GarminGiantElectrobike
Sivu 124 / 139 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24 74 114 122 123 124 125 126 134 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.691 - 3.720 / 4143

Aihe: Canyon maantiepyörä

  1. #3691
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    109
    Maantiepyöristä mitään tietämätön on alkanut kiinnostua moisen hankkimisesta. Enduracessa kolme mallia on kiinnittänyt huomion: AL 7.0 (1099e), AL 7.0 Disc(1499e) ja CF 7.0(1399e)
    Osiltaan pyörät ovat lähes identtiset, joten erojen hinnoittelu on helppo laskea. Levyjarrut ja niille yhteensopivat vanteet maksavat +400e. Hiilikuiturunko vs alumiininen +300e.

    Levyjarrut ja niiden edut ovat maastopyöräilystä tuttuja, mutta oletan että tuollaiset modernit 105-sarjan jarrutkin ovat ihan kelvolliset. Gcn:n testissä pyörät pysähtyivät aika identtisillä jarrutusmatkoilla kuivalla kelillä.
    Vannejarruissa sen sijaan mietityttää että vaikuttaako se rengasvalintoihin, pystyykö käyttämään 32mm rengasta ja onko edes irtolokareiden käyttö mahdottomuus?

    Entä sitten hiilikuiturunko, jos pitäisi valita levyjarrut vai hiilikuiturunko niin kummalla saa enemmän mukavuutta? Toki nämä ovat omista mieltymyksistä kiinni, mutta silti kiinnostaisi kuulla mielipiteitä.

    Canyonin laskuri suosittelee kokoa M, vaikka olen 185cm mutta jalat ovat lyhyehköt, vain 84cm.

  2. #3692
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mendota Katso viesti
    Maantiepyöristä mitään tietämätön on alkanut kiinnostua moisen hankkimisesta. Enduracessa kolme mallia on kiinnittänyt huomion: AL 7.0 (1099e), AL 7.0 Disc(1499e) ja CF 7.0(1399e)
    Osiltaan pyörät ovat lähes identtiset, joten erojen hinnoittelu on helppo laskea. Levyjarrut ja niille yhteensopivat vanteet maksavat +400e. Hiilikuiturunko vs alumiininen +300e.

    Levyjarrut ja niiden edut ovat maastopyöräilystä tuttuja, mutta oletan että tuollaiset modernit 105-sarjan jarrutkin ovat ihan kelvolliset. Gcn:n testissä pyörät pysähtyivät aika identtisillä jarrutusmatkoilla kuivalla kelillä.
    Vannejarruissa sen sijaan mietityttää että vaikuttaako se rengasvalintoihin, pystyykö käyttämään 32mm rengasta ja onko edes irtolokareiden käyttö mahdottomuus?

    Entä sitten hiilikuiturunko, jos pitäisi valita levyjarrut vai hiilikuiturunko niin kummalla saa enemmän mukavuutta? Toki nämä ovat omista mieltymyksistä kiinni, mutta silti kiinnostaisi kuulla mielipiteitä.

    Canyonin laskuri suosittelee kokoa M, vaikka olen 185cm mutta jalat ovat lyhyehköt, vain 84cm.
    Itsehän halusin nimenomaan levyjarrut kun olin niihin jo tottunut eikä yhtään kiinnosta putsailla vanteen jarrupintoja. Se että levyjarrua ei tarvitsisi kun vannejarrullakin pärjää, on kiteytetty tässä hyvin :
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jyri K Katso viesti
    ... Kun on kerran sellaisen [levyjarrullisen, viestin lainaajan lisäys] omistanut, niin tuskin palaa enää koskaan vannejarruun.
    Vaikka vannejarrullakin pysähtyy, niin levyjarru on ihana.
    Ei noi nykyiset alumiinirungot mitenkään epämukavia ole. Vaikka varmaan tuo Endurace hiilarirungolla aavistuksen mukavampi voisi olla. Ei Endurace seiska itseni alla mitenkään häiriöksi ole tärrännyt ja tärissyt vaan mukava kyyti on ollut. En tiedä olisinko toista mieltä, jos olisi ensin ollut tuommoinen fillari hiilikuituisena. Siltikään en levyjarruja vaihtaisi jos pitäisi valita levyjarru vaiko hiilikuiturunko.

    Tässähän näitä runkomateriaalien eroja on lueteltu ja analisoitu:
    https://bikeshaven.com/carbon-vs-aluminum-bike/

  3. #3693
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mendota Katso viesti
    Maantiepyöristä mitään tietämätön on alkanut kiinnostua moisen hankkimisesta. Enduracessa kolme mallia on kiinnittänyt huomion:
    ...
    Canyonin laskuri suosittelee kokoa M, vaikka olen 185cm mutta jalat ovat lyhyehköt, vain 84cm.
    Jos jalat ovat lyhyet, niin itse katselisin ehkä ennemminkin Ultimatea (pitkä ja matala ajoasento) kuin Enduracea (lyhyt ja korkea). Riippuu toki siitä että miten pystyn ajoasennon haluaa ja onko käsivarret suhteessa pitkät vai lyhyet.
    The older I get the faster I was

  4. #3694
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    427
    Tuo hiilarirunko vs levyjarrut on ostajan itse ratkaistava omien prioriteettiensä mukaan. Mulle se olis helppo hiilarirungon suuntaan. Levareita en juuri ole koittanutkaan. Kyllä niitä cycloon talvella kaipailee mutta maantiellä niitä ei tule ikävä.

    105 tai ultegra vannejarruihin ei kyllä 32mm rengasta mene. Taitaa 28mm olla maksimi.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

  5. #3695
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    427
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti huotah Katso viesti
    Jos jalat ovat lyhyet, niin itse katselisin ehkä ennemminkin Ultimatea (pitkä ja matala ajoasento) kuin Enduracea (lyhyt ja korkea). Riippuu toki siitä että miten pystyn ajoasennon haluaa ja onko käsivarret suhteessa pitkät vai lyhyet.
    Jep, itse katselin pitkään enduracea ja muita endurance pyöriä kunnes totesin että lyhytjalkaisena mulle emdurance-geometria on kisapyörissä kun säätää ne lepposampaan suuntaan. Ultimate oli kiikarissa jos uuden olisin ostanut mutta käytettynä löysin kisa geometrialla toisen merkkisen pyörän joka on säädetty mulle ihan mukavaksi.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

  6. #3696
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mendota Katso viesti
    Maantiepyöristä mitään tietämätön on alkanut kiinnostua moisen hankkimisesta. Enduracessa kolme mallia on kiinnittänyt huomion: AL 7.0 (1099e), AL 7.0 Disc(1499e) ja CF 7.0(1399e)
    Osiltaan pyörät ovat lähes identtiset, joten erojen hinnoittelu on helppo laskea. Levyjarrut ja niille yhteensopivat vanteet maksavat +400e. Hiilikuiturunko vs alumiininen +300e.

    Levyjarrut ja niiden edut ovat maastopyöräilystä tuttuja, mutta oletan että tuollaiset modernit 105-sarjan jarrutkin ovat ihan kelvolliset. Gcn:n testissä pyörät pysähtyivät aika identtisillä jarrutusmatkoilla kuivalla kelillä.
    Vannejarruissa sen sijaan mietityttää että vaikuttaako se rengasvalintoihin, pystyykö käyttämään 32mm rengasta ja onko edes irtolokareiden käyttö mahdottomuus?

    Entä sitten hiilikuiturunko, jos pitäisi valita levyjarrut vai hiilikuiturunko niin kummalla saa enemmän mukavuutta? Toki nämä ovat omista mieltymyksistä kiinni, mutta silti kiinnostaisi kuulla mielipiteitä.

    Canyonin laskuri suosittelee kokoa M, vaikka olen 185cm mutta jalat ovat lyhyehköt, vain 84cm.
    Kannattaa ottaa harkintaan myös AL Disc 6.0 jos toi seiska alkaa mennä liian kalliiksi. Kutosen ja seiskan ainoa ero on osasarja ja seiskassa on hiilikuitutolppa. Mä ostin tuon kutosen, ja tässä uusimmassa Tiagrassa on erittäin hyvä tuntuma ja vaihtaa nätisti. 32 mm renkaiden kanssa lienee aika yhdentekevää onko kuitutolppa lisäämässä mukavuutta vai ei. Mulla on 30 mm tubeless-renkaat ja kyyti on tosi mukavaa verrattuna aiempaan hiilikuituiseen maantiepyörään 25 mm renkailla. Omat mitat 188/86 cm ja L on hyvä. Ja tosiaan tähän levyjarrulliseen Enduraceen menee 32 mm renkaat helposti, vannejarrujen kanssa tuskin mitään mahdollisuutta. Shimanon mukaan 28 mm on maksimi heidän uusimman sukupolven jarrujen kanssa.

  7. #3697
    Liittynyt
    06/2017
    Paikkakunta
    Kajaani
    Viestit
    57
    [QUOTE=Canyonin laskuri suosittelee kokoa M, vaikka olen 185cm mutta jalat ovat lyhyehköt, vain 84cm.[/QUOTE]

    Koko on todennäköisesti oikea. Itsellä mitat 185/83 ja M-koon endurace al. Hyvin passaa.
    Oliko hiilikuituisessa eri geometria?
    #läskitseikkailee
    Canyon Dude cf 9 Ex
    Canyon Dude Unlimited
    Felt Cruncher 24
    Canyon Endurace al 6.0

  8. #3698
    Liittynyt
    09/2015
    Paikkakunta
    Österbotten
    Viestit
    212
    Grail AL 6.0 -19.
    Tänään töistä lähtiessä oli peruutettu em. pyörän päälle. Etuvanne kaksin kerroin, etuhaarukka poikki ja runko naarmuilla
    En hätäsesti ettimällä löytäny canyon.comista noita osia erikseen myytävänä, vai enkö osannut löytää?

  9. #3699
    Liittynyt
    08/2014
    Paikkakunta
    Valkeala
    Viestit
    337
    Kysäseppä Suomen päästä. Osannevat neuvoa.

  10. #3700
    Liittynyt
    09/2015
    Paikkakunta
    Österbotten
    Viestit
    212
    Tuumasivat Canyonilla, että runkoon on kohdistunut niin suuria voimia, että se on kireä kuin kitaran kieli! Eli romuttamolle joutaa..

  11. #3701
    Hyvät retkirenkaat Endurace AL Disciin? Pyörässä on nyt 28mm GP4000S II ja työntömitalla mitattuna renkaat on 31mm sekä 32mm. Leveämmät ja parempi pistosuojaus hakusessa. Schwalben Marathon Supreme oli harkinnassa, mutta todellinen koko 32mm renkaassa on ilmeisesti sama kuin näissä 28mm GP:ssä. Continental 4 Season on toinen vaihtoehto ja ilmeisesti myös isompi mitä speksit sanovat. Eli 32mm versio olisi varmaan sopiva. Vai onko gravel rengas kuten esim Panaracer Gravelking SK parempi vaihtoehto?

  12. #3702
    Mulla on 4 Season cyclossa 28mm koossa ja mielestäni on silmämääräisesti selvästi sekä kapeamman että matalamman näköinen kuin Canyon Enduracen ensiasennusrengas Conti GP SE 28mm. Tosin en nyt pääse vertaamaan ja mittaamaan tarkemmin kun cyclo on ollut viime syksystä lähtien varastossa matkan päässä. Kiekkokin tietysti vaikuttaa. Jotkut mitanneet 28mm 4 Seasonin alle 27 mm levyiseksi kun jotkut kertovat mitanneensa sille yli 29 milliä leveyttä. Muistelen että joku olisi tuolle 32mm 4 Seasonille saanut mitattua jopa lähemmäs 34 mm leveyttä. Sinänsä hyvä rengas kyllä, kestävä ja pitävä eikä siihen nähden ole kovin painava ja rullaakin varsin hyvin.

  13. #3703
    Liittynyt
    09/2004
    Paikkakunta
    Nurmijärvi
    Viestit
    303
    Hei, itte päädyin näihin 5 vuotta sitten.

    https://www.continental-tires.com/bi...ires/gatorskin

    Grand tourilla ei nappaa purkaa päivän taipaleela lastia fillarin päältä, irrottaa kärryä (Bob Ibex). Yhtään päälykumia ei ole mennyt puhki kunnon suojausten vuoksi. Rullaa tosi hyvin ja olen käyttänyt sellaisia 6-7 barin paineita. Kesällä tosin jos fillarin jättää aurinkoon vähäksi aikaa niin kovimmilla paineilla sisäkumi on räjähtänyt pari kertaa. No oppia ikä kaikki.

    Suosittelen, luotan nuihin ja edesauttaa pitkien reissujen onnistumista ratkaisevasti.
    Ystävällisesti
    ___________
    gzmi
    Nurmijärvi
    ___________

    jokainen muistaa taluttaa fillaria jalkakäytävällä

  14. #3704
    Liittynyt
    07/2020
    Viestit
    370
    Vaihdoin omaan 2017 vm Ultimate cf slx:ään alemman ohjauslaakerin, mutta nyt vaihdon jälkeen en tahdo saada haarukan välystä kiristettyä pois. Vaikka päälimmäisen pultin kiristää niin tiukkaan, että ohjaustanko muuttuu tahmeaksi, jää haarukkaan silti pieni klappi.

    Pohdin, mahtaisiko laakeri olla väärä vai onko asennuksessa jotain vikaa, jota en vaan ymmärrä. Sinänsä ihan normaalilta systeemiltähän tuo vaikuttaa: stemmi ja korokkeen kiristyspultti löysälle, päällipultin kiristys, jonka jälkeen stemmi momenttiin ja viimeisenä korokepalan kiristys. Ei kai tässä sen ihmeempää pitäisi olla? Keula kuitenkin jähmettyy ja välys pienenee päällipulttia kiristämällä, mutta välystä en kuitenkaan saa täysin pois.

  15. #3705
    Täältä varmaan löytyy muitakin rotkon omistajia.

    Oman Endurace:n haarukka on todella "lötkö" sivusuunnassa (mikä nyt olisikaan jäykän vastakohta) ja levyjarrut hinkkaa heti kun nousee putkelle. Onko tämä mallin ominaisuus vai onkohan haarukkani maanantaikappale. Tiedän, että on aika tyypillistä levyjarrullisissa pyörissä, että pieni brake rub kuuluu asiaan putkelta ajaessa, mutta omassani tota on siinä määrin, että en pidä sitä normaalina.

    Mites muiden haarukat?

  16. #3706
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti 003 Katso viesti
    Täältä varmaan löytyy muitakin rotkon omistajia.

    Oman Endurace:n haarukka on todella "lötkö" sivusuunnassa (mikä nyt olisikaan jäykän vastakohta) ja levyjarrut hinkkaa heti kun nousee putkelle. Onko tämä mallin ominaisuus vai onkohan haarukkani maanantaikappale. Tiedän, että on aika tyypillistä levyjarrullisissa pyörissä, että pieni brake rub kuuluu asiaan putkelta ajaessa, mutta omassani tota on siinä määrin, että en pidä sitä normaalina.

    Mites muiden haarukat?
    Vähän oudolta kuulostaa. Onhan muut mahdolliset syyt eliminoitu? Akseli kireällä, navassa ei klappia, jarrulevyn pultit kireällä, jarrusatula keskitetty ym.

  17. #3707
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti 003 Katso viesti
    Täältä varmaan löytyy muitakin rotkon omistajia.

    Oman Endurace:n haarukka on todella "lötkö" sivusuunnassa (mikä nyt olisikaan jäykän vastakohta) ja levyjarrut hinkkaa heti kun nousee putkelle. Onko tämä mallin ominaisuus vai onkohan haarukkani maanantaikappale. Tiedän, että on aika tyypillistä levyjarrullisissa pyörissä, että pieni brake rub kuuluu asiaan putkelta ajaessa, mutta omassani tota on siinä määrin, että en pidä sitä normaalina.

    Mites muiden haarukat?
    Ei ole mulla hangannut. Alumiininen pyörä mulla, mutta kai se hiilikuituhaarukka samalla tavalla käyttäytyy runkomateriaalista riippumatta. Oikeastaan luulisi että etenkin alumiinirunkoisessa, kun runko joustaa vähemmän.

    ^ edit. just noita muita syitä lähtisin eliminoimaan ihan ensimmäiseksi

  18. #3708
    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    444
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ViP Katso viesti
    Vaihdoin omaan 2017 vm Ultimate cf slx:ään alemman ohjauslaakerin, mutta nyt vaihdon jälkeen en tahdo saada haarukan välystä kiristettyä pois. Vaikka päälimmäisen pultin kiristää niin tiukkaan, että ohjaustanko muuttuu tahmeaksi, jää haarukkaan silti pieni klappi.

    Pohdin, mahtaisiko laakeri olla väärä vai onko asennuksessa jotain vikaa, jota en vaan ymmärrä. Sinänsä ihan normaalilta systeemiltähän tuo vaikuttaa: stemmi ja korokkeen kiristyspultti löysälle, päällipultin kiristys, jonka jälkeen stemmi momenttiin ja viimeisenä korokepalan kiristys. Ei kai tässä sen ihmeempää pitäisi olla? Keula kuitenkin jähmettyy ja välys pienenee päällipulttia kiristämällä, mutta välystä en kuitenkaan saa täysin pois.
    Itellä oli sama homma Radonissa. Sain kiristettyä niin, että stemmin ja top capin pultit auki ja ensin se haarukan sisällä oleva vastinkappale, se kompressioplugi hiukan tiukemmalle. Sitten normaalisti top cap + stemmin pultit. HTH

  19. #3709
    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    369
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti 003 Katso viesti
    Täältä varmaan löytyy muitakin rotkon omistajia.

    Oman Endurace:n haarukka on todella "lötkö" sivusuunnassa (mikä nyt olisikaan jäykän vastakohta) ja levyjarrut hinkkaa heti kun nousee putkelle. Onko tämä mallin ominaisuus vai onkohan haarukkani maanantaikappale. Tiedän, että on aika tyypillistä levyjarrullisissa pyörissä, että pieni brake rub kuuluu asiaan putkelta ajaessa, mutta omassani tota on siinä määrin, että en pidä sitä normaalina.

    Mites muiden haarukat?
    Minulla hiukan hankaa joskus, ei häiritsevästi.

  20. #3710
    Liittynyt
    07/2020
    Viestit
    370
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Padex Katso viesti
    Itellä oli sama homma Radonissa. Sain kiristettyä niin, että stemmin ja top capin pultit auki ja ensin se haarukan sisällä oleva vastinkappale, se kompressioplugi hiukan tiukemmalle. Sitten normaalisti top cap + stemmin pultit. HTH
    Ihme homma, ei kai sillä kävyn kiristyksellä pitäisi olla merkitystä. Noh, avata tuo roska täytyy joka tapauksessa, niin miksipä ei yrittäisi.

  21. #3711
    Liittynyt
    04/2015
    Paikkakunta
    Oulainen
    Viestit
    2.187
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ViP Katso viesti
    Ihme homma, ei kai sillä kävyn kiristyksellä pitäisi olla merkitystä. Noh, avata tuo roska täytyy joka tapauksessa, niin miksipä ei yrittäisi.
    Ainakaan jos käpy on asennettu sopivan syvälle, jos se on liian ylhäällä niin sitten ymmärtäisi.

  22. #3712
    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    444
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Moska Katso viesti
    Ainakaan jos käpy on asennettu sopivan syvälle, jos se on liian ylhäällä niin sitten ymmärtäisi.
    Mulla ei siis ollut käpyä vaan se täyshiilikuituhaarukan vaatima ”bungi”. Sitä ei saa kuin yhteen kohtaan painettua ja se kiristetään kuusiokoloavaimella. Itellä tuo auttoi kun ekana kiristi sen..

    https://www.veloshop.fi/en/columbus-carbon-o-laakerin-kiristin.html

  23. #3713
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti SamiMerilohi Katso viesti
    Vähän oudolta kuulostaa. Onhan muut mahdolliset syyt eliminoitu? Akseli kireällä, navassa ei klappia, jarrulevyn pultit kireällä, jarrusatula keskitetty ym.
    Keskitetty moneen kertaan, sama tulos eri kiekoilla, eri roottoreilla, eri paloilla, akseli kiristettynä yms.

  24. #3714
    Liittynyt
    04/2015
    Paikkakunta
    Oulainen
    Viestit
    2.187
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Padex Katso viesti
    Mulla ei siis ollut käpyä vaan se täyshiilikuituhaarukan vaatima ”bungi”. Sitä ei saa kuin yhteen kohtaan painettua ja se kiristetään kuusiokoloavaimella. Itellä tuo auttoi kun ekana kiristi sen..

    https://www.veloshop.fi/en/columbus-...-kiristin.html
    Mulla on muuten vastaava, mutta sen voi turvottaa ensin ja sitten kiristää hatun omalla ruuvillaan.

  25. #3715
    Liittynyt
    01/2020
    Viestit
    228
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti 003 Katso viesti
    Keskitetty moneen kertaan, sama tulos eri kiekoilla, eri roottoreilla, eri paloilla, akseli kiristettynä yms.
    Oletko kokeillut mäntien ja tiivisteiden puhdistamista? Eihän se keskittäminen kovin kauaa auta jos mäntä ei palaa. https://www.youtube.com/watch?v=vQXFFgRButo

  26. #3716
    Liittynyt
    07/2020
    Viestit
    370
    Mittasin sen alalaakerin ja mitat olivat 35x44x5.5mm eli ilmeisesti väärä laakeri kyseessä? Nopealla googlettelulla mittojen pitäisi olla 33x44x6mm. Mahtaako kukaan muistaa / pystyä tarkistamaan oman laakerinsa mittoja? Ei turhaan viitsisi lähteä tilailemaan uutta tilalle. Koitin Canyonille jo soitella, mutta eihän sieltä vastattu 😩

  27. #3717
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pumpum Katso viesti
    Oletko kokeillut mäntien ja tiivisteiden puhdistamista? Eihän se keskittäminen kovin kauaa auta jos mäntä ei palaa. https://www.youtube.com/watch?v=vQXFFgRButo
    Ihan hyvä idea ja yksi mäntä on ehkä vähän sticky (toki putsattu, mutta silti). Mutta sekin on takana ja edessä toi hinkkaa aina putkelta, vaikkei jarruihin olisi koskettu pitkään aikaan. Kyllä mä olen varma, että toi on haarukasta, mutta mietin, että onko löysyys mallin ominaisuus vai onko mun yksilö poikkeuksellisen löysä. Hinkkaus ei toki ole ihan niin paha, etteikö sen kanssa voisi elää. Ei se vauhtiin juuri vaikuta.

    Mutta käsinhän noi hiilarihaarukat tehdään ja näiden merkkien (tai siis alihankkijoiden) laaduntarkkailu nyt on vähän mitä on (tämä ei koske vain canyonia enkä kritisoi merkkiä) ja ei sekään ole mahdotonta, että kyseessä olisi hieman ns. maanantaikappale. Ja sitten on myös mahdollista, että valitan vain turhasta.

  28. #3718
    Endurace al 7.0 alkanut pitää välillä pelottavaa metakkaa, ääni ja tärinä tulee esille rullatessa alamäkeen polkematta. Koko pyörä alkaa täristä ja säristä useimmiten jos ajaa vauhdikkaasti tien poikkisaumaan. Ääni loppuu kun polkee kevyestikin, olisiko näinollen sitten takanavassa vikaa..? Ääni on aika luja ja pyörän vauhtikin hidastuu samalla, jäykästä rungosta on vaikea sanoa mistäpäin ääni tai tärinä tulee. Pyörässä siis alurunko, hiilarihaarukka ja vannejarrut

  29. #3719
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    351
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pyoramies85 Katso viesti
    Endurace al 7.0 alkanut pitää välillä pelottavaa metakkaa, ääni ja tärinä tulee esille rullatessa alamäkeen polkematta. Koko pyörä alkaa täristä ja säristä useimmiten jos ajaa vauhdikkaasti tien poikkisaumaan. Ääni loppuu kun polkee kevyestikin, olisiko näinollen sitten takanavassa vikaa..? Ääni on aika luja ja pyörän vauhtikin hidastuu samalla, jäykästä rungosta on vaikea sanoa mistäpäin ääni tai tärinä tulee. Pyörässä siis alurunko, hiilarihaarukka ja vannejarrut
    Mitkä kiekot/ navat tuossa on? Mavicilla on ainakin yksi tuohon kuvaukseen sopiva ominaisuus.

    Lähetetty minun HD1903 laitteesta Tapatalkilla

  30. #3720
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Krabba Katso viesti
    Mitkä kiekot/ navat tuossa on? Mavicilla on ainakin yksi tuohon kuvaukseen sopiva ominaisuus.

    Lähetetty minun HD1903 laitteesta Tapatalkilla
    Mavic Aksium

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •