HephaElectrobikeGarminGiant
Sivu 66 / 110 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16 56 64 65 66 67 68 76 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.951 - 1.980 / 3294

Aihe: Mitä teit äsken?

tempokisu Guest
    Herättyäni päiväunelta ....autsista, peukalo napsuu ja on kipee. Poistin hyväntuulenpostaukseni, iloitsin liian aikaisin tai ylipäätään. Piruvie, päiväunet on vaarallisia - peukalo voi mennä sijoiltaan ( tai jotain) vaikka nukun ihan paikallani selältään ( en siis kääntyile tms. peitto on täsmälleen siinä asennossa mikä oli unille mennessäkin)

Putsasin grillin. Kohta kanavartaat tulille

Söin vaimon hetki sitten leipomia sämpylöitä. Nam.

Nakkasin krossarin jämäkiekot metallinkeräykseen. Jarrulevyt otin irti ja jemmaan jos vaikka joskus olisi käyttöä... Saapa nähdä, onko läskibyörän kiekolle kiinnostusta vai nakkaanko senkin ensi viikolla menemään.

Leivoin kaksi pellillistä valkosuklaa-cashew-inkiväärikeksejä.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Asemoin wlan-reitittimen uuteen positioon.

Pitsaa tein. Frouvan kanssa. Hänelle kanapitsaa ja mulle jauheliha-. Pitsapuritaanit älköön vaivautuko...

Söin perhepitsan. Pysyy linjat kunnossa

Linssikeittoa chorizolla ryyditettynä, näitä mökkiaikojen vakioruokia...

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Pitsaa tein. Frouvan kanssa. Hänelle kanapitsaa ja mulle jauheliha-. Pitsapuritaanit älköön vaivautuko...
    En mä ymmärrä niitä pizzakitinöitä ja artikkeleita siitä miten _oikeaan_ pizzaan ei kuulu sitä eikä tätä... Eikö pizza alkujaankin syntynyt siitä, että se tehtiin ruokakaapin tähteistä? Itse tykkään aurajuusto-parmankinkku-ananaspizzasta ekstrajuustolla, enkä mieti kuuluuko se ananas sinne pizzaan vai ei. Jos haluan aitoa italialaista pizzaa niin menen Italiaan.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Ei ananasta pizzaan, ei ananasta minnekään!
    Jauhelihapizzahan on oikein hyvää, etenkin kunnon jauhelihasta tehtynä.
    Lidlissä on muuten oikein hyviä pizzapohjia kera kastikkeen myynnissä.

Ja asiaan, asensin uuden taka-akselin Fairlaneen jonka jälkeen korkkasin Karhun.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PK1 Katso viesti
    Ei ananasta pizzaan, ei ananasta minnekään!
    Kyllä ananasta voi syödä mutta pizzassa sen paikka ei ole. Tottahan se on että pizzaan on perinteisesti laitettu mitä kaapista löytyy, mutta ei mitään sinne kuulumatonta siihen laiteta...enhän mä esim.
    kenkälankkiakaan pizzaan laita vaikka sitä kaapista löytyy.

"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Ananas on ihan jees tuoreena ja ilman lisukkeita syötynä. Ruoan sekaan laittamista en ymmärrä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    ...enhän mä esim.
    kenkälankkiakaan pizzaan laita vaikka sitä kaapista löytyy.

Mulla taasen ei ole tapana säilyttää ruokakaapissa kenkälankkia. 🤭

tempokisu Guest
    ^^ ruoan sekaan, mä olen laittanu salaattiin mutta eihän salaatti ole ruokaa vaan lisuketta...myös jääpaloina toimii. Ananasta pizzaan? joskus nuorena tein pizzaa ja sinne laitettiin pohjan päälle jauhelihaa, tomaattisiivuja ja juustoraastetta.

^ mulla ei ole ruokakaappia, mutta vaatekaappi löytyy. Ja jääkaappi, siellä ne mun ruoat pääsääntöisesti on, hedelmät ja tomaatit on korissa.... Kenkälankkia ei löydy, varmaankaan, mikä se edes on....

Ruokakaappina ajattelen sellaista keittiön kaappia, jossa on esim. säilykkeet ja muut kuiva-aineet, jauhot, näkkileivät, tee, kahvi, makaroni yms.

Ananasta tykkään käyttää myös grillivartaissa ja nopeassa itämaistyylisessä katkarapukasarissa, jossa se tuo chilisoosiin makeutta, sekä tietysti myös salaateissa. Pizzaa teen laidasta laitaan, viimeksi valkoista parsapizzaa vuohenjuustolla.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ilmora Katso viesti
    Ruokakaappina ajattelen sellaista keittiön kaappia, jossa on esim. säilykkeet ja muut kuiva-aineet, jauhot, näkkileivät, tee, kahvi, makaroni yms.

.
    Niin, ei ole sellaista kaappia. Kahvia on kaapissa jossa on myös astioita ( joita en käytä ) ja noita muita mainitsemiasi ei ole missään kaapissa

tempokisu Guest
    Hyvä minä, oliko taas pakko...
    ...radiossa, Radio Suomessa oli että kerro mitä Radio Suomi on merkinny tms. sinulle > laita viestiä
    No kun just sieltä, kiitos merisään, sain nahkiais-inspiraation niin menin kirjoittaan tämän mun elämäni pelastaneen asian. Kuun viimeinen päivä on juhlalähetys jolloin käydään näitä radiosuomi-juttuja läpi, joillekin jopa soitetaan ja joutuvat suoraan lähetykseen...

tempokisu Guest
    Hyvä minä, oliko taas pakko...
    ...radiossa, Radio Suomessa oli että kerro mitä Radio Suomi on merkinny tms. sinulle > laita viestiä
    No kun just sieltä, kiitos merisään, sain nahkiais-inspiraation niin menin kirjoittaan tämän mun elämäni pelastaneen asian. Kuun viimeinen päivä on juhlalähetys jolloin käydään näitä radiosuomi-juttuja läpi, joillekin jopa soitetaan ja joutuvat suoraan lähetykseen...

ripustin tauluja. ?? en käsitä miten olen saanu aiemmin naulattua pienen naulan kiviseinään siten että kevyt taulu pysyy - nyt en saanu. Kehitin semmoisen viritelmän että toinen taulu on langalla roikkumassa toisen taulun alapuolella. Kaksi taulua laitoin vaate ( = tarvike)kaapin oveen, johon saikin naulan mukavasti naulattua.
    Siirtelin myös vähän kalusteita tulevaa isoa kala-akvaario-lamppua varten.

Tein puumajan pojan kanssa. Tai oikeastaan vasta lattian mutta sehän puumajassa on tärkeintä.

Hain verkot järvestä ja laitoin kalat savustumaan. Käynnistin Spotifyn varmaan lähes ekaan kertaan kymmeneen vuoteen ..

Söin aamupalan.

Katsellut kateellisena vierestä ohikulkevia maantiepyöräilijöitä. Oma fillari kun hajosi eilen.

Nickname Guest
    Spämmäsin foorumille kaikkea turhaa

Puuhastelin pestobroilerikiusauksen uuniin.

tempokisu Guest
    Laitoin nukkeja myyntiin huutonettiin.

K.Kuronen Guest
    Ajattelin vaihtaa työmatkakrossariin ketjut. Pesin myös pyörää vähän. Jarrut rahisivat ja ajattelin purkaa ja huoltaa Spyret. Päätin myös vaihtaa vaijerit ja kuoret, kun kerran työhön ryhdyin. Etuvaihtajakin näytti putsausta ja voitelua kaipaavalta. Takavaihtajan ruuvasin irti tilalle tulevan täysin huolletun tieltä.

Nyt on paljas runko ja kasa osia. Onneksi jääkaapissa on olutta.

K.Kuronen Guest
    Purin Spyren. Nopea ja suoraviivainen operaatio. Satulan puolikkaita kasassa pitävät kaksi pulttia olivat todella tiukassa.

tempokisu Guest
    Aamuneljältä kävin rannalla ottamassa kuvia ( tässä välissä merisään kuuntelu ) Pesin pyörän ja imuroin auton sisätilat. Ai joo sitä ennen pesin täällä kotona lattioita. Laitoin väriä hiuksiin, ja pesin tässä odotelessani pienet kala-lamput ja laitoin niihin tislattua vettä ( ihan kun olisi koko systeemi kirkkaampi ja vesiporeet näyttää erilaisilta, kalat on ihan innoissaan kun saivat tislattua vettä )

Juoksin 16 km.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •