Alkujaan tämän lähetti
palokka
Pyörä oli tänään tori.fi:ssa myynnissä 195€:lla. Oli aika helppo tunnistaa kuvien perusteella. Saman niminen myyjä kaupittelee näköjään fillaritori.com:n puolella cyclocrossia. En väitä että siihen nimenomaiseen pyörään liittyisi jotain hämärää, mutta pikaisella myyjän nimen googlailulla semmoinenkin ilmoitus sattui tulemaan vastaan.
Ilmoitin asiasta poliisille, tori.fi:n ylläpitoon sekä omaan vakuutusyhtiööni, joka on minulle anastuksesta aiheutuneen vahingon jo korvannut (mistä heille suuri ja nöyrä kiitos). Tori.fi:n ylläpito poisti ilmoituksen ja he ilmoittivat tämmöisissä tapauksissa koostavansa poliisille "erillisen raportin". Poliisia vinkkasin ihan spostilla kun en puhelimella heitä saanut kiinni, että en tiedä kuinka asiaan suhtautuvat.
Tiedä sitten kuinka homma tästä etenee. Itse olen korvauksen saanut ja uuden pyöränkin jo hankkinut talven ajoihin. En siksi(kään) ala järjestää mitään väijytyksiä tai lavastettuja ostotapahtumia pyörän takaisin saamiseksi. Tietyllä tavalla kyllä mieli tekisi... Poliisille on tehty asiaankuuluvat ilmoitukset, niin katson että asia on nyt heidän hoidossaan. Luulisi tosin, että vakuutusyhtiötä kiinnostaisi tämmöinen. Saisivat sitten myydä sen löytyneen pyörän, tai jotain.
Kirjanmerkit