ElectrobikeFillariHephaGiant
Sivu 87 / 96 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37 77 85 86 87 88 89 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.581 - 2.610 / 2874

Aihe: Turun maantiekuvarastit

Noita vaunuja tuossa veturin perässä on aika pitkä rivi.

Niitä on kuvaajan takanakin...

...jonkun verran suurempina.

Turun maantiekuvarastit

Sand muokkasi tätä : 11.05.2020 at 19.56

Hep. Vanha. Paikka on Mikron tontti Kupittaan vanhan aseman ja Tyksin vieressä. Paikalla oli yliopiston/Tyksin mikrobiologian laitosrakennus vielä muutama vuosi sitten. Toiminnot siirtyivät vissiin uuteen Medisiina D -rakennukseen tuohon ihan viereen. Tontille on kai tulossa psykiatriaan liittyvää rakennusta

Ja paikkatieto:

https://asiointi.maanmittauslaitos.f...22%3A100%7D%5D
    polkuja muokkasi tätä : 12.05.2020 at 13.58 Syy: Paikkatieto & lisäinfoo
    slow 'n' low

Hep myös

Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
    Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen

Uusi jatkaa työmaateemaa

slow 'n' low

Lainaus Alkujaan tämän lähetti peruspertti Katso viesti
    Hep myös

👍 nopeeta toimintaa ... otin kuvan 11:23. Tulin Kalevantien suunnalta ja nappasin kuvan, jatkoin Kiinamyllynkadulle ja yliopiston alueen läpi...
    En kyllä nähnyt silloin tuolla alueella punaista läskiä tai juuri muitakaan polkijoita 🌞
    Jalankulkijoita oli kyllä liikenteessä ja naapuritalon remonttityömaalle peruutti juuri kuorma-auto...
    slow 'n' low

Työmaa sähkölinjojen tietämillä.

Samaan teemaan toinen.
    • Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.

Kiven heiton päässä on järjestetty muutamia kertoja pyöräilytapahtuma.

Kerttulasta rasti löytyi https://www.google.com/maps/d/edit?m...811670264&z=16

ja uusi on hyvin lähellä, oikeastaan kulman takana, kauan sitten ollutta rastia, josta on kuvakin hävinnyt.
    ÖRM 2021

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTB 50+ Katso viesti
    uusi on hyvin lähellä, oikeastaan kulman takana, kauan sitten ollutta rastia, josta on kuvakin hävinnyt.
    Olenkin tässä uusiksi kuvarastien pariin löydettyäni huomannut, että aika paljon on vanhoja kuvia kadonnut. Varsin ymmärrettävää tässä muuttuvassa maailmassa. Minunkin vanhat kuvat ovat häipyneet, kun nettiliittymään kuulunut kotisivutila lopetettiin eikä sittemmin facebookin kautta jaetut kuvatkaan näköjään säilytä linkkiään useita vuosia. Olenkin mietiskellyt, että pitäisiköhän latailla kovalevyn syövereistä löytyvät kuvat uusiksi nettiin ja päivittää kuvarasteihin. Löytyy muuten kuva myös tuosta nurkan takaa. Viimeisimmät kuvarastikuvat olen ladannut tapatalkin kautta - toivottavasti säilyvät siellä...

Mulla on kanssa kaikki vanhimmat kuvat hävinneet, kun nettisivujen domain vaihtui jossain vaiheessa. On ollut suunnitelmissa linkittää kuvat uusiksi, kun kuvat on kuitenkin tallessa, mutta saattaa olla että jäävät pelkän suunnittelun tasolle
    Minä ajan pääni jäädyksiin

Tylsäähän se on jos rasti ei liiku, niin kävin siirtämässä pois Maskun kirkolta.

Kalterit ikkunalla luo vahvan rakennuksen vaikutelman.

Ei sitten minkäänlaista hajua, missä tämä erikoinen rakennus on. Outoa !
    ÖRM 2021

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTB 50+ Katso viesti
    Ei sitten minkäänlaista hajua, missä tämä erikoinen rakennus on. Outoa !
    Hämmästyisin suuresti jos et olisi ajanut tästä fillarilla. Olet takuuvarmasti nähnyt tämän myös auton ikkunasta.

Ei vaan aukea missä.
    ÖRM 2021

Kuvaajan selän takana on maatila, josta voi ostaa marjoja ja polttopuita. Oikealle katsomalla voi nähdä mainoksen tuoreista munkeista. Vasemmalle katsoen ei näe mitään erityisen mainittavaa, mutta Turun kauppahalli on siellä suunnassa lähempänä kuin vastakkaisen suunnan munkkimyymälä. Lisää vinkkiä vaikkapa ylihuomenna.

Vanha pömpeli Nousiaisissa Koljolan liittymän luona Kasitien ja Kaitaraistentien välissä

Uusi tavallaan tunnettu kenttä

Olen ajanut tuon valkoisen pömpelin ohi tavattoman monta kertaa, mutta en tunnistanut paikkaa edes vihjeillä. Uusi taas on tuttu.
    ÖRM 2021

Itsekin muutaman vuoden puolittain Mynämäkeläisenä olen ajanut tuosta usein ohi. Niin meinasin ajaa tänäänkin. Piti tehdä uukkarit sadan metrin päässä jossa tajusin, että tämähän oli kuvarasti

Mihin käyttöön tämä valkoinen pömpeli on joskus tehty ?
    ÖRM 2021

Olipas se yllättävän vaikea. Onneksi nykyinen on vaihteeksi helppo. Ajattelin että tarkkasilmäiset voisivat jopa huomata taustalta valtatien betoniaidat, mikä rajaisi paikkavaihtoehtoja huomattavasti. Vinkkejä olisi kyllä ollut tarjolla lisää, jos ei olisi löytynyt. Tarkoituksellisesti epäselvässä vinkissäni viitattiin 8-tien reunalla olevaan Shellin "meillä paistaa aina" -mainokseen, mutta seuraava Shell löytyy vasta Laitilasta. Minulla ei ole tietoa rakennuksen käyttötarkoituksesta. www.ollintila.com

Piti hakea ensimmäinen rasti, kun Jarkko Niemisen tenniskenttä oli sopivasti matkan varrella. Tosin vasta toisella kertaa kehtasin ottaa kuvan kun nuoriso oli lähtenyt nukkumaan.

Vanha:

Ja sitten uusi siltateemalla

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ilmeisesti tarvitaan hieman vihjeitä vaikka aika useasti tuolla osuudella näkyy pyöräilijöitä.

Rasti siirtyi naapurikylän puolelle ja lähellä on koulu, joka on ainakin vielä käytössä.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kyllä ilman vihjeitä, mutta pienellä google street view -avustuksella, selvisi paikka.

Uusi rasti näyttäisi olevan melko samanlainen silta.

Tässähän on sitten sellaista lievää huonoa huumoria mukana rastin sijoittelussa. Ei ole kuitenkaan piilotettu street view:n ulottumattomiin. Lähin vanha rasti on maantiepyöräilijöille hyvinkin tuttu ja sijaitsee alle puolen kilometrin päässä. Toiseksi lähimmälle vanhalle rastille on matkaa monta kilometriä.

Tuskin teistä kukaan koskaan lenkkeilee tästä. Sattuneesta syystä. Takkuaa eteenpäin. Paikkakunta on sama kuin edellisessä.

En lähtenyt takkuamaan Takkulantietä eteenpäin

Uudessa on uudet ajolinjat

Aamulenkillä polkaisin Ruskon meijerin ohi ja siinähän se rasti oli.https://www.google.com/maps/d/edit?m...358121903&z=15

uusi jatkaa silta-aihetta, tosin nyt tuossa ei ole jokea alla. Tuossa n. 20 m päässä on joskus ollut maantierasti. Aika lähellä, mutta eiköhän tämä kelpaa.
    ÖRM 2021

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •