HephaElectrobikeGiantFillari
Sivu 106 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 56 96 104 105 106 107 108 116 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.151 - 3.180 / 4424

Aihe: viimeisin harkintasi?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Pitäisiköhän tämän kaiken gravel, am, trail jne. vaahtoamisen keskellä ostaa XC-jäykkäperä. Kevyt sellainen ja vielä alumiinia. Ajella sitten sorateitä, polkuja ja metsäautoteitä kaikessa rauhassa helvetin väärin. Ihan niin kuin silloin joskus kun kukaan ei ollut kuullut mitään mistään vitun gravel grindauksesta vaan sorateitä ajeltiin kuten aina ennenkin oli tehty.
    Noni. Kohta alkaa parta kasvamaan ja vannejarrut kiinnostamaan. Sitä se ikä tekee.

F. Kotlerburg Guest
    Eipä oo muuten helppo case. XC-jäykkäperät ei ole vissiin muotia ja monen merkin mallisto on hyvinkin suppea ja parhaatkin alumiiniset melkoista ripulia osiltaan. Tätä se halpa lapsityövoimalla pyöritettävä kuiturunkoteollisuus teettää.

Perinteisesti halvat jäykkikset rakennellaan b-d:n alelaarin antimista.

F. Kotlerburg Guest
    Niin on perinteisesti, mutta nyt ko. laari on kovin kuiva.

Minäkin kasasin korillisen tavaraa ja silmäilin alesivutkin, oli noita 14 sivullista, täytyy nuo selata, kun jotain oikeatakin tilaa, nyt ei noissa ollut muuta kuin mielenkiintoista.

Elokuussa tulee täyteen tasavuosia ja jonkinmoista reissua olen miettinyt. Ensin mielessä oli Hanko ja maantiefillarointi siellä, mutta saaristo voi olla vähän tukkoinen tänä vuonna. Nyt vahvana ehdokkaana Koli, jossa olen käynyt viimeksi pentuna. En edes muista miten vanhana.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

^Kolilla voi olla ruuhkaa mutta siellähän on sitä ympäristöä muuallakin kuin huipulla.
    --

Pitäskö polkee kohtuullisen matkan päähän mökiltä johonkin leiri/laavupaikkaan missä en ole ennen ollut ja jopa yöpyä.. jos repun ottais matkaan vois ehkä teltankin saada mahtumaan mukaan cycloon.
    Tai sit vois meloa jokea ja koskea kauas, yöpyä, meloa lisää ja liftata kajakin kanssa takas mökille.

En tiedä onko ruuhkattomia matkakohteita tänä kesänä Suomessa olemassakaan, mutta jonnekin ulos luontoon jylhiin maisemiin tekee mieli.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Paljon hienoja paikkoja tuolla ja Pielisillä. X:n äiti oli tuolta suunnalta niin tuli käytyä aikoinaan aika monesti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ilmora Katso viesti
    ...ruuhkattomia matkakohteita...
    Mä olen funtsinut, että kuinka tässä mahtaa käydä. Onkohan sanottavampia ruuhkia oikeasti missään?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Mä olen funtsinut, että kuinka tässä mahtaa käydä. Onkohan sanottavampia ruuhkia oikeasti missään?
    Jaa, kyllä täällä landella oli jo viime viikonloppuna aikamoinen huiske. Ihmiset on ihan unohtanut kaikki turvavälit ja säännöt ja palloilevat ympäriinsä koko perheen voimin, kaveriporukoissa tai sitten isoilla porukkalenkeillä, mopomiiteissä ja prätkillä. Itse viitsinyt mennä lähellekään kauppaa sinne tungokseen.

Myös matkailuautojen ja -vaunujen määrä on ollut huomattavan paljon suurempi kuin aiemmin. Verrattuna tälläiseen normikesäloma-ajan viikonloppuun.
    *

^mutta kunhan baarit aukeavat niin suurin osa porukkaa astuu sisään. Kansallispuistoihin ja retkeilyalueille tulee taas tilaa.

Toki itsekin pitää pysytellä kotimaan rajojen sisällä kun Norjaan ei tällä tietoa ole ulkkareilla asiaa.

Tossa vieressä Kansallispuiston lähiparkkiksella oli perjantaina enemmän autoja kuin mitä oon ikinä nähnyt, pitkälti tien varressa myös. Tosin HS:n artikkeli saattoi vaikuttaa aika paljon ...

Nickname Guest
    Työnteon lopettaminen ja 3-4kk loman pitäminen

tempokisu Guest
    ^^ jne. sama huomio, populaa kun viimeistä kesäpäivää viettämässä rannalla, kauppojen parkkipaikat ihan täynnä ja sai todella tarkkana olla kun fillaroi kotiin kauppojen vierestä kulkevalla kelvillä.

Mutta ehkä se on vaan luonnon merkki että tietynlaiset nukkekuvat on tehty ja kannattaisi lopettaa stressaaminen "onko kuvauskeliä..." ei ole enää värit kuten ennen enkä tiedä missä vika. Olen kyllä itekin kyllästynyt "valkoinen laituri sininen taivas"-kuviin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ilmora Katso viesti
    En tiedä onko ruuhkattomia matkakohteita tänä kesänä Suomessa olemassakaan, mutta jonnekin ulos luontoon jylhiin maisemiin tekee mieli.
    Ryläyksellä Kolin vieressä Herajärven kierroksella ei ollut kuulemma ketään, Kolin huipulla toki.
    --

Pitäsköhän alistua palkkatöihin .. tavallaan mielenkiintoinen ja itsenäinen prokkis olisi ehkä

Harkitsin lenkille lähtemistä. En lähtenyt. Nyt on liian hyvät olosuhteet. Sataisi edes, niin voisi sanoa, että olisin lähtenyt, mutta kun satoi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nickname Katso viesti
    Työnteon lopettaminen ja 3-4kk loman pitäminen
    Tämä olisi kyllä harkinnan arvoinen. Juuri tänään yksi duunikaveri ilmoitti, että jää lomautukselle 2.6. ja palaa töihin syyskuun alussa. Nakitti mulle sitten omat kesän ajan asiakaskontaktoinnit.

Mulle maistuisi 2kk lomautus ja siihen 5 viikon kesäloma päälle.

^menee tosiaan "kesäloma"kin harkintaan jos tässä meinaa palkkatöihin ryhtyä

Meillä peloteltiin lomautuksilla, mutta tällä tietoa ei olisi tulossa. Olisi kyllä maistunut hieman pidempi kesäloma.

Tulispa joku lottovoitto ja voisi lopettaa työnteon, ei kiinnostaisi enää.

tempokisu Guest

Niinpä, tosin en lopettaisi työntekoa mutta tekisin ihan toisenlaisia hommia kuin nyt ja palkatonta työtä siis.

Integrity Toys virtual convention paketti? 575dollaria. Siihen sisältyy 4 nukkea -joista tarvii enää maksaa postikulut ja nuket tulee postikulupaketilla. Lisäksi mahdollisuus ostaa muita convention nukkeja, eli ei tarvi kytätä jälleenmyyjiltä 3 x alkuperäiseen hintaan.
    Vai katsoa jos tykkää jostain ja kytätä sitä eurooppalaiselta jälleenmyyjältä.
    Kolmesta viimeisimmästä conventionista olen tykänny kahdesta nukesta ( joita olen sitten ostanu useampiakin)...mutta tämä on 25v-convnetion nimeltään "Legendary".
    Kiinnostaisi toi mahdollisuus, toisaalta jos ei sitten tykkää ollenkaan mistään.
    Tässä on puolitoista päivää aikaa harkita. Etukäteen kyllä aattelin etten osta ikinä mitään näkemättä mitä on ostamassa.

Meillä peloteltiin lomautuksilla, mutta tällä tietoa ei olisi tulossa. Olisi kyllä maistunut hieman pidempi kesäloma.

Mites nelipäiväinen viikko? Mietin kanssa jos olis vaikka kaks/kolme viikko töissä ja yhden lomalla ..

Itellä tosiaan seuraava "kaupallinen" työ näillä näkymin joulukuussa, ihan hyvin pärjäisi sinne. Sit menis vapaus ja vapaa-aika jos tekis muille, muut projektit kärsis ja myös omien "tuotteiden" kehittely mutta nyt olis kyllä kiinnostava juttu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    Mites nelipäiväinen viikko?....
    Sellaista tässä juurikin tekemässä touko-kesäkuun. Vaikuttaa kivalta.

tempokisu Guest
    ^ kolmipäiväinen on kivempi, ja jopa kaksipäiväinen jos on töitä. Kamalalta tuntuisi jos olisi koko ajan töitä ja sitten kerran vuodessa se kesäloma - jos just siihen väliin sattuu sadekausiviikot niin kyllä harmittaa. Paljon parempi että on pientä lomailua useammin.

Möin rakkaimman vaaterekkini, mikä on ollut matkassa Rovaniemen kouluajoilta saakka. Auuts, niin ennenkuin sain taas järjen päähän, harkitsin sekunnin perunko kaupat. Mutta aika aikaa kutakin.

tempokisu Guest
    ..pitkään miettinyt ja harkinnu, ja todennu että en lähde edes yrittämään ostaa convention-ticketiä ( kuuden maissa at noon, Chigaco time....että pitäisi kytätä sitten aamukolmelta..). Convention on vasta lokakuun lopulla, voi olla että koko nukkeharrastus ei enää silloin kiinnosta ja kun ei edes tiedä mitä saa.

mutta tämmöinenkin maski kiinnostaisi:

oho, sori, tuli vähän iso kuva...

tempokisu Guest
    Liittyen edelliseen kun ajattelin samaan tilaukseen... isäni ilmoitti että ei tule maalaamaan mun vessa-kylpyhuoneen seiniä ja laattoja. Joten ostan sitten suihkuverhon ja laitan sen pyykkinarulle. Jos ei muuta niin kiva katsella.
    Mutta ottaako
    a. värikäs "swim of the lamps"
    b. yksivärinen valkoinen tai musta jossa on ISO merinahkiainen

ehdotuksia? mä olen nimittäin kohdan a. kannalla......perusteluna että kun kerta ei ole mikään tyylikäs vessa, niin otetaan sitten värikäs printti, sellainen joka ei sovi mutta on kiva.

Se että laittaisiko saunan tuohon pihalle vai ei. Painostus perheen puolelta on kova ja kyllähän se sauna sopisi kuin nenä päähän. Laitoin sitten kyselyä valmistajalle järjestelyistä kuljetuksen suhteen...
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    Se että laittaisiko saunan tuohon pihalle vai ei. Painostus perheen puolelta on kova ja kyllähän se sauna sopisi kuin nenä päähän. Laitoin sitten kyselyä valmistajalle järjestelyistä kuljetuksen suhteen...
    Täällä on sama pohdinta päällä. Vaikea valinta, yksi toisi koko saunan kuorma-autolla ja nostaisi hiiabilla paikoilleen, eritasoisia paketteja saa tontille kuskattuna ja toki voi itse pitkästä puusta rakentaa. Ensimmäisessä vaihtoehdossa laihtuu lompakko ja viimeisessä mies ja vapaa-aika.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    Se että laittaisiko saunan tuohon pihalle vai ei....
    Meinasitko puukiukaan laittaa?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •