Muovikiekot ja xc kumit, - 900g
![]()
Muovikiekot ja xc kumit, - 900g
![]()
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Hieno mopo.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
^^Oliko rullaavuudessa parannettavaa![]()
Eikös siinä aina ole?
Tuo nyt on tuommoinen perus lenkki setuppi, höntsä enskaan toiset kiekot ja kumekset +900g.
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Pyörä saapui eilen ja eka lenkki heti kasauksen jälkeen. Tänään ensimmäinen korjaus ja toinen lenkki. Hienosti kulkee ja erityisesti kiipeää iskari auki kuin jäykkäperä mutta pompottamatta.![]()
Hyvätasoinen teräspyörä on puuttunu kalustosta tovin, ei puutu enää, Niner Sir 9 853 Reiskan putkesta. Vierastan tosi pahasti 29 kumia, niinpä alle lipsahti 27.5 setti. Paiskaan kokeeksi alle 2.8" G-Onet jahka ne saksasta saapuu, nyt alla olevilla Burteilla mankeli liikkuu aikas ripeästi.
Lähetetty Mobira Citymanista Tapatalkilla
![]()
Ei riemulla rajaa kun SuperMörrillä ajaa!
Hieman meinasi pyöräkuumetta pukata päälle mutta asiaa tarkemmin harkittuani päädyin ostamaan uudet kiekot nykyiseen maantiefillariini. Halusin enimmäkseen mahdollisuuden käyttää 28mm leveitä tubeless-renkaita ja nämä uudet kiekot toimivat oikein hyvin siihen tarkoitukseen. Levyjarrut tästä uupuvat mutta Suomessa en niitä tarvitse kun maantielenkit ajan kuivilla keleillä.
Kyllähän tuosta tuli ihan kuin uusi pyörä (ainakin omaan silmään)
Laitetaas pari omaa laitetta tähän ketjuun.
Ensimmäisenä viime talvena rakentelemani Specialized S-Works Shiv Tri. Runko löytyi ebay:n kautta Lontoosta. Aito McLaren S-works se ei ole, sillä Shiv:stä ei tehty koskaan McLaren versiota. Tuohon teemaan rungon on maalannut briteissä Argos Racing Cycles. Ohjaamo ja jarrut Tririg:ltä. Tällä oli tarkoitus mennä tälle kesää kovaa esim Tahkolla. Edit: ja nyt kun kuvaa katselen, taitaa olla etukiekon pyörimissuunta väärinpäin. Metriäkään sillä ei vielä ole ajettu niin eipä isoa vahinkoa ole aeromenetyksistä päässyt syntymään
Toisena Focus Izalco. Hankin pyörän graigslististä kun 2015 muutin Kaliforniaan vuodeksi. Pyörä on Team Jelly Bellyn kisakampe kaudelta 2012, jolloin Bernard Van Ulden ajoi sillä ainakin Tour of Californian. Ostin pyörän tiimin mekaanikolta, joka kertoi esimerkiksi että Red etuvaihtajan sijaan prot valitsivat usein Forcen joka oli varmatoimisempi, niin tässäkin pyörässä. Ilmeisesti Sramin uusi yaw teknologia ei vielä ollut ihan vimosen päälle valmis. Ajelin fillarilla kymmeniä kertoja Mt Hamiltonille ja Mt Diablolle, sittemmin Suomeen palattuani pyörä on palvellut lenkkipyöränä selkeästi pienemmissä nousuissa Oulun seudulla. Kuva on viime kesältä kun parantelin vielä välilevynpullahdusta. Stemmi on tästä syystä vaihdettu lyhyempään ja sojottamaan ylöspäin. Alkuperäinen toki on tallessa. Alkuperäinen Jelly Belly juomapullokin löytyi viime talvena autotallia siivotessa.
![]()
Aina on ollu maastopyörä alla. Eli elämän ensimmäinen lenkki cyclolla takana, on se nopee! Ja helkkarin hauska ajettava. Kyllä tolla työmatkat suhauttaa!
Sent from my iPhone using Tapatalk
brilleaux muokkasi tätä : 17.05.2020 at 10.08
^kippurasarvi Brilleauxilla? Nähdäänkö jalassa vielä succicsetkin joskus?
Sama kuin autokuumeessa, hanki uudet vanteet tai virityslastu
^^Cinelli on aina taidetta.
Pyöräily on kivaa!
Pitäähän se vanha luottopelikin tänne tuupata. Ihan vakio Cressu, vähän kaposemmilla renkailla. Palvellut jo 16 vuotta työmatka-, hyöty- ja kuntoilulaitteena.
![]()
Oma Kona Mahuna Lappeenrannan rannalla.
Eipä ole ihan hetkeen tullut tännekään kirjoiteltua mutta keväthuollosta innostuneena ajattelinpa tulla pilaamaan nättien pyörien kuvavirran.
Tallin ainoa konkeli, meikäläisen all arounder, Bar hopper, kauppakassi, työmatkakulkine, familywagon, kuntoväline ja retkikulkine sai uudet kumit, satulan ja tupit. Hyvin on kyllä mattapulveriin paska jymähtänyt kiinni.
![]()
Sunnuntai aamulenkillä tuli napattua pari kuvaa Konasta
Levyt vaihtuu kohta shimanon omiin ja pulloteline lähtee veks
![]()
Säädöt tehty ja eiku ajamaan
Lähetetty minun GM1903 laitteesta Tapatalkilla
^ õüjëëž, sanoi turkmenistanilainen! Tilasin itsekin BMC-projektiin ärsyttävästä-kakkosesta Mezcal/Barzo-tanwall-kombon kohtuulliseen hintaan. Värimaailmakin tulee olemaan aika samanlainen kuin Canyonissa![]()
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Ostin fillaritorilta uudet renkaat vanhaan sotaratsuun, kun olivat niin saatanan ruman väriset ja sai varmaan sen takia aika sopivalla hinnalla(uutta vastaavat 40€/pari), että pakko nuo oli ostaa pois kuleksimasta. Tuo Panaracerin Gravelking SK on kuitenkin ihan hyvä ja mukava rengas ajella. Enkä nyt tiedä onko ne edes niin hirveän näköiset tuossa pyörän allaNo on ne kyllä...
![]()
Hyvältä ne ainakin tossa pyörässä näyttää
^samixet
Noita saa mustakylkisinäkin, niin olis pitäny ostaa semmoset. Tosin kuvan pyörä (ja renkaat) on jo myyty, niin ei sillä sen väliä
![]()
Maantiepyörä alkaa olemaan jo kesäkunnossa! Vielä pientä säätöä tankoteippien ja voimansiirron kanssa 2x11 -> 1x11.
![]()
Tällaisella pyörällä aloitin harrastuksen kolmisen kuukautta sitten. Kyllä on mukavaa hommaa!
![]()
Eteen tulee vielä Spessun Pizzalaatikko ja taakse hopea tarakka. Taakse tulee isommat harmaat tarakkalaukut ja eteen pienemmät mustat.
![]()
kesärengastettu Pickenflick (50mm G-one speed)
![]()
Kirjanmerkit