GarminHephaElectrobikeGiant
Sivu 112 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 62 102 110 111 112 113 114 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.331 - 3.360 / 3437

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ikispessu Katso viesti
    Satakunnankatu on Tampereen yleisimpiä paikkoja bongata sikailevia pyöräilijöitä.
    Olen useampaan kertaan raivonnut täysissä tour de franceen kelpaavissa ajovehkeissä ajaville tyypeille että tämä on jumalauta jalkakäytävä ja pyöräilijän paikka on ajoradan reunassa.
    Näitä siis näkee päivittäin ja en voi kun ihmetellä miten selkeästi erittäin vakavasti pyöräilyyn harrastuksena suhtautuva ihminen voi olla noin autuaan pihalla paikastaan liikenteessä sekä velvollisuuksistaan ja oikeuksistaan.

Juuri äsken todistin taas tälläisen pariskunnan jalkakäytävällä ajamista tuossa plevnan kohdalla.

Ja siis ymmärrän täysin että ei halua mennä patosillalle, en mene minäkään, koska siellä kävelee jalankulkijat rivimuodostelmissa tukkimassa koko väylän, mutta satakunnankadulla ajetaan ajoradan reunassa.
    Kyllä Satakunnankadun jalkakäytävälläkin usein jalankulkijat tukkii väylän eikä siinä pyöräilijällä oikein ole varaa pyytää väistämään kuten patosillalla sentään voi tehdä. Ajoradallakin on usein seisova autojono, jota ei välttämättä mahdu pyörällä ohittamaan. Itse en muistaakseni koskaan ole ylittänyt Satakunnansiltaa pyörällä, patosillan joskus enkä sitä silloin ole kokenut sietämättömän tukkoiseksi. Tuo edellä mainittu oli ainoa kerta kun maantiepyöräilijöitä olen tuossa jalkakäytävällä nähnyt mutta muuta sekalaista jalkakäytäväpyöräilijää ja potkulautailijaa tuossa kyllä näkee aina kun siinä kulkee.

^joo, en tarkoita että vaihtoehto olisi ajaa jalkakäytävää satakunnankadulla missään tilanteessa vaan se vaihtoehto on ajaa siellä autojen seassa.
    Itse tarkkailen tuota katua niin usein että valitettavasti näen noita tosiharrastajien näköisiäkin ajelemassa jalkakäytävillä useita kertoja viikossa. Toivon että he lukevat tätä foorumia ja ymmärtävät siirtyä ajoradalle pilaamasta pyöräilijöiden jo valmiiksi tahriintunutta mainetta.

Tänään kun menin Kokemäelle tuli Turun Team Rynkeby vastaan ja hieman aikaisemmin Köyliössä oli erillinen kolmen pyöräilijän ryhmä jotka olivat menossa isompaa porukkaa vastaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Visqu Katso viesti
    Seuraavassa risteyksessä oikealta kaartoi siltaa kohden n. 40 olutpyöräilijää, varustuksen vaihdellessa laidasta laitaan, ehkä vain TT- ja Tri-pyörät puuttuivat.
    Olisi pitänyt jäädä katsomaan millainen härdelli sillalle syntyi
    Olin sinkulalla letkassa (jossain ehkä puolivälin tienoilla). Mitään suurempaa tai pienempää härdelliä ei kyllä tullut missään vaiheessa. Hieman alkuun karsastin ajatusta, että yhdessä letkassa mennään. Reitille ei osunut kuin muutama valoristeys, eikä ajoradan ylityksiäkään juuri ollut, niin letka pysyi nätisti kasassa.
    Tervetuloa mukaan https://fatlizard.beer/bbc/
    Itse jään lomille, että taitaa päästä sitten elokuun viimeiselle olutpyöräilylle taas.

^toi on vähän kiinnostellut, mutta tekeekö B4BC "kunnon" lenkkejä ollenkaan? Onko kyseessä aina tuo sama lenkki, aina sama 15 km?

^^vois vaikka ens torstaina yrittää jos ehtis mukaan
    --
    Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. -
    Michael Kosterlitz

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    ^toi on vähän kiinnostellut, mutta tekeekö B4BC "kunnon" lenkkejä ollenkaan? Onko kyseessä aina tuo sama lenkki, aina sama 15 km?
    Ymmärtääkseni aina sama lenkki. Mukana on pyöräilijöitä melkolailla laidasta laitaan. Ja kuten sanottua, niin kalustosta taisi puuttua vain TT/Tri-pyörät.
    Viime torstaina porukkaa veti kuormapyörä-Bullitti ja 18km/h keskarilla mentiin lenkki. Lenkki tuli töpöteltyä yksin ja sen jälkeen kaljajonossa foorumilainen oli tunnistanut pyörän kuvarasteilta ja lyöttäydyin seuraan

Tänään edelläni lasketteli joku Hakaniemen (uudemmalta) sillalta Hakaniemen rantaan tyylikkään näköisellä pyörällä vähän ennen puoltapäivää. Joutui jarruttamaan reilummin ja kyllä muuten levyjarruista voikin lähteä ulvonta. ?

Eilispäivänä (13.8) isojärven kansallispuistossa joku haukkui meitä pyöräilijöiksi . Liekö foorumilaisia? Muutama sana vaihdettiin muutenkin.

Stenu taisi ajaa mua vastaan tänään iltapäivällä Haltialan peltopolulla?
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Peukalo ylös Lujaa meni

Bongattu Husqvarna Cross Tourer 6 kuskin kera Rekolantiellä. Olitko se sinä

Kenen ajot pilasin tänään Vantaanjokea ylöspäin mennessä ennen puolta päivää? Liityin letkaan fätillä. Olen pahoillani, jos mun säätäminen häiritsi teidän lenkkiä...

Muutenkin oli porukkaa paljon liikkeellä eritoten maanti/cyclo/gravel-yms kippurasarvisilla. Kolmen henkilön ihmetteli karttaa kympin jälkeen Humikkalantien ja Untalamalantien risteyksessä. Kaksi miestä ja yksi nainen.

Viikissä tuli n. puoli tuntia tuosta neljän-viiden ryhmä Keinumäen lintutornin jälkeen matkalla Viikkiin / Latokartanoon päin.

Tänään oli kyllä paljon porukkaa liikkeellä kun pitkästä aikaa hyvä sää viikonloppuna. Myyrällä tuli vastaan pivot jengi

Kukahan oli tänään Kivikossa liikkeellä sinisellä Polella?

Kaksi tapausta, keitäköhän?

1) eilen lauantaina n. 15 hujakoilla ohitti Liesjärven suunnasta etelään Keppanakellarin kolmen porukka. Brevetistien oloisia. Sivutieltä tultiin ~200m perään eikä ihan ehditty saavuttaa. Ette menneetkään Keppanakellariin, olisi voinut haastella retkestä.

2) Tänään aamupäivällä gravel-pariskunta tuli vastaan Vehkalammintiellä matkalla kohti Suojoentietä. Miten on mahdollista, että joku tulee samalla asialla vastaan tuolla, olin äimästä käkenä.

1) oli varmaankin #vilu1200 -porukkaa. Randonneurs.fi - sivulta enemmän. Reitti on vähän kuin kolmilehtinen apila, jossa Liesjärvi on kukan keskusta.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

Kukahan oli maasturikuski joka lainasi liimaa Keskuspuistossa lauantaina illan pimeydessä kun olin Crossarilla jumissa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    * Miten on mahdollista, että joku tulee samalla asialla vastaan tuolla, olin äimästä käkenä.
    Vaikea sanoa onko suurempi todennäköisyys törmätä minuun tuolla kuin random polkijaan .. on kyllä näkynyt renkaanjälkiä yllättävillä kärrypoluillakin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Kukahan oli tänään Kivikossa liikkeellä sinisellä Polella?
    Stravasta piti käydä tarkistamassa tämä. Meitsi ollut tuolloin mestoilla noin klo 16-18.
    Sininen Pole kyllä vain + silmälasit, pitkä tukka poninhännällä, Sidin Dragonit ja tällainen paita.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fuuga Katso viesti
    1) oli varmaankin #vilu1200 -porukkaa. Randonneurs.fi - sivulta enemmän. Reitti on vähän kuin kolmilehtinen apila, jossa Liesjärvi on kukan keskusta.
    Ahaa joo, varmaan heitä. Olisi ollut hienoa kun matka ei olisi loppunut kesken ennen Keppanakellarin liittymää... olisi ajanut #ihantäysii ohi ja sitten kääntynyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    ...on kyllä näkynyt renkaanjälkiä yllättävillä kärrypoluillakin
    Jaa... todnäk mun.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TURSAS Katso viesti
    Stravasta piti käydä tarkistamassa tämä. Meitsi ollut tuolloin mestoilla noin klo 16-18.
    Sininen Pole kyllä vain + silmälasit, pitkä tukka poninhännällä, Sidin Dragonit ja tällainen paita.
    Same the same

Tunnistaako joku itsensä henkilöstä, joka polki sinisellä Focus JAM:illa ensin Vuokin täyttömäen pohjoispuolella mun ohitse ja sitten tuli vielä Uutelassa vastaan.

Tänään tuli joku vastaan kivikossa dh pyörällä vetäen lapsia kärryssä. Pakko arvostaa👍🏻

Olikohan Paloheinän paksutinvuokraamon kaksi letkaa liikkeellä Ülastossa tänään hiukan kello 1300 jälkeen täysjuustopöörän (ei fätti) johdolla noin 30 hyvin samannäköisin punasävyisin paksuttimin kun olin haukkujen kera keskipäivätepastelulla sähkölinjan alla tuulettelemassa päätä kesken etätyöpäivän?
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Tänään tuli joku vastaan kivikossa dh pyörällä vetäen lapsia kärryssä. Pakko arvostaa
    Kivikossa vai kivikossa?

^Kivikossa

Mikäs noin 10 hengen graveliporukka tuli vastaan Lahdenväylän alikululla pikkukoskea vastapäätä tänään noin yhdentoista aikaan? Olitte menossa pohjoiseen ja minä etelään. T: GT:n gravelilla keltaisessa seurapaidassa vastaan ajanut
    "Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua

7 hengen telaketju tuli vastaan Haimoossa tänään ?
    Don't ride faster than your guardian angel can fly!

http://pd.kuvat.fi/

Mahtoiko olla palstaisia lapsikärryn kanssa ketä peesailin hetken oman yhdistelmän kanssa tänään iltapäivästä kehä3:n varrella Juvanmalmin tienoilla?

Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla

Ei ollut Jaakko Hänninen, mutta oikein tyylikkään näköinen ja pyöränsä satulassa niin hyvässä asennossa istuva että hänet olisi voinut vallan mainiosi kuvitella Hännisen joukkuetoveriksi oli se maantiefillaristi joka ajoi Myllymestarintien itäpuolista kelviä Itäkeskuksen suuntaan asunaan tämän tai viime kauden AG2R - Citroënin ajoasu.

Siis sekä paita että housut; sukista ja hanskoista en mene sanomaan kun en äkännyt tsekata.

PS Minähän kannatan varauksetta entisten ja nykyisten ammattilaistallien ajoasujen käyttämistä. CCH:n tai Lahden Pyöräilijöiden seura-asua en pitäisi kuulumatta seuraan, maksamatta jäsenmaksua ja osallistumatta jossain muodossa toimintaan, mutta en perusta ollenkaan semmoisesta näkemyksestä että vain ammattilaissopimuksen allekirjoittaneilla on oikeus ajaa kyseisessä tiimipaidassa (tai siis sen näköisversiossa).

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •