Minä antaisin olla, tai jos välttämättä haluaa valittaa, niin kerjäisin parin kympin lahjakorttia hyvitykseksi.

-S = small, 160 mm levy, -M = medium, 180 mm, ja -L olisi vastaavasti large, eli 203 mm levy.

Isomman levyn kanssa saa kyllä enemmän tehoa kunhan systeemi on muuten kunnossa (ei ilmaa, hyvät palat), mutta normiajossa en usko että oikeasti koet merkitystä kumman kokoinen levy takana, ellei reitilläsi ole paljon pitkiä ja/tai jyrkkiä alamäkiä. Deore vs. slx en usko että huomaa mitään eroa, mutta jarrupaloihin sillä saattaa olla vaikutusta: ainakin jotkut (kaikki?) deoret on pehmeämpää metallia ja siksi niiden kanssa saa käyttää vain resin-jarrupaloja (metallipalojen kanssa kävisi niin että palat kestää ja levy kuluu). Tuosta on oranssi varoitustarra kyllä niissä levyissä, jos sen mallin levy on kyseessä.