FillariElectrobikeGiantHepha
Sivu 93 / 96 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 43 83 91 92 93 94 95 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.761 - 2.790 / 2873

Aihe: Silverbackin läskipyörät

  1. #2761
    Minä taas sanon, että kuituputki voi ajan kanssa haljeta siitä kävyn kohdalta, kun stemmi tuo painetta siihen. Mutta mielenkiintoista että nuita keuloja on erilaisia.

  2. #2762
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Joo kuitua se oli. Ja pitäs käyttää kompsessio plugia. Facebookin kautta silverback vastas. Lomakkeen kautta ei kuulunu.

  3. #2763
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti solisti Katso viesti
    1) Luottaisin tuohon speksitekstiin enemmän kuin kuvaan.
    2) 2020 malleissa on yksi paikka pullolle kolmiossa tuossa 2018 mallissa on kaksi. 0.7l pullo mahtuu tuohon ok.

    Runko lienee vähän makukysymys, varmasti saat molemmat sopimaan itsellesi, 80cm haaramitta tuo ehkä M koon valinnaksi (jos itse pitäisi valita).
    Solisti: Kiitos infosta ja "maustasi" runkokoon suhteen.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti laattamaa Katso viesti
    Kannattanee M ottaa, itellä 2018 fatty L kokosena, 180 ja inseam 82, vakio 60mm stemmi ja 30mm riseri stonga ja itelle tuntuu hyvältä koolta, mutta en välttämättä juuri lyhyemmälle suositteleis, edelline omistaja oli ostanu itellesä m kokosen tuon tilalle, 181 ja pitkät jalat eli liika pitkä ohjaamo oli sille.
    Laattamaa: Kiitos omakohtaisen kokemuksen jakamisesta. Kyllä se kaiketi tuonne M-rungon puolelle alkaa kallistua vaihtoehto.

    Vielä palaten tuohon Scoop Singlen (2020) vaihtajaan/voimansiirtoon: Noihin mainoskuviin ei varmaankaan kannata liikaa tuijotella, pikemmin speksitietoihin (kuten Solisti totesitkin). Mielestäni kuitenkin sinänsä erikoista, että 400 euroa halvemmassa Scoop SX:ssä on speksien mukaan Sramin SX-vaihtaja (https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...zgvigzS9igB82k) ja sitten Scoop Singlessä olisi huonompi/halvempi NX. Luulisi, että kalliimmassa mallissa olisi parempi, eikä huonompi vaihtaja. Vai kompensoituuko sitten tuo 400 euron hinnan nousu Scoop Singlessä Scoop SX:ään verrattuna muka muiden komponenttien paremmuudella??

  4. #2764
    SX taitaa olla NX huonompi sarja

  5. #2765
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti solisti Katso viesti
    SX taitaa olla NX huonompi sarja

    Thanks solisti!

    Jep, näin taitaa tosiaan olla. Eli SX lienee Sramin kaikkein halvin/uusin sarja; NX sitten siitä seuraava parempi vaihtoehto (ja GX siitä)...

  6. #2766
    Kyllä vaan.
    SX > NX > GX > X01 > XX1

  7. #2767
    Päivääpä taas!

    Kyselenpä vielä seuraavaa Scoop Singleen (erityisesti 2020, mutta saa muistakin vm. kommentoida) liittyen:

    Onko tossa speksien suhteen peruspalikat mielestänne kohdillaan, että niillä pärjää tämmöinen reilu 100-kiloinen kaveri? Esim. napojen kestävyys, jarrut (ja runko tietysti)? Upposi juuri autoremppaan ylimääräinen reilu tonni ja pyörään ehkä justiinsa vielä budjetti riittää, mutta ei välittömään upgreidaukseen. Mielipiteitä ja kommentteja tietäjiltä kaivattaisiin?

    Jarruista: Onko kellään tietoa Scoop Singlen levyjen koosta? Onko 180/180 vai 180/160? Miten riittänee kokemusten perusteella nuo Shimanon BRM6000?

    Tässä hintaluokassa ~1500e taitaa samaa peruskuraa (tarttuu slangi, kun näitä foorumeita lueskelee ) olla muissakin pyörissä kuten White Interceptor, Kona Wo ym. Canyonin Dudessa taitaa sitten jo olla DT Swissit (ja hintakin ylittää oman budjetin), mutta jarrut taas hieman heikommat. Whitessa taitaa komponenttipuoli olla paras, Konan Wossa heikoin, joskin jotkut pitää runkoa parhaana (vaikka noissakin ilmeisesti viime vuosina laatu tullut hieman alaspäin?).

    (Nopean saatavuuden osalta muutenkin taitaa Scoop Single olla tällä hetkellä miltei ainoa vaihtoehto uusien pyörien suhteen omille mitoille ja omaan budjettiin sopivana.)

  8. #2768
    Ensiasennusnavat, mukaanlukien halvimmat DT Swissit on lähtökohtaisesti jossain määrin kulutustavaraa koska vapaaratas on kuluva osa ja siihen ei aina ole osia erikseen tarjolla, tai hinta on saman verran kuin uudella navalla. SunRingle on kyllä ihan laadukas tuote ja vapariakin löytyy varaosana, ei DT Swiss ole alimmassa hintaluokassa yhtään kummempi.
    Tärkeimpänä kattoisin että on 12x197 läpiakseli, silloin on ainakin hyvin valikoimaa vaihtaa napa parempaan joskus tulevaisuudessa. Vakiot kestää kyllä isompaakin kaveria ekat vuodet.
    Deore M6000 on ihan hyvä jarru, itse olen kans +100kg ja hyvin riittää läskipyörään tuommoiset perus shimanot. Omassa 2018 mallissa M315 jarrut 180/160 levyillä eikä rauhallisessa ajossa ole tarvetta kummempiin.

  9. #2769
    Liittynyt
    06/2020
    Viestit
    31
    Minun 2020 singlessä jarrut on 180/160.
    Vaihtaja on nx

  10. #2770
    Alumiinirunkoja on kyllä tuhoutunut ainakin Scoopeista ja Konista, Whitea ei ole uusimmista sattunut silmään ja vaikka keveät ja leveät läskirungot ovat kovilla ainakin alumiinisina, mutta en nyt huolestuisi siitäkään. Takuu pelaa ainakin verkkokaupan kautta hyvin, mutta kestäähän se kauan, kun korvaavat tavarat tulee kaukaa idästä. Alumiiniset vapaarattaan rungot on melko kovilla läskissä, oli se sitten DT, i9 tai SunRingle.

  11. #2771
    Kiitosta kommenteista!

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Divi Katso viesti
    Ensiasennusnavat, mukaanlukien halvimmat DT Swissit on lähtökohtaisesti jossain määrin kulutustavaraa koska vapaaratas on kuluva osa ja siihen ei aina ole osia erikseen tarjolla, tai hinta on saman verran kuin uudella navalla. SunRingle on kyllä ihan laadukas tuote ja vapariakin löytyy varaosana, ei DT Swiss ole alimmassa hintaluokassa yhtään kummempi.
    Tärkeimpänä kattoisin että on 12x197 läpiakseli, silloin on ainakin hyvin valikoimaa vaihtaa napa parempaan joskus tulevaisuudessa. Vakiot kestää kyllä isompaakin kaveria ekat vuodet.
    Deore M6000 on ihan hyvä jarru, itse olen kans +100kg ja hyvin riittää läskipyörään tuommoiset perus shimanot. Omassa 2018 mallissa M315 jarrut 180/160 levyillä eikä rauhallisessa ajossa ole tarvetta kummempiin.
    Jep, näinhän se taitaa olla, että miltei merkin kuin merkin halvimmat osat eivät välttämättä kovinkaan kummoisia ole. Omakin nöösiymmärrykseni ollut se, että SunRinglellä pitäisi pärjätä ihan OK ainakin periaatteessa. 12x197 läpiakselihan tuossa Scoop Singlessä pitäisi olla. Hyvä kuulla myös palautetta Deoren jarrusta. Saman tyyppisiä kommentteja tullut luettua muualtakin, että ihan kelpo jarru peruskäyttöön. (Whiten 7fat interceptorissa muuten speksien mukaan olisi samat jarrut mutta 180/180. Tiedä sitten.)

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti liero Katso viesti
    Minun 2020 singlessä jarrut on 180/160.
    Vaihtaja on nx
    Liero: Kiitos tästä tiedosta! Hyvä tietää ns. loppukäyttäjän informaatiota asiasta. Tämä setup ilmeisesti siis tämän vuoden malleissa. Jos saan kysyä: Minkälaisia kokemuksia sulla on omasta Scoop Singlestä? Oletko ollut tyytyväinen hankintaan? Mikä runkokoko sulla kropan mittoihin nähden?

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti solisti Katso viesti
    Alumiinirunkoja on kyllä tuhoutunut ainakin Scoopeista ja Konista, Whitea ei ole uusimmista sattunut silmään ja vaikka keveät ja leveät läskirungot ovat kovilla ainakin alumiinisina, mutta en nyt huolestuisi siitäkään. Takuu pelaa ainakin verkkokaupan kautta hyvin, mutta kestäähän se kauan, kun korvaavat tavarat tulee kaukaa idästä. Alumiiniset vapaarattaan rungot on melko kovilla läskissä, oli se sitten DT, i9 tai SunRingle.
    Solisti, kiitos infosta. Kyllähän noita runkoja varmaan aina rikkoutuu, mutta periaatteessa kai alumiinisetkin pitäisi olla ihan suht luotettavia (kuten sanot "en nyt huolestuisi siitäkään"). Ja tosiaan takuu ilmeisesti pelaa vaikka hitaahkosti. Eikös tämän langan edellisellä sivulla suositeltukin teräksisen vapaarattaan vaihtoa alumiinisen tilalle (Single Scoopissa kans ilmeisesti alumiininen tehtaalta)?

    (Aiheen sivusta hieman: Kyselin huvin vuoksi XXL:stä ja saattaisi ehkä saada 7fat Interceptorin jostain varastosta listahintaan. Aika identtiset speksit taitaa olla SB:n kanssa (Whitessa Sram GX, mutta muuten). Joten hieman sellaista SB Scoop Single vs. White Interceptor asetelmaa tässä ilmassa.)

  12. #2772
    Liittynyt
    06/2020
    Viestit
    31
    Minulla on 2020 runkokoko xl, pituutta 188, inseam 92, painoa 95.
    Ajo on ollut työmatkaa ja metsälenkkejä, metsäajo ei ole nopeuspainotteista ollut vaan enemmänkin liikkumista luonnossa. Asfaltillakin menee mielestäni ihan kivasti kun ei yritä ajaa turhan kovaa, minulla tosin ei siihen ole halua eikä tarvettakaan ollut.
    Muutoksina tubeless, riser tankoa ajattelin kokeilla.
    Olen tyytyväinen pyörään, tosin vasta n.300km/1kk kokemuksella.
    Vertailupohjaa minulla ei tosin ole, en ole vuosiin pyöräillyt oikein millään...

  13. #2773
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Wtesko2 Katso viesti
    (Aiheen sivusta hieman: Kyselin huvin vuoksi XXL:stä ja saattaisi ehkä saada 7fat Interceptorin jostain varastosta listahintaan. Aika identtiset speksit taitaa olla SB:n kanssa (Whitessa Sram GX, mutta muuten). Joten hieman sellaista SB Scoop Single vs. White Interceptor asetelmaa tässä ilmassa.)
    Listahinnoilla ottaisin Interceptorin.

  14. #2774
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Wtesko2 Katso viesti
    Jep, näinhän se taitaa olla, että miltei merkin kuin merkin halvimmat osat eivät välttämättä kovinkaan kummoisia ole.
    Tai oikeastaan tuossa hintaluokassa nuo läpiakselinavat on merkistä riippumatta jo ihan kohtuullisia. Kyllä niillä yleensä muutaman tonnin ajelee jos ei mitään takuuseen menevää valmistusvikaa satu (joita mahtuu myös kalliimpiin napoihin).

    Foorumilta saa äkkiä sen käsityksen että esim GX on vielä ihan kurasarja ja vähintään X01 tai Kalavehkeiden puolella XT pitää olla. Veikkaan että tosiasiassa 95% kuskeista ei sokkotestissä erottaisi säädöissä olevia NX ja XX1 vaihteistoja toisistaan. Tässä testissä maantievaihteistot shimanolta, ukot räpeltää noita pyöriä ja komponentteja sekä työkseen että vapaa-ajalla ja silti menee arvailuksi. Isoimmat erot on painossa ja jossain määrin kestävyydessä. Kalliimmissa osissa on pienemmät toleranssit jolloin ne pysyy säädöissä hieman paremmin ja kuluvat hitaammin. NX ketjulla ajaa toista tonnia, Titaanipinnoitetulla XX1 ketjulla ajaa ehkä 4 tonnia mutta myös hinta on 3 kertainen.
    Noissa alle 700e markettifäteissä on sitten ne "poikkeuksetta kuraa" komponentit, pikalinkkunavat irtokuulalaakereilla, kasettikeskiöt nelikanttikammilla jne. Niitä pitää välttää kuin ruttoa. Silverback, White, tai mikä tahansa muu ~tonnista ylöspäin on jo hyvää harrastetason laitetta jolla pystyy ihan oikeasti ajamaan tuhansia kilometrejä.

  15. #2775
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti liero Katso viesti
    Minulla on 2020 runkokoko xl, pituutta 188, inseam 92, painoa 95.
    Ajo on ollut työmatkaa ja metsälenkkejä, metsäajo ei ole nopeuspainotteista ollut vaan enemmänkin liikkumista luonnossa. Asfaltillakin menee mielestäni ihan kivasti kun ei yritä ajaa turhan kovaa, minulla tosin ei siihen ole halua eikä tarvettakaan ollut.
    Muutoksina tubeless, riser tankoa ajattelin kokeilla.
    Olen tyytyväinen pyörään, tosin vasta n.300km/1kk kokemuksella.
    Vertailupohjaa minulla ei tosin ole, en ole vuosiin pyöräillyt oikein millään...
    Liero, kiitos kokemusten jakamisesta!

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti solisti Katso viesti
    Listahinnoilla ottaisin Interceptorin.
    Solisti, vähäsen itseäkin houkuttais tuo Interceptor. Ehkä tosiaan hitusen paremmat komponentit periaatteessa samaan hintaan - tai no satasen halvemmalla näin listahintoja tuijottaen. Runkojen laatu lienee aika samaa päätyykö SB:hen vai Whiteen?

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Divi Katso viesti
    Tai oikeastaan tuossa hintaluokassa nuo läpiakselinavat on merkistä riippumatta jo ihan kohtuullisia. Kyllä niillä yleensä muutaman tonnin ajelee jos ei mitään takuuseen menevää valmistusvikaa satu (joita mahtuu myös kalliimpiin napoihin).

    Foorumilta saa äkkiä sen käsityksen että esim GX on vielä ihan kurasarja ja vähintään X01 tai Kalavehkeiden puolella XT pitää olla. Veikkaan että tosiasiassa 95% kuskeista ei sokkotestissä erottaisi säädöissä olevia NX ja XX1 vaihteistoja toisistaan. Tässä testissä maantievaihteistot shimanolta, ukot räpeltää noita pyöriä ja komponentteja sekä työkseen että vapaa-ajalla ja silti menee arvailuksi. Isoimmat erot on painossa ja jossain määrin kestävyydessä. Kalliimmissa osissa on pienemmät toleranssit jolloin ne pysyy säädöissä hieman paremmin ja kuluvat hitaammin. NX ketjulla ajaa toista tonnia, Titaanipinnoitetulla XX1 ketjulla ajaa ehkä 4 tonnia mutta myös hinta on 3 kertainen.
    Noissa alle 700e markettifäteissä on sitten ne "poikkeuksetta kuraa" komponentit, pikalinkkunavat irtokuulalaakereilla, kasettikeskiöt nelikanttikammilla jne. Niitä pitää välttää kuin ruttoa. Silverback, White, tai mikä tahansa muu ~tonnista ylöspäin on jo hyvää harrastetason laitetta jolla pystyy ihan oikeasti ajamaan tuhansia kilometrejä.
    Divi, joo eiköhän noilla yli tonnin vehkeillä pääse jo peruspulliainen ajelemaan hyvinkin. Ainahan noilla paremmilla osasarjoilla ja komponenteilla on jotain etuja, mutta hintaakin tosiaan on. Riippuu myös tosiaan aikalailla käyttötarpeesta, millaisia kilkkeitä pyörästä täytyy löytyä.

  16. #2776
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Divi Katso viesti
    Tai oikeastaan tuossa hintaluokassa nuo läpiakselinavat on merkistä riippumatta jo ihan kohtuullisia. Kyllä niillä yleensä muutaman tonnin ajelee jos ei mitään takuuseen menevää valmistusvikaa satu (joita mahtuu myös kalliimpiin napoihin).

    Foorumilta saa äkkiä sen käsityksen että esim GX on vielä ihan kurasarja ja vähintään X01 tai Kalavehkeiden puolella XT pitää olla. Veikkaan että tosiasiassa 95% kuskeista ei sokkotestissä erottaisi säädöissä olevia NX ja XX1 vaihteistoja toisistaan. Tässä testissä maantievaihteistot shimanolta, ukot räpeltää noita pyöriä ja komponentteja sekä työkseen että vapaa-ajalla ja silti menee arvailuksi. Isoimmat erot on painossa ja jossain määrin kestävyydessä. Kalliimmissa osissa on pienemmät toleranssit jolloin ne pysyy säädöissä hieman paremmin ja kuluvat hitaammin. NX ketjulla ajaa toista tonnia, Titaanipinnoitetulla XX1 ketjulla ajaa ehkä 4 tonnia mutta myös hinta on 3 kertainen.
    Noissa alle 700e markettifäteissä on sitten ne "poikkeuksetta kuraa" komponentit, pikalinkkunavat irtokuulalaakereilla, kasettikeskiöt nelikanttikammilla jne. Niitä pitää välttää kuin ruttoa. Silverback, White, tai mikä tahansa muu ~tonnista ylöspäin on jo hyvää harrastetason laitetta jolla pystyy ihan oikeasti ajamaan tuhansia kilometrejä.
    Omat kokemukseni puoltavat kertomaasi. Mulla NX Kotarin sähkärissä. Alkoin ns.rummuttaa eli pärrätä ajossa. Ensiyrittämällä en saanut loppumaan ja tilasin netistä takapakan ja rissat. Niiden tulo kesti ja (vasta) sillävälin tarkistin netistä esiintyneet ongelmat sekä säätöohjeet. Muistaskseni piti säätää ylärissan etäisyys rataspakkaan ja mikähän muu olikaan.
    Vaihtaa nyt jämäkästi ja mukisematta. Paremmin kuin toisen vanhan pyörän LX. Säätö näyttäis vaan olevan tarkempaa.

  17. #2777
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    HEL
    Viestit
    2.488
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Divi Katso viesti
    Veikkaan että tosiasiassa 95% kuskeista ei sokkotestissä erottaisi säädöissä olevia NX ja XX1 vaihteistoja toisistaan.
    Sepä siinä vaan onkin, että parin eri NX-pyörän koeajon perusteella ei NX pysy edes yhtä mutaista ajokertaa säädöissä koko matkaa.

  18. #2778
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hphuhtin Katso viesti
    Sepä siinä vaan onkin, että parin eri NX-pyörän koeajon perusteella ei NX pysy edes yhtä mutaista ajokertaa säädöissä koko matkaa.
    Sillon täytyy sitten laittaa se XX1

  19. #2779
    Liittynyt
    01/2020
    Viestit
    51
    - Manitou mastodon 150mm pro ext
    - flättipolkimet
    - 35mm riser tanko
    - shimano BR-MT400 jarrut
    - Giant switch hissitolppa
    - Garbaruk ovaaliratas
    - Ergon GA3 Large gripit


    Noi olen tunkenut omaan scoop deluxeen. Keulaa lukuunottamatta halvat päivitykset. 999e oli pyörä alunperin. Eli halvalla saa myös ok osia alkuperäisten tilalle. Promaxin jarrut levis ekan kuukauden sisään, tilalle Shimanot, maksoi 65e pari. Ovaali oli joku 60e.

  20. #2780
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Onks GA3 ollu hyvä. Tilasin itelle kans. GP2 tuntu vähän liian övereiltä/epämukavilta maastoajoon

  21. #2781
    Minulla on nuo GA3set läskissä ja 29" olen kyllä tykännyt.

  22. #2782
    Liittynyt
    01/2020
    Viestit
    51
    Ihan pirun hyvät. Saa rennommin pitää kiinni / ei tarvi "stressata" otteesta missään tilanteessa. Hyvin ottaa vastaan tärinät ja ei kuormita rannetta. Toi siipimalli on hyvä koska on 11 kokoinen käsi. Hetki meni tottua siihen siipeen, sit tärkeää huomioida se, että jarrukahvat on oikeassa kohdassa, että käsi ei jarruttaessa liiku pois siitä siivestä/oikeasta kohdasta/lähemmäs stemmiä. Eli saat pidettyä kädet siellä grippien päissä myös jarruttaessa.

  23. #2783
    Hei,

    Kiitokset kaikille kommenteista!

    Päädyin lopulta Silverbackin sijasta hakemaan (ilmeisesti Suomen viimeisen M-runkoisen) White 7fat Interceptorin. Sain alle 1300 euron, niin mielestäni hyvä diili!

    Jatkan keskustelua Whiten osalta sille White läskipyöräketjussa.

  24. #2784
    Liittynyt
    01/2020
    Viestit
    51
    Mikä kasetti menee tohon scoop deluxeen? Orkkis osat on seuraavat:

    Kasetti Shimano HG-50-10, 10 vaihdetta, 11-36t
    Takavaihtaja Shimano XT M786 Shadow Plus, pitkä häkki, hopea
    Vaihdevivut Shimano Deore, 10 vaihdetta


    Meni mäessä 4 vaihteen ratas aivan solmuun. Nyt vois samalla laittaa 11-42t kasetin.

  25. #2785
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Eikös se tuo shimanon hg500 11-42 10speed ole.
    Goat link kaveriksi jos ei saa takavaihtajaa säädettyä

    Sunracelta löytyy vastaava kans. ms3 tai mx3

  26. #2786
    Liittynyt
    01/2020
    Viestit
    51
    Hg500 lähti tilaukseen.

  27. #2787
    Moi!

    2019 vuoden single ollut vuoden verran ajossa. Nyt viime aikoina keula alkanut ääntämään. Erityisesti ylämäessä natisee ja lonksuu. Ainoa mitä löydän syyksi on etunapa. Akselia rasittaessa tuntuu pieni välys navoissa. Ihan selkeästi vaikka liike onkin pieni. Selittää minusta tuon ääntelyn ajaessa. En muista yhtään oliko tuommoista välystä uutena. Silloin huomio kiinnittyi väärään akseliin joka oli ohennettu liian pitkältä matkalta. Kuuluuko tuon etunavan olla "napakka" kun sujauttaa akselin siihen ja vääntelee?

  28. #2788
    Lisäyksenä vielä että ohjainlaakeri on napakka mutta ei liian tiukalla. Jarrut toimii moitteettomasti eikä laahaa.

  29. #2789
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Itellä on alkanu naksuun kans double. (vaihteeksi). Samanlainen naksunta kuu uutena jollon vaihdettiin ohjainlaakeri.
    Putsasin laakipesät ja uudet vaseliinit laakerien päälle. En kuitenkaan konelaakereita aukassu viellä. Kunnossa näytti olevan.
    Pitääpä tutkia tuo napa kans

  30. #2790
    Jännä vaan että tuo etuakseli pyörii ihan nätisti eikä päästä mitään rahinoitakaan. On vaan vähän väljät ne holkit.

Samanlaisia aiheita

  1. Canyon Läskipyörät
    By Ski in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 3847
    Viimeinen viesti: 29.07.2025, 11.20
  2. Whiten läskipyörät
    By rjrm in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 5827
    Viimeinen viesti: 27.06.2024, 15.00
  3. Chargen läskipyörät
    By zarzan in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 27
    Viimeinen viesti: 11.01.2017, 22.40

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •