Tee rekla NETSille jos on ”luottokunnan pankin kortti” ja peru kauppa ilmoituksella XXL:le jos haluat.
Tehnyt noinkin ja homma toimii.
Tsemppiä.

Alkujaan tämän lähetti
Pyhä Risti
Nyt kusi XXL:n verkkokaupasta tilattu pyöerätilaus melko pahasti...
2.6.2020 tilattu pyörä on vieläkin tietämättömissä.
Pyörä lähti normaalisti tulemaan Ouluun ja seurannan mukaan pyöri Oulussa kunnes Postin seurantaan tuli statukseksi "viivästyy 1 -2 päivällä" tätä jatkui muutama päivä.
Missään vaiheessa en saanut minkäänlaista viesti tai soittoa koskien lähetystä. Olen kuitenkin kirjautunut asiakkaaksi XXL;n ja kaikki tiedot ovat siellä oikein.
Seuraavaksi tuli XXL:ltä viesti : Emme voi vastaanottaa palautusta koska pyörän laatikko puuttuu...
Olin yhteydessä asiakaspalveluun (sinnehän ei voi soittaa...), selvittivät asiaa ja pyörä oli palautunut varastolle jossa olivat OLETTANEET sen olevan palautus.
Ilmeisesti Postuin koodaus oli ollut virheellinen.
Ilmoitin että minulle on sama mistä haen pyöräni, vaikka Oulun XXL-liikkeestä, kunhan se vain saapuu.
Tähän tuli vastaus että turvallisuus ja yksityisyyssuojan takia toimitusosoitetta ei voi muuttaa...
Pyörä lähti taas tulemaan normaalisti ja 26.6. oli statuksessa Oulu pienkuljetus. Seuraavaksi tuli jo tuttu "viivästyy 1-2 päivää".
Tällä statuksella mentiin noin 5 päivää, jonka aikana chattailin asiakaspalvelun kanssa. Lupasivat selvittää asiaa ja olla minnuun heti yhteydessä kun vastausta saadaan.
Nyt on viikko kulunut ilman mitään vastausta....
Tilauksen status vaihtui viivästymisestä selvittelyluontoiseksi ja sitten tuli viesti Klarnalta rahanpalautuksesta....
Ei mitään anteeksipyyntöä tai informaatiota/kompensaatiota XXL:ltä ole kuulunut.
Tässä jäi yhdeltä ihmiseltä aika paljon hyviä ajokelejä ajamatta.
Menikö oikein. EI MENNYT
Ystävällisesti
jokainen muistaa taluttaa fillaria jalkakäytävällä
Kirjanmerkit