HephaFillariGiantElectrobike
Sivu 311 / 373 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 211 261 301 309 310 311 312 313 321 361 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 9.301 - 9.330 / 11177

Aihe: Pyöräsi kuva Vol III

^ Miten paljon kilsoja takana noilla kiekoilla ja mitä fiiliksiä ? Osto kummittelee takaraivossa, kun ei tuohon rahaan oikein muitakaan kuitukiekkoja ole tarjolla.

Aloittelijan tuore hankinta:

Haibike xDuro Allmtn 3.0

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SamiMerilohi Katso viesti
    Jyrkästi eri mieltä renkaista! Mun XC-pyörässä on 27,2 mm satulaputki ja siihen en yli 120 mm hissitolppaa löytänyt. 80-120 mm vaihtoehtoja on jonkin verran. Laitoin itse satamillisen ja se kyllä riittää pyörän käyttötarkoituksessa erittäin hyvin.

Todella hieno Focus.
    Tuli nyt hankittua hissitolppa ja allekirjoitan kyllä hyödyt - kummasti löytyy ohjaamossa tilaa ihan vaan 10cm satulan pudotuksesta. Valinta oli Ascend II 100mm dropilla ja ulkoisella vaijerilla. Jäi maksamaan 137€ postikuluineen, Wigglestä.
    Joku fillariasentaja tiesi varoittaa Ravenin putkimutkat liian ahtaiksi hissitolpan sisäiseen vaijerointiin. Tiedä sitten... Otin varman päälle.

Kiekko-ja rengaspäivitystä apustus-Neuroniin.

Lähetetty Mobira Citymanista Tapatalkilla
    Ei riemulla rajaa kun SuperMörrillä ajaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    ^kippurasarvi Brilleauxilla? Nähdäänkö jalassa vielä succicsetkin joskus?
    Ei siihen kauaa menny. Kävin myös maantiellä. Big mistake. Mun pitää kai saada maantiepyörä.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti petewow Katso viesti
    ^samixet

Noita saa mustakylkisinäkin, niin olis pitäny ostaa semmoset. Tosin kuvan pyörä (ja renkaat) on jo myyty, niin ei sillä sen väliä

Näistä innostuneena mä tilasin ne mustakylkiset versiot odottamaan resoluten puhkeamista

Katotaan jos tämä pysyisi yli vuoden taloudessa. OPEN UP Sram Force AXS 2*12 ja 3T:n kuituiset putkiosat. Kuitukiekot sitten joskus kun on rahaa taas. Nyt nuollaan nämä haavat ensin lompakosta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sotanorsu666 Katso viesti
    Katotaan jos tämä pysyisi yli vuoden taloudessa.
    Kyllä tuossa ainakin ainesta on pidempiaikaiseksi sijoitukseksi Komea vehje!

Isomahaisten setämiesten mukavuuspyörä, kaulaputkikin katkomatta.

Hieno Openi!
    *** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***

Katotaan jos tämä pysyisi yli vuoden taloudessa. OPEN UP Sram Force AXS 2*12 ja 3T:n kuituiset putkiosat. Kuitukiekot sitten joskus kun on rahaa taas. Nyt nuollaan nämä haavat ensin lompakosta
    Müllistavaa!! Onnea eroottisesta grävellysvihreästä ja nautinnollisia kilometrejä!
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Tuotetaan vaihteeksi sisältöä foorumille.Ei missään mielessä performance,vaan enemmänkin mansikkatuutti.Kuva räpsy,eikä sekään kovin ortodoksinen,toivottavasti kelpaa foorumilaisille.

^ Miten paljon kilsoja takana noilla kiekoilla ja mitä fiiliksiä ? Osto kummittelee takaraivossa, kun ei tuohon rahaan oikein muitakaan kuitukiekkoja ole tarjolla.
    Näillä 650b kiekoilla ei vielä ole kuin ehkä reilu tonni ajeltu (loppuvuodesta 2019 hankittu) - ei ongelmia. Alkuperäiset tubeless teipit ja venttiilit käytössä ja parit renkaanvaihdot on tehty. Painot oli muistaakseni kymmenien grammojen tarkkuudella luvatut. Löytyy myös kolme muuta primen kiekkosettiä noilla samoilla navoilla (sekä yhdet "black edition" eli ilmeisesti vähän paremmat navat) eikä noissakaan yhdessäkään ole ollut mitään ongelmia. Varmaan reilu 10k yhteensä noilla tullut ajoa. Adaptereita löytyy hyvin eri akseleille ja XDR pakkakin käy 25€ vaparilla.

50mm G One speed puolestaan oikein mukavaa ja rullaavaa kyytiä.

Kyllä nyt kelpaa ku sai mätsäävän satulan gräveliin

Kyllä se on ihan ajettava polku...

^jos mulle joskus tulee sininen fillari niin sen sävy tulee olemaan just toi

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Kuitukiekot sitten joskus kun on rahaa taas. Nyt nuollaan nämä haavat ensin lompakosta
    Prime Kanzat sai 650b kokoisena XDR-vaparilla vähän reilulla 600€urolla wigglestä, joten aloitetaan niillä nyt hiilikuitukiekkoilu OPENin kanssa ja päivitellään sitten parempiin, jos on tarvetta ja rahaa. Kauanhan siinä kesti

Canyon sai kolmannelle ajokesälleen uusia osia. Sram gx-sarja vaihtui Shimanon xt-vipuun ja slx takavaihtajaan ja takapakkaan ja xtr-ketjuun. Takakiekko Dt swiss M1700 sarjalaiseen (alkup M1900) shimanon 12-microspline vaparilla. Gripit tuli myös uusittua. Niin ja renkaiksi 2.4 wt levyiset Maxxis DHRII exo+ ja DD mutta nyt väliaikaisesti takana Schwalben Hanssi.

Uusi Occam

edit: nyt ainakin linkin kautta näkyy.

https://photos.app.goo.gl/EAVtJC8CCdsmFYhQ6
    Jasbutin muokkasi tätä : 06.06.2020 at 22.18 Syy: korjaus

Ei näy kuva vielä Jasbutin.

Enpä ole vähään aikaan nauttinut ”kippurasarvella” ajelusta kuin nyt tällä. BMC Urs.

-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

^Perhana sentään ku olen tuota miettinyt vanhana BMC-miehenä. On todella mielenkiintoinen. Tunteeko se elastomeerin vaikutuksen ajossa kuinka hyvin?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dalmore Katso viesti
    Enpä ole vähään aikaan nauttinut ”kippurasarvella” ajelusta kuin nyt tällä. BMC Urs.
    BMC URS oli itselläni myös pitkään takaraivossa kummittelemassa, mutta ostin sitten tuon open upin, kun sattui sopivaa tavraa tarjolle sopivaan hintaan. Tuo on kuulopuheiden mukaan aika mukava runko ajella.

Kippurasarvet on niin 2010-lukua. 😊
    The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Twostroke, Occam, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Farina Katso viesti
    ^Perhana sentään ku olen tuota miettinyt vanhana BMC-miehenä. On todella mielenkiintoinen. Tunteeko se elastomeerin vaikutuksen ajossa kuinka hyvin?
    Kyllä ainakin mun persikka tykkää. Nykyisellä peruskarhealla asfaltilla huomaa kovemmilla paineilla ajaessa. Hiekkatiellä matalammilla paineilla isompi rengaskin suodattaa, mutta sanoisin toimivaksi. Itse olen erittäin tyytyväinen hankintaan.
    -Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

Tykkää crcm:n Planet X:stä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dalmore Katso viesti

No oliko pakko tuo kuva laittaa . Hiton hieno!

Soranjauhin retkimoodissa parin päivän kivalla reissulla

^ Hienoa, oranssi pullokin on aitiopaikalla katsomassa maisemia. Pari kiperää kysymystä a) mitkäs nuo kiekot on ja b) miksi kheipraid-mustekala menee hanurin alta, eikö se haitanne tunnelmaa ja voisiko se matkustaa myös satulakiskon ylite
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti crcm Katso viesti
    Kippurasarvet on niin 2010-lukua. 
    Tämä ol' sairaalla tavalla hieno.
    -L.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja