GiantElectrobikeGarmin
Sivu 6 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 5 6 7 8 16 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 151 - 180 / 530

Aihe: canyon neuron:on

Pitää itsekkin ostaa Spectral:ONille tuo teline jos toimii, kun kattotelineet jo löytyy. Meneekö katolle muuten toiseen telineeseen samaan aikaan lasten pyörä 24 tuumaisilla renkailla, miten paljon renkaiden paikkaa voi säätää suhteessa kattokaiteisiin?

https://www.tme.eu/fi/details/gfm-10...laakerit/igus/ Tuolta saa kolmea eri kovuusluokkaa,ja hinta 30 kpl vähän yli 20 euroo toimitetuna Suomeen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samppa60 Katso viesti
    https://www.tme.eu/fi/details/gfm-10...laakerit/igus/ Tuolta saa kolmea eri kovuusluokkaa,ja hinta 30 kpl vähän yli 20 euroo toimitetuna Suomeen.
    Onko kokemusta näistä / tästä firmasta? (oletko itse tilannut noita tuolta). Pitäisi itselläkin hommata näitä, pikkuhiljaa taitavat lähestyä vaihtokuntoa.

Hei, oletteko asennelleet Neuroniin (vm. 2019) seisontajalkaa? Mikähän olisi hyvä/soveltuva? Takaputki on vähän eri mallinen kuin peruspyörässä.

Onko teillä millaisia kokemuksia uuden vuoden 2020 Canyon Neuron:ON maastopyörän toimitusaikataulusta ja - viiveistä? Itse tilasin Canyon Neuron:ON 7.0 pyörän maaliskuun alussa 2020 toimitusaikataulu arviolla 25. - 29.5.2020. Tämän jälkeen Canyonilta tullut viestejä, joissa arviota siirretty ensin kesäkuun puoleen väliin, sitten kesäkuun alkuun, sitten vuorostaan heinäkuun alkuun ja nyt vielä kertaalleen juhannusviikkoon. Pyörä ollut nyt keräilyssä yli viikon. Luotto tämän vatuloinnin myötä mennyt aikalailla. Oletteko tiedustellut toimituksen viivästymisen korvaamisesta? Mitä kokemuksia?

Minäkin odottamassa outletistä ostettua pyörää. Sanoivat että arvioitu toimitus 15 - 19.6. Nyt ollu keräilyssä 17 päivää eikä sieltä ole kuulunut pihahdustakaan. Onkohan siellä vakavampia ongelmia?

Oma pyöräni on samoin ollut nyt 15 pv keräilyssä, ja siis tilauksen yhteydessä sovituista toimitusaikataulusta nyt kuukauden myöhässä. Ei voi muuta sanoa, kun erittäin pettynyt tilanteeseen, viestintään yms.

Canyonin sivuilla näyttää olevan tiedote, että koronatilanne hidastaa toimituksia. Suomen asiakaspalvelu on yleensä vastannut yhteydenottoihin melko hyvin ja hoiti oman vanhanmallisen Neuron:ONini takuuasian oikein mallikkaasti, vaikka koronatilanne oli päällä. Kannattaa ehkä kysyä sieltä tilanteesta?

Kysytty on useammankin kerran. Pyörän alkuperäinen toimitusaikataulu oli jo mielestäni pitkä (2 kk), ja nyt tosiaan sen päälle on odoteltu jo kuukausi, joka on pidempi viive kuin mitä nettisivuilla asiasta kerrotaan.

Huolinnan kuljetusongelmiin ovat viitanneet toisessa asiaa koskevassa keskustelussa, mutta taas toisaalta Canyonilta on toimitettu nopeallakin aikataululla pyöriä Suomeen, joten en nyt näitä viiveitä huolinnankaan piikkiin laittaisi.

Kirjoittelin tänne pitkän kommentin mm. toimitusajoista, muista ongelmista jne. Vähän off topic, mutta olisin lisännyt juuri yhden lisäkommentti alkuperäiseen postaukseen, mutta tämä foorumin softa päättikin poistaa koko postauksen... Ei ollut ensimmäinen kerta. Foorumi näyttää välillä tulkitsevan käyttäjän klikkaukset poista-napin painallukseksi, eikä vahvista poistoa. Aika paha bugi. En siis klikkailut lähelläkään poista-nappia.

Testiin vähän tomerampaa keulaa (36 Rhythm 170mm) ja 2 asteen anglesetti. Ajatus oli vaihtaa koko pyörä mutta kun ainut kiinnostava korvaaja maksaa 6k (Husqu HC8) niin jäi vielä vaihtamatta.

Lähetetty Mobira Citymanista Tapatalkilla
    Jsavilaa muokkasi tätä : 09.07.2020 at 07.39
    Ei riemulla rajaa kun SuperMörrillä ajaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jsavilaa Katso viesti
    Testiin vähän tomerampaa keulaa (36 Rhythm 170mm) ja 2 asteen anglesetti. Ajatus oli vaihtaa koko pyörä mutta kun ainut kiinnostava korvaaja maksaa 6k (Husqu HC8) niin jäi vielä vaihtamatta.

Lähetetty Mobira Citymanista Tapatalkilla
    Aika keula pystyssä kulkee ainakin kuvan perusteella. Varmaan hyvä alamäkeen, mutta miten ylämäessä, nosteleeko herkästi keulaa?

Onko täällä Neuron:ON 7.0 uudemman mallin omistajia? Tuliko teillä pyörän mukana laturiin adapteria, jolla voi ladata akkua irrallaan? Minulle tuli ainostaan laturi, joka sopii pyörän rungossa olevaan latauspisteeseen. Adapteri olisi kyllä pakollinen Suomen talveen, että pystyy lataamaan akkua sisällä.

Täällä sama pyörä ja ei tullut mulle adapteria. Pyörän esittelyssä mainitaan näin: ”Akku on helppo irrottaa ladattavaksi kotona tai ladata paikallaan. Laturi on tarpeeksi kompakti repussa kuljetettavaksi.” Minä sain tästä sen kuvan että mahdollinen adapteri tulisi mukaan. Ohjeiden mukaan akkua ei sais ladata kylmässä, eli adapteri pitäisi mielestäni olla pakollinen.

Muutenkin erikoista että kun otti uuden pyörän paketista pyydettiin (sillä runkoon kiinnitetyllä lapulla) nimenomaan irroittamaan akun ja lataamaan sen. Hetken aikaa hain adapteria paketista...ei löytynyt..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Puhuri Katso viesti
    Täällä sama pyörä ja ei tullut mulle adapteria. Pyörän esittelyssä mainitaan näin: ”Akku on helppo irrottaa ladattavaksi kotona tai ladata paikallaan. Laturi on tarpeeksi kompakti repussa kuljetettavaksi.” Minä sain tästä sen kuvan että mahdollinen adapteri tulisi mukaan. Ohjeiden mukaan akkua ei sais ladata kylmässä, eli adapteri pitäisi mielestäni olla pakollinen.

Muutenkin erikoista että kun otti uuden pyörän paketista pyydettiin (sillä runkoon kiinnitetyllä lapulla) nimenomaan irroittamaan akun ja lataamaan sen. Hetken aikaa hain adapteria paketista...ei löytynyt..
    Joo itsekkin nappasin akun irti niin kuin ohjeessa käskettiin ja muka rupesin laittamaan akun ensimmäisenä lataukseen, että olisin päässyt samana iltana vielä koeajolle. Hermo meni sitten kun en löytänyt sopivaa johdon päätä, että ois saanu akun lataukseen. Ajattelin jo hetken, että ei pysty lataamaan näillä vehkeillä ollenkaan kunnes hoksasin, että rungossa on paikka pistokkeelle. Ohje oli selvästi tehty vanhemmalle mallille.

Kyllä minusta olisi tärkeämpi, että akun pystyy lataamaan akku irti. Harvempi varmaan latailee akkua pyörässä kiinni.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti t.j.k Katso viesti
    Onko kokemusta näistä / tästä firmasta? (oletko itse tilannut noita tuolta). Pitäisi itselläkin hommata näitä, pikkuhiljaa taitavat lähestyä vaihtokuntoa.
    Työn puolesta on tullut firmaa käytettyä paljonkin. Luotettava putiikki.

Shimano Steps E8035 504 Wh akku ilmeisesti tarvisi sm-bte 80 sovittimen, että voisi ladata akkua Neuron ON 7.0 mukana tulleella laturilla. En löytänyt niitä mistään. Tuntuu olevan joka paikasta loppu tai jotain. Onko joku löytänyt?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti simtee Katso viesti
    Aika keula pystyssä kulkee ainakin kuvan perusteella. Varmaan hyvä alamäkeen, mutta miten ylämäessä, nosteleeko herkästi keulaa?
    Nyt pääsi vetämään pari kunnon testilenkkiä. Keula tuntuu ajossa kevyelle ja menee juurakoissa/kivikossa tosi vaivattomasti. Samoin ojat ja montut ei tuu niin pahasti silmille kuin aiemmin. Ei kutenkaan nostele sen enempää keulaa nousuissa kuin ennenkään. Kahvasuojat vois olla jees kun lyö oksat vähän eri tavalla kynsille kuin luomulla ajaessa. Tänään vaihoin kammet 165millisiin että ei löis kivet niin pahasti kampiin.
    Ei riemulla rajaa kun SuperMörrillä ajaa!

Viime keskiviikkona DHL kuski pudotti 2020 mallisen Neuron On 8.0:n pihalle. Toimitus tuli juuri sen aikataulun mukaan mitä toukokuun lopulla tilatessa lupasivat. Quick Start guide oli tosiaan 2019 malliin, eikä täsmännyt pyörään. Lisäksi mulla oli satulatolpan vaijeri irti pystyputken sisältä, vaati pientä säätöä että sain sen korjattua, kun oli mulle ihan uutta tekniikkaa. Mutta muuten tuli tosi hyvä vaikutelma pyörästä, tosin eka uusi fillari mulla varmaan yli 10 vuoteen ja eka oikea maastopyörä ikinä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Joonas123 Katso viesti
    Shimano Steps E8035 504 Wh akku ilmeisesti tarvisi sm-bte 80 sovittimen, että voisi ladata akkua Neuron ON 7.0 mukana tulleella laturilla. En löytänyt niitä mistään. Tuntuu olevan joka paikasta loppu tai jotain. Onko joku löytänyt?
    Joo, asun Turussa niin kävin Canyonin toimipisteessä ostamassa sovittimen. Samalla tuli paljon hyviä neuvoja ja vinkkejä tällaiselle nöösille

Moi,

Tervehdys foorumille, täällä uudella vm. 2020 Neuronn 7.0 -pyörällä ajava kuski.

Onko kellään muulla vastaavia ongelmia kuin minulla: näytössä kiinni olevista johdoista toinen tuntuu irtoavan todella helposti. Erityisesti, jos ajaa kovempaa hieman epätasaisemmalla alustalla, tuntuu tuo johto irtoavan varsin kevyesti. Tällöin järjestelmä sammuu ja avustus luonnollisesti lakkaa. En ainakaan vielä ole keksinyt miten tuon saisi jotenkin tiukemmin näyttöön kiinni.

Kyseessä siis johto, joka ainakin minulle toimitetussa pyörässä oli kytkemättä, kun se paketissa saapui minulle.

Onkos kellään kokemuksia lastenkuljetusvaunun kiinnittämisestä neuroniin?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pepe777 Katso viesti
    Moi,

Tervehdys foorumille, täällä uudella vm. 2020 Neuronn 7.0 -pyörällä ajava kuski.

Onko kellään muulla vastaavia ongelmia kuin minulla: näytössä kiinni olevista johdoista toinen tuntuu irtoavan todella helposti. Erityisesti, jos ajaa kovempaa hieman epätasaisemmalla alustalla, tuntuu tuo johto irtoavan varsin kevyesti. Tällöin järjestelmä sammuu ja avustus luonnollisesti lakkaa. En ainakaan vielä ole keksinyt miten tuon saisi jotenkin tiukemmin näyttöön kiinni.

Kyseessä siis johto, joka ainakin minulle toimitetussa pyörässä oli kytkemättä, kun se paketissa saapui minulle.
    Ei ole ongelmaa, mutta toinen niistä johdoista oli mullakin kytkemättä. Se pitää työntää paikalleen voimaa käyttäen niin että se naksahtaa. Mulla on se on pysynyt hyvin kiinni.

^^Paras olisi käyttää sitä Shimanon työkalua noiden johtojen asentamiseen. Mahtoiko tulla Neuronin mukana?
    Ride and Smile!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pepe777 Katso viesti
    Moi,

Onkos kellään kokemuksia lastenkuljetusvaunun kiinnittämisestä neuroniin?
    Minä laitoin lastenvaunun niin, että työnsin 6mm kierretangon taka-akselin läpi. Taka-akselissa oli valmiiksi sopiva läpireikä. Thule myy kyllä ihan virallisiakin versioita, jolla saa kyllä vaunun sopimaan pyörään ku pyörään jos ei itse viitsi värkkäillä

^^^Pitäisi olla mukana sellainen musta muovinen työkalu sen johdon kytkemiseen. Näin ainakin Neuron 2019 mallissa, jossa myös tuo johto oli irti paketissa.

Hei, miten neuronn 7 vs 9 erot? Onko hintaeron arvoinen? Ja miten neuronn s koon pienemmät renkaat yms haittana vai plussana 168cm pitkälle?

No paremmat jarrut, vivut ja keula näkyy olevan ysissä nopealla vilkaisulla. Koska eivät seiskassakaan ole huonot niin nuukana ihmisenä ostaisin seiskan ja käyttäisin säästyvän tonnin johonkin muuhun.

Okei, näin alottelevana harrastajana olen vähän kääntymässä tuon neuronin puoleen. Onko s koon runkon jousitus riittävän hyvä maastossa ajamiseen vai kannattaisiko suoraan panostaa spectronin 150mm jousitukseen?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iivoge Katso viesti
    Onko s koon runkon jousitus riittävän hyvä maastossa ajamiseen?
    On

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jsavilaa Katso viesti
    Nyt pääsi vetämään pari kunnon testilenkkiä. Keula tuntuu ajossa kevyelle ja menee juurakoissa/kivikossa tosi vaivattomasti. Samoin ojat ja montut ei tuu niin pahasti silmille kuin aiemmin. Ei kutenkaan nostele sen enempää keulaa nousuissa kuin ennenkään. Kahvasuojat vois olla jees kun lyö oksat vähän eri tavalla kynsille kuin luomulla ajaessa. Tänään vaihoin kammet 165millisiin että ei löis kivet niin pahasti kampiin.
    Ilmeisesti siis ihan ok ajettava? Mielessä olisi kokeilla pistää omaan neurononiin 150 mm ilmaruoto 130 mm tilalle.

Samanlaisia aiheita

1. Vastaukset: 7
    Viimeinen viesti: 17.05.2019, 18.39
  2. Canyon neuron cf
    By Mönkiäinen in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 0
    Viimeinen viesti: 14.05.2019, 16.41
  3. Neuron al 8 0
    By nenokkias in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 19
    Viimeinen viesti: 12.10.2018, 10.30
  4. Vastaukset: 3