HephaGiantElectrobikeFillari
Sivu 105 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 55 95 103 104 105 106 107 115 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.121 - 3.150 / 4422

Aihe: viimeisin harkintasi?

tempokisu Guest
    Mä harkitsin...sanoo että jos ei osata asiallisesti toista ihmistä kohdella niin ole sitten yksiksesi, mä pidän viikon vapaata. Se on mulle nollatulot, mutta mikä tärkeintä, se on puljulle nollatulot.
    Voinhan mä tämä vielä toteuttaa, katsotaan nyt.

tempokisu Guest
    Hei, Nightwishin uusin levy ilmestyi tässä...onko kenelläkään kuuntelukokemusta, kannattaako levy ostaa? Harkitsen ostamista nimittäin...

viimeisin harkintasi?

Nihtvissyn levy löytyy youtubesta: https://youtu.be/rwz7-h9LCDU?list=OL...GNskAM1Dyk31hw ihan virallisena kuunneltavana versiona.

Itse harkitsen rullaavampaan takarenkaaseen vaihtamista.

tempokisu Guest
    ^ joo löysinkin ite...ja olen pahoillani mutta en ehkä, kuunnellaan nyt vielä lisää.

...no on tämä "How is THe Heart..." ainakin sellainen perinteisempi ja kuunneltavampi.

edit. piti ostaa, mutta aattelin että marketeissä olisi jo. Ei ollut, en mä ala netistä tilaamaan.
    tempokisu muokkasi tätä : 14.04.2020 at 10.27

Joko sitä lähtisi talvilomalle.
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

Harkitsin yön yli käytettyä täysjuustoa, jonka kävin eilen tsekkaamassa. Kiva ja hieno oli, mutta pikkuisen väärä väri itselle ja jäi kaupat tekemättä.

Orbea maastopyörä mustana. Itselle värillä ei ole mitään merkitystä pyörissä, pääasia että toimii.

Muutaisiko maalle?
    Memento mori

Jos sitä nukkuisi teltassa pari yötä tänä keväänä/kesänä. Aikoinaan tuli 11-vuotiaana ostettua silloisilla säästöillä hyvä kupoliteltta, jonka velipoika tosin omi vuosiksi, mutta kyllä sen pitäisi yhä käyttökunnossa olla...
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

^Nyt on aivan paras telttailu/laavuiluaika käsillä. Tarkenee hienosti eikä hyttysistä ole vielä vaivaa.

Asiaan: olisiko maantiepyörässä mitään mieltä?
    Memento mori

tempokisu Guest
    ^ on.....menisikö sitä enää nukkumaan, enpä taida..jaha, aamun lehti tuli joten menen keittään aamukaffet.

Jopotuinen Guest
    Jonkin aikaa tuossa näppejä poltellut kuvausdronen hankinta, mutta olleet vähän tyyritä ja kookkaita.

Mutta nyt tulikin näpsä uutuus DJI Mavic Air 2 4K 60 fps kameralla ja laitteella painoa vain puolet DJI Mavic Pro 2 nähden. Toihan solhataa jo reppuun jotta heilahtaa!
    Hintaakin vain vähän yli puolet Pro2 nähden. Myyntiin 15.5. lähtien.

Että tämä meni nyt harkintaan, Rouva tarttis vielä jotenkin saada ymmärtämään kapistuksen tarpeellisuus.
    Olenkin näytellyt hänelle telkkarista 4K drone videoita

Revikka DJI Mavic Air 2

^Minä harkitsin Mavic Miniä ennen tilikauden loppua. Kyllähän sillä käyttöä olisi ollut mutta ei ehkä olisi maksanut itseään. Eipä tarvis tehdä kuin joku juttu niin olis perusteltu. Pitää ehkä keksiä.
    Smo muokkasi tätä : 06.05.2020 at 08.21

tempokisu Guest
    Ah, sitä kun jo on 1/6 Ferrari, niin tällainen paatti olisi kyllä kertakaikkiaan just aivan mahtavaa, about 500usd ( voiko olla?) valitsin kuvan jossa ihminen antaa mittakaavaa paatille.

edit. ja jos vaan ne tuotteet USA:sta tulisi, nyt voi teettää kasvomaskejakin valitulla kuvalla mun ei varmaan tarvii laittaa millä kuvalla kasvomaski tulisi...tuossa jo mallasin kuvia maskiin, nah sentään.......

https://www.bikeplanet.fi/scott-mtb-...pyorailykengat
    Ekat kengät tuli ostettua.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

tempokisu Guest
    ^ onnittelut, mä nimittäin olen miettinyt voisiko sukkasillaan ajella kun kaikki kengät painaa vasenta jalkaa ikävästi ja loppupäivä pitää olla kylmäpussi jalkaterän ympärillä.

Harkitsen tässä, että taidan viskata krossarin ylijäämäkiekot ja whiten lösöbyörän takakiekon metallinkeräykseen. Ei kiinnosta tuommoisia lähteä myyntipalstoille mainostamaan, päätyisi vaan tuonne "ei tyhmä se joka pyytää" -ketjuun.

tahtoo läski whiten takakiekon, tossahan saa jatkuvasti vaihtaa kesä /nastakumia

^ Laita sitten privaa niin katsotaan asiaa tarkemmin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jorie Katso viesti
    Nyt kun olet harkinnut niin ajattelitko hankkiakin?

https://www.fillarifoorumi.fi/forum/...vol-II/page305

Eggbeater 11 vai ei. Kumma himo tuli vaikka ei noissa järkeä ole.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Eggbeater 11 vai ei. Kumma himo tuli vaikka ei noissa järkeä ole.
    Yhtä paljon järkeä

-L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

^mitäpä ei keventelyn eteen tekisi, mistähän nuo halvimmalla löytyisi? Hmmm, Fillaritorilla joku kaupitteli tuollaisia pienen ikuisuuden, pitääkin tsekata heti...

EDIT: eipä ole enää.

^mitäpä ei keventelyn eteen tekisi, mistähän nuo halvimmalla löytyisi? Hmmm, Fillaritorilla joku kaupitteli tuollaisia pienen ikuisuuden, pitääkin tsekata heti...

EDIT: eipä ole enää.
    Myytiin välittömästi sen jälkeen kun linkkasin ne ei se ole tyhmä joka pyytää -topiikkaan Mitä helkkaria. Nyt se kuume tarttui mullekin! Mulla on vaikka mitä kullitettua uudessa pyörässä ja ensimmäistä kertaa ikinä noi sopisi värimaailmaan!!! AAAAAARGGGGHH
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Nyt se kuume tarttui mullekin! Mulla on vaikka mitä kullitettua uudessa pyörässä ja ensimmäistä kertaa ikinä noi sopisi värimaailmaan!!! AAAAAARGGGGHH
    Mulla onneksi kullitus sotii vastaan kun mitään muuta ei ole. Pitäisikö vaikka pullotelineiden pultit vaihtaa kullitettuihin jos noihin lähtee?

Mulla onneksi kullitus sotii vastaan kun mitään muuta ei ole. Pitäisikö vaikka pullotelineiden pultit vaihtaa kullitettuihin jos noihin lähtee?
    Mulla on pari ylimääräistä Carbon-Ti:n kullitettua M5:sta

Nopealla tsekkauksella halvin vaihtoehto Bike24, 333€ https://www.bike24.com/p2163609.html?q=Eggbeater

Ärsyttävässä-kakkosessa 341€, Componentsissa 360€. Siinä ne pyörii.
    -L.

En kyllä pysty noita hommaamaan koska saatan hypätä spede-leiriin jos SRM:n wattipolkimet joskus tulevat markkinoille.
    -L.

Pitäisikö tehdä uusi versio Maustetyttöjen "Jos mulla ei ois sua..." -biisistä? Heikkojalkaisille pyöräilijöille "Jos mulla ei ois kuutta wattia, mulla ei ois mitään."

Nyt olis hyvä myötätuuli polkasta mökiltä kaupunkiin hmm.. ja lauantaille olis myötätuuli takas

F. Kotlerburg Guest
    Pitäisiköhän tämän kaiken gravel, am, trail jne. vaahtoamisen keskellä ostaa XC-jäykkäperä. Kevyt sellainen ja vielä alumiinia. Ajella sitten sorateitä, polkuja ja metsäautoteitä kaikessa rauhassa helvetin väärin. Ihan niin kuin silloin joskus kun kukaan ei ollut kuullut mitään mistään vitun gravel grindauksesta vaan sorateitä ajeltiin kuten aina ennenkin oli tehty.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •