllä ainakin minä saan palkan suomalaiselta yritykseltä Augment Bike. Emme valmista itse runkoja, niin kuin ei tee käytännössä kukaan muukaan. Osien valmistajat on enemmän tai vähemmän samat kaikilla merkeillä. Pyörien kasaus tapahtuu täällä Seinäjoella, jossa myös suunnittelemme omat pyörämallimme (Esimerkiksi: Seuraavaa 120mm täysjoustopyörää testaillaan parhaimmillaan). Lähtökohtana on että kaikissa pyörissämme on huippupyörän ominaisuudet ja kilpailijoita halvempi hinta. Pyrimme suunnittelemaan pyörät, niin ettei halvimmassakaan mallissa ole piilotettuja pullon kauloja.

    Arto Tikkala
    Augment Bike
    http://arto-tikkala.blogspot.fi/

  2. #32
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    238
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti dikala Katso viesti
    Keskinkertainen on suhteellinen käsite. Mielestäni GX Eagle -osasarja on jo varsin kohtuullinen. Toiminnassa ei ole mitään eroa X01:seen tai XX1:seen. Eroa tulee ainoastaan takapakan ja kampien painossa, sekä X01:ssä sekä XX1:ssä on etäisyyden säätö triggerin isommalle vivulle. Harva käyttää tätä ominaisuutta.
    Augment Fully100XC:n saa n. tonnin halvemmalla, joten on hinnoissa kuitenkin jonkun verran vielä eroa. Painoakin näyttäisi olevan puolisen kiloa vähemmän. Ja jos vaihtaa vielä paremmat hiilikuitukiekot alle, niin paino alkaa olemaan n. kilon kevyempi ja hinta pysyy edelleen alle Scotin.
    Kevyempi paino selittyy paremmilla osilla ja paremmalla rungolla. Augment Fullyn runko on teetetty parhaimmasta hiilikuidusta (T900/T1000) ja monokokki rakenteella. Scott Spark Team mallissa on HMF runko, joka on Scotin mallimerkintä heidän halvemmalla teetetylle rungolle. Scottilla HMX -rungot on teetetty kalliimmalla hiilikuidulla. Sitä en osaa sanoa onko HMF runko tehty putkiliitoksena vai monokokkina, kun muut valmistajat ei sitä oikein tahdo kertoa. Molempien pyörien rungot ja osat on tehty samassa maassa.

    Voit huoletta jättää jatkossa heittomerkit pois sanasta suomalainen. Kyllä ainakin minä saan palkan suomalaiselta yritykseltä Augment Bike. Emme valmista itse runkoja, niin kuin ei tee käytännössä kukaan muukaan. Osien valmistajat on enemmän tai vähemmän samat kaikilla merkeillä. Pyörien kasaus tapahtuu täällä Seinäjoella, jossa myös suunnittelemme omat pyörämallimme (Esimerkiksi: Seuraavaa 120mm täysjoustopyörää testaillaan parhaimmillaan). Lähtökohtana on että kaikissa pyörissämme on huippupyörän ominaisuudet ja kilpailijoita halvempi hinta. Pyrimme suunnittelemaan pyörät, niin ettei halvimmassakaan mallissa ole piilotettuja pullon kauloja.

    Arto Tikkala
    Augment Bike
    Hyvä vastaus 👍
    skiman muokkasi tätä : 25.06.2020 at 20.53 Syy: Edit

  3. #33
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    2.358
    Specializedin uusi Epic saanut viime päivinä paljon kehuja:
    https://cyclingtips.com/2020/06/new-...es-more-trail/
    Rule #1: Obey The Rules

  4. #34
    Kummasti eivät ole kuunnelleet tämänkään ketjun asiantuntijoita, vaan menneet lyömään xc-pyörään miltei DH-tykin keulakulman. Ei tuollaisella enää ylämäkiin voi ajaa. Epäilemättä ohjaus kaatuu jo lähtöviivalla ja viimeistään ensimmäisessä mutkassa on kuski ulkona radalta. Mahtaa spessun kuskeja harmittaa.

    Joku hymiö tähän.

  5. #35
    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    1.429
    Uusi Epic Evo vaikuttaa todella mielenkiintoiselta. Hinta vaan on aika kova. Itse päädyin Kona Hei Heihin, koeajon perusteella toimii loistavasti trail-pyöränä. Omaan käyttöön se on juuri sopiva kompromissi painon, polkutehokkuuden ja alamäkikyvykkyyden välillä.

  6. #36
    Täällä myös xc-täysjousto haaveena. Scott Spark rc 900 World cup,Spessun epic expert/epic evo, Orbea oiz 10, Canyon Lux cf slx 9.0 tai augment fully 100. Minkä itse ottaisitte? Kokemuksia? Haaveena mahdollisesti projekti finnmark offroad 300km, joten pitäisi olla mukava, toimintavarma ja suht kevyt mielellään. Täysjoustoista ei kokemusta, kevyellä hiilikuitu ht:lla ajanut aina. Koeajo mahdollisuus ja lopullinen hinta tottakai ratkaisee valinnan.

  7. #37
    Liittynyt
    10/2009
    Viestit
    2.053
    Orbean saa Bikeshopista ihan kotiin asti testiin. Lux taitaa olla se valinta jos pelkästään osia katsoo mutta tota ei taida päästä testaamaan vielä vähään aikaan.

  8. #38
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    163
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Viltto Katso viesti
    Täällä myös xc-täysjousto haaveena. Scott Spark rc 900 World cup,Spessun epic expert/epic evo, Orbea oiz 10, Canyon Lux cf slx 9.0 tai augment fully 100. Minkä itse ottaisitte? Kokemuksia? Haaveena mahdollisesti projekti finnmark offroad 300km, joten pitäisi olla mukava, toimintavarma ja suht kevyt mielellään. Täysjoustoista ei kokemusta, kevyellä hiilikuitu ht:lla ajanut aina. Koeajo mahdollisuus ja lopullinen hinta tottakai ratkaisee valinnan.
    Hyviä pyöriä varmasti kaikki, ehkä itse näistä päätyisin Augmenttiin. Itsellä oli Augmentin edeltäjä Croc johon olin tyytyväinen, nyt siinä vielä parempi runko, takuu toimii ja testaamaan pääsee. Arvoin itse Augmentin ja SC Blurin välillä ja päädyin Bluriin. En tiedä miksi, ehkä vaihtelun vuoksi, mutta yhtä hyvin olisin voinut valita Augmentin.

  9. #39
    Nyt ajokokemusta Pivot mac4 pyörällä ,hyvin on vastannut odotuksia pyörästä mitkä sain koeajon jälkeen.Sram axs vaihteet toimineet hyvin kun kerran on säädetty kohdalleen,vara-akku mukana lenkeillä(kerran tarvinnut vaihtaa).livevalve akun lataus riittää n.20h joten lataus joka toinen viikko riittäisi(tulee ladattua varmuudeksi useammin)livevalven toiminta todella hyvä pyörä on kuin "täysjäykkä täysjousto".joten voin suositella.paino n.11,2kg ajokunnossa.

  10. #40
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    238
    Laitetaanpa ihan kyselyä. Jos siis vaihtoehtona on:
    Scott Spark RC 900 Team https://www.scott-sports.com/global/...-team-red-bike
    tai
    Augment Fully 100XC GX https://augment.bike/collections/mtb...t-fully-100-xc
    Tai
    Canyon Lux CF SL 7.0 https://www.canyon.com/fi-fi/mountai...nfarbe=BK%2FWH

    Niin mikä noista olisi ns. paras valinta, vai onko sillä väliä. Ja tosiaan helpolla en pääse pyöriä testaamaan niin siksi täytyy kysellä muiden kokemuksia.
    "lorem ipsum"

  11. #41
    Lisäisin valinnan vaikeuttamiseksi vielä listaan Giant Anthemin: https://www.giant-bicycles.com/fi/an...anced-pro-29-2

    Tietämättä kuinka kiire on hankinnalla niin ainakin Canyonin toimitus menee syyskuulle heidän sivustonsa mukaan..
    Itselleni on pyörähankinnoissa tehty monesti selväksi että laadukas runko on parasta ottaa lähtökohdaksi ja vaikka Canyonin laatu on varmasti parantunut vuosien varrella mutta silti tästä syystä laskisin Canyonin ja Augmentin listan viimeisiksi.
    Jos on annettu ymmärtää että Augment olisi geometrialtaan ja takapään linkuston osalta yhtenäinen Scotin kanssa, jättäisin Augmentin siitä syystä pois listalta turhana toistona.
    Canyonissa miellyttää 2 juomapullon kuskausmahdollisuus, pitemmille lenkeille ja pitkiin kisoihin oikein hyvä optio. Myös työkalujen ja sisurin kuskaus työkalupullossa mahdollista eikä tarvitse jättää juomapulloa siitä syystä pois.

    Täysjoustossa merkittävää myös takajouston linkuston/iskarin toiminta. Scotin, Canyonin ja maintun Giantin linkustojen rakenne on kaikissa keskenään erilaista joten sekin voi olla hyvä tieto tehdä valinta mieltymysten mukaan.
    Väittäisin että mikä tahansa noista listan pyöristä on oikein pätevä XC - ajoon joten sen suhteen voi valinnan tehdä jollain itselleen tärkeällä yksittäisellä tekijällä tai sitten listaamalla taulukkoon pisteytykset tai plus/miinus merkintöjä ja laskee ne yhteen.

  12. #42
    F. Kotlerburg Guest
    Mä en kyllä jättäisi uutta Spessun Epiciä missään nimessä harkinnoista pois.

  13. #43
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    238
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti skiman Katso viesti
    Laitetaanpa ihan kyselyä. Jos siis vaihtoehtona on:
    Scott Spark RC 900 Team https://www.scott-sports.com/global/...-team-red-bike
    tai
    Augment Fully 100XC GX https://augment.bike/collections/mtb...t-fully-100-xc
    Tai
    Canyon Lux CF SL 7.0 https://www.canyon.com/fi-fi/mountai...nfarbe=BK%2FWH

    Niin mikä noista olisi ns. paras valinta, vai onko sillä väliä. Ja tosiaan helpolla en pääse pyöriä testaamaan niin siksi täytyy kysellä muiden kokemuksia.
    Onkohan Scott tuomassa uutta sparkia vielä tälle kesälle.. Scottin twinlock vaikuttaa pätevältä ja se vois olla hyvä syy valinnalle. Tosin tuon Team mallin kiekot ovat kyllä aika painavat. Virosta Scottin saisi kuitenkin kohtuu hinnalla..
    "lorem ipsum"

  14. #44
    Liittynyt
    08/2019
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    1.113
    Transition julkaisi eilen uuden Spur -mallinsa, joka vastaisi tähän tarpeeseen. Tai ei nyt puhtaasti XC, vaan kategorisoivat sen all country -luokkaan eli varmastikin istuu trail ja XC -pyörien puoliväliin. Ihan vakuuttavan oloinen peli, joskaan ei halvimmasta päästä. https://www.transitionbikes.com/Bikes_Spur.cfm

    Transitionin markkinointivideot on kyllä hauskaa katsottavaa aina. Hyvää kuittailua sähköpyörille tässä mukana: https://youtu.be/5ZdZ9BGUpJE

  15. #45
    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    285
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohnnyBuzz Katso viesti
    Transition julkaisi eilen uuden Spur -mallinsa, joka vastaisi tähän tarpeeseen. Tai ei nyt puhtaasti XC, vaan kategorisoivat sen all country -luokkaan eli varmastikin istuu trail ja XC -pyörien puoliväliin. Ihan vakuuttavan oloinen peli, joskaan ei halvimmasta päästä. https://www.transitionbikes.com/Bikes_Spur.cfm

    Transitionin markkinointivideot on kyllä hauskaa katsottavaa aina. Hyvää kuittailua sähköpyörille tässä mukana: https://youtu.be/5ZdZ9BGUpJE
    Olisi varmasti hyvä, mutta pelkkä frame 3199e euroa???

  16. #46
    F. Kotlerburg Guest
    ^niin sellaista se on. Eipä tuo juuri kalliimpi ole kuin vaikka Tallboy IV runkosetti.

  17. #47
    Tuli tilattua Scott Spark RC 900 Pro Eestin pojilta. Ei voi yhden lenkin jälkeen kun kehua. Jousituksen säädöt vielä varmaan tarkentuu ajan myötä. Lukitus toimii hienosti, aivan kuin jäykkäperällä ajaisi vaimentimet lukossa. XTR osat toimi mainiosti. Uskomattoman hyvä ja helppo ajaa polulla vaikka oli eka lenkki, ainakin omaan käteen istui hyvin.

    Silvertonin 1.5 kiekot ilmeisesti on yhtäkuin DT Swiss X1700 CL. Näin olin joltain foorumilta lukevani.

    Nyt vielä tän vuoden malleja hyvään hintaan ja pistää viestiä niin vielä tippuu😃

  18. #48
    Liittynyt
    08/2015
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    242
    Eipä tämä nyt ehkä ole just tänne kuuluva kysymys mutta kysyn kuitenkin. Ensimmäistä hiilikuiturunkoista pyörää tilaamassa ja mielessä pyörii paljon kysymyksiä mitä kaikkea sitä nyt pitää ostaa ja laittaa että pyörää tulee käytettyä oikein kun se on hiilikuitua. Tarkoitan tällä nyt sitä että miten suojata pyörää iskuilta (teipit, kalvot etc.) Momenttiavain lienee välttämättömyys kun kiristelee pultteja ja ruuveja kiinni. Tarviiko jotain tahnaa satulatolpan / Stemmin asennukseen ( joskus jotain sellaista kuullut).

  19. #49
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    2.827
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Zorbuli Katso viesti
    Eipä tämä nyt ehkä ole just tänne kuuluva kysymys mutta kysyn kuitenkin. Ensimmäistä hiilikuiturunkoista pyörää tilaamassa ja mielessä pyörii paljon kysymyksiä mitä kaikkea sitä nyt pitää ostaa ja laittaa että pyörää tulee käytettyä oikein kun se on hiilikuitua. Tarkoitan tällä nyt sitä että miten suojata pyörää iskuilta (teipit, kalvot etc.) Momenttiavain lienee välttämättömyys kun kiristelee pultteja ja ruuveja kiinni. Tarviiko jotain tahnaa satulatolpan / Stemmin asennukseen ( joskus jotain sellaista kuullut).
    Ostokset riippuu siitä, miten pyörää huoltaa. Itse vai laittaako ammattilaisen hommaksi? Momenttiavain ei ole välttämättömyys, vaan maalaisjärki. Hiilikuitutahnaa voinee käyttää, ei sekään ole välttämättömyys. Itse käytän. Kalvot tuli ainakin Rotkossa mukana.

  20. #50
    Liittynyt
    04/2012
    Paikkakunta
    Lahti
    Viestit
    990
    Onhan se momenttiavain hyvä ostos siinäkin mielessä että ei tarvitse miettiä tuliko kiristettyä liikaa vai liian vähän. Aika halpa hinta mielenrauhasta, kerran kun investoi niin avaimesta on iloa pitkäksi aikaa kunhan pitää avaimesta hyvää huolta että pysyy kalibroinnit kohdallaan. Carbon pastea on myös asiallista käyttää esim. satulatolpan ja rungon välissä ja jos vaikka ohjaintanko on hiilaria niin stemmin, jarrukahvojen ja vaihdevivun ym. kiinnityksessä.
    Ja jos jaksaa askarrella kiveniskuteippien kanssa niin ne auttaa pitämään alkuperäisen maalin uudenveroisena. Mulla on nyt järjestyksessä toinen hiilarirunko ajossa eikä enää tule ajateltua että hiilikuiturunkoa pitäisi maastoajossa käsitellä silkkihansikkailla. Kovaa ajoa varten nekin on tehty.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
    Brian Clough: "Even educated fleas do it."

  21. #51
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.164
    Jos parasta mitä suoraan kaupasta rahalla saa xc-täpärit kiinnostaa, niin Pinkbike julkaisee lähiviikkoina asiaan liittyviä kattavia testejä.
    Intro: https://www.pinkbike.com/news/welcom...e-edition.html

    Trek supercaliber
    https://www.pinkbike.com/news/field-...-traction.html

    Cannarin Scalpel
    https://www.pinkbike.com/news/field-...-it-feels.html

    Ja loput intron pyöristä ovat siis vasta lähipäivinä tulossa.

  22. #52
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Jos parasta mitä suoraan kaupasta rahalla saa xc-täpärit kiinnostaa, niin Pinkbike julkaisee lähiviikkoina asiaan liittyviä kattavia testejä.
    Intro: https://www.pinkbike.com/news/welcom...e-edition.html

    Trek supercaliber
    https://www.pinkbike.com/news/field-...-traction.html

    Cannarin Scalpel
    https://www.pinkbike.com/news/field-...-it-feels.html

    Ja loput intron pyöristä ovat siis vasta lähipäivinä tulossa.
    Vähän aiheen vierestä, mutta tuo on aika mälsää että aina testataan se kymppitonnin kokoonpano, jota juuri kukaan ei oikeasti osta. Toki ymmärrän miksi valmistaja haluaa lähettää parhaan mahdollisen, että pyörästä tulee mahdollisimman hyvä kuva.

    Jos vertaa vaikka TM:n autotesteihin, niin siellä on usein pyydetty testattavaksi auton suosituin versio (tai se, josta maahantuoja ennakoi suosituinta). Olisi kiva, jos noistakin pyöristä olisi testissä ne neljän-viiden tonnin kokoonpanot, koska ne on niitä mitä jengi oikeasti ostaa. Siinä tulisi komponenteissakin eroa. Kalleimmissa malleissa on lähtökohtaisesti kaikki parasta mitä rahalla saa, eli komponenttien vertailu ei ole kovin kiinnostavaa.

  23. #53
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.164
    Tuo on totta. Mutta aivan viime aikoina on onneksi myös tullut edullisempien pyörien testejä enemmässä määrin. Esim tämä pinkbiken testi. Intro: https://m.pinkbike.com/news/welcome-...ield-trip.html


    Nämä nyt testatut viimeisen päälle mallit taas olivat ajatuksella esitellä niitä pyöriä ja malleja joilla olisi kisattu perutuissa olympialaisissa mitalleista. Hyvin kattavia nuo kaksi ekaa testiä ja siitä plussaa. Ei mitään parin minuutin pätkää. Olivat ihan mielenkiintoisia katsoa vaikka tämän kategorian pyörät nyt eivät aivan suurinta kiinnostustani ole.

  24. #54
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    82
    Tuli hankittua uusi Epic EVO (Sworks runkosetti). En ole vielä päässyt testaamaan pyörää kunnolla oikeilla säädöillä mutta alustavasti pyörä tuntuu todella hyvältä.

    Se on ainakin selvää että pyörä on todella kevyt ja runko on jäykkä. Painoa karvan alle 10kg polkimilla. Tämä AXS 150mm dropperilla (700g), XTR/AXS vaihteistolla ja Ralph/Ray rengastuksella.

    Jännä nähdä Pinkbiken arvio ensi viikolla mutta tämä on minulle aika täydellinen pyörä. XC makua mutta silti vähän trail-tyyppinen. Jos vertailen 120mm Scott Spark:iin niin tämä on ketterämpi ja 2018 Top Fuel:iin niin jäykempi ja terävämpi.
    Mutta täytyy tosiaan saada vähän enemmän aikaa pyörän kanssa ja sitten vertailla vähän segmentti-aikoja.

  25. #55
    Liittynyt
    01/2019
    Viestit
    158
    Perusmallin Epic 2021 tarttui kaupasta matkaan, ja kyllähän tuossa on kaikki kohdallaan. Toki postimyyntimerkkien pyöriin verrattuna samalla rahalla ei saa yhtä hyvää palikkaa, mutta braini ja uusi geometria on sen verran erinomainen, että ei hiilarivanteiden puuttuminen jäänyt harmittamaan yhtään. Kaverin kanssa Canyon Luxia ja uutta Epiciä vieretysten verrattaessa tehtiin sellainen havainto, että jousitus on linkuiltaan ja rakenteeltaan näissä kahdessa melko identtinen, vain iskari on Epicissä puolet ohkaisempi kuin Luxissa. Eli loistavasti toimivat perusratkaisut molemmissa.

  26. #56
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    238
    Kokemuksia scott spark rc 900 team pyörästä.
    Kiekot lienee heikko kohta, mutta jos pyörän n. 3000€ niin millainen ostos verrattuna vailla luc 7.0 Pyörään?

  27. #57
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti velib Katso viesti
    Uusi Epic Evo vaikuttaa todella mielenkiintoiselta. Hinta vaan on aika kova. Itse päädyin Kona Hei Heihin, koeajon perusteella toimii loistavasti trail-pyöränä. Omaan käyttöön se on juuri sopiva kompromissi painon, polkutehokkuuden ja alamäkikyvykkyyden välillä.
    Täältäkin ääni Hei Heille. On jopa lähes mykistyttävän monipuolinen laite. Eittämättä muillakin merkeillä on vastaavan kyvykkyysrepertuaarin omaavia fillareita, mutta niistä minulla ei ole omakohtaisia kokemuksia.

  28. #58
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.170
    Missäs noita 2021 HeiHeitä ja Epic Evoa pääsisi katsastamaan? PK-seudulla.

    Olen odotellut, että Mountainbikeshop ja Hi5bikes mainostaisivat sivuillaan tai somessa noita olevan saatavilla, mut ei vaan...


  29. #59
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Argento Katso viesti
    Täältäkin ääni Hei Heille. On jopa lähes mykistyttävän monipuolinen laite. Eittämättä muillakin merkeillä on vastaavan kyvykkyysrepertuaarin omaavia fillareita, mutta niistä minulla ei ole omakohtaisia kokemuksia.
    Minun pyörä on siis tuunattu ja "netistä tuttu" vuoden 2019 CR DL.

  30. #60
    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    1.429
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Missäs noita 2021 HeiHeitä ja Epic Evoa pääsisi katsastamaan? PK-seudulla.

    Olen odotellut, että Mountainbikeshop ja Hi5bikes mainostaisivat sivuillaan tai somessa noita olevan saatavilla, mut ei vaan...
    Taitaa olla Hei Heit aika vähissä liikkeissä, omani tilasin Matkahuollon kautta testiin Bikeshopista Turusta. Keväällä julkaistu malli taitaa olla 2020, 21 malleja joutunee odottamaan vielä hetken. Ne ilmestyivät pari päivää sitten Konan nettisivuille, mutta mitään virallista julkistusta niistä ei ole. Värien lisäksi suuria muutoksia ei ole 20 vs 21. CR DL:ssä Pike vaihtunut SIDiksi ja navat vähän paremmiksi. CR:ssä taitaa ainoa muutos olla Sramin GX-voimansiirron vaihtuminen Shimano XT/SLX -settiin.

Samanlaisia aiheita

  1. Radon täysjoustot
    By Takakumi in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 177
    Viimeinen viesti: 02.02.2018, 06.11

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •